Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 19 nov 2012 - 7:47

Jip83 schreef:
Ibbeltje schreef:In Eindhoven zag ik nu veel kortingen met hardloopspullen. Waar zag ik het nou toch overal, heb veel winkels gezien haha. Intersport zat er iig, weet alleen niet of die nou kortingen had. Mocht ik er weer op komen meld ik het wel.

Run2Day?


Nee volgens mij niet. O volgens mij ook bij de v en d.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora ma 19 nov 2012 - 8:39

Goed zo Caroline! Ik heb het juist andersom gedaan; eerst schoenen gekocht, toen moest ik wel, anders ook zo zonde van het geld Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Lacey_ ma 19 nov 2012 - 9:12

Damn, was mijn rug er eindelijk weer klaar voor, doet mijn iPod het niet (goed) meer.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot ma 19 nov 2012 - 9:25

Zoo ik ben helemaal trots! Mijn eerste rondje zit erop! Very Happy
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 F9178E6F-8D26-467B-BB97-DB0BF12E199A-3107-0000039CCE1648FD_zps342ebae7
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 19 nov 2012 - 10:22

Goed bezig Caroline, welkom!

Afgelopen zaterdag nog steeds verkouden, kwam steeds terug! Maar vandaag na het werk wilde ik gewoon knallen.
Dus schoenen aan, iPod op en gaan.... ging heerlijk! Best apart, want heb meer dan een week niet gelopen. Ze vertelde wel wat over de volgende les en volgens mij gaat die pittig worden, maar dat kan ik overmorgen vast goed aan ;-)

Schoenen, die moet ik ook echt nog een keer halen.... alleen moet ik daarvoor echt even een extraatje krijgen door even wat meer uren te draaien op mn werk, anders zit het er nu ff niet in. Maar dat gaat goed komen!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 19 nov 2012 - 10:33

Wat goed, Caroline!

En fijn, LaBird, dat het zo lekker ging vandaag Very Happy

Als ik morgen geen spierpijn meer heb, wil ik ook weer gaan lopen. Afgelopen 1,5 week heb ik wel gefitnesst, maar niet gelopen, omdat ik zo verkouden was. Nu houdt die verkoudheid maar niet op, dus ik moet maar gewoon weer gaan lopen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 19 nov 2012 - 10:43

Ben ook verkouden, maar op een of andere manier maakte de vochtige buitenlucht mn neus vanavond open. Heel apart, want normaal gesproken word ik juist iets benauwd wanneer ik verkouden ben
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 19 nov 2012 - 22:29

Hey meiden,

jaaaaaaa ik ben er weer hoor Very Happy.
Vanmorgen hardgelopen. Ik was heel bang dat ik weer een stapje terug moest doen, omdat ik vorige week niet heb hardgelopen, doordat ik veel gewerkt heb, maar heb me zorgen gemaakt om helemaal niks!

Ik heb zelfs mijn record verbroken! 4,19 km in 33 minuten, terwijl ik 2 weken geleden nog 4,03 km liep in 35 minuten Very Happy. Het is maar een kleine verbetering, maar het is een verbetering!
Ik vind dus dat ik weer trots mag zijn op mezelf Very Happy. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 281626781
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 19 nov 2012 - 23:31

Wat goed, Triesje! Daar mag je zeker trots op zijn Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 3079029344

Ik heb net ook gelopen, maar het ging niet zo lekker. Ik heb 2 km gelopen en toen werd ik toch zo misselijk! Misschien dat het komt omdat ik net ongesteld ben geworden? Ik weet het niet, maar kon echt alleen nog maar zitten en kon de muziek in mijn oren al helemaal niet meer verdragen. Hopelijk gaat het donderdag weer beter!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 ma 19 nov 2012 - 23:43

O jee! Dat klinkt niet fijn inderdaad zeg. Ik hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt.
Ik ben ook ongesteld (sinds zondag), maar ik word daar niet misselijk van met hardlopen, maar het zou maarzo kunnen dat jij dat wel hebt.
Ik moet vandaag beginnen met Clomid (voor een 2e kindje) en heb ook geen idee of ik hier last van ga krijgen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 23:57

ik wil ook gaan beginnen maar denk dat het nu niet het ideale weer/periode is om te starten he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 19 nov 2012 - 23:59

Ik heb het ook nog nooit eerder gehad eigenlijk...

En Lily, het is misschien qua weer niet ideaal, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan natuurlijk Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 561177 Caroline is ook net begonnen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot ma 19 nov 2012 - 23:59

Lily, ik heb het ook gewoon gedaan. Als je het blijft uitstellen ga je nooit beginnen, tenminste, zo gaat het bij mij altijd. En ik vond het gister wel lekker dat het een beetje koud was buiten. Je krijgt het toch wel warm van het hardlopen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 20 nov 2012 - 0:00

Lily het kan wel hoor, maar je moet wel de motivatie hebben om echt te willen denk ik smile
Leuk dat je ook wil beginnen trouwens Very Happy


Tries je bent echt zo goed bezig! Je gaat mij nog voorbij joh Very Happy


Suus balen dat het niet helemaal lekker ging. We gaan er gewoon voor dat je de volgende keer weer fijn kan lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 0:13

hmm ja die motivatie daar ontbreekt het nog aan, maar er moeten toch echt nog wat zwangerschapskilootjes af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 20 nov 2012 - 8:14

Lily, gewoon gaan doen hoor! Ik kan me voorstellen dat de motivatie er nog niet is, maar de eerste les is prima te doen, dus dan komt er vast wel wat motivatie. Qua weer vind ik het niet erger om nu te lopen dan 2 maanden geleden. Je warmt snel genoeg op... vind het ook wel fijn dat je niet na 5 minuten al helemaal oververhit bent.

Ik heb net echt een zware les gehad. Voor het eerst is mijn motivatie echt een beetje weggezakt.... voor jullie dames die al veel verder zijn is het natuurlijk eitje, maar ik schrok me dood net. Normaal eerst steeds even inlopen met 2 minuutjes ofzo, en dan 2 minuten bijkomen, maar nu begon het meteen al met 5, en daarna maar 1 minuut wandelen. Dat ging door tot 8 minuten... eigenlijk ging het redelijk ok, maar bij het laatste loopje was het echt meer strompelen geworden. En nu heb ik pijn!! M'n knie werkt niet helemaal meer naar behoren geloof ik laughcry En Evy vertelde me doodleuk dat volgende les 4 keer 8 is! Ik weet niet hoe ik dat moet klaarspelen hoor. Waar is die fijne opbouw gebleven???
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 20 nov 2012 - 9:37

@ Lily: gewoon beginnen! Je krijgt het vanzelf warm. Binnen 5 minuten heb jij het niet meer koud hahahaha.

@ Ibbeltje: hoe bedoel je jou voorbij? Jij bent al veel verder dan ik ben hoor... ;-) Dat duurt echt nog wel even, voordat ik jou voorbij ben...

@ Zora: bij welke les ben jij nu dan? Ik ga donderdag les 17 doen en dat is 1x 5 hard, 1x 2 wandel, 1x 7 hard, 1x 2 wandel, 1x 7 hard, 1x 2 wandel en dan 1x 5 hard en laatste keer 2 wandel...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 20 nov 2012 - 9:39

Oh jeetje wat een verschil! Ik doe geloof ik een andere Start to Run versie dan jij (2006). Ik ben nu bij les 18 geloof ik, misschien 19... Als het nog sneller gaat opbouwen ga ik misschien wel even kijken of ik kan overstappen naar de 2010-versie maar weet niet of dat slim is.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 di 20 nov 2012 - 9:43

Zora schreef:Oh jeetje wat een verschil! Ik doe geloof ik een andere Start to Run versie dan jij (2006). Ik ben nu bij les 18 geloof ik, misschien 19... Als het nog sneller gaat opbouwen ga ik misschien wel even kijken of ik kan overstappen naar de 2010-versie maar weet niet of dat slim is.

Ik heb 2011... Had 2006, maar vond het donders irritant, dat ik iedere keer de juiste les moest opzoeken... Nu staat er gewoon les 17...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 20 nov 2012 - 9:44

Ik doe ook de 2006 versie, ben benieuwd hoe het gaat. Heb net les gehad van 2 - 5 - 5 - 5 hardlopen. Werd verteld dat volgende les 2 - 6 - 6 - 6 wordt. Moet even kijken of ik hem morgen of donderdag loop. Ben om eerlijk te zijn wel benieuwd hoe dit gaat. Weet trouwens niet bij welke les ik ben, doe gewoon elke x de volgende en het nr staat nu niet meer aan het begin. Maar boeit me ook niet zo, moet toch alle lessen lopen om hem uit te lopen heh?
Wat je zou kunnen doen om op te bouwen is eerst even een minuut gewoon lopen, maar wel stevig door lopen. Of huppelen o.i.d. Wordt je toch een beetje warm.

En Lily, ik vind het heerlijk weer om nu te lopen! Niet meteen bloedheet en rooie kop, dat heb ik nu pas aan het eind ipv na 2 minuten Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 20 nov 2012 - 10:25

Tries nou gewoon omdat je zo lekker bezig bent Very Happy En ik nu geen lessen meer ga doen voorlopig maar gewoon een rondje van een half uur ga doen. Momenteel werkt dat even beter voor mij dan nog meer opbouwen.


Morgen ga ik weer smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lady4 di 20 nov 2012 - 11:28

Ik heb vandaag een redelijk pittige training gehad: 8-1-8-2-8-1-8-1. Pittig, maar het ging super. :cheering: Ik vind het echt heerlijk om hard te lopen, had ik niet verwacht.

De volgende les wordt trouwens nog zwaarder: 10-2-10-2-12-1. Het wordt snel opgebouwd nu!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 20 nov 2012 - 19:22

Lady wat goed zeg! En top dat je het ook leuk vind. Ik had hetzelfde, nooit verwacht het leuk te vinden Very Happy Ga zo door! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora di 20 nov 2012 - 20:22

La Bird, klopt, de laatste lessen merk ik inderdaad dat ik echt even moet huppelen en sprongetjes maken om aan de les te kunnen beginnen. Anders is het teveel aan het begin. Gelukkig is het donker laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 9:02

Hahaha inderdaad. Alleen vraagt mijn vriend me altijd wat ik aan het doen ben :P
Valt mij inderdaad ook op dat het nu echt behoorlijk snel opgebouwd wordt. Je hebt aantal lessen dat je max 5 minuten hardloopt, maar ik ga vanaf komende les (morgen) voor het eerst naar 6 minuten en vrees dat ik daarna ook keihard door zal moeten bikkelen!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum