*Voorjaar 2013 mama's*
+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Zo, vanochtend lekker een rondje met de slee gelopen. Krijg vandaag en gister alleen wel opmerkingen dat ik voorzichtig moest doen met mijn buik in de sneeuw. Volgens sommige moet ij gewoon binnen blijven volgens mij
@ Jelin, toch echt ern meid dus fijn dat de groeiecho goed was!
@ Jelin, toch echt ern meid dus fijn dat de groeiecho goed was!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Even snel vanaf de telefoon maar we krijgen een zoon!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@ Shisha.. Wat leuk een zoon!! Verder alles goed?
@ Smaragdje.. Je kab moeilijk de hele dag binnen blijven omdat het sneeuwt. Ik moest ook gewoon sochter naar school brengen. maar hou haar vanmiddag thuis. Ze is niet lekker en door de sneeuw en de afstand naar school.
@ Smaragdje.. Je kab moeilijk de hele dag binnen blijven omdat het sneeuwt. Ik moest ook gewoon sochter naar school brengen. maar hou haar vanmiddag thuis. Ze is niet lekker en door de sneeuw en de afstand naar school.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Het was glad gister, dus ik moest lopend naar het werk, vorige keer was ik gevallen met de fiets.. 50 minuten lopen Ik had het superwarm toen ik er eindelijk was, en toen was ik ook nog bijna te laat
Het is nu nog steeds glad natuurlijk, dus vanavond moet ik weer lopen, nu maar wat eerder weg!
Het is nu nog steeds glad natuurlijk, dus vanavond moet ik weer lopen, nu maar wat eerder weg!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ja alles was helemaal goed. Lekker druk kindje, heeft echt geen seconde stil gelegen.
Shisha- Ratel
@ Caroow.. Verstandig om te lopen. Maar wat een eind zeg.
@ Shisha.. Mooie foto en fijn dat alles goed was!
@ Shisha.. Mooie foto en fijn dat alles goed was!
Jelin- Kletskop
Fijn dat bij jou ook alles goed was Jelin!
Mooie box Sanne! Wij geen hem als het goed is vanavond ophalen. Ligt een beetje aan het weer want het zou weer gaan sneeuwen vanavond.
Mooie box Sanne! Wij geen hem als het goed is vanavond ophalen. Ligt een beetje aan het weer want het zou weer gaan sneeuwen vanavond.
Shisha- Ratel
Ik dacht al dat jij een zoon zou krijgen Shish! Weet niet waarom. Maar superleuk! Die van ons lag trouwens ook nogal druk te doen bij de 20-wekenecho. Dat vond de echografiste wel handig, hij liet keurig alles zien wat hij in huis had.
Ik heb vrijdag een (groei)echo omdat hij de laatste keer aan de grote kant was Ă©n wat veel vruchtwater had. Als mijn man zich een beetje ok voelt gaat hij mee! Dat word dan de eerste keer sinds de 11-wekenecho dat hij weer een echo ziet. Gek idee eigenlijk want voor mij is een echo al bijna normaal geworden. Ik genet er wel van, maar ik leef er niet meer zo erg naar toe en ik vond de 20-weken echo ook helemaal niet spannend eigenlijk.
Ik heb vrijdag een (groei)echo omdat hij de laatste keer aan de grote kant was Ă©n wat veel vruchtwater had. Als mijn man zich een beetje ok voelt gaat hij mee! Dat word dan de eerste keer sinds de 11-wekenecho dat hij weer een echo ziet. Gek idee eigenlijk want voor mij is een echo al bijna normaal geworden. Ik genet er wel van, maar ik leef er niet meer zo erg naar toe en ik vond de 20-weken echo ook helemaal niet spannend eigenlijk.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja bijna iedereen dacht dat het een jongen zou zijn dus dat hadden wij eigenlijk ook wel een beetje in ons hoofd zitten.
Ik hoop dat je man mee kan Pompoen!
Ik hoop dat je man mee kan Pompoen!
Shisha- Ratel
Trouwens net gelijk behang uitgezocht. Kan niet wachten tot we met het kamertje gaan beginnen!
Shisha- Ratel
@ Pompoen.. Ik hoop dat je man vrijdag mee kan naar de echo..
@ Shisha.. Wat voor behang heb je gekozen?
Hier dochter naar school gebracht en gelijk boodschappen gedaan voor mijn verjaardag vandaag!! Pff en nu ben ik gebroken. Heb slecht geslapen vannacht helaas.
@ Shisha.. Wat voor behang heb je gekozen?
Hier dochter naar school gebracht en gelijk boodschappen gedaan voor mijn verjaardag vandaag!! Pff en nu ben ik gebroken. Heb slecht geslapen vannacht helaas.
Jelin- Kletskop
Even kort,
Jelin, gefeliciteerd met je verjaardag.
Shisha, wat leuk een jongen!
Even ego hoor.
Maar zit er echt even doorheen, ik ben zo verschrikkelijk moe, al 3 nachten vrijwel niet geslapen en ik ben iedere keer chagerijnig, loop tegen de kinderen te snauwen als ze niet luisteren, ik kan momenteel echt niks hebben.
En ik wil de dingen die nog moeten gebeuren gedaan hebben maar ik kan me er echt niet toe zetten hoe graag ik ook wil.
Sorry, kom snel weer met een leukere update
Jelin, gefeliciteerd met je verjaardag.
Shisha, wat leuk een jongen!
Even ego hoor.
Maar zit er echt even doorheen, ik ben zo verschrikkelijk moe, al 3 nachten vrijwel niet geslapen en ik ben iedere keer chagerijnig, loop tegen de kinderen te snauwen als ze niet luisteren, ik kan momenteel echt niks hebben.
En ik wil de dingen die nog moeten gebeuren gedaan hebben maar ik kan me er echt niet toe zetten hoe graag ik ook wil.
Sorry, kom snel weer met een leukere update
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Jelin: Vervelend dat je slecht hebt geslapen! Heb je tussendoor nog tijd om even te gaan liggen? En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag?
We hebben dit behang:
Dat komt op de muur waar de commode tegenaan komt. De rest van de muren gaan we verven. We willen ongeveer de lichtste tint blauw van het behang dan als verf.
Mom-of-2: Vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik kan mij voorstellen dat je er dan even doorheen zit.
En ik ga vannacht de nachtdienst in. Zo geen zin in maar vandaag en morgen zijn gelukkig wel mijn laatste nachten!
We hebben dit behang:
Dat komt op de muur waar de commode tegenaan komt. De rest van de muren gaan we verven. We willen ongeveer de lichtste tint blauw van het behang dan als verf.
Mom-of-2: Vervelend dat je zo slecht slaapt! Ik kan mij voorstellen dat je er dan even doorheen zit.
En ik ga vannacht de nachtdienst in. Zo geen zin in maar vandaag en morgen zijn gelukkig wel mijn laatste nachten!
Shisha- Ratel
Zo, eerst vanochtend al om half 5 op voor mijn zoontje. Slaapt hij na een uurtje weer, lig ik nog een uur wakker. Slapen als je niet zwanger bent, gaat toch echt beter. Net ook nog even een hele lange wandeling gemaakt door de sneeuw. Eerst een stuk gelopen met mijn zoontje, daarna naar mijn mans werk (auto was voor de keuring en van de auto die we nu even hebben had hij de sleutel bij) en weer terug naar huis gelopen. Ondertussen nog een fietser overeind kunnen helpen, aangezien die onderuit ging door de gladheid. Zo doe je weer eens wat op een dag. Ik denk dat ik het huishouden een dagje laat zitten Zo eerst even met de auto weg en aan het eten beginnen. Volgens mij ben ik blij, als ik vanavond in mijn bed lig
@ Shisha, leuk behang!
@ Mom-of-2, wat vervelend van die slechte nachten! Ik hoop voor jou, dat je snel weer een goede nacht maakt.
@ Jelin, gefeliciteerd!
@ Pompoen, zou leuk zijn als je man vrijdag mee kan!
@ Shisha, leuk behang!
@ Mom-of-2, wat vervelend van die slechte nachten! Ik hoop voor jou, dat je snel weer een goede nacht maakt.
@ Jelin, gefeliciteerd!
@ Pompoen, zou leuk zijn als je man vrijdag mee kan!
Smaragdje- Ratel
@ Mom.. Niet erg om af en toe te klagen. Soms zit het ff niet mee en daar is het forum toch voor ..
@ Shisha.. Leuk behang.. Wordt een echte jongenskamer dus haha..
@ Smaragdje.. Zo jij hebt er druk dagje op zitten en ook nog een goede daad verricht.
@ Lijstje.. Ik weet niet wie het lijstje bijhoudt? Maar wie zou dit voor mij aan willen passen. Mijn leeftijd mag naar 27 jaar en die van mijn man alvast naar 31 jaar. Die is ook bijna jarig. En het vraagteken mag achter een meisje weg haha.
Vannacht weer slecht geslapen. Merk dat ik steeds moeilijk in slaap kom en dan heel onrustig slaap. Maar misschien kan ik straks nog ff slapen. Vandaag weer dochter naar school gebracht dit keer op de fiets en was gelukkig goed te doen. Laatste stukje moest ik lopen omdat dat te glad is.
En bedankt voor de felicitaties!!
@ Shisha.. Leuk behang.. Wordt een echte jongenskamer dus haha..
@ Smaragdje.. Zo jij hebt er druk dagje op zitten en ook nog een goede daad verricht.
@ Lijstje.. Ik weet niet wie het lijstje bijhoudt? Maar wie zou dit voor mij aan willen passen. Mijn leeftijd mag naar 27 jaar en die van mijn man alvast naar 31 jaar. Die is ook bijna jarig. En het vraagteken mag achter een meisje weg haha.
Vannacht weer slecht geslapen. Merk dat ik steeds moeilijk in slaap kom en dan heel onrustig slaap. Maar misschien kan ik straks nog ff slapen. Vandaag weer dochter naar school gebracht dit keer op de fiets en was gelukkig goed te doen. Laatste stukje moest ik lopen omdat dat te glad is.
En bedankt voor de felicitaties!!
Jelin- Kletskop
@ Jelin, ja, ik kan niet zo goed stilzitten en ern dag niets doen. Vraag mij ook wel erns af, of daarom mijn zoontje niet zo heel groot was en dit kjndje ook niet zo groot wordt geschat. Dat jij op de fiets durft! Ik ben echt een watje wat dat betreft geloof ik Kun jij eventueel niets krijgen om eens een nacht goed te slapen?
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Jelin, ja, ik kan niet zo goed stilzitten en ern dag niets doen. Vraag mij ook wel erns af, of daarom mijn zoontje niet zo heel groot was en dit kjndje ook niet zo groot wordt geschat. Dat jij op de fiets durft! Ik ben echt een watje wat dat betreft geloof ik Kun jij eventueel niets krijgen om eens een nacht goed te slapen?
Ja het was of een halfuur lopen heen en weer een half uur terug of een stuk fietsen waar mogelijk en dan lopen als het niet meer gaat. Kan dochter ook blijven zitten. Want die zat echt weer te zeuren. Ik wil niet lopen mama, mijn benen doen zeer. Gisteren zei ze nog; Mama, ik kan niet lopen, mijn been is gebroken haha.. En ik ben ook een watje hoor haha..
Ja ik zal vast wel iets kunnen krijgen, maar dat doe ik liever niet. Ik slaap gelukkig nog wel een paar uurtjes achter elkaar, maar wordt dan toch weer wakker. Ik hoef er gelukkig niet uit om te plassen, maar dan lig weer te draaien en mijn man slaapt meestal ook onrustig en dan word ik daar weer wakker van. Of omdat ik weer eens een elleboog op mijn hoofd krijg haha.. Gelukkig houdt de kleine meid me niet wakker met haar geduw. Maar die zit constant te voelen waar ik nu weer op lig en prettig is dat echt niet haha.
Jelin- Kletskop
Net terug van de glucosetolerantietest en ben nu maar aan het googlen op zwangerschapssuiker.. Waarde was veel te hoog, dus verwacht vanmiddag nog wel een telefoontje van de vk...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Net terug van de glucosetolerantietest en ben nu maar aan het googlen op zwangerschapssuiker.. Waarde was veel te hoog, dus verwacht vanmiddag nog wel een telefoontje van de vk...
Balen Sanne, wat was je waarde dan? Volgens mij krijg je dan een aangepast dieet zodat de waardes weer gaan dalen. Maar zeker weten doe ik het niet.
Jelin- Kletskop
Nuchter 4,9, maar na t drankje 12,5.
Vk had vorige week al gezegd dat grens 7,8 was, en de verpleegkundige in het ziekenhuis zei ook dat de suiker te hoog was. Niet schrikbarend, maar we te hoog.
Nu ben ik al op google geweest, maar stop daar mee, ben me daar alleen maar gek mee aan het maken. Wacht gewoon de vk af.
En idd, zal wel een dieet krijgen. Hoefde ik eindelijk een keer niet op mn lijn te letten;)
Vk had vorige week al gezegd dat grens 7,8 was, en de verpleegkundige in het ziekenhuis zei ook dat de suiker te hoog was. Niet schrikbarend, maar we te hoog.
Nu ben ik al op google geweest, maar stop daar mee, ben me daar alleen maar gek mee aan het maken. Wacht gewoon de vk af.
En idd, zal wel een dieet krijgen. Hoefde ik eindelijk een keer niet op mn lijn te letten;)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Nuchter 4,9, maar na t drankje 12,5.
Ja dat is wel hoog inderdaad. Nu afwachten wat de vk gaat zeggen. Ik heb zelf ook zo'n test gehad, maar bij mij waren de waardes 2 keer hetzelfde.
Jelin- Kletskop
@ Sanne, balen van die test. Ben benieuwd wat jouw vk er van zegt. Zal inderdaad wel een dieet worden.
@ Jelin, dan kun je misschien inderdaad beter op de fiets gaan. Had ze ook.al bedacht, waardoor ze hem gebroken had?
@ Jelin, dan kun je misschien inderdaad beter op de fiets gaan. Had ze ook.al bedacht, waardoor ze hem gebroken had?
Smaragdje- Ratel
Blegh lees nu zelfs dingen als doorverwijzing naar gyn etc.
Ik stop google!!
Ik stop google!!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Blegh lees nu zelfs dingen als doorverwijzing naar gyn etc.
Ik stop google!!
Die kans is heel erg groot, dat je naar de gyn moet.
Het gevaar bij zwangerschapsdiabetes is dat je kindje te groot wordt. Bij de gyn krijg je dan steeds groeiecho's en je hebt een medische indicatie om in het ziekenhuis te brvallen.
Mijn waardes waren maar iets verhoogd, maar ook ik moest naar de gyn.
Als je meer wilt weten, of vragen hebt, stel ze gerust! Mag evt. ook via pm.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ik heb morgen een echo om te kijken naar de hoeveelheid vruchtwater en de groei. Als dat weer te veel/groot is mag ik ook weer een test doen. Vorige keer waren mijn waardes ruim onder die 7,8.
Balen Sanne, dat is niet fijn. Met een dieet beginnen ze geloof ik meestal inderdaad. Pas als dat niet zou werken zou je wellicht insuline moeten gaan spuiten. En ik geloof idd dat je sowieso naar het ziekenhuis moet als er idd zwangerschapssuiker bij je geconstateerd word!
Ik heb net bij de etos luiers gehaald, 6 pakken voor 30 euro, dat is 0,08 ct per luier! Ik heb wel slechte verhalen over etos luiers gehoord, maar ze zijn ook net vernieuwd dus ik gok het er maar op. Heb er verder toch geen verstand van! Heb 1 pak nieuwvorming gehaald en 5 pakken mini (maat 2) met het idee dat ik van maat 2 sowieso langer gebruik maak dan van maat 1 en ik die altijd bij kan halen. Ik wil daarna trouwens over op Lidl luiers (eerst proberen natuurlijk), maar die hebben ze alleen in de wat grotere maten.
We zullen wel zien! Haha ik ben een absolute luiernoob natuurlijk!
Voelt wel heel echt zo, luiers kopen in de aanbieding. Voelt heel erg mamma-achtig!
Balen Sanne, dat is niet fijn. Met een dieet beginnen ze geloof ik meestal inderdaad. Pas als dat niet zou werken zou je wellicht insuline moeten gaan spuiten. En ik geloof idd dat je sowieso naar het ziekenhuis moet als er idd zwangerschapssuiker bij je geconstateerd word!
Ik heb net bij de etos luiers gehaald, 6 pakken voor 30 euro, dat is 0,08 ct per luier! Ik heb wel slechte verhalen over etos luiers gehoord, maar ze zijn ook net vernieuwd dus ik gok het er maar op. Heb er verder toch geen verstand van! Heb 1 pak nieuwvorming gehaald en 5 pakken mini (maat 2) met het idee dat ik van maat 2 sowieso langer gebruik maak dan van maat 1 en ik die altijd bij kan halen. Ik wil daarna trouwens over op Lidl luiers (eerst proberen natuurlijk), maar die hebben ze alleen in de wat grotere maten.
We zullen wel zien! Haha ik ben een absolute luiernoob natuurlijk!
Voelt wel heel echt zo, luiers kopen in de aanbieding. Voelt heel erg mamma-achtig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: