Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

+104
_Jet
Carmen_
luisa
Flower_L
Creabea_28
RYW
Sanne
MamaDaan
Katrien
Laced
bloemenmeisje
Anousch91
Rebecca
Marcellah89
Krullebol
Peanut
SarahKey
Raven
Mamsie
dyingbride
Happy
Elin
Coccinelle
bolus26
Liadan
Chocoholic
Champagne
Bubbelicious
Angela_1986
Shisha
M@niek
kwebbeltje
Gizmo
slaatje
Viva
Minx
Serena
GreenGrass
Tiara
SuperGrover
mezzoforte
Happydobby
MADDIE
Lady4
Parisienne
Phileine
Chocolate Cookie
Inge
Bisq
Coco
Ella
Mermaid
Jasmine
Rush
Jade
Poubelle
Pompoen
Susan
Printje
Sterre
Caro
Amber-
Marin
Vancity_girl
liesje
Puggle
Snack a Jack
NoName88
kwak
Elliot
Bruintje Beer
Lejow
Esperanza
Stuiterbal
xxjojootjexx
Juutjepetuutje
SoGood
Lonely Goatherd
Caresses
litllejoy
Raindrop
Monte
rapa nui
Aardbei
tuttebel
Sam
Paper Crown
Derpy
Sarah1985
Oasis
Lady1984
Mysterious
Bosjesvrouw
VeryCherry
Tullow
nina
minoessepoes
Steep
Ibbeltje
Suus
Gympie
Guusje
Burn
Cheesegirl
108 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  mezzoforte di 13 nov 2012 - 0:55

Lieve Pompoen, wat een heftig, vervelend, naar nieuws. Heel veel sterkte gewenst hug
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  SuperGrover di 13 nov 2012 - 1:03

Oh jemig Pompoen, wat een nieuws. Ik hoop dat jullie gauw meer duidelijkheid krijgen over wat er allemaal gaat gebeuren en op wat voor termijn. hug
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Tiara di 13 nov 2012 - 1:07

Wow wat heftig en schrikken voor jullie. Heel veel sterkte!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  GreenGrass di 13 nov 2012 - 1:34

Wou wat een verhaal, ik kan me goed voorstellen dat je al schrok toen hij niet lekker werd!
De timing (zwangerschap & man in ziekenhuis) is niet top, maar ik denk dat je heel blij moet zijn dat ze dit nu wel gevonden hebben! Ik wil jullie in ieder geval veel sterkte wensen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Serena di 13 nov 2012 - 1:44

Wow dat is echt schrikken! En helemaal met je zwangerschap. Heel veel sterkte voor jullie allebei! En hopelijk kunnen jullie het vertouwen vinden dat je man ook vader van jullie kindje zal zijn.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen di 13 nov 2012 - 2:23

Er is nog geen nieuws, maar toch even een berichtje van mij. Ik ben sinds 11.30 u in het ziekenhuis en mijn man heeft alweer wat meer vertrouwen er in. Hij probeert te bedenken hoe hij zijn leven moet gaan herinrichten en gelooft er duidelijk wat meer in dat het dan wel zwaar en wellicht risicovol word allemaal, maar dat hij er toch wel relatief nog goed aan toe is, ook omdat ze er op tijd bij zijn. Hij is helemaal trots op wat we krijgen (we weten nu dus wat het word) en noemt het kindje al bij de naam.
Ik ben hier nog steeds, vind het erg fijn bij hem in de buurt te zijn. We hebben gelachen geknuffeld en serieus gepraat en nu ligt hij een beetje te suffen en zit ik even lekker de echofoto's nog eens te bekijken.

Het is nu wachten op een mri-scan en het overleg tussen ons ziekenhuis en het Antonius in Nieuwegein.

Oh de mri is donderdag zegt de verpleegkundige net en de verwachting is wel een beetje dat hij hier moet blijven tot hij in Nieuwegein geholpen gaat worden. Maar hij mag wellicht wel naar een gewone afdeling ipv op de hartbewaking.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Minx di 13 nov 2012 - 2:47

Nieuwegein staat erg goed bekend op het gebied van hartklachten. Wel fijn dat hij er zelf zo rustig in staat en blij is met wat jullie krijgen smile. Moet zeggen dat je laatste update al een stuk rustiger klinkt als die er voor.

Maar toch nog hug hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen di 13 nov 2012 - 3:33

Minx schreef:Nieuwegein staat erg goed bekend op het gebied van hartklachten. Wel fijn dat hij er zelf zo rustig in staat en blij is met wat jullie krijgen smile. Moet zeggen dat je laatste update al een stuk rustiger klinkt als die er voor.

Maar toch nog hug hug

Ja de situatie is er niet minder ernstig om, maar de paniek is gewoon minder groot. We zijn gewoon vast van plan om ons hier doorheen te slepen en er samen beter uit te komen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Viva di 13 nov 2012 - 3:35

He bah zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Fijn dat je man er weer wat meer vertrouwen in heeft.
Sterkte, hopelijk word je man snel geopereerd/behandeld!Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:36

Fijn dat jullie er toch zo positief in staan ondanks alles Pompoen. Maar jullie wereld staat wel even op zijn kop met alles op dit moment natuurlijk, enorm heftig. Een hele dikke knuffel hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  slaatje di 13 nov 2012 - 3:38

Fijn dat jullie er al wat positiever in staan. Nieuwegein staat idd als beste aangeschreven met het oog op hartklachten. Ik zal flink aan jullie denken, en als je een knuffel nodig hebt, laat het weten, ik woon in de buurt. xx
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gizmo di 13 nov 2012 - 3:42

Net even bijgelezen, maar jeetje wat heftig zeg!

Veel sterkte voor jullie allebei (alle drie)!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Lejow di 13 nov 2012 - 3:43

Knuffeltje voor jouw Pompoen! hug hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:46

Ook van mij een dikke knuffel hug

Mijn aanbod blijft staan hoor, en hoewel ik met mijn arm niet het meeste werk kan doen, valt er vast wat te regelen met de andere meiden die ook hun hulp aanboden. Echt laten weten als het nodig is hoor, jij/jullie kunnen je energie wel beter gebruiken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen di 13 nov 2012 - 3:49

_Jackie schreef:Ook van mij een dikke knuffel hug

Mijn aanbod blijft staan hoor, en hoewel ik met mijn arm niet het meeste werk kan doen, valt er vast wat te regelen met de andere meiden die ook hun hulp aanboden. Echt laten weten als het nodig is hoor, jij/jullie kunnen je energie wel beter gebruiken smile

Promissed! Ik heb besloten nu ook maar eens over mijn trots te stappen en niet alles zelf te willen doen, dus heb al 't een en ander aan hulp aangenomen ook. Dus als dat nodig is zal ik zeker wel een gil geven.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 3:50

Fijn dat de paniek wat zakt. Dat scheelt al een hoop stress. Ik hoop zo dat het goed aan te pakken valt voor jullie.

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  kwebbeltje di 13 nov 2012 - 4:20

Snap dat jullie geschrokken zijn, wel goed dat het nu weer is gezakt en dat jullie er weer wat positiever is staan.
Wat leuk dat de echo zo mooi was, en leuk dat jullie weten wat het wordt.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  M@niek di 13 nov 2012 - 5:41

Jeetje pompoen wat heftig allemaal. Een dikke knuffel en veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Shisha di 13 nov 2012 - 5:45

Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt en dat hij gauw weer naar huis kan. Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Angela_1986 di 13 nov 2012 - 6:30

Jeetje... wat zitten jullie in een heftige, emotionele tijd!

Goed dat je de hulp die je aangeboden krijgt ook aanneemt, maak er zeker gebruik van!

Heel erg veel sterkte!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Bubbelicious di 13 nov 2012 - 6:59

sterkte Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 699888
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Champagne di 13 nov 2012 - 7:19

Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte gewenst. hug
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Chocoholic di 13 nov 2012 - 7:24

Sterkte Pompoen!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Liadan di 13 nov 2012 - 7:28

Wat heftig pompoen, wat naar dat jullie dit mee moeten maken. Sterkte hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  bolus26 di 13 nov 2012 - 7:38

gelukkig staat hij er weer wat positiever in,al kan ik me voorstellen dat dat wel even heel moeilijk is zo kort na zulk nieuws. Goed dat je hulp accepteerd van anderen! je moet maar zo denken, mensen zijn blij dat ze iets voor jullie kunnen doen. sterkte!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 5 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum