Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 8:23

Triesje1983 schreef:Ibbeltje is gewoon een lieverd!!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 699888


Dank je Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 9:16

Ibbeltje schreef:Ja maar t zal mijn maat niet zijn Very Happy

Als het allemaal uitgezocht is, zal ik posten welke maten er zijn. Er zit ook maat L tussen, dus wie weet... Het zijn allemaal functionele loopshirts. En ik maak er liever iemand blij mee, dan dat ik het weggooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 9:18

Jip83 schreef:
Ibbeltje schreef:Ja maar t zal mijn maat niet zijn Very Happy

Als het allemaal uitgezocht is, zal ik posten welke maten er zijn. Er zit ook maat L tussen, dus wie weet... Het zijn allemaal functionele loopshirts. En ik maak er liever iemand blij mee, dan dat ik het weggooi!


Oh L past mij ook nog even niet. Maar graag, laat maar weten. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 561177
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Happydobby zo 25 nov 2012 - 10:12

Triesje1983 schreef:Ik ga dinsdag weer! Vandaag niet hardgelopen ivm die enorm harde wind... Dat zag ik niet zo zitten... Dus dinsdag weer zeg ik dan...

Ik ben dus wel door de wind gegaan. Was daarna wel trots!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 10:20

Happydobby schreef:
Triesje1983 schreef:Ik ga dinsdag weer! Vandaag niet hardgelopen ivm die enorm harde wind... Dat zag ik niet zo zitten... Dus dinsdag weer zeg ik dan...

Ik ben dus wel door de wind gegaan. Was daarna wel trots!

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 281626781 goed gedaan!!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 21:07

Zo mijn hardlopen voor vandaag zit er op. Het ging lekker en ben weer eens verder gelopen dan de vorige keer cheers
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot zo 25 nov 2012 - 22:35

Wat goed dat er meiden door de storm zijn gaan lopen gister. Ik zag het zelf niet zo zitten (en voelde me ook niet zo lekker, dus ik ben heel lui geweest). Vanavond moet ik er weer aan geloven. Ik heb er wel weer zin in, je voelt je zo goed na zo'n rondje!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam ma 26 nov 2012 - 0:14

19 november schreef ik dat ik 20 november weer zou gaan rennen.
Helaas is dat tot nu toe nog steeds niet gelukt. De verhuizing en het opruimen bij mijn moeder heeft zoveel energie gekost,
en het is nog steeds niet allemaal klaar. Ik probeer te helpen waar ik kan, maar zonder samenwerking lukt dat niet altijd.
Ik ga het vanavond weer op pakken. Maakt niet uit hoe laat ik thuis ben. Als ik maar mijn rondje heb gelopen vandaag.

Jullie zijn weer goed bezig allemaal.
Goed van jou Ibbeltje dat je hebt besloten het voorlopig bij de 5km te houden.
Ik kan niet wachten totdat ik dat punt heb bereikt.
Alle meiden die de storm hebben getrotseerd, petje af :cheering:
Jip83 ik ben gedesinteresseerd in de loopshirt smile
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:30

"Jio83 ik ben gedesinteresseerd in de loopshirt smile "

Gedesinteresseerd? ;-) ik zal een foto posten met wat we allemaal weg gaan doen. Hopelijk eind van de week. Gisteren alleen nog maar mijn loopshirts en fietskleding uitgezocht....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam ma 26 nov 2012 - 0:35

Jip83 schreef:"Jio83 ik ben gedesinteresseerd in de loopshirt smile "

Gedesinteresseerd? ;-) ik zal een foto posten met wat we allemaal weg gaan doen. Hopelijk eind van de week. Gisteren alleen nog maar mijn loopshirts en fietskleding uitgezocht....

Wahahaha Laughing
Ik had de spellingcorrectie uitgevoerd, maar helemaal niet gekeken om het goede woord uit het lijstje aan te klikken.
Het moet zijn:
Jip83 ik ben geïnteresseerd in de loopshirts. smile
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 0:38

Madam ik snap dat het door die verhuizing niet gelukt is. Doe het gewoon wanneer het wel kan. Heel veel succes!

En dank je. Zo gaat het voorlopig prima en dan loop ik tenminste.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 19:48

Dames hoe is het nog gegaan die gisteren gingen?
Als je vandaag gaat, succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 26 nov 2012 - 20:41

Gisteren zou ik gaan, maar tussen mn college en werk in heftige tijdsnood. Vandaag geen verplichtingen maar lekker thuis studeren. Één keer raden wat ik als "studiepauze" ga doen vandaag Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 20:43

Labird goede ontspanning smile Succes! En succes met studeren!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 26 nov 2012 - 20:49

Dank! Jij vandaag ook weer in de benen?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam ma 26 nov 2012 - 21:21

Helaas ben ik gisteravond niet gegaan, ondanks mijn goede voornemen Neutral
Ik kwam met barstende hoofdpijn thuis.
Vanavond heb ik cursus. Nou hoop ik morgenochtend het weer op te kunnen pakken.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot ma 26 nov 2012 - 21:26

Ik merk nu wel dat ik in de verkeerde tijd ben begonnen. Gisteravond stond ik vol goede moed klaar, maar toen ik omgekleed en wel de deur uit wilde gaan begon het me toch te hozen buiten! Morgen maar weer een herkansing, zo wordt het natuurlijk nooit wat.. Mad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 21:31

LaBird schreef:Dank! Jij vandaag ook weer in de benen?

Nee gisteren. Dus vandaag rustdagje smile

Caroline> ligt er aan hoe hard het regent, maar anders gewoon gaan. Als je eenmaal in je ritme zit maakt die regen niks uit. Maar ja als het echt hard regent ga ik ook niet. Dan wordt het een dag later. Kun je vandaag niet? Anders iig succes morgen!

Madam> Rennen met hoofdpijn werkt ook niet. Hopelijk kun je morgen weer fijn rennen, Succes alvast!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 21:33

Meiden, ik meld me ook weer even.. Ik ben een paar weken geleden ziek geweest en daarna heb ik het niet meer goed kunnen oppakken. Ik was bezig met de start to run van 5-10 km en ben eigenlijk blijven haken bij les 10 (30 minuten hardlopen), die ik 3 x niet heb kunnen uitlopen. Nu heb ik Evy maar even aan de kant gegooid en wil ik me weer focussen op lekker lopen.

Ik heb nu alweer 2 x iets langer dan 30 minuten kunnen lopen, maar het gaat nog niet echt van harte. Ik vind het wel een teleurstelling, want het ging zo goed. Ik probeer wel min. 2 x per week te gaan omdat ik mijn conditie wel op peil wil houden. Hopelijk heb ik de flow weer gauw te pakken en kan ik weer verder met Evy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 3079029344

Heel veel succes allemaal! Zet 'm op!Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 21:35

BOD> klinkt dus als mijn verhaal. Ook met die keep running gestopt en nu lekker 30 min zelf hardlopen zonder Evy. Alleen gaat het bij mij nu wel weer lekker.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot ma 26 nov 2012 - 21:42

Ibbel: Ik werk fulltime dus ik moet altijd 's avonds hardlopen, maar op dinsdag heb ik orkestrepetitie tot 10 uur. Als ik dan om half 11 thuis kom heb ik er geen zin meer in Wink Ik baal wel dat ik altijd 's avonds moet. Het lijkt me veel lekkerder om 's morgens te gaan en daarna lekker te douchen en je dag vol energie te beginnen.

BOD, je bent sowieso al goed bezig, als je je ritme weer lekker op hebt gepakt gaat het vanzelf beter!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 26 nov 2012 - 21:55

aah zo Caroline. Ja nee dan zou ik ook niet meer gaan hahah. En ja ik ga ook liever s ochtends. Helemaal als het weer lekkerder weer is. De zon op zien komen en zo, zo vroeg ging ik altijd, heerlijk. Maar goed s avonds ga ik ook niet laat, nu het zo snel donker is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 27 nov 2012 - 6:32

Vanmorgen weer heerlijk hardgelopen! En het is ook nog eens heel erg goed gegaan.
Het gaat steeds een stukje verder.
Donderdag gaan we beginnen met 8 minuten hardlopen... Dus dat is éffe zwaar, maar ik weet zeker dat ik het kan...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 27 nov 2012 - 7:39

Zo mag ik het horen Tries! Very Happy Lekker positief! JE kan het zeker wel. Fijn dat het nu ook weer lekker ging.

Ik mag morgen weer, maar donderdag komt beter uit dus dan ga ik waarschijnlijk donderdagochtend.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 27 nov 2012 - 8:32

Kom op Caroline, je moet gewoon gaan!! Ik kan ook alleen 's avonds rennen, maar ik ga ook gewoon in de regen. Als je een paar lessen verder bent sta je er vast niet eens meer bij stil of je zal gaan of niet, dan ga je gewoon!! Maar dan moet er wel een beetje regelmaat in komen smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 9 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum