Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 2 dec 2012 - 6:11

Liadan> nou ik heb het normaal al snel heet en liep tot voor kort gewoon in een t shirt. Maar zaterdag wilde mijn lichaam niet opwarmen dus. Maar goed, vandaag dus zo maar goed gemaakt smile En goed dat je het weer opgepakt hebt en 5 km hebt gelopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781 En in het donker lopen, ik loop dan wel waar de straatlantaarns zijn en niet de buitenwegen die ik anders vaak neem. En dan gaat het voor mij prima. Al loop ik wel liever in het licht smile


Lady> echt klasse dat je door regen en wind bent gegaan Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781 Ga zo door!


Zora> super dat je les zo fijn ging Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 2 dec 2012 - 20:23

Ik heb besloten om vandaag ook op de hometrainer te gaan en misschien op de wii ga hardlopen. Ik wil iig wel bezig blijven, op welke manier dan ook.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 20:44

Goedemorgen allemaal! Ik heb afgelopen zaterdag weer even gelopen. Ik heb iets minder dan 5 km gelopen en de gemiddelde snelheid lag beduidend lager dan 'normaal', maar ik kan wel zeggen dat ik voor het eerst ik weken weer lekker heb gelopen, dus dat is mijn winst! Hopelijk dat ik hier op door kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 2 dec 2012 - 20:50

BOD Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 ma 3 dec 2012 - 4:02

Het gaat inderdaad snel, dit was les 25. Nog vijf lessen te gaan en dan zit ik op de 5 km!

Hebben jullie ook dat jullie aan het begin van de week al ongeveer inplannen wanneer jullie gaan lopen? En dat je van te voren je route al uitstippelt en je les vast bekijkt? Ik doe dat wel, heb het nodig om te weten waar ik aan toe ben. Dan kan ik me veel makkelijker zetten tot het gaan lopen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 3 dec 2012 - 4:04

Ja ik bekijk ook al wanneer ik kan lopen. De route is vaak hetzelfde en bekijk ik alsnog per keer of ik hem anders ga lopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 4:08

Ibbeltje de kleding zit in een doos, maar ik kom er vandaag niet meer aan toe om op te sturen..

Ik loop nu drie keer in de week en bekijk per keer hoe ik me voel en hoe lang ik loop. Vanaf volgende week is dat anders, dan komt er een schema. Dan kijk ik wel de week vooruit wat er allemaal gepland staat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 ma 3 dec 2012 - 4:08

Mijn route is trouwens ook vaak hetzelfde. Dan weet ik precies waar ik aan toe ben. smile Deze week heb ik veel vrije tijd en dus genoeg mogelijkheden om te gaan. Maar zoals volgende week, dan werk ik zeven dagen en plan ik van van te voren wanneer ik ga. Doe ik dat niet, dan wordt het niets.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 3 dec 2012 - 4:19

Geeft niks. Laat maar weten als het lukt en als je weet hoeveel je van mij krijgt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 3 dec 2012 - 6:19

Als het weer én mijn spieren het morgen toelaten ga ik morgen ook weer hardlopen Very Happy. Het word sowieso handschoenen werk...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora ma 3 dec 2012 - 8:51

Lady4 schreef:Mijn route is trouwens ook vaak hetzelfde. Dan weet ik precies waar ik aan toe ben. smile Deze week heb ik veel vrije tijd en dus genoeg mogelijkheden om te gaan. Maar zoals volgende week, dan werk ik zeven dagen en plan ik van van te voren wanneer ik ga. Doe ik dat niet, dan wordt het niets.

Ik heb dat juist niet haha. Als ik hoor van Evy hoe de volgende les wordt zakt de moed me al in de schoenen, terwijl steeds blijkt dat ik het best kan. Ik bereid me dus niet voor, ook de route niet. Ik rende eerst alleen rondjes hier in het park, maar die werd al snel te klein. Nu ga ik gewoon links of rechts als ik er zin in heb. Kom in de leukste wijken laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 3 dec 2012 - 22:19

@ Zora: hahaha ja dat doe ik ook... Ik zie wel hoe ik loop en kom meestal net zo uit dat ik bijna thuis ben als ik de uitloop minuten heb LOL.

Hier vanmorgen weer gelopen. Ben net terug. Helaas ging het niet zo goed als afgelopen donderdag, maar dat zal misschien met mijn bekken te maken hebben vandaag. Maar heb de les wel afgemaakt. Donderdag weer Very Happy.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 23:09

Ik neem van tevoren wel een route in gedachten. Hier is er helaas niet zo veel variatie. Er zijn 2 rondjes van ron de 6 km en 1 rondje van 5 km, die wissel ik dan wat af. Ik was zo fanatiek bezig voor de 10 en verheugde me al op nieuwe routes, maar nu ik een hardloopdipje heb, waar ik langzaam uit kom, blijft het dus voorlopig bij de 3 bekende routes.

Soms rijd ik ook wel eens met de auto ergens naartoe, dan loop ik naar huis, en loopt mijn vriend van huis naar de auto en hebben we weer eens een andere route Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 dec 2012 - 0:14

Iemand in de buurt om me een rotschop onder mn kont te geven??
Wilde lopen vandaag, maar het weer en de kou (heb het de hele dag al koud!!!) houden me tegen..... Help!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 4 dec 2012 - 0:17

LaBird schreef:Iemand in de buurt om me een rotschop onder mn kont te geven??
Wilde lopen vandaag, maar het weer en de kou (heb het de hele dag al koud!!!) houden me tegen..... Help!

*schop geeft*
Meid kom op! Hup regenjas aan over je hardloopkleding en gaan met die banaan... Je krijgt het met het hardlopen écht wel warm. Doe in huis vast opwarmingsoefeningen en dan hup naar buiten. Nat word je toch wel, als je onder de douche stapt, dus dat maakt niet uit ;-)
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 dec 2012 - 0:25

:O jij schopt hard........
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 4 dec 2012 - 0:28

Hihihii Laughing, sorry... Maar helpt het?
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781Go Ibbeltje go Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 4 dec 2012 - 0:34

Heb zojuist met vriendje (die ook keiharde schop nodig heeft overigens) afgesproken dat we ofwel vandaag (afhankelijk van hoe laat hij er weer is van zn werk) en anders zeker morgen gaan hardlopen.
En daar houden we ons altijd aan, we hebben afgesproken geen beloftes te verbreken Wink
Dus bij deze geregeld! Hoop dat ie beetje op tijd klaar is met werk, maar anders weet ik dat ik morgen zeker ga.
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 7:06

Ik ben net thuis van een lekker rondje. Op nieuwe schoenen, dat is ook weer even wennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 4 dec 2012 - 7:21

Triesje1983 schreef:Hihihii Laughing, sorry... Maar helpt het?
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781Go Ibbeltje go Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 281626781


Ikke? Ik zei toch niet dat ik ging vandaag? maarr lief Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 4 dec 2012 - 9:10

Break Of Day schreef:Ik neem van tevoren wel een route in gedachten. Hier is er helaas niet zo veel variatie. Er zijn 2 rondjes van ron de 6 km en 1 rondje van 5 km, die wissel ik dan wat af. Ik was zo fanatiek bezig voor de 10 en verheugde me al op nieuwe routes, maar nu ik een hardloopdipje heb, waar ik langzaam uit kom, blijft het dus voorlopig bij de 3 bekende routes.

Soms rijd ik ook wel eens met de auto ergens naartoe, dan loop ik naar huis, en loopt mijn vriend van huis naar de auto en hebben we weer eens een andere route Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 561177

Ik vind het van tevoren zo lastig in te schatten of ik nog een bepaalde wijk kan inrennen, omdat ik elke week weer langer moet rennen. Vooralsnog komt het wel goed uit... maar woon jij wat buitenaf dat je niet zoveel variatie kunt opzoeken? Lijkt me wel vervelend! Eerst dacht ik dat ik altijd lekker in het park zou rennen (want is mooi) maar steeds zelfde rondje begint toch wel wat saai te worden.

Als ik langer kan rennen wil ik idd ook eens ergens heen rijden, leuk!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 9:27

Ik probeer ook elke keer andere rondjes te lopen. Met duurlopen van 2u30 kwam ik opeens rennend op plekken waar ik nooit gedacht had hardlopend te komen. Dan is het ook lastig leuke, niet te lang, maar ook niet te korte routes te bedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 4 dec 2012 - 9:33

Jip83 schreef:Ik probeer ook elke keer andere rondjes te lopen. Met duurlopen van 2u30 kwam ik opeens rennend op plekken waar ik nooit gedacht had hardlopend te komen. Dan is het ook lastig leuke, niet te lang, maar ook niet te korte routes te bedenken!

Ja, ik heb dat met kortere stukken al! Dan kom ik opeens in een wijk waarvan ik op de fiets al vind dat het best een eindje is en dan ren je daar opeens gewoon Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 9:36

Zora schreef:
Jip83 schreef:Ik probeer ook elke keer andere rondjes te lopen. Met duurlopen van 2u30 kwam ik opeens rennend op plekken waar ik nooit gedacht had hardlopend te komen. Dan is het ook lastig leuke, niet te lang, maar ook niet te korte routes te bedenken!

Ja, ik heb dat met kortere stukken al! Dan kom ik opeens in een wijk waarvan ik op de fiets al vind dat het best een eindje is en dan ren je daar opeens gewoon Very Happy

Jep, grappig hè?!

Hier is het ook al zo dat ze in de supermarkt niet eens meer opkijken als ik na het hardlopen in hardloopkleding een boodschapje doe..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 4 dec 2012 - 9:45

Haha nou dat doe ik nog even niet met mijn zweethoofd Very Happy Misschien over een jaar, als ik 30 km kan rennen zonder te zweten laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 12 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum