Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+29
Arwyn
Burn
Lejow
Highway
Dikkie Dik
Stokstaartje
mzcharlotte
Papillio
sanne-84
Smaragdje
Jelin
meisje
Parel
Liadan
Minx
joyce0606
Pompoen
blondje1313
Jasmine
Happydobby
Ellebel
Vancity_girl
Mom-Of-3
mezzoforte
Shisha
Caroow
Pussycat
Jade
Mysterious
33 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 11 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Mom-Of-3 ma 24 dec 2012 - 8:14

Mysterious, hoe komt dat?

Pompoen, hier kan het er ook wild aan toe gaan in me buik

Sanne, hoe is je nachtje gegaan?

Hier vanmorgen de kledingkast ingericht.

Bah er is vanmorgen een jongen van 23 hier praktisch om de hoek dood gevonden. Moet er telkens aan denken. Kont zo dichtbij zo.

Iedereen fijne dagen!!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 ma 24 dec 2012 - 8:50

Mysterious, hoezo out gegaan?

Momof2, he bah wat naar.

Vandaag dan weer gewerkt. Ze hadden ook voor vandaag nog iemand die boventallíg werkt geregeld. En moest ook met de leidinggevende werken, dus die heeft me veel laten zitten (ik vind het moeilijk om rustig aan te doen, dus soms wel fijn dat iemand dat zegt). Heb nu dus ook niet echt ervaren hoe het is om een dag te werken, maar toch heeft mn leidinggevnde aan mn rooster gezeten. . Komende 2 weken heb ik maar 1 dienst die ik alleen (volgens normále) bezetting sta, rest is of met stagiaire, of op kantoor (is dan therapeutisch). Ook 1 dag vrij gepland. Ken heb al werk van haar gekregen voor op kantoor haha.
Zitten dus wel wat ziektedagen in, dus (gedeeltelijk) de ziektewet is een feit. Hoewel zij dat zo niet ziet..
Verstand en gevoel staan mog steeds niet op dezelfde lijn.. Het weekend was ik dan ook ziekgemeld, en dat was maar goed, want het was druk geweest ivm ziekte bewoner. Dat zijn dan momenten dat ik denk, ok het is wel goed.
Alleen zag ik dat het uwv afdeling ziektewet vandaag gebeld heeft. Geen idee wat dat kan betekenen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jelin ma 24 dec 2012 - 10:44

@ Mom.. Ik heb dat verhaal ook gelezen. Was hier een dorp verder, dus waarschijnlijk wonen we dichtbij elkaar. Jeetje, was ook al geschrokken van dat verhaal.

@ Sanne.. Fijn dat je leidinggevende rekening met je heeft gehouden zodat je het rustiger aan gaat doen.

Vandaag weer bij vk geweest en weer goed gekeurd. Bloeddruk was goed en bloeduitslagen waren ook goed. Baby was goed gegroeid en ligt met het hoofdje naar beneden en met de billen tegen mijn ribben..

Ga verder all you need is love kijken. Meisje wat nu op tv is heb ik bij in de klas gezeten. Raar hoor.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  mezzoforte ma 24 dec 2012 - 21:50

Pompoen, de baby kan soms ook erg hard schoppen hier. Hij laat de laatste paar dagen echt de hele dag door wel merken dat ie er is, hij wil aandacht denk ik :P

Mysterious, hoe komt het dat je out gaat bij de echo?

Mom-of-2, wat een naar bericht van die jongen zeg.

Sanne, goed dat er rekening met je gehouden wordt op het werk.

Jelin, mooi dat je weer goedgekeurd bent door VK.

Fijne kerst allemaal!!!
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 3:22

Fijne kerstdagen allemaal!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  sanne-84 di 25 dec 2012 - 5:14

Hetzelfde, ook voor de rest!

Net lekkere skitaart op, alleen kwam ik er naderhand pas achter dat er rauw eiwit in zat..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha di 25 dec 2012 - 22:08

Fijne kerstdagen allemaal! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 11 847004189
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Mysterious di 25 dec 2012 - 22:54

door het liggen wordt het bloedvat dat bloed naar je hart pompt afgekneld doordat de baby er op drukt. ik werd heel erg duizeling en misselijk en echt zo'n gevoel dat je flauw gaat vallen. volgens de vk raak je in een soort van shock was ook helemaal nat van het zweet en mijn gezicht werd geel. echt bizar.
moest ook de anti d prik maar die heeft ze maar in mijn bil gedaan terwijl ik stond want ze wilde me niet meer laten liggen.
jeetje mom of 2 (toch?) heftig van de jongen. is er al bekent wat de oorzaak was?

iedereen lekker gegeten met kerst? ik te veel hihi
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 23:23

@Mysterious, ik heb gelezen dat het dan helpt om een kussentje onder je rechterheup te leggen! En konden ze het niet liggend op je zij doen? Ik zelf heb er nog geen last van gelukkig, maar mijn moeder had er inderdaad ook last van bij haar zwangerschappen, dan werd ze inderdaad echt helemaal niet lekker als ze op haar rug moest liggen.

Ik heb weer veel harde buiken deze dagen, balen! Het doet ook echt zeer, heb gewoon een helemaal beurse buik. Slaap sowieso weer hartstikke slecht, kan gewoon echt geen houding vinden en word ook steeds wakker omdat ik moet plassen (en een harde buik krijg als ik dat moet).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha di 25 dec 2012 - 23:31

Wat vervelend Mysterious! Kunnen ze het inderdaad, zoals Pompoen zegt, niet op je zij doen? Of dat je niet helemaal plat ligt?

En vervelend dat je weer zoveel last hebt van harde buiken Pompoen! Slecht slapen helpt er dan ook niet echt bij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 23:40

Helaas werkt het een het ander in de hand zeg maar, ik slaap slecht door de harde buiken, en daardoor ben ik veel minder fit en heb ik ook weer vaker harde buiken. Ik ga vandaag heel rustig aan doen. Ik ga wel naar mijn man, maar die is gelukkig een stuk dichterbij en in plaats van dat ik vandaag weer iets ga koken eten we de restjes van gisteren, dat was superlekker dus geen probleem.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha wo 26 dec 2012 - 0:05

Groot gelijk. Valt denk ik ook niet veel aan te doen behalve veel rusten? En fijn dat je man weer een stuk dichter bij is. Dat scheelt natuurlijk ook weer een hoop. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 11 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 26 dec 2012 - 1:31

Och wat hangt er hier in huis eenkerstsfeer *not*
man is bezig met behangen en vloekt alles bij elkaar.. Erg netjes is t ook niet (en daar kan hij niet tegen). Hopenlijk dt t niet zo opvalt als de meubeltjes erin staan:s
Hij ís bijna klaar, dan laat ik em maar even computeren om af te koelen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 1:37

Haha Sanne, 2e kerstdag moet je ook niet gaan behangen, dat is heel niet gezond!

Ik heb net in bad gelegen en daarna nog een tijdje liggen doezelen in bed, nu maar eens bedenken wat ik ga lunchen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje wo 26 dec 2012 - 1:40

Fijne dagen allemaal nog!

Wij gaan in januari verder met J zijn kamer. Hoop eind januari/begin februari aanpassingen te doen enzovoort op de babykamer. In januari gaan wij ook kijken voor een geboortekaartje. Ga zo eens even kijken of J nog gaat slapen. Vanavond bij familie eten, heb zelf hapjes gemaakt. Mijn man is morgen eindelijk 1 dagje deze week vrij, na hele lange dagen gemaakt te hebben.

@ Pompoen, wat vervelend al die hardebuiken weer!

@ Sanne, arme man dat hij op kerst moet behangen :P

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 1:43

Wij moeten nog beginnen met de kamer Sad. Had ik natuurlijk al lang gedaan willen hebben, maar ja... Ik maak me er ook niet te druk om hoor, er hoeft niet zo veel aan te gebeuren, hoogstens nog een keer een laagje verf en dan de meubeltjes er in. En kindje komt sowieso eerst bij ons op de kamer. Maar wat ik jammer vind is dat ik een muurschildering wilde maken en ik denk niet dat dat er nu van gaat komen!
Babydump belde trouwens vorige week om een afspraak te maken om de kinderwagen te leveren, miste alleen net het telefoontje en heb nog niet teruggebeld. Ik verheug me stiekem wel op de kinderwagen!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje wo 26 dec 2012 - 1:45

Gewoon kijken hoe ver je komen Pompoen. Wat voor muurschildering willen/wilden jullie?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 1:52

Ik heb een ontwerp gemaakt van een boom met gekrulde takken, aan de takken komen dan haakjes waaraan we leuke dingetjes hangen om de boom te 'versieren'. Kan van alles zijn, van decoratieve dingen tot dingen waar hij nog te klein voor is, bijvoorbeeld een gekregen kledingstuk aan een hangertje of een leuke knuffel.

Maar we zien inderdaad wel hoe ver we komen, er zijn gelukkig wel mensen die willen helpen. Ik ga gewoon op een gegeven moment als de boel daar leeggeruimd is mensen vragen om te komen schilderen en om met me naar Ikea te gaan en om meubeltjes in elkaar te zetten. Heb alles al uitgezocht dus hoeft alleen maar gekocht te worden. Er waren al meerdere mensen die héél graag Ikea-spul in elkaar wilden zetten, haha dus dat is alvast geen probleem!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje wo 26 dec 2012 - 1:57

Leuk idee van die muurschildering! Fijn dat er veel zijn die willen helpen. Gewoon gebruik van maken!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 wo 26 dec 2012 - 1:59

Arme man? Hij kiest er zelf voor, heeft ook gewoon 2 weken vakantie;)
Maar dat is iets wat hij nog nooit gedaan heeft, en behoorlijk tegen viel. Terwijl hij verder wel heel handig en nauwkeurig is.

Pompoen, wel een heel leuk idee die muurschildering! Ik hoop dat je dat met hulp van lieve mensen toh nog voor elkaar kunt krijgen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen wo 26 dec 2012 - 2:02

Haha, jawel, maar hij zou dat op 2e kerstdag niet moeten doen, dan ben je loom en moe van het kerstdiner, de drukte en misschien ook wel de drank van de dag daarvoor. Daarom is 2e kerstdag vaak zo'n nietsdagje, als je niet nog meer verplichtingen hebt tenminste Wink.

Ik hoop ook dat ik die muurschildering nog kan gaan maken. Ik vraag daar misschien ook nog wel hulp bij, ik heb het ontwerp op papier, ik kan het op de muur tekenenen en dan kunnen anderen het schilderen doen. Als de basiskleur van de boom gedaan is kan ik eventueel zelf nog weer wat doen met kleurverloop enzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje wo 26 dec 2012 - 2:07

@ Sanne, dan is het zijn eigen schuld :P

@ Pompoen, dat zou je ook kunnen vragen inderdaad. Dan komt het vast allemaal voor elkaar!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte do 27 dec 2012 - 6:33

Iedereen leuke kerstdagen gehad??? Mijne waren heel gezellig met familie, heel veel gegeten haha :P Vandaag weer een drukke dag. 's Ochtends afspraak bij verloskundige, alles was prima in orde weer dus dat was mooi. Daarna in dezelfde stad als waar VK zit even snel wezen winkelen met man, aangezien ik aantal dingen nodig had, maar dat was erg uitputtend. Ben op gegeven moment maar in auto gaan zitten terwijl man nog even snel supermarkt inging. Ik was echt kapot Sad Daarna gingen we een huis bezichtigen. Wow wat een leuk huis was dat!!! We zijn er allebei echt heel enthousiast over en gaan waarschijnlijk op korte termijn een bod uitbrengen. Vraagprijs ligt al aantal duizenden euro's onder max. koopprijs bestaande woning wat we ons kunnen veroorloven, dus aan de prijs hoeft het in principe niet te liggen, gaat spannend worden dus Very Happy Zondag gaan we alvast wat babymeubels kopen, heb ik ook erg veel zin in smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Mom-Of-3 do 27 dec 2012 - 8:20

Hey meiden,

Allemaal leuke dagen gehad?

Wie was het van het behangen? Zoals er al werd gezegd zoiets moet je niet op 2de kerstdag doen haha. Hopelijk valt het straks mee als de meubeltjes er staan

Jelin, woon jij in O? Grappig dat je zo dichtbij woont.

Zo ben wel blij dat de kerstdagen er weer op zitten. Eerste kerstdag kregen we eters en tweede kerstdag bij me ouders geweest en daar zijn we vandaag van thuisgekomen. Heb vannacht echt zo onwijs rot geslapen dus ik ga vanavond lekker op tijd naar bed.
Morgenochtend ga ik even op de koffie op me werk.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jelin do 27 dec 2012 - 22:25

Fijn dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad.

@ Mom.. Ja woon in O. Veel plezier op het werk.

Gisteren eindelijk een ledikantje en een box gehaald en gelijk nog wat kleine dingetjes. Nu ver klaar voor de baby gelukkig. Nu bezig met verven van dochters kamer. Alleen nog een wand in roze en de kozijnen en dan kan het laminaat er in. En dan verder afwerken en dan eindelijk alles omzetten. En dan is alles op tijd klaar.

Nu nog een doos babyspullen uitzoeken en wat ik nog mis gaan halen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende