Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
Vanavond weer gelopen.
Inmiddels les 16 gehad
Inmiddels les 16 gehad
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Van de week weer een keer gelopen em daarbij onbewust mijn ene voet te veel ontlast, vamwege achillespeesklachten, dus nu ook last van mijn andere voet.. Kan de koppeling van mijn auto amper indrukken. Ik baal zo!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Hebben jullie trouwens echte hardloopkleding aangeschaft? Dus een tight en een winddicht jasje/shirt? Ik zit er over na te denken om het aan te schaffen maar ik weet niet zo goed of het echt nodig is ..
Annouk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12
Madam> goed bezig!!
Lady> jaaa dat is zeker goed balen Nog meer rust nemen
Annouk> ja ik heb nu hardloopshhirt en broek en dat loopt wel erg fijn moet ik zeggen. Jasje kan ik nog net niet aan (moet nog wat kilo's kwijt haha) maar die lijkt mij ook ideaal.
Lady> jaaa dat is zeker goed balen Nog meer rust nemen
Annouk> ja ik heb nu hardloopshhirt en broek en dat loopt wel erg fijn moet ik zeggen. Jasje kan ik nog net niet aan (moet nog wat kilo's kwijt haha) maar die lijkt mij ook ideaal.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb hardloopshirts, maar geen speciale hardloop broek.
Ik ren momenteel in mijn jogging broek. Maar ga wel een hardloopbroek aanschaffen.
Ik ren momenteel in mijn jogging broek. Maar ga wel een hardloopbroek aanschaffen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik loop al heel wat jaar hard (en ben gewoon maar mee gaan schrijven hier ;-)) en in de loop der jaren heel wat sportkleding verzameld en weer weggedaan. Ooit...liep ik in een fleecevest...met regen was dat geen grap! Loooodzwaar!
Gast- Gast
Ik heb al een poos een hardloopbroek en diverse shirts. Ik wil nog graag een hardloopjasje. ik heb wel een vest, maar dat is aan de onderkant te breed, het sluit niet mooi aan. Als het hard waait, dan tocht het onder het vest. Dus loop ik als het koud is in een softshell jasje dat wel mooi aansluit, maar dat blijkt als de zon schijnt weer veel te warm te zijn.. Dus zo'n jasje lijkt me zeker wel ideaal.
Ik vind speciale hardloopkleding wel lekkerder lopen dan bijvoorbeeld een joggingbroek (waar ik in het begin in liep) en wat Jip zegt, een fleece is idd verre van ideaal als het regent.
Ik vind speciale hardloopkleding wel lekkerder lopen dan bijvoorbeeld een joggingbroek (waar ik in het begin in liep) en wat Jip zegt, een fleece is idd verre van ideaal als het regent.
Gast- Gast
Ik wil morgen weer lopen!
Ik loop in een strakke lange broek en heb zo'n hardloopshirt met lange mouwen bij de Kruidvat gekocht (hadden ze daar een paar weken geleden). Voor als het echt koud is heb ik ook nog een vestje, loopt erg fijn als het onder nul is
Ik loop in een strakke lange broek en heb zo'n hardloopshirt met lange mouwen bij de Kruidvat gekocht (hadden ze daar een paar weken geleden). Voor als het echt koud is heb ik ook nog een vestje, loopt erg fijn als het onder nul is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga mijn knie nog even aankijken vandaag, anders vanavond hardlopen. Voel hem nu wel weer namelijk, dus even kijken hoe het de rest van de dag gaat.
Ben me vandaag ook vergeten te wegen, dus morgen maar even doen
Ben me vandaag ook vergeten te wegen, dus morgen maar even doen
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik wil morgen eigenlijk weer hardlopen. Ga zo met koppijn op tijd naar bed, dan ben ik hopelijk morgen weer fit.
Ibbeltje, balen van je hoofdpijn!
Ik wil ook weer gaan hardlopen, hopelijk komt het er morgen van, anders zondag. Iig dit weekend 1keer, dat is het doel.
Ik wil ook weer gaan hardlopen, hopelijk komt het er morgen van, anders zondag. Iig dit weekend 1keer, dat is het doel.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb gister weer gelopen. Het was een pittig programma. Doordat ik nog niet helemaal fit ben, kon ik mijn hartslag niet echt laag houden. Vandaag binnen gefietst. Ik stond helemaal klaar om buiten te fietsen...ging het regenen!
Morgen weer lopen en in de avond lekker zwemmen.
Morgen weer lopen en in de avond lekker zwemmen.
Gast- Gast
Na 7 weken niet gelopen te hebben i.v.m een blessure aan mijn hamstring, heb ik vandaag voor het eerst een heel klein mini-rondje gerend. 2 km. afwisselend rennen en wandelen.... Wat voelde dat weer heerlijk! Het ging wel goed, en smaakte naar meer Ik heb nog steeds last van de blessure, al is het nu wel stukken minder.. Tijdens het rennen gaat het goed, alleen een aantal uren erna komt het opzetten. Maar het is nog te doen en ik ga het gewoon nu proberen om heeeeeel langzaam weer op te bouwen. En maar hopen dat het goed komt. Blijf wel braaf mijn oefeningen van de fysio doen hoor.
En wat fijn om te lezen dat iedereen hier nog zo lekker rond rent en enthousiast is...! Wat is het toch leuk dat rennen
En wat fijn om te lezen dat iedereen hier nog zo lekker rond rent en enthousiast is...! Wat is het toch leuk dat rennen
Vogeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12
Fijn dat het weer ging, Vogeltje!
Ik heb vanochtend ook weer even gelopen, lekker
Ik heb vanochtend ook weer even gelopen, lekker
Suus- Lady Post-a-lot
Nou vanochtend voel ik mij nog niet heel veel beter. Zo maar een pilletje nemen denk ik. En misschien later vandaag een klein rondje hardlopen. Ik mis het hardlopen wel.
Vogeltje goed dat je weer begonnen bent! Heerlijk als je weer kan he
Suus goed bezig!
Jip balen dat het begon te regenen. Maar knap dat je toch hebt gesport ondanks dat je niiet helemaal fit bent. Succes vandaag!
Suus goed bezig!
Jip balen dat het begon te regenen. Maar knap dat je toch hebt gesport ondanks dat je niiet helemaal fit bent. Succes vandaag!
Nou vanochtend voel ik mij nog niet heel veel beter. Zo maar een
pilletje nemen denk ik. En misschien later vandaag een klein rondje
hardlopen. Ik mis het hardlopen wel.
Suus goed bezig!
pilletje nemen denk ik. En misschien later vandaag een klein rondje
hardlopen. Ik mis het hardlopen wel.
Suus goed bezig!
Ik heb vandaag 15 min ipv 30 min gedaan. Ik merkte dat ik mijn energie nog niet helemaal terug had en vond een tandje lager even een goede keuze. Hopelijk volgende keer weer de volle 30 min. Maar het was wel weer lekker dat hardlopen
Goed dat je gegaan bent Ibbeltje! Wat je ook kunt doen, als je 30 minuten achter elkaar nog teveel lijkt is bijvoorbeeld 6x5 minuten met 45seconden wandelen en 45sec heeeeel langzaam joggen als pauze. Of 5x6minuten of 4x7 etc.
Ik heb vandaag weer lekker gelopen. Mijn training was 2x10 minuten in duur 1 (heel rustig) met 1 minuut pauze. Daarna 4x6 minuten:5minuten in duur3 en 1 minuut op 5km tempo (duur 5). Met uitlopen erbij was ik bijna een uur bezig.
Ik heb vandaag weer lekker gelopen. Mijn training was 2x10 minuten in duur 1 (heel rustig) met 1 minuut pauze. Daarna 4x6 minuten:5minuten in duur3 en 1 minuut op 5km tempo (duur 5). Met uitlopen erbij was ik bijna een uur bezig.
Gast- Gast
Gisteren weer geprobeerd te lopen en dat ging goed! 9-1-6-2-15 gelopen. Gisteravond wel wat steken rondom mijn achillespees,maar verder geen klachten. Ik probeer voorlopig twee keer per week te gaan, ipv drie keer. Misschien is dat wat beter voor mijn lichaam.
Ibbeltje, je kunt ook 15-1-15 proberen, of 20-1-10. Dat verdeel je de dertig minuten en is het wellicht wat beter vol te houden.
Ibbeltje, je kunt ook 15-1-15 proberen, of 20-1-10. Dat verdeel je de dertig minuten en is het wellicht wat beter vol te houden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady ja dat heb ik geprobeerd maar het wilde echt niet meer.
Jip ik ging op begin wel zo lekker dat ik niet aan kortere tijden heb gedacht. Ik ging met de gedachten dat ik wel zag hoe lang ik het vol ging houden.
Maar toch bedankt voor de tips.
En goed dat jullie ook weer gelopen hebben
Jip ik ging op begin wel zo lekker dat ik niet aan kortere tijden heb gedacht. Ik ging met de gedachten dat ik wel zag hoe lang ik het vol ging houden.
Maar toch bedankt voor de tips.
En goed dat jullie ook weer gelopen hebben
Aha. Vaak als je ziek bent geweest en een tijdje niet hebt kunnen lopen is het wel slim om even alles in stukjes te hakken. Je lichaam weet de volgende dag echt niet meer dat je 1 of anderhalve minuut pauze gehad hebt. Ik vind mijn pauzes altijd wel fijn, breekt mijn lange duurlopen lekker in stukjes :-)
Gast- Gast
Ja misschien wel, maar ik vind het gewoon lekker om achter elkaar te lopen. Maar goed, ik heb weer gelopen en daar ging het mij nu om ook hahah
Goed dat je weer gegaan bent, Ibbel
Ik denk niet dat het er bij mij nog van komt. Moet nog veel opruimen en spullen pakken, want 1 januari gaan we op vakantie Zal daar genoeg beweging krijgen, maar neem mijn hardloopspullen niet mee, dat wordt te veel in het vliegtuig en weet helemaal niet of het daar wel een beetje kan. Na 16 januari ga ik weer fanatiek bezig!
Ik denk niet dat het er bij mij nog van komt. Moet nog veel opruimen en spullen pakken, want 1 januari gaan we op vakantie Zal daar genoeg beweging krijgen, maar neem mijn hardloopspullen niet mee, dat wordt te veel in het vliegtuig en weet helemaal niet of het daar wel een beetje kan. Na 16 januari ga ik weer fanatiek bezig!
Suus- Lady Post-a-lot
Als er vanavond niet teveel geknald word, ga ik toch een poging wagen... vind ik 't toch te eng worden ga ik heel gauw weer naar huis hahahaha... Ben echt als de dood voor vuurwerk...
Morgen ga ik kijken bij Runnersworld of zij mij kunnen adviseren voor schoenen...
Morgen ga ik kijken bij Runnersworld of zij mij kunnen adviseren voor schoenen...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Suus fijne vakantie! Waar ga je heen?
Tries succes!
Tries succes!
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» start to run
» Start to run
» Start to run
» start to run
» Start to run
» Start to run
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: