Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 5 maa 2013 - 7:17

Ben laat thuis gekomen nog dus niet meer gegaan. Morgen nog een kans en anders donderdag.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin di 5 maa 2013 - 9:23

Wauw, het zonnetje werkt motiverend! Very Happy Goed bezig meiden!

Jip: echt super balen van je blessure, ik hoop echt voor je dat het gauw over is en je heerlijk kan trainen voor je grote wedstrijd.

Ik ben gewoon de hele winter doorgegaan met hardlopen, whoehoe! Afgelopen zondag nog een 7.5km wedstrijd gelopen en heb me net ingeschreven voor m'n allereerste 10km in april. Tijdens trainingen wel vaker 10 of meer gelopen dus moet lukken! Nu alleen nog een snelle tijd, doel is 55 min. Ik heb alleen sinds een paar weken vanaf 6km dat mijn rechtervoet 'doof' wordt en gaat slapen. Dit trekt op naar mijn onderbeen, en zondag had ik het zelfs in beide voeten/benen (laatste 1,5km gelopen terwijl ik m'n voeten niet meer voelde, best lastig). Iemand een tip?
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 20:41

xxjojootjexx schreef:Ik bedoel het alleen maar goed..
Toch spreek je tegenstrijdigheden in je post. Je zegt dat je hem perse wil doen, maar ook zeg je dat je stopt zodra het niet gaat. Ik snap het dat een grote kans voor je is, ik zou dat ook niet zomaar op zij zetten, ik weet ook hoever zeer fanatieke sporters kunnen gaan.
Ik hoop serieus dat je goed op jezelf let..



Ik val niet onder de zeer fanatieke sporters die stomme dingen doen.
Ja ik wil 'm persé doen, en ik ga ook gewoon starten. Qua tijdslimiet kan ik zelfs nog alles wandelend doe. Wat ik bedoelde was dat als ik nu voel dat het niet gaat, ik stop. Ik ga niet doorduwen. Zelfs als ik een wedstrijd zou hebben, dan zou ik uitstappen. Behalve daar, daar 'moet' je gewoon finishen. Als ik van te voren weet dat het lopen echt niet zou gaan, dan zou ik wel starten, maar na het fietsen uitstappen. Ik ga mijn lichaam niet slopen.
Maandag stond er op mijn schema dat ik 2u30 'moest' fietsen, na een uur was ik weer thuis, omdat het niet ging. Dus ik let echt wel op mijzelf. ik moet wel.

Gisteren overigens 10 en 12 minuten pijnvrij gelopen :-) Nu hopen dat het zo blijft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 wo 6 maa 2013 - 11:31

Ik heb gisteren ook eindelijk na maanden het hardlopen weer opgepakt. Weer even terug naar beginles van Evy, maar had nog wel weer over dus ga niet meer vanaf 1 beginnen denk ik. Wat was het lekker lopen in de zon!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Bliksem wo 6 maa 2013 - 22:53

Gister heb ik weer hardgelopen. Ging niet zo lekker eigenlijk. Kwamen weer uit op 2 km, maar echt wel met moeite! Zo jammer. Ik weet wel waar het aan kan liggen, maar toch. Maandag ga ik weer. Hoop dat het dan beter gaat :-), ga ik eigenlijk stiekem wel van uit.

Nog even een vraag aan iedereen: wat is jullie gemiddelde snelheid? Ik heb zo'n gevoel dat ik zo langzaam ga.
Bliksem
Bliksem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 28-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora do 7 maa 2013 - 0:11

Ik ben ook pas begonnen maar doe een beginnersclinic bij de plaatselijke sportschool. Dinsdagavond de eerste gezamenlijke les gehad, viel me nog niet mee.... Embarassed
Vanavond moet ik weer voor mezelf trainen, 2 x 2 minuten en 5 x 1 minuut met tussendoor 2 minuten wandelen. Nu vroeg ik me af of daar misschien ook een handige app voor is anders moet ik voortdurend op mijn horloge blijven kijken. Ik zoek dus een app die je naar je eigen schema kunt aanpassen. Iemand een idee??
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 0:16

Dit klinkt als hetzelfde schema als van Renate?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora do 7 maa 2013 - 0:22

xxjojootjexx schreef:Dit klinkt als hetzelfde schema als van Renate?
Zou kunnen maar dat ken ik verder niet. Zal zo nog eens even zoeken.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow do 7 maa 2013 - 1:42

Mijn moeder gebruikte altijd een kookwekker Very Happy
Renate heeft vlgs mij een andere opbouw. Miss Evy? (die opbouw weet ik echt niet meer, veel te lang geleden)

Ik loop rond de 9,5p/u als ik hardloop maar gemiddeld over een rondje (incl wandelen dus) loop ik iets van 8,nogwatp/u
Maar het gaat er om dat je volhoudt hè Bliksem niet over hoe hard je loopt. De snelheid komt vanzelf.....
Ik ga vandaag nog maar een rondje denk ik. Heb nog wel wat spierpijn maar wil wel ff de spanningen van vanmorgen er uit lopen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 1:45

Ik liep dinsdag les 2 van renate en dat was geloof ik ook
5x 1 minuut hardlopen en 2x 2 minuten hardlopen, rest 2x wandelen tussendoor.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 2:11

Ik heb gisteren lekker gelopen en vanmorgen na het fietsen nog 10 minuten losgelopen.
Het gaat weer de goede kant op!

Mijn snelheid varieert. Ik liep laatst iets harder dan 11km/u op 10km. Met de D.am tot D.am loop (=16km) liep ik 1u30, dus dat is ook ruim 11 gemiddeld geloof ik. Met rustige duurtrainingen kan ik ook zo 8km/u lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow do 7 maa 2013 - 4:08

xxjojootjexx schreef:Ik liep dinsdag les 2 van renate en dat was geloof ik ook
5x 1 minuut hardlopen en 2x 2 minuten hardlopen, rest 2x wandelen tussendoor.

Oh okay, ja zou best kunnen hoor......

Ik ga niet meer lopen vanmi ben best moe dus ga lekker op de bank. Morgen ga ik wel lopen!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie do 7 maa 2013 - 4:35

Ik heb vanochtend gelopen, les 2 van Evy. Viel flink tegen, maar had mijn hond ook mee en die had er maar weinig zin in. Volgende keer zonder hond en met meer zin haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx do 7 maa 2013 - 22:35

Ik liep vanmorgen om 6.50 weer buiten. Les 3 van Renate. Was maar 15 minuten 3x 3minuten met tussen door 2 minuten wandelen. Ik was dus nog een heel eind van huis, toen heb ik de helft van les 4 er achter geplakt om thuis te komen

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow vr 8 maa 2013 - 1:07

Goed bezig jojootje!
Ik heb net les 8 gelopen. Ik had mn rondje al wat groter gemaakt maar hij was nog steeds te klein, ben zigzaggend door de wijk naar huis gegaan Very Happy
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie vr 8 maa 2013 - 7:15

Heeft iemand nog ademhalingstips? Ik heb het idee dat ik het helemaal fout doe waardoor ik na de eerste minuut al hijg.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 8 maa 2013 - 7:16

Hee wat leuk dat jullie allemaal mee schrijven en zo goed bezig zijn.
Ik ga morgenvroeg weer. Heb deze week druk gehad en is het niet gelukt om te gaan.

Fearie misschien loop je te snel?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Fearie vr 8 maa 2013 - 7:18

Geen idee, qua snelheid zit ik gemiddeld op 9 km dus echt snel is het niet. Ik moet me ook echt focussen op rustig in ademen en rustig uit ademen, anders red ik het niet.
Nu heb ik nooit echt 'goed' kunnen ademen dus merk ik dat nu extra, maar zou toch graag goed willen hardlopen en ademen haha

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 8 maa 2013 - 7:20

Ja maar snelheid is voor iedereen anders. Ik loop echt veel en veel trager nog dan iedereen hier Wink Maar weet even niet goed wat voor tips ik je verder kan geven.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  xxjojootjexx vr 8 maa 2013 - 7:50

"Volgens Renate loop je het juiste tempo als je nog een gesprek kan voeren tijdens het lopen. Iets sneller dan gewoon lopen, dribbelen is voldoende. Sneller gaan kan altijd nog, eerst de minuten volhouden is het belangrijkste.."
Dit zegt ze elke keer in mijn oor terwijl ik loop;)
Weet niet wanneer je begonnen bent, maar 9 km per uur is niet langzaam hoor.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 8 maa 2013 - 7:51

xxjojootjexx schreef:"Volgens Renate loop je het juiste tempo als je nog een gesprek kan voeren tijdens het lopen. Iets sneller dan gewoon lopen, dribbelen is voldoende. Sneller gaan kan altijd nog, eerst de minuten volhouden is het belangrijkste.."
Dit zegt ze elke keer in mijn oor terwijl ik loop;)
Weet niet wanneer je begonnen bent, maar 9 km per uur is niet langzaam hoor.


Zegt Evy ook Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora vr 8 maa 2013 - 7:55

Gisteravond mijn 2e training gelopen. Had een appje gedownload die ik blijkbaar niet helemaal goed ingesteld had want ipv 2 x 2 minuten lopen liep ik 2 x 3 minuten. Vond die minuten al zooooo lang duren en was dus ook écht bekaf na die 3 minuten Embarassed
Daarna nog 4 x 1 minuut gelopen en dat ging wel goed. Morgen of overmorgen de 3e training lopen; 4 x 2 minuten en 2 x 1 minuut.

Ik heb nu trouwens wat last van mijn keel, doordat mijn conditie gewoon barslecht is ga ik al na een minuut ongveer hijgen waardoor ik een ontzettende droge keel kreeg. Iemand hier tips tegen? Ik had dinsdag zo'n riem om waar een bidon in kan maar dat loopt echt voor geen meter, moet nog maar eens even op zoek naar zo'n "handbidon" , iemand hier ervaring mee?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pandora vr 8 maa 2013 - 7:58

Ibbeltje schreef:
xxjojootjexx schreef:"Volgens Renate loop je het juiste tempo als je nog een gesprek kan voeren tijdens het lopen. Iets sneller dan gewoon lopen, dribbelen is voldoende. Sneller gaan kan altijd nog, eerst de minuten volhouden is het belangrijkste.."
Dit zegt ze elke keer in mijn oor terwijl ik loop;)
Weet niet wanneer je begonnen bent, maar 9 km per uur is niet langzaam hoor.


Zegt Evy ook Wink
Nou... ik kon echt geen normaal gesprek meer voeren hoor en ik liep ook al langzaam! EmbarassedEmbarassed
Volgens runkeeper liep ik zo'n 6,5 km per uur wat volgens mij écht langzaam is... Nou ja, ik moet toch ergens beginnen. In het weekend maar weer even lopen en kijken hoe het gaat.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 8 maa 2013 - 8:00

Je moet je niet storen aan de snelheid. Je moet doen wat jij volhoud. Doe ik ook. Al baal ik soms wel als ik vele sneller zie lopen hier Wink Maar goed ik hou het zo vol dus voor mij is het prima.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 vr 8 maa 2013 - 8:07

Ik ga zondag (als het niet sneeuwt) hardlopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 34 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum