Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora wo 21 nov 2012 - 9:04

La Bird, de overgang naar 6 vond ik meevallen, dus wie weet voor jou ook wel! Uiteindelijk is het natuurlijk maar een minuutje erbij smile

Lady, jij hebt net de les gelopen die ik de volgende keer moet lopen! Viel het je niet tegen dat het opeens zoveel was??
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin wo 21 nov 2012 - 9:29

Hallo! Ik kom me ook melden in dit topic! Very Happy Ben niet bezig met start to run, maar wel weer begonnen met hardlopen. Ik heb snel last van motivatieprobleempjes, dus hopelijk is dit topic een stok achter de deur.

Ik loop met een soort van eigen schema, en een schema van runkeeper. Uiteindelijke doel is de 10k uitlopen, het liefst onder het uur. De afstand kan ik al wel aan denk ik (heb altijd een redelijke startconditie, loop nu 3 weken 3x per week), maar de snelheid moet nog flink omhoog! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Very Happy
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 9:40

Zora, dat denk ik ook wel. Maar volgens mij loopt het vanaf nu redelijk snel op. Ach ja, dat is uiteindelijk wel waarvoor we het doen uiteraard!

Welkom Elin! Motiveren zijn we goed in hier, dus je zit hier helemaal goed! Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot do 22 nov 2012 - 1:28

Ik moet iets bekennen: Ik heb gister mijn tweede les meteen overgeslagen. Maar het stormde hier en er waaiden letterlijk allemaal takken door de straat, dus ik vond het niet zo'n strak plan om naar buiten te gaan. Ik heb wel als alternatief wat buikspieroefeningen gedaan Wink

Vanavond ga ik mijn tweede les inhalen, ik wil zo graag die conditie opbouwen!

Elin, welkom! Motiveren moet hier wel lukken!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 22 nov 2012 - 1:44

@ Ibbeltje: thanks lieverd! Maar jij gaat ook supergoed hoor!!! Ik zie mezelf nu nog geen half uur hardlopen hahahaha...

@ Lady4: super gedaan!!! Very Happy.

@ LaBird: die overgang van 5 naar 6 minuten is niet zo heel groot. Dat doe jij gewoon even hoor! Very Happy

@ Elin: van harte welkom!!!

Vandaag eigenlijk mijn hardloopdag. Maar ik heb vandaag de klap gekregen van het vele werken van afgelopen week, dus vandaag doe ik HELEMAAL NIETS!!! Mijn hele lichaam doet pijn, dus niet verstandig, want dan heb ik alleen maar langer pijn en kan ik zaterdag ook niet hardlopen. Dus nu besloten (als mijn lichaam het toelaat) zaterdag te gaan hardlopen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin do 22 nov 2012 - 2:22

Bedankt voor het warme welkom!

@ Caroline: volgens mij woon jij redelijk bij mij in de buurt (meelezer, sorry Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 253468018), dus ik snap het volkomen dat je niet bent gegaan! Ik zou het ook niet doen met die storm.

@ Triesje: inderdaad verstandig om goed naar je lichaam te luisteren, blessures moet je niet hebben natuurlijk.

Ik heb vanochtend een half uurtje hardgelopen en het ging niet zo goed. Had erg last van mijn kuiten. Heeft iemand hier nog tips voor? Doe al een aantal oefeningen, maar heb zelf het idee dat ik beter moet opwarmen. Alleen heb ik daar nooit zin in Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 394967. Het heerlijke weer maakte alles goed, wat een perfect hardloopweer!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elliot do 22 nov 2012 - 2:28

Oh Elin nu ben ik wel benieuwd waar jij dan ongeveer woont? smile

Dat van die kuiten herken ik wel, ik heb sowieso heel snel kramp in mijn kuiten dus na een rondje wandelen voel ik ze soms zelfs al. Goed inlopen en strekken voordat je begint met hardlopen!

Ik heb trouwens van philips deze oordopjes gekocht omdat ik dacht dat die goed zouden blijven zitten tijdens het rennen:

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Philips-sports-in-ear-headphones

Die werken dus NIET bij mijn oren, ze kukelen er steeds uit. Wat voor oordopjes gebruiken jullie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin do 22 nov 2012 - 2:32

Ik woon in A'dam W.est Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 561177

Qua oortjes: ik gebruik gewoon mijn iPodoortjes, al zijn die wel dringend aan vervanging toe (helemaal stuk). Hopelijk krijg ik nieuwe van Sinterklaas! Ze blijven bij mij gewoon zitten.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 22 nov 2012 - 2:33

@ Elin: graag gedaan. Ja ik ben chronisch ziek (heb HMS), dus ik moet extra oppassen... Ik heb ook af en toe last van mijn kuiten gehad, maar dat was meer soort van dat ik daar doorheen moest... Ik ben doorgelopen en toen ging het vanzelf weg, dus ik heb geen tips voor je, sorry...

@ Caroline: ik heb deze ook en bij mij blijven ze wel goed zitten, als ik ze maar goed achter mijn oren doe. "Gewone" oordoppen vallen er bij mij standaard uit, maar deze blijven heel goed zitten...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 22 nov 2012 - 3:15

Ik gebruik ook gewoon mijn Ipodoortjes, blijft prima zitten Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 561177

Ik heb net weer gelopen, was heerlijk loopweer! Maar het lopen ging nog niet helemaal lekker. Na een minuut of 20 werd ik weer misselijk (net als dinsdag). Snap niet zo goed hoe dat kan, voel me verder niet ziek, ben nog wel verkouden (maar ook niet vreselijk ofzo) en ben ongesteld. Maar dat heeft toch niets met misselijkheid te maken, lijkt me? Nouja, zondag weer een kans!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 22 nov 2012 - 6:59

Pff heb al dagen niet gelopen. Ben laatste dagen best moe na het werk. Hopelijk lukt het morgen of zaterdag weer.

Ik heb gewone oordopjes van een mp3spelers.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 22 nov 2012 - 8:05

Ik heb vanavond na 1,5 week niet gelopen te hebben ook weer een keer gelopen. Ik had steeds last van hoofdpijn vandaar dat ik er wat langer tussen heb gelaten.
Ik heb ook besloten om niet verder te gaan met keep running maar gewoon zelf op te gaan bouwen naar de 10 km. Ik ga eerst nog even verder ook met de 5 km om die nog wat sneller te kunnen lopen. Vandaag heb ik dus met mijn eigen muziek 5,3 km gelopen en het ging heel lekker.

Leuk dat er weer zoveel begonnen zijn met hardlopen! Succes allemaal!

Caroline, ik had een tijdje terug ook van die oordopjes gekocht bij de lidl, maar bij mij blijft het ook helemaal niet zitten, ik loop nu dus met gewone oordopjes.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zora do 22 nov 2012 - 9:06

Aargh die oordopjes!! Waren de eerste paar lessen bij mij echt een bron van irritatie. Die dingen blijven bij mij in het dagelijks leven al amper zitten, laat staan tijdens het rennen. Ik raakte daar ook echt van uit mijn concentratie, want zag van tevoren helemaal voor me om lekker in je eigen wereldje te zitten tijdens het rennen...

Nu heb ik deze en hoor ik niks meer om me heen. Heerlijk!! Alleen wel warme oren :p

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Urban-ears-plattan-denim_f
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Linnie1985 do 22 nov 2012 - 9:22

Ik kan de app niet vinden Sad. Wat is de naam van de app?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 22 nov 2012 - 9:23

Runkeeper???
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 9:26

Goed bezig meiden! Ik zou vandaag gaan lopen, maar ben te moe. Morgen weer een dag! Ik hoop dan zo'n 50minuten te lopen. 6december heb ik weer een inspanningstest en een week later ga ik weer op schema's trainen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin do 22 nov 2012 - 10:30

Suus schreef:Ik gebruik ook gewoon mijn Ipodoortjes, blijft prima zitten Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 561177

Ik heb net weer gelopen, was heerlijk loopweer! Maar het lopen ging nog niet helemaal lekker. Na een minuut of 20 werd ik weer misselijk (net als dinsdag). Snap niet zo goed hoe dat kan, voel me verder niet ziek, ben nog wel verkouden (maar ook niet vreselijk ofzo) en ben ongesteld. Maar dat heeft toch niets met misselijkheid te maken, lijkt me? Nouja, zondag weer een kans!

Eet (of drink) je misschien te kort voor het hardlopen? Te veel? Dat is het eerst wat in mij opkomt (ik heb er zelf altijd erg snel last van). Anders zou ik het ook niet weten. Misschien volgende keer iets rustiger lopen? Wel vervelend zeg!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 23 nov 2012 - 3:56

Elin schreef:
Suus schreef:Ik gebruik ook gewoon mijn Ipodoortjes, blijft prima zitten Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 561177

Ik heb net weer gelopen, was heerlijk loopweer! Maar het lopen ging nog niet helemaal lekker. Na een minuut of 20 werd ik weer misselijk (net als dinsdag). Snap niet zo goed hoe dat kan, voel me verder niet ziek, ben nog wel verkouden (maar ook niet vreselijk ofzo) en ben ongesteld. Maar dat heeft toch niets met misselijkheid te maken, lijkt me? Nouja, zondag weer een kans!

Eet (of drink) je misschien te kort voor het hardlopen? Te veel? Dat is het eerst wat in mij opkomt (ik heb er zelf altijd erg snel last van). Anders zou ik het ook niet weten. Misschien volgende keer iets rustiger lopen? Wel vervelend zeg!
Dank je voor het meedenken, maar dit is het zeker niet. Heb ook rustiger gelopen dan normaal, omdat het dus al niet lekker ging. Ik ga het zondag of maandag gewoon weer proberen, hopelijk gaat het dan weer beter!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Elin vr 23 nov 2012 - 9:28

Misschien had/heb je wel iets onder de leden. Hopelijk gaat het de volgende keer weer goed!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 23 nov 2012 - 19:13

Ik moet een schop onder mijn kont hebben voor vandaag. ben ongesteld geworden en deze eerste dag heb ik dan altijd zo'n buikpijn. Maar goed ik moet dadelijk ook eerst weg en dan boodschappen en daarna ga ik hardlopen. Maar ik MOET echt weer van mijzelf. Mijn ritme is er een beetje uit. Ik ben ook mijn energie wat kwijt. Best moe geweest de afgelopen week. Dus als jullie mij wat zien posten van ik ga niet vandaag of zo, willen jullie mij dan toch even wegsturen? Very Happy


Succes iedereen weer vandaag! En leuk nieuwe mensen die zijn gaan hardlopen! Jullie ook succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus za 24 nov 2012 - 0:02

Elin schreef:Misschien had/heb je wel iets onder de leden. Hopelijk gaat het de volgende keer weer goed!
Ik hoop dat dat het was. Ik was dus verkouden en ongesteld, misschien geen goede combi. Ik probeer het morgen gewoon weer, ben nog wel wat verkouden, maar ja, als ik daar op moet wachten...

Succes, Ibbeltje! Gewoon gaan, desnoods maak je een keer een kleiner rondje, maar dan loop je in elk geval wel!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 0:05

Buikpijn is nu al een heel end weg dus lopen zal straks wel goed gaan hoop ik smile Maar dank je Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 0:08

Ik ben net ook gegaan! Van te voren had ik niet zo'n zin. Voel me erg brak. Gaandeweg ging het beter! Wist je dat sporten er ook voor.zorgt dat je minder lang ongesteld bent en minder buikpijn kan krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 0:13

Oh is dat echt zo Jip? Moet zeggen normaal heb ik ook veel meer last van buikpijn. Nu is het al heel snel al minder. \

Goed dat jij geweest bent Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird za 24 nov 2012 - 1:33

Wilde idd hetzelfde als Jip zeggen. Sporten (bewegen) zorgt ervoor dat je minder last hebt van kramp/buikpijn van ongesteldheid. T is vaak wat lastiger om je er dan toe te zetten, maar het helpt je juist.

En jullie hadden gelijk hoor, die 6 minuten waren prima te doen Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 7 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum