Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora za 23 maa 2013 - 23:45

Sorry voor de typ foutjes, zit op mijn telefoon.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 za 23 maa 2013 - 23:52

Ik ben ook net terug. Vond de kou ook erg meevallen. Had ruim een week niet gelopen en daarom begonnen met een klein blokje van 3,5 km. Ik voel mij scheenbeen gelijk weer, dus meer moet het ook og maar even niet zijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 23 maa 2013 - 23:59

Goed bezig dames! Ik wil vandaag ook nog gaan. Maar ga wel later vandaag, ben nu aan het haken en was met poetsen bezig. Heb alle tijd haha.

Lady wel balen dat je je scheenbeen weer voelde.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp zo 24 maa 2013 - 2:52

Zowwww, dat was een pittige circuitrun vanmorgen!
Windkracht 7, op sommige plekken pal tegen. En dan ook nog op zo'n lekker 'heuvelig' parcours.
Heb een tijd neergezet tussen de 31-32 minuten en ik ben er tevreden mee!
Laatste kilometer wel weer last van mijn knie Sad.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 24 maa 2013 - 3:11

Snirp respect voor jou zeg woow! Hoeveel km was het ?

Vervelend dat je weer last hebt gekregen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora zo 24 maa 2013 - 3:18

Lady4 schreef:Ik ben ook net terug. Vond de kou ook erg meevallen. Had ruim een week niet gelopen en daarom begonnen met een klein blokje van 3,5 km. Ik voel mij scheenbeen gelijk weer, dus meer moet het ook og maar even niet zijn.

Hé lady, toch nog wezen hardlopen vandaag!? Zag gisteravond een mooie foto van jou op fb voorbijkomen waarop jullie klaar stonden om naar een leuk feestje in de stad te gaan :-) (via L.T.)
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Snirp zo 24 maa 2013 - 5:42

Het was 5km! Net gezien dat ik 31:12 heb gelopen, ben ik erg blij mee!
Vlgens mijn vriend noemen ze het een 'lopersknie' en moet ik gewoon beter en meer stretchen bij de warming-up!
Over 4 weken weer een loop, dus tot die tijd lekker rustig door blijven lopen en hopen dat het wat lekkerder weer wordt Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 5:47

Lady4 je zou eens compressiekousen kunnen proberen. Dat helpt vaak goed bij scheenbeenklachten!

Snirp, goed gelopen!

Ik heb vandaag aangemoedigd bij een loop. Mijn vriend liep 30km in 1:54....pfff...dan loop ik net 20km! Gelukkig had ik me goed aangekleed en was het wel te doen.

*weg*


Laatst aangepast door Jip83 op zo 24 maa 2013 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx zo 24 maa 2013 - 6:19

Ik heb vanmiddag training 9 van renate gelopen. 2x 8 minuten en het ging enorm goed;)
Moest mijzelf wel constant afremmen, omdat ik gewoon te hard ga lopen en buiten adem raak. Maar zodra ik dat iets merkte deed ik een stapje langzamer en ging het weer goed.
Gemiddeld 7,4 km per uur gelopen, incl. het wandelen en fikse tegenwind.
in de sportschool loop ik 7,5 zonder wind en dat gaat zonder buiten adem te raken, bij 8 gaat het snel mis.
Misschien moet ik ook maar eens stoppen met roken.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 2474380249

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 24 maa 2013 - 7:20

Pandora, wat goed dat je gegaan bent en je loopt al best veel, knap zeg! Toen ik begon bouwde ik het volgens mij een stuk langzamer op.

lady4, balen dat je je scheenbeen meteen weer voelde, ik had gisteren hetzelfde. Gelukkig bij mij niet zo erg als het wel eens geweest is maar ik moet dus ook rustig aan blijven doen. (ik denk trouwens dat het bij mij shin splints zijn).

Ibbeltje, ben je nog gegaan?

Snirp, dat is een mooie tijd voor een 5 km! Goed bezig!

Jip, wat loopt je vriend snel! En jij bent stoer dat je in die kou bent gaan staan, maar je ziet er warm aangekleed uit!
Ik dacht ik google eens op compressiekousen, maar wat zijn die dingen duur, ik zag 50 euro voor 1 paar. Weet jij of ze ergens goedkoper te krijgen zijn want ik denk dat dat misschien wel iets voor mij is. Maar ik vind 50 euro zo duur om ze uit te proberen...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 7:28

Je kunt ook tubes kopen http://www.sportcompressiekousen.nl/sport-compressie-tubes.html die gebruik ik en vind ik erg fijn. Voordeel is dat je je eigen hardloopsokken aan kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora zo 24 maa 2013 - 7:31

@liadan; ik vind de opbouw ook vrij vlot gaan maar ik doe een beginners clinic bij de sportschool waarbij het doel is dat we na 8 weken (zit nu op bijna 4 weken) 5km (achterelkaar? En binnen een half uur?) kunnen lopen dus dan moet de opbouw ook wel snel gaan willen we dat halen.
Ik vind het tot nu toe best pittig maar ik doe mijn best en moet dus ook echt wel 2x per week voor mezelf lopen anders red ik het op de gezamenlijke training helemaal niet... Cry
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:07

Ja, erg hè dat ie zo snel loopt. En hij was niet eens de snelste ;-)

Uiteraard zul je zelf er 2 keer bij moeten lopen in de week. Met 1 keer in de week lopen bouw je niet echt iets op! Maar in 8 weken 5 km kunnen lopen moet lukken hoor! Alleen vind ik onder de 30minuten wel gewaagd...dat ligt toch ook aan je 'talent'...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:45

Lady, liaden, beiden last van de schenen? Doen jullie ook een andere sport? Of pas nieuwe schoenen? Misschien hebben jullie het al verteld, maar heb nog niet echt het topic door gelezen. Ik heb ook last van mijn schenen gehad. Ik had toen net nieuwe schoenen en reed paard. Daarna andere schoenen gekocht en gestopt met paardrijden, toen gingen de klachten aan mijn schenen ook weg. Weet nog steeds niet waar het nou aan lag.

Dapper hoor dat jullie ook allemaal gewoon gaan hardlopen. Sterke wind ga ik altijd liever uit de weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 zo 24 maa 2013 - 9:50

Pandora schreef:
Lady4 schreef:Ik ben ook net terug. Vond de kou ook erg meevallen. Had ruim een week niet gelopen en daarom begonnen met een klein blokje van 3,5 km. Ik voel mij scheenbeen gelijk weer, dus meer moet het ook og maar even niet zijn.

Hé lady, toch nog wezen hardlopen vandaag!? Zag gisteravond een mooie foto van jou op fb voorbijkomen waarop jullie klaar stonden om naar een leuk feestje in de stad te gaan :-) (via L.T.)

Ken jij L.? Wat grappig! Kennen wij elkaar dan ook? Zij weten trouwens niet dat ik hier kom hoor. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 zo 24 maa 2013 - 9:53

Pluto schreef:Lady, liaden, beiden last van de schenen? Doen jullie ook een andere sport? Of pas nieuwe schoenen? Misschien hebben jullie het al verteld, maar heb nog niet echt het topic door gelezen. Ik heb ook last van mijn schenen gehad. Ik had toen net nieuwe schoenen en reed paard. Daarna andere schoenen gekocht en gestopt met paardrijden, toen gingen de klachten aan mijn schenen ook weg. Weet nog steeds niet waar het nou aan lag.

Dapper hoor dat jullie ook allemaal gewoon gaan hardlopen. Sterke wind ga ik altijd liever uit de weg.

Nee, ik doe geen andere sport. Maar ik heb denk ik schoenen met betere demping nodig. En ik ga eens kijken naar compressiekousen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan zo 24 maa 2013 - 18:32

Ik doe ook geen andere sport en mijn schoenen heb ik ook al een tijdje. Ik heb toen ik net begon met hardlopen na een paar weken last van mijn schenen gekregen, ik had nog geen goede schoenen en heb deze meteen aan laten meten. Vanaf toen ging het veel beter maar ik merk dat ik er toch snel weer last van krijg. En ik weet dat ik dan rustig aan moet doen, dat helpt goed.

Jip, ik ga naar die tubes kijken, dat klinkt nog beter dan de kousen!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 20:25

Het is sowieso goed om goede schoenen aan te laten meten. Toen ik zo'n 13 jaar geleden begon met hardlopen heb ik heel erge shinsplint klachten gehad...dankzij verkeerde schoenen. Die heb ik zelfs nog aan laten meten (ga dus naar een goede speciaalzaak!)
Vervolgens naar een sportpodoloog, die heeft het destijds ook niet goed gedaan. Uiteindelijk behandelt door een docent. Erg pijnlijk, maar sindsdien geen last meer gehad (en dat is 12 jaar geleden).

Belangrijk is dat als je een tijd niet gelopen hebt, het heeeeel rustig op te bouwen. Met scheenbeenklachten het liefste onverhard lopen ivm demping.

Succes er mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 25 maa 2013 - 0:30

Zo ik heb mn rondje weer gelopen. Les 15 = 3x8 met steeds 2min wandelen.
In het eerste loopblokje viel mn mp3 speler uit....heb 'm gelukkig weer aan de praat gekregen maar heb het eerste blokje dus wel wat langer gelopen en tussendoor een stukje gewandeld. In totaal toch 4,3km gelopen

Vlgd week maandag alweer de laatste les en dus 1x30min :cheering:
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:21

Ik heb ook mijn 1u40 er op zitten. Wel een beetje moe nu..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:22

Jip83 schreef:Ik heb ook mijn 1u40 er op zitten. Wel een beetje moe nu..
Goh wat raar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:25

Ben vooral nog moe van zaterdag 3:30 fietsen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:27

Dat geloof ik meteen wel ja. Wanneer zijn die 2 wedstrijden waar je aan mee wilt doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:33

14 juli en 14 september

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:35

Spannend! Trainen gaat verder goed? Dipje een beetje voorbij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum