Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 30 dec 2012 - 5:54

Ibbeltje schreef:Suus fijne vakantie! Waar ga je heen?


Tries succes!

Thanks, maar ga toch maar niet, er word hier flink wat afgeknald. En daarbij heb ik vandaag wel een hoop beweging gehad met het opruimen van de zolder hahahaha...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 dec 2012 - 5:58

Dat zat ik ook te bedenken voor als je nou toch niet zou gaan idd Very Happy Ja je hebt hard gewerkt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Annouk zo 30 dec 2012 - 6:54

Ik heb toch maar hardloopkleding aangeschaft en het loopt inderdaad fijner dan in gewone sportkleding.
Alleen een hardloopjasje heb ik nog niet, maar die wil ik nog wel want het was best fris vandaag met die wind!
Vandaag heb ik les 3 gelopen van Renate Wennemars, 3 x 3 minuten. Tot nu toe kan ik het goed volhouden, dus op naar volgende week. Very Happy

Fijne vakantie Suus!
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 dec 2012 - 7:01

Anouk goed bezig! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 281626781 Goed dat je gegaan bent smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 30 dec 2012 - 7:16

Goed bezig allemaal!
Ik heb een windjack gekregen van mijn mannetje. Van nike! Is een winter windjack, dus met voering. Dan hoef ik gewoon nagenoeg niet meer 3 dubbel aangekleed te zijn als 't zo koud is Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:56

Goed bezig allemaal hoor! Ik zou geloof ik nu ook niet gaan, nu er allemaal vuurwerk wordt afgestoken, ik ben daar ook geen held in. Gisterochtend moest ik door een tunneltje (viaduct) en daar stonden wat jongetjes. Was doodsbang dat ze iets zouden afsteken terwijl ik daar liep, maar dat deden ze gelukkig niet.


Ibbeltje, goed dat jij gegaan bent en het wat rustiger aan gedaan hebt. Je moet je trainingen maar aanpassen aan hoe je je voelt, forceren is ook niet goed.

Ik heb gistermorgen weer 8 km gelopen, maar van begin tot eind was het een struggle (al heb ik het wel gehaald). Ik heb nu besloten de eerstvolgende trainingen met een tijdsdoel te gaan lopen. Dus niet koste wat kost een bepaalde afstand halen, maar gewoon per keer kijken hoe ver ik kom. Gaat het wat minder, dan loop ik wat minder ver, gaat het goed, dan kom ik verder.. kijken hoe dat gaat.

Ik heb nu trouwens ook een hardloopjasje besteld (leontien). ben erg benieuwd of dat prettiger is dan een softshell (die meestal veeeel te warm is)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 7:59

Grappig, ik ga wat dingen terugsturen naar Leontien.. Geen loopkleding overigens.

1 januari mag ik weer lopen, kijken of ik niet te brak ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 dec 2012 - 8:00

Ja ik loop ook op tijd BOD en niet op km. Ik vind dat wel fijn. De ene keer loop ik verder dan een andere keer.
Maar knap zeg die 8 km! Goed gedaan! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 281626781

Ik zou ook bang geweest zjin trouwens met jongens in het tunneltje. Liefst zou ik die dan ook ontwijken dan in deze tijd Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Annouk zo 30 dec 2012 - 10:02

BOD, wil jij laten weten als je het jasje van Leontien binnen hebt hoe het valt qua maat en of hij winddicht is (voor zover je dat kunt beoordelen)?
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 30 dec 2012 - 11:53

Ibbeltje schreef:Suus fijne vakantie! Waar ga je heen?


Tries succes!

Dank je! We gaan naar Sri Lanka Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 17:42

Annouk schreef:BOD, wil jij laten weten als je het jasje van Leontien binnen hebt hoe het valt qua maat en of hij winddicht is (voor zover je dat kunt beoordelen)?

is goed. Ik laat het wel ff weten als ik het jasje binnen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 17:43

Suus schreef:
Ibbeltje schreef:Suus fijne vakantie! Waar ga je heen?


Tries succes!

Dank je! We gaan naar Sri Lanka Very Happy

Lekker! Fijne vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 30 dec 2012 - 18:54

Break Of Day schreef:
Suus schreef:
Ibbeltje schreef:Suus fijne vakantie! Waar ga je heen?


Tries succes!

Dank je! We gaan naar Sri Lanka Very Happy

Lekker! Fijne vakantie.

Oh leuk! Veel plezier!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 1 jan 2013 - 5:36

Morgenochtend om 10.00 uur sta ik bij Runnersworld voor advies wat betreft hardloopschoenen. Ik heb besloten dat ik maximaal 100 euro uit wil geven, dus daar hebben ze vast iets voor Very Happy.
Als ik dan thuis ben ga ik hardlopen heb ik bedacht. En dan misschien donderdagavond nog even, zodat ik mijn 2x heb gehad, voordat ik me vrijdag weer moet wegen...

Aangezien ik nu al een paar weken niet heb getraind ga ik een stapje terug, dus niet meer beginnen met 8 minuten, maar de lessen ervoor. En dan zo weer verder...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 1 jan 2013 - 6:13

Ik zou vandaag gaan. Maar het wordt dadelijk de hometrainer denk ik. Heb lekker gegourmet en zit beetje vol Very Happy Als het op tijd zakt dan ga ik nog en anders fijin op de hometrainer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 6:34

Ik heb lekker gelopen, een klein uurtje. Geen opdracht, gewoon lekker lopen. .

Ik hoop dat je iets vind voor max 100 euro Tries! Dan kom je op een neutrale schoen of je moet net mazzel hebben dat een schoen met wat steun (ik kan me voorstellen met jouw hypermobiliteit dat je wel wat steun nodig hebt) in de sale is. Schrik niet als je 120/150 euro kwijt bent... En kies voor degen die het lekkerste zit en niet de mooiste. Succes em ben benieuwd welke schoen het wordt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 1 jan 2013 - 6:39

Goed gedaan Jip Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 1 jan 2013 - 6:57

Ik loop nu op Nike Air Max en dat gaat heel goed hoor, maar wil gewoon hardloopschoenen hebben, zodat ik de Nikes gewoon weer normaal aan kan ;-)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 7:03

Neem die air max in elk geval even mee. Als het goed is filmen ze je dan eerst met je air schoenen aan omte zien hoe je loopt. Zo kunnen zo ook zien of je voeten doorzakken, recht zijn of juist naar buiten gaan. Aan de hand daarvan kunnen ze je advies geven over welke schoen het beste bij jouw loopstijl en voeten past.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 1 jan 2013 - 7:07

Ik doe inderdaad mijn Air Max aan, dus dat komt helemaal goed. Ik was maandag al geweest, maar toen waren ze dicht hihihihihi. En had toen ook mijn Max aan...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Huppekee di 1 jan 2013 - 22:53

Zo, mijn rondje zit er ook weer op. Door alle drukte/stage's etc nu pas les 11 kunnen lopen. Nu het maar eens volhouden om er niet steeds een week tussen te laten zitten...

Heb het er gister met m'n vriend over gehad en ik ga waarschijnlijk toch in juni de 5km (wedstrijd) lopen Very Happy al vindt hij dat ik gewoon voor de 10km moet gaan (maar ik geloof dat ik daar nog maar eens over na moet denken :P)
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 1 jan 2013 - 23:16

Nou meiden,

ik ben hardloopschoenen rijker Very Happy.
Ik heb Wave Alchemy 12 (W) schoenen.
Met aan de binnenkant extra ondersteuning dat mijn enkels niet meer zo erg naar binnen gaan. Very Happy

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Mizuno_wave_alchemy_12_womens
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin wo 2 jan 2013 - 0:20

Ziet er goed uit Triesje! Je gaat er vast veel plezier van beleven Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 561177! Lijkt mij ook beter voor je dan je vorige schoenen.

@ Huppekee: jaa doen! Ik ga over 18 dagen (slik...) een wedstrijd lopen, en het motiveert mij enorm! Goede stok achter de deur zullen we maar zeggen Wink. Ik zou trouwens lekker met een 5k beginnen, eerst eens ervaren hoe zo'n wedstrijd gaat. 10k kan altijd nog!

Ik heb de smaak echt goed te pakken, probeer nu zo'n 2/3 keer per week te lopen en ik vind het heerlijk! Ik merk ook echt vooruitgang, vooral in snelheid, dus dat voelt goed! Alleen ga ik volgende week stage lopen dus dan heb ik minder tijd... Hopelijk kan ik in ieder geval 2 keer per week vol blijven houden.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 2 jan 2013 - 0:22

Ik wil (tenzij ik voor de tijd zwanger mag zijn) in juni de 4 mijl van Zwolle gaan lopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin wo 2 jan 2013 - 0:31

Mooi doel Triesje! Er zijn genoeg vrouwen die door blijven lopen tijdens (de eerste maanden van) hun zwangerschap, dus wie weet... Wink

Ik ga 20/1 meedoen aan de V.ondelparkloop en loop dan 6.7k. Spannend! Mijn laatste wedstrijd liep ik zo'n 8 jaar geleden. Daarna nam ik mezelf voor om nooit meer mee te doen aan een wedstrijd omdat ik er altijd zo ontzettend zenuwachtig van werd. En nu begint het weer steeds meer te kriebelen, dus ik doe het gewoon!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 23 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum