Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 7:40

Staat hier wat bij voor je?

http://www.plutosport.nl/shop/sporten/Hardlopen/geslacht/Dames/producttype/Hardloopjassen/p0,priceasc,gallery

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 7:42

Deze heb ik
http://www.plutosport.nl/shop/Hardloopjassen/Dare_2b_Spedfast_Windshell_Jas_Dames-DWL058-72P.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Queen wo 20 maa 2013 - 7:52

Kijk dat zijn betere prijzen! Op zalando was het alleen maar 50,- en duurder.
Is het een fijn jasje? Als in, met dit weer is het niet te koud? Met mijn opbouwschema loop ik nog niet veel achter elkaar waardoor ik het tussendoor steeds koud krijg...
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 7:58

Je moet er wel een thermoshirt onder doen. Ik heb m vooral met fietsen aan en dan vang je nog meer wind, is dan prima windbreker!

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 94e34e5f72c05b787d01703571dc3789

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 20 maa 2013 - 20:02

Het hardlopen ging weer heerlijk! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora do 21 maa 2013 - 7:05

Ik heb ook weer een training gelopen, 2 x 5 minuten met 3 minuten wandelpauze en 2 x 4 minuten met 2 minuten wandelpauze.
Het ging redelijk, conditioneel gaat het wel maar ik merk dat mijn lichaam, benen, echt moeten wennen aan deze sportieve uitbarstingen. Ik heb last van zware, vermoeide benen en pijnlijke knieën. Ook niet verwonderlijk als je bijna een jaar niets hebt gedaan...
Hebben jullie hier geen last van gehad?
In het weekend maar weer even lopen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow vr 22 maa 2013 - 0:14

Ik voel het ook echt wel steeds hoor na het lopen. Beetje spierpijnachtig gevoel net boven mn knieen.
Die dagen rust moet ik ook echt nemen anders trekt mijn lijf het niet vlgs mij.

Ik ga er van uit dat het wel minder wordt als je weer wat gewend bent om te lopen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 0:19

Ik ben er vorig jaar 3 maanden uit geweest ivm backpacken. Ik herken niet jullie klachten van vermoeide of zere knieen na het lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 21:57

Pandora schreef:Ik heb ook weer een training gelopen, 2 x 5 minuten met 3 minuten wandelpauze en 2 x 4 minuten met 2 minuten wandelpauze.
Het ging redelijk, conditioneel gaat het wel maar ik merk dat mijn lichaam, benen, echt moeten wennen aan deze sportieve uitbarstingen. Ik heb last van zware, vermoeide benen en pijnlijke knieën. Ook niet verwonderlijk als je bijna een jaar niets hebt gedaan...
Hebben jullie hier geen last van gehad?
In het weekend maar weer even lopen.
Ik herken het ook niet.
Gisteren ben ik bij de gyn geweest en alles was verder in orde met de wond van mijn keizersnede. Dinsdag zijn de 6 weken om en ga ik eerst beginnen met 2x per week stevig door wandelen. Eerst een klein rondje, en dan steeds een beetje verder. Kijken hoe het gaat. Hoop dat het allemaal goed gaat, en ik na 4 weken wandelen langzaam kan beginnen weer te gaan hardlopen. Had gelezen dat ik pas na 12 weken alles weer volledig mag doen, dus echt hardlopen zoals ik het voorheen deed, zal het tot die 12 weken grens niet worden. Geen zin om straks in de kreukels te liggen omdat ik te hard van stapel loop Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 1270000679 ben al blij dat ik langzaam weer kan beginnen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 3:31

Hey Pluto is er bij jou geen Mom in Balance in de buurt? Of fit na de bevalling? Zo kun je ook weer beginnen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 3:58

O nee zo'n last van benen en knieën herken ik ook niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 23 maa 2013 - 4:07

Ik heb vanmorgen weer gelopen, het ging heel lekker, maar wat een wind! Ik heb ook maar 9 km per uur gelopen. Wel 5,8 km dus eindelijk ga ik weer een beetje opbouwen.

Dolcis, succes met opbouwen volgende week!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 4:08

Goed zo Liadan, respect hoor met deze kou Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 4:11

Lidian 9km/u is toch niet zo slecht? Goed gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 za 23 maa 2013 - 4:16

Ik vind 9 ook best snel! Mijn tempo is nog maar 6,5 smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 23 maa 2013 - 4:29

9 is inderdaad ook niet langzaam, maar meestal loop ik ongeveer 9,8 km per uur (soms 10 km per uur), dus dan voelt 9 opeens wel langzaam, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 4:36

Och, ik loop heel veel in duur 1 en dan loop ik 8/9km/u en met wedstrijden weer harder. Hoe langer de afstand hoe langzamer Wink het belangrijkste vind ik dat ik er plezier aan beleef en mijn tijd/snelheid ondergeschikt wil laten zijn aan mijn genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 5:13

Jip, Dat had ik ook voorbij zien komen op fb. Maar zit hier niet in de buurt, erg jammer. Ik vind je trouwens nog steeds echt een doorzetter. Met weer en wind ben je toch altijd aan het sporten. Vind het knap van je. Dat laatste wat je zegt, dat tijd en tempo ondergeschikt moet blijven aan genieten. Daar had ik voorheen wel moeite mee. Hoop dat het nu anders ligt.

Liaden, haha! Dolcis :P Vind die naam eigenlijk leuker. Denk dat ik hem weer terug laat zetten. Er staat nog al een wind, dus kan me voorstellen dat je dan wat langzamer loopt als normaal.

Mijn doel is om in september de run te lopen. Maakt me niet uit welk tempo. Als ik hem maar kan hardlopen. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 5:19

Ik vond het ook altijd lastig als ik hier iedereen zoveel sneller zag lopen dan dat ik doe. Maar bij mij is de knop wel om dat ik nu voor ogen heb dat het temp dan wel lager ligt, maar ik hou het toch zo wel vol. EN ik blijf het leuk vinden smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 5:24

Dat verschil merkte ik ook altijd. Als ik ging lopen voor de afstand was ik veel relaxter dan wanneer ik op tempo ging rennen. Mijn 2e doel erbij is om nog sowieso 12 kilo kwijt te raken. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 23 maa 2013 - 6:04

Pluto schreef:

Liaden, haha! Dolcis :P Vind die naam eigenlijk leuker. Denk dat ik hem weer terug laat zetten. Er staat nog al een wind, dus kan me voorstellen dat je dan wat langzamer loopt als normaal.
Oeps sorry Embarassed , ik had niet eens gemerkt dat ik je oude naam gebruikte.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 23 maa 2013 - 6:05

Jip83 schreef:Och, ik loop heel veel in duur 1 en dan loop ik 8/9km/u en met wedstrijden weer harder. Hoe langer de afstand hoe langzamer Wink het belangrijkste vind ik dat ik er plezier aan beleef en mijn tijd/snelheid ondergeschikt wil laten zijn aan mijn genieten.
Je hebt helemaal gelijk en ik vind de snelheid ook absoluut ondergeschikt aan het genieten. Ik wil alleen in mei graag ook niet als laatste eindigen op de loop die ik ga doen Wink . Maar ik heb echt genoten van het lopen vandaag, ondanks de 'maar' 9 km per uur smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 8:11

Pluto schreef:Jip, Dat had ik ook voorbij zien komen op fb. Maar zit hier niet in de buurt, erg jammer. Ik vind je trouwens nog steeds echt een doorzetter. Met weer en wind ben je toch altijd aan het sporten. Vind het knap van je. Dat laatste wat je zegt, dat tijd en tempo ondergeschikt moet blijven aan genieten. Daar had ik voorheen wel moeite mee. Hoop dat het nu anders ligt.

Ah, dat is lief van je! Dank voor het compliment!

@lidian ik ben ooit een keer ergens laatste geweest en zo erg was dat niet. Maar als jij 9 kunt lopen, dan word je echt geen laatste hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora za 23 maa 2013 - 8:32

Mijn trainster zegt dat snelheid (nog) niet belangrijk is. Eerst de lessen/minuten zien vol te houden, daarna komt het tempo wel.
Ik weet niet precies hoe hard ik loop, want mijn app telt de wandelpauzes ook m Wink ee maar ik vermoeddat dit ook niet bepaald snel is... smile maar zo houd ik het tenminste wel vol.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora za 23 maa 2013 - 23:43

Net weer gelopen, man o man wat een wind! De kou viel me heel erg mee maar de wind maakte het echt zwaar.
Heb 3x 5 minuten en 1x 4 minuten gelopen met tussendoor 2 minuten wandelen. Het ging redelijk, nog wel wat last van mijn benen/knieën maar het wordt niet erger in iedegeval.
Op deze app (runtastic) kon ik ook mijn snelheid per gelopen kilometer aflezen en deze lag rond de 6,6 jm per uur. Zoals ik al vermoedde, niet echt snel maar dat kommer komt nog wel.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum