Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 4:24

Meiden tnx! Ik heb heerlijk gelopen (of ja gerend dan he :P). Ik hou echt voorlopig gewoon een rondje van 30 min aan. Momenteel werkt dat beter dan nog die lessen opbouwen van keep running. Wie weet pak ik dat nog wel een keer weer op. Tenslotte is voor mij 30 min rennen al echt een topprestatie. Iets wat ik nooit gedacht had te kunnen smile En als ik dit vol kan houden heb ik daar meer aan dan telkens een les niet af kunnen maken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 6:17

Ik ontloop dit topic eigenlijk bewust Cry . Maar jeetje wat verheug ik me weer op het hardlopen! Ik ben 29 weken zwanger dus het hardlopen lukt niet helemaal meer. In feb. moet ik bevallen, en heb als doel om dan in september de run weer te lopen. Ik weet alleen niet hoe reeel mijn doel is als ik weer beval dmv een keizersnee. De run is hier elk jaar. Afgelopen jaar zat ik ook al als toeschouwer aan de zijlijn. Baal dan wel echt. Mensen zeggen, geniet van het zwanger zijn, dat doe ik ook wel. Maar mis het hardlopen echt ontzettend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 6:19

De Run hoeveel km is dat? En of dat haalbaar is na een keizersnee geen idee maar sept is wel ver nog van feb. af. Hoelang heb je tot nu toe hard gelopen? Bedoel dan in jaren/maanden etc ?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 6:22

Ik ben toen in mei begonnen, en zat in september wel op de 10 km. Ik heb 2 jaar hardgelopen met afstanden tot max. 21 km. Dus in principe lijkt het mij best haalbaar. Maar ik zit nu ook met klachten van mijn bekken, en weet niet hoe ik herstel na mijn bevalling. Dus het hangt daar een beetje van af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 6:25

Woow 21 km pff Very Happy Het is denk ik gewoon afwachten na je bevalling hoe het dan met je bekken is en hoe snele je het weer op kan bouwen. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je snel weer in je ritme komt. Maar goed eerst maar eens in feb bevallen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 za 24 nov 2012 - 11:37

Knap hoor Ibbeltje. Ik ben er ook nog niet uit wat ik ga doen wanneer ik naar de vijf kilometer heb toegewerkt. Of ik dan doorga voor de tien of dat ik het voorlopig dan bij een half uurtje per keer hou. Het is in ieder geval erg fijn om te merken hoe snel je conditie opbouwt. Ik moest vandaag 10-2-10-2-12-1 lopen dat ging fantastisch. Volgende loop wordt 15-2-15-2, ook weer spannend.

Ik heb alleen ontzettend last van mijn SI-gewricht. Het kan door overbelasting op mijn werk komen, maar ik las dat het ook door hardlopen kan komen. Herkennen mensen dit en hebben jullie tips? Mijn vriend is helaas niet zo'n grote fan van masseren, haha.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 24 nov 2012 - 19:43

Gaat dus goed, Lady! Very Happy

Wat is het SI-gewricht?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 20:23

Lady jij bent ook lekker bezig! En ja ik dacht dat ik wel op kon blijven bouwen maar dat werkt momenteel dus niet zo bij mij. Wie weet als ik nog wat kilo's kwijt ben of als het weer minder snel donker wordt en zo dat ik het wel weer ga proberen. Of als dat half uur zo lekker gaat dat ik denk dat ik nog wat minuten er bij kan doen smile

Maar je SI-gewricht? Ben ook benieuwd wat dat is?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 21:25

Je si-gewricht zit ongeveer waar je bilspleet begint. Zijn je rompspieren sterk genoeg? En is je pasfrequentie hoog genoeg? Want als je pasfrequentie (met 1 been minimaal 90passen per minuut) te laag is en event. in combinatie met zwakke rompspieren..dan heeft je si heel wat te verduren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 21:34

Oh zit dat daar joh.

Heb zin om weer te gaan hardlopen, maar 'mag' morgen pas. Misschien ga ik straks wel even op de hometrainer of zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 21:41

Of lekker wandelen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 21:43

Ja kan ook maar het waait kei hard hier weet niet of ik daar doorheen wil. Ach de dag duurt nog lang dus we zien wel. Niks moet vandaag smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 25 nov 2012 - 5:50

Zora schreef:

Ik heb net echt een zware les gehad. Voor het eerst is mijn motivatie echt een beetje weggezakt.... voor jullie dames die al veel verder zijn is het natuurlijk eitje, maar ik schrok me dood net. Normaal eerst steeds even inlopen met 2 minuutjes ofzo, en dan 2 minuten bijkomen, maar nu begon het meteen al met 5, en daarna maar 1 minuut wandelen. Dat ging door tot 8 minuten... eigenlijk ging het redelijk ok, maar bij het laatste loopje was het echt meer strompelen geworden. En nu heb ik pijn!! M'n knie werkt niet helemaal meer naar behoren geloof ik laughcry En Evy vertelde me doodleuk dat volgende les 4 keer 8 is! Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen hoor. Waar is die fijne opbouw gebleven???

Woohooo ondanks mijn 'angst' voor deze les, en de storm, toch net gegaan, en het ging supergoed!! Ik heb er wel zelf 3 minuten rennen vooraf bij gedaan, maar ging echt zo goed! Echt gek vind ik. En dan ga ik toch denken of ik dit misschien niet gewoon 2 maanden geleden ook al kon... Als dit zo relatief makkelijk ging laughcry

Niemand van jullie vandaag gelopen? Heeft wel wat, die wind hoor :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 25 nov 2012 - 5:54

Wat goed, Zora!
Ik had vandaag wel in mijn hoofd zitten, maar ben niet gegaan. Ik had een vroege dienst en was daarna heel erg moe. Ben blij dat ik nog wel boodschappen heb gedaan Wink Maar morgen ben ik een dagje vrij, dus dan ga ik sowieso lopen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 5:57

Ik ben mijn sportkleding kast aan het uitruimen...e komen ook loopshirts en fietskleding tevoorschijn die ik weg ga doen (veelal herinnering shirts van wedstrijden, maar ook gewone) iemand eventueel interesse?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 6:14

Ja maar t zal mijn maat niet zijn Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 25 nov 2012 - 7:28

Suus schreef:Wat goed, Zora!
Ik had vandaag wel in mijn hoofd zitten, maar ben niet gegaan. Ik had een vroege dienst en was daarna heel erg moe. Ben blij dat ik nog wel boodschappen heb gedaan Wink Maar morgen ben ik een dagje vrij, dus dan ga ik sowieso lopen Very Happy

Ik vind het op een vrije dag altijd lastiger te gaan, haha, dan kom ik echt in zo'n luie stemming smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 7:38

Zora schreef:
Zora schreef:

Ik heb net echt een zware les gehad. Voor het eerst is mijn motivatie echt een beetje weggezakt.... voor jullie dames die al veel verder zijn is het natuurlijk eitje, maar ik schrok me dood net. Normaal eerst steeds even inlopen met 2 minuutjes ofzo, en dan 2 minuten bijkomen, maar nu begon het meteen al met 5, en daarna maar 1 minuut wandelen. Dat ging door tot 8 minuten... eigenlijk ging het redelijk ok, maar bij het laatste loopje was het echt meer strompelen geworden. En nu heb ik pijn!! M'n knie werkt niet helemaal meer naar behoren geloof ik Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 394967 En Evy vertelde me doodleuk dat volgende les 4 keer 8 is! Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen hoor. Waar is die fijne opbouw gebleven???

Woohooo ondanks mijn 'angst' voor deze les, en de storm, toch net gegaan, en het ging supergoed!! Ik heb er wel zelf 3 minuten rennen vooraf bij gedaan, maar ging echt zo goed! Echt gek vind ik. En dan ga ik toch denken of ik dit misschien niet gewoon 2 maanden geleden ook al kon... Als dit zo relatief makkelijk ging Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 394967

Niemand van jullie vandaag gelopen? Heeft wel wat, die wind hoor :p

Helemaal je post gemist, wat stom.

Maar super dat je hem gedaan hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 281626781

Ik heb niet gelopen omdat ik gisteren had gedaan. Morgenvroeg weer. Althans morgen ben ik vrij dus ik denk ik de ochtend dat ik ga.

Succes dames !
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 7:39

Suus schreef:Wat goed, Zora!
Ik had vandaag wel in mijn hoofd zitten, maar ben niet gegaan. Ik had een vroege dienst en was daarna heel erg moe. Ben blij dat ik nog wel boodschappen heb gedaan Wink Maar morgen ben ik een dagje vrij, dus dan ga ik sowieso lopen Very Happy

Morgen ook echt gaan dan he Very Happy Succes alvast voor morgen. Ik ga dan ook smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird zo 25 nov 2012 - 7:42

Ibbeltje schreef:
Suus schreef:Wat goed, Zora!
Ik had vandaag wel in mijn hoofd zitten, maar ben niet gegaan. Ik had een vroege dienst en was daarna heel erg moe. Ben blij dat ik nog wel boodschappen heb gedaan Wink Maar morgen ben ik een dagje vrij, dus dan ga ik sowieso lopen Very Happy

Morgen ook echt gaan dan he Very Happy Succes alvast voor morgen. Ik ga dan ook smile
+1 Morgen mag ik weer!!! Nooit gedacht dat ik er werkelijk waar naar uit zou kijken
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 7:46

Ik heb net 5,5 kilometer gelopen in 40 minuten, 500 calorieen verbrand en de snelheid was gemiddeld 7,7.

nooit gedacht dat ik dit kon! Heb van mijn vriend een hartslag horloge gekregen waar ik alles op af kan lezen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 25 nov 2012 - 8:04

Ik ga dinsdag weer! Vandaag niet hardgelopen ivm die enorm harde wind... Dat zag ik niet zo zitten... Dus dinsdag weer zeg ik dan...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora zo 25 nov 2012 - 8:14

Ibbeltje schreef:
Zora schreef:
Zora schreef:

Ik heb net echt een zware les gehad. Voor het eerst is mijn motivatie echt een beetje weggezakt.... voor jullie dames die al veel verder zijn is het natuurlijk eitje, maar ik schrok me dood net. Normaal eerst steeds even inlopen met 2 minuutjes ofzo, en dan 2 minuten bijkomen, maar nu begon het meteen al met 5, en daarna maar 1 minuut wandelen. Dat ging door tot 8 minuten... eigenlijk ging het redelijk ok, maar bij het laatste loopje was het echt meer strompelen geworden. En nu heb ik pijn!! M'n knie werkt niet helemaal meer naar behoren geloof ik Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 394967 En Evy vertelde me doodleuk dat volgende les 4 keer 8 is! Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen hoor. Waar is die fijne opbouw gebleven???

Woohooo ondanks mijn 'angst' voor deze les, en de storm, toch net gegaan, en het ging supergoed!! Ik heb er wel zelf 3 minuten rennen vooraf bij gedaan, maar ging echt zo goed! Echt gek vind ik. En dan ga ik toch denken of ik dit misschien niet gewoon 2 maanden geleden ook al kon... Als dit zo relatief makkelijk ging Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 394967

Niemand van jullie vandaag gelopen? Heeft wel wat, die wind hoor :p

Helemaal je post gemist, wat stom.

Maar super dat je hem gedaan hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 281626781

Ik heb niet gelopen omdat ik gisteren had gedaan. Morgenvroeg weer. Althans morgen ben ik vrij dus ik denk ik de ochtend dat ik ga.

Succes dames !

Haha muts smile Vind het superlief dat je altijd op iedereen reageert, maar een keertje overslaan is niet stom hoor smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 25 nov 2012 - 8:17

Snap ik Zora maar vind het leuk om te reageren en mensen te motiveren smile

Rroos Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 281626781Fijn dat gevoel he dat het je dan toch is gelukt Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 zo 25 nov 2012 - 8:20

Ibbeltje is gewoon een lieverd!!! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 699888
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 8 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum