Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

+104
_Jet
Carmen_
luisa
Flower_L
Creabea_28
RYW
Sanne
MamaDaan
Katrien
Laced
bloemenmeisje
Anousch91
Rebecca
Marcellah89
Krullebol
Peanut
SarahKey
Raven
Mamsie
dyingbride
Happy
Elin
Coccinelle
bolus26
Liadan
Chocoholic
Champagne
Bubbelicious
Angela_1986
Shisha
M@niek
kwebbeltje
Gizmo
slaatje
Viva
Minx
Serena
GreenGrass
Tiara
SuperGrover
mezzoforte
Happydobby
MADDIE
Lady4
Parisienne
Phileine
Chocolate Cookie
Inge
Bisq
Coco
Ella
Mermaid
Jasmine
Rush
Jade
Poubelle
Pompoen
Susan
Printje
Sterre
Caro
Amber-
Marin
Vancity_girl
liesje
Puggle
Snack a Jack
NoName88
kwak
Elliot
Bruintje Beer
Lejow
Esperanza
Stuiterbal
xxjojootjexx
Juutjepetuutje
SoGood
Lonely Goatherd
Caresses
litllejoy
Raindrop
Monte
rapa nui
Aardbei
tuttebel
Sam
Paper Crown
Derpy
Sarah1985
Oasis
Lady1984
Mysterious
Bosjesvrouw
VeryCherry
Tullow
nina
minoessepoes
Steep
Ibbeltje
Suus
Gympie
Guusje
Burn
Cheesegirl
108 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Sterre ma 12 nov 2012 - 21:06

Lieve pumpkin, ik heb er tranen van in mijn ogen, wat ontzettend naar!! Het klinkt inderdaad alsof ze er nu toch nog optijd bij zijn, dat geeft natuurlijk wat hoop. Je klinkt nog vrij rustig, goed dat je er zo voor hem kunt zijn en dat er anderen weer voor jou zijn.

Sterkte, ik zal aan jullie denken! x

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Printje ma 12 nov 2012 - 21:08

Heel veel sterkte deze tijd!! Ik weet helemaal hoe het is wanneer je man ernstig ziek is tijdens je zwangerschap. Mijn man was ernstig ziek vanaf 35 weken zwangerschap en ver na de bevalling. Probeer op jezelf te letten en tussen de bezoektijden door goed je rust te nemen! Hopelijk kunnen ze hem snel helpen en komt hij weer lekker thuis.

Nogmaals heel veel sterkte.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Susan ma 12 nov 2012 - 21:35

Oh, bah, Pompoen, wat naar en verdrietig, en wat een timing inderdaad. Deze tijd zou zo heerlijk en bijzonder moeten zijn, en dan nu dit... echt vreselijk. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen, het is echt heel naar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen ma 12 nov 2012 - 21:42

Nou, goedemorgen, soort van.
Ik heb nog wel wat uurtjes geslapen en die uurtjes eigenlijk ook best goed geslapen. 't Was alleen een beetje te weinig. Als ik die rust een beetje kan vinden ga ik proberen vanmiddag nog wat te slapen.

Ik heb A. net even gebeld, dat is wel fijn hoor, om dan even zijn stem te horen en te horen dat alles ok is (voor nu). Ze gaan hem bespreken, ergens vandaag. Het is mij (en hem) echt totaal onduidelijk of ze hem nu heel snel willen gaan helpen of niet en of ze hem naar huis gaan sturen snel of niet. Ergens heb ik het idee dat ze 'm houden tot hij geholpen kan worden, ik hoop eigenlijk dat ze daar een beetje vaart achter zetten, je kunt het maar beter achter de rug hebben.

Maar goed ik laat alles een beetje op me af komen, ik keutel nu nog even wat in huis, probeer nog wat mensen te bellen en dan ga ik richting het ziekenhuis. Even knuffelen en lekker uitgebreid de echo-foto's laten zien. Ik zet ze op mijn ipad.
Verder mag ik morgen voor een extra controle naar de verloskundige omdat ik steeds zo'n buikpijn heb en last van mijn blaas (maar geen blaasontsteking) en gezien de omstandigheden vond ze het helemaal verstandig.

Ik krijg ontzettend veel lieve aanbiedingen voor hulp en die probeer ik ook aan te nemen als ik kan. Moet er even een beetje voor slikken, maar het is beter voor ons allemaal. Donderdag komt er een vriendin helpen opruimen en schoonmaken, het is weken blijven liggen door het gekwakkel. Ik word er zo gek van dat ik hier thuis nu in de troep zit. Het is gewoon net alsof dat te veel ruis is nu in mijn hoofd. Dus die hulp vind ik erg fijn.

@Eucalypta, mijn man is zich doodgeschrokken en maakt zich verschrikkelijk veel zorgen. Hij is zo bang dat hij geen vader voor ons kindje kan zijn en dat doet mij wel echt pijn om te zien. Ook omdat ik daar natuurlijk ook bang voor ben en het wel zou helpen als hij er dan toch in ieder geval vertrouwen in heeft. Maar goed er is nu ook te veel onduidelijk, misschien word dat beter als er meer duidelijkheid komt. Ik hoop gewoon zo dat zijn kansen een beetje goed zijn. Maar goed zo'n operatie is natuurlijk ook hartstikke risicovol. Bah!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Poubelle ma 12 nov 2012 - 22:01

Jeetje Pompen, wat een verhaal!
Wat moeten jullie geschrokken zijn.. Heel veel sterkte! hug
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:24

Heeeeeel veel sterkte Pompoen...

Neem alle hulp aan die er is, en zorg goed voor jezelf. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt wat de behandeling voor je man wordt, zodat jullie beiden weten waar jullie aan toe gaan zijn...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 22:35

jeetje, pompoen! Ik had dit topic nog niet gelezen.

Wat ontzettend heftig allemaal! Ik had gehoopt dat het allemaal mee zou vallen, maar er blijkt dus wel degelijk wat aan de hand! Gelukkig hebben jullie goed doorgepakt v/d week en zijn jullie er (lijkt het!) optijd bij!

Denk goed om jezelf! Heeeel veel sterkte voor jou en je man!

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Rush ma 12 nov 2012 - 22:38

Ik lees nu pas de update van gisterenavond. Wat naar allemaal! Ontzettend veel sterkte! Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:40

Heel veel sterkte, wat moeten jullie geschrokken zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Jasmine ma 12 nov 2012 - 22:47

Dat zijn geen positieve updates Pompoen Sad

Probeer zo veel mogelijk hulp te accepteren en blijf goed voor jezelf en je kleintje zorgen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Een vriendin van me heeft ook zoiets meegemaakt tijdens haar zwangerschap: haar man is op het werk in elkaar gezakt, iets met zijn hart (infarct volgens mij) en met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Dit is gelukkig helemaal goed gekomen, maar ik heb bij haar wel gezien dat dit een enorm heftige tijd is. Vooral door alle onzekerheden.

Dus nogmaals: heel veel sterkte de komende tijd. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Oasis ma 12 nov 2012 - 22:53

Ik krijg er een brok van in mijn keel, wat een naar nieuws!
Hopelijk komt alles gewoon goed met je man en kunnen jullie over een tijdje een gezinnetje vormen, zoals jullie gepland hadden!

Heel veel sterkte en denk ook een beetje aan jezelf hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 22:55

Jezus wat akelig allemaal, lees dit nu pas. Wat zul jij geschrokken zijn en wat zal er nu veel door je hoofd gaan...sterkte!!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Mermaid ma 12 nov 2012 - 23:02

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888 wat een nare updates, blegh. Heel veel sterkte.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Ella ma 12 nov 2012 - 23:10

Jeetje wat ontzettend heftig allemaal! Veel sterkte! Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Coco ma 12 nov 2012 - 23:25

Wat heftig zeg, hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid en kan hij snel geholpen worden zodat jullie samen nog enorm kunnen gaan genieten van die kleine in je buik voordat hij/zij er is en natuurlijk ook als het er is.

Heel veel sterkte.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Bisq ma 12 nov 2012 - 23:33

Wow, meid wat heftig! En dat terwijl jullie gisteren samen hadden moeten genieten van de echo's. Ik kan me jullie angsten goed voorstellen en dat zijn hele nare angsten. Ik leef met je mee en hoop dat ze er inderdaad vroeg bij zijn en dat jullie snel optimaal kunnen gaan genieten van de zwangerschap en straks van jullie kindje.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Mysterious ma 12 nov 2012 - 23:48

zo dat is schikken! jullie horen nu lekker van de zwangerschap te genieten samen en dan gebeurt er dit.
ik wil jullie nogmaals sterkte wensen en pas ook op je zelf en je kleintje.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Inge ma 12 nov 2012 - 23:56

Sterkte, wat ongelofelijk schrikken zeg voor jullie.

hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  slaatje di 13 nov 2012 - 0:12

Ik lees je post nu pas.

Lieve Pompoen en pompoen man, ik wens jullie beiden heel veel sterkte en kracht toe voor de aankomende periode!!! Ik kan me voorstellen dat jullie vreselijk geschrokken zijn en hoop dat je man snel opknapt! Heel veel liefs en dikke knuffels.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Chocolate Cookie di 13 nov 2012 - 0:20

Wow, ik lees dit nu pas. Wat verschikkelijk. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen. hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Phileine di 13 nov 2012 - 0:25

Wat ontzettend heftig voor jullie. Zeker met een kleine op komst. Heel veel sterkte, ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden zodat je man nog heel lang er kan zijn voor jou en jullie kindje. Goed dat je gisteren wel even wat afleiding hebt gezocht bij de echo en het koor. Voor nu: Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 699888
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Parisienne di 13 nov 2012 - 0:29

Wat een vreselijke tijd maken jullie door, met name door alle onzekerheden. Zorg in ieder geval goed voor jezelf en voor je kindje. Heel veel sterkte, ook voor je man! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Lady4 di 13 nov 2012 - 0:32

Dat is een heftige update, Pompoen. Het klinkt als een behoorlijk serieus probleem, waar een (grote) operatie misschien toch wel noodzakelijk zal zijn. Ik hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn, dit is ook slopend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  MADDIE di 13 nov 2012 - 0:45

Heel veel sterkte!! Wat een slecht nieuws zeg!! Kan me voorstellen dat het moet landen. Hopelijk kan hij snel geholpen worden. Heel veel sterkte en probeer inderdaad om jezelf en je kindje te denken!! hug
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Happydobby di 13 nov 2012 - 0:53

Wow meid, dat is niet het nieuws wat je wil horen als je zwanger bent.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 4 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum