Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff

+9
kwak
Fayebella
Susan
Lady4
Esperanza
Toet
Lavendel
Polly
Paper Crown
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pfff  Empty Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 21:58

De meeste van jullie zullen weten van de problemen met mijn schoonmoeder. Deze vrouw is een echte ware heks. Ik heb echt geen goed woord voor dit walgelijke mens over. Ze is al meer dan 3 maanden bezig om ons de hele tijd zwart te maken bij de hele familie van mijn man. Omdat ze nu opeens allemaal facebook hebben is het hek helemaal van de dam voor mijn schoonmoeder, ze plaatst echt de meest bizarre dingen op ieders facebook.. Ze zegt dan dingen als: 'Oh oom E**** mag ik snel uw email adres?! Er is iets verschrikkelijks gebeurd, ik maak me zorgen..' Ze blijft dus vaag. Mijn man is niet door zijn moeder opgevoed maar door de moeder van zijn moeder, dus zijn oma. Mijn man houdt heel erg veel van zijn oma, logisch.. hij ziet haar als een soort moeder en dat is ze ook altijd geweest - gewoon goed voor hem en ik(en mijn man ook) ben/zijn dankbaar dat ze dat heeft gedaan want mijn man zou compleet gestoord zijn als hij door zijn moeder was opgevoed.

Maar sinds deze happing is oma helemaal omgeslagen.. Mijn man heeft tot hij 25 was 'thuis gewoond' bij zijn oma. Ze had hem dus altijd een beetje in haar macht. Overdreven zorgzaam, bijv zijn voetbalschoenen schoonmaken tot hij uit huis ging.. terwijl hij dat prima zelf kan doen. Dat is mijn inziens op een gegeven moment iets meer dan een kleinzoon die thuis woont en thuiskomt van zijn werk een bordje eten neerzetten. Ik zie dat op een gegeven moment als kleinhouden. Geeft niet.. ik bedoel, mijn man hoorde ik niet klagen. Maar, omdat zijn moeder sinds mijn man 9 dagen oud was aan oma had 'gegeven' omdat ze hysterisch werd toen mijn man 's nachts nog niet doorsliep als een week oude baby is mijn man enorm gehecht geraakt aan zijn oma. Ze hebben dus echt het nodige meegemaakt samen met elkaar en met de moeder van mijn man. Dat mens is gewoon niet helemaal stabiel en dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ze zoiets meemaken. Zijn moeder kon zomaar uit het niets helemaal gek worden en enorm tekeer gaan tegen d'r eigen moeder, opeens enorm hard aan d'r haar trekken dat oma bijna viel enzo, oma zei altijd al: 'Ach je weet het met haar, als de blaadjes op de bomen komen en de blaadjes van de bomen vallen wordt ze gek..' Of ze nam nooit op als ze belde.. dan zaten we daar en dan ging de telefoon, dan gaf ik de telefoon aan en dan zei oma: 'Oh dat is *dochter* laat maar gaan die heeft altijd wat te zeiken in neem gewoon niet op..' En als ze dan eens opnam dan was het: 'Oh ja.. ja ja..oh ja..nee moet je niet doen, oke ik ga nu weer verder tv kijken..doei'. Mijn man en zijn oom waren dus 'heilig' voor oma. Maar nu is dus alles anders.. opeens zijn mijn man en zijn oom de gebeten hond. Zijn moeder bespeeld oma zo goed, dat oma compleet achter haar staat. Echt heel bizar.. en totaal oneerlijk ook. Mijn man belde met zijn oma om verhaal te halen hoe het toch kon dat de dingen die mijn man in vertrouwen aan zijn oma had verteld, opeens tegen hem werden gebruikt door zijn moeder. Oma sluist dus alles door. Echt alles! Mijn man zei dus tegen zijn oma: 'Als jij hieraan meedoet, dan vertik ik het om nog bij je te komen.. ik kan je niet vertrouwen want ondanks alles wat we hebben meegemaakt heb ik toch het gevoel alsof jij mij in de steek laat hierin..' Oma's antwoord: 'Maar ze heeft wel gelijk..' met andere woorden, alles wat zijn moeder verzonnen heeft is volgens zijn oma correct. Maar het klopt van geen kant.. oma weet precies hoe het zit! Mijn man zei ook tegen zijn oma dat ze geen partij moet kiezen als ze zelf de helft niet heeft begrepen, gewoon neutraal blijven en niet meer vanalles tegen zijn moeder zeggen (dingen die je bijv in een opwelling roept omdat je enorm boos en gekwetst bent,sluist oma door!Totaal geen intergriteit whatsoever). 3 weken geleden ging mijn man's telefoon midden in de nacht.. zijn oma belde en we schrokken ons dood,en nam mijn man op.. Nou, we hadden een dronken oma aan de lijn die een partij begon te schelden.. Ze riep: 'Ik haaaaaaaaaaaat je tegen mijn man, val maar dood, krijg de tyfus, ik hoop dat je vrouw aan kanker doodgaat.. ik hoop dat je verongelukt..' En het ging maar door en op een gegeven moment barstte bij mijn man ook de bom.. die werd zo kwaad dat hij terug begon te schreeuwen (ik heb mijn man nooit horen schreeuwen,tenzij het een voetbalwedstrijd is..) Vervolgens toen mijn man had opgehangen totaal over de zeik, belde 10 min later zijn oom.. zij hadden ook een zatte oma aan de lijn. De oom van mijn man is een rustige man,heel kalm en beheerst. Hij belde ons gelijk om te zeggen dat we niets geks moesten doen, gewoon laten gaan enzo,mijn man valt onder de catagorie: eenmaal zwart voor de ogen dan moet die woede eruit.

2 weken geleden lag de reserve sleutel van mijn man's auto nog bij zijn oma, hij moest die wel gaan ophalen want zijn auto moest terug naar de dealer.. Hij heeft toen nog even met zijn oma gesproken maar echt een gesprek kan je niet met haar voeren.. mijn man heeft haar toen ook verteld:'Ik word dinsdag geopereerd aan mijn knie...' zei ze: 'Oh leuk voor je, ik hoop dat het heel veel pijn doet.' Rolling Eyes En nu zijn we bijna een week verder, en oma heeft niet 1x gebeld om te vragen hoe het met hem gaat.. in plaats daarvan heeft ze een bericht op FB geplaatst dat ze hem sterkte wenst etc.. maar iedere domoor kan zien dat dit door zijn moeder is geschreven en niet door oma.. (daarbij, er staat Amsterdam onder het bericht, en oma woont in onze woonplaats..). Natuurlijk doet mijn man dit pijn, hij snapt het ook niet waarom ze zo koppig moet zijn.. ondanks alles voelt hij natuurlijk nog wel liefde voor zijn oma en dan laat ze hem zo stikken en doet ze nog vrolijk mee ook met zijn moeder.

Pff.. en ik, ik zit er tussenin. Aan de ene kant zie ik mijn man zichtbaar verdrietig en wil ik niets liever dan die ouwe zuiptor hem even belt, maar aan de andere kant wil ik ook dat ze NIET belt omdat ze zoveel stuk heeft gemaakt, die dingen die ze heeft geroepen waren niet mis.. en toch.. toch kan ik het niet aanzien.

Wat moet ik nou doen? Moet ik haar bellen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Polly zo 6 nov 2011 - 22:09

Ik vind het ongelooflijk hoe die familie zich gedraagt... Wat mij betreft is het over nadat iemand zo'n dingen roept, dat vind ik echt niet kunnen. Ik heb ook zo'n gestoorde tante die zonder reden gemene dingen roept, daar heb ik dus geen contact meer mee. Ik ben daar wel hard in misschien, maar je hebt er toch helemaal niets aan? Het is NIET leuk om op bezoek te gaan, het is NIET leuk om altijd met angstige ogen je Facebook te moeten bekijken omdat je niet weet wat er nu weer is geschreven, en het is absoluut niet leuk om na al die jaren zó aan de kant gezet te worden. Belachelijke mensen zijn het.
Ik kan me helemaal voorstellen dat het voelt alsof je ertussen in zit, maar ik zou het toch aan hem overlaten denk ik. Moeilijk!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:10

Hoe moeilijk ook, ik zou haar echt niet bellen. Je wordt alleen maar steeds dieper in de ellende gezogen op die manier. Je kunt je man steunen, maar hij is een volwassen man en het is zíjn oma. En dus niet jouw verantwoordelijkheid om het proberen te lijmen (plus ik denk eerlijk gezegd dat dat toch niet lukt, al doe jij nog zo je best). Probeer je leven zo veel mogelijk gewoon te leven en niet te laten vergallen door een stelletje gekken (ook al is het familie). Sterkte!hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:10

Whoo ik ben echt helemaal stil door dit verhaal.. :o

Dat er volwassenen zijn die zich zo gedragen daar kan ik echt met m'n pet niet bij.

Ik zou trouwens niets of niemand bellen en er gewoon voor je man zijn. Ik denk dat het toch echt zijn beslissing is om wel of geen contact op te nemen met zijn oma. (zuiptor.. hoe komt je erop laughcry ).

Veel sterkte ermee!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:14

En het mooie van alles is.. wij hebben NIETS gedaan.. echt totaal geen voer gegeven bijv.

Maar zijn moeder is opzoek naar aandacht..
Eerst verwijderde ze mij van FB (en blokkerde ze me) = geen reactie van ons
Dan werd ze vrienden op FB met de ex van mijn man = geen reactie van ons
Toen verwijderde ze mijn man van FB = geen reactie van ons
Daarna allerlei vage verhalen op FB over ons echt gemeen en totaal niet kloppend = geen reactie van ons
Overal lopen rondbazuinen dat het slecht gaat met de oma van mijn man (NIET WAAR..) om maar aandacht te krijgen = geen reactie
Mijn ouders bellen/mijn zusje op FB allerlei verhalen verzinnen in prive berichten = geen reactie van ons
De hele familie tegen ons opjutten, wij reageren nergens op!
Verschrikkelijke mailtjes etc wij reageren niet.

Ze stuurde paar weken geleden een brochure van de gemeente om de achternaam van mijn man te laten wijzigen, terug naar de achternaam van zijn vader, die ze toen hij 4 was om zijn vader te pesten via de kinderrechter heeft laten wijzigen naar haar eigen achternaam..

Echt pesterijtjes..maar wij reageren niet en dat drijft haar tot wanhoop.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:17

Dan doe je het dus echt al goed... Het is je goed recht om alleen contact te willen hebben met wie dan ook als diegene normaal doet. Ik snap dat het frustrerend is dat ze blíjft doorgaan, maar weet dat het alleen maar erger wordt als jullie er wel op ingaan. Blijven doorbijten dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:22

freakielief schreef:Dan doe je het dus echt al goed... Het is je goed recht om alleen contact te willen hebben met wie dan ook als diegene normaal doet. Ik snap dat het frustrerend is dat ze blíjft doorgaan, maar weet dat het alleen maar erger wordt als jullie er wel op ingaan. Blijven doorbijten dus.

Ja.. en ze doet alsof mijn man haar heeft laten vallen omdat hij nu contact met zijn vader heeft, en toen alsof zij er wel voor hem was.. maar niets is minder waar.. toen hij 4 was is ze een jaar lang totaal verliefd 1x langsgekomen in dat jaar.. ze was er zelf ook niet! De alementatie die zijn vader voor hem betaalde, gebruikte ze voor allerlei andere leuken zaken en gaf niets aan oma.. Die moest samen met haar zuster voor hem zorgen. Dat stoort me zo!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Lavendel zo 6 nov 2011 - 22:31

Gewoon negeren CKC. Meer kun je echt niet doen. Praten met die moeder heeft absoluut geen zin, en met die oma waarschijnlijk ook niet. Die moet zelf maar tot inkeer komen. Dus als ze jullie verwijdert van facebook. Alleen maar prima, hoef je ook niet te zien wat zij voor een achterlijke dingen post. Echt, gewoon negeren en geen energie meer aan proberen te verspillen. Ik snap dat je het vooral voor je man graag goed wilt maken, maar als het niet lukt is dit nog frustrerender. Jij hebt wel een fijne familie toch? Gelukkig kunnen jullie dan daar op terugvallen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:37

Lavendel schreef:Gewoon negeren CKC. Meer kun je echt niet doen. Praten met die moeder heeft absoluut geen zin, en met die oma waarschijnlijk ook niet. Die moet zelf maar tot inkeer komen. Dus als ze jullie verwijdert van facebook. Alleen maar prima, hoef je ook niet te zien wat zij voor een achterlijke dingen post. Echt, gewoon negeren en geen energie meer aan proberen te verspillen. Ik snap dat je het vooral voor je man graag goed wilt maken, maar als het niet lukt is dit nog frustrerender. Jij hebt wel een fijne familie toch? Gelukkig kunnen jullie dan daar op terugvallen.

Ja, ik heb een hele fijne familie.. alleen die van hem.. En mijn man is zo'n goed mens.. dit is gewoon niet wat hij verdiend..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:40

Och CkC wat een gedoe met je schoonmoeder en de oma van je man! Ik kan je helaas geen advies geven, maar wil je wel graag een hart onder de riem steken. Wat moeten jullie (en vooral je man!) zich machteloos voelen. Het zijn toch zijn moeder en oma..
Persoonlijk zou ik lekker doorgaan zoals jullie nu doen, als zij niet normaal en rationeel kunnen zijn hoeven ze ook geen reactie van jullie te verwachten. Jammer voor hun, en hoeveel pijn het jullie ook doet.

Mijn schoonmoeder is ook een heks, die heeft ook wat dingen geflikt. Maar dat staat echt in geen verhouding tot wat er bij jullie gaande is!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:43

Oreo schreef:Och CkC wat een gedoe met je schoonmoeder en de oma van je man! Ik kan je helaas geen advies geven, maar wil je wel graag een hart onder de riem steken. Wat moeten jullie (en vooral je man!) zich machteloos voelen. Het zijn toch zijn moeder en oma..
Persoonlijk zou ik lekker doorgaan zoals jullie nu doen, als zij niet normaal en rationeel kunnen zijn hoeven ze ook geen reactie van jullie te verwachten. Jammer voor hun, en hoeveel pijn het jullie ook doet.

Mijn schoonmoeder is ook een heks, die heeft ook wat dingen geflikt. Maar dat staat echt in geen verhouding tot wat er bij jullie gaande is!

hug

Ik vraag me dus af of dit wel de manier is. We zijn namelijk 3 maanden verder en 't houdt niet op!
Stiekem denk ik dat oma best uitgekookt is en dit doet omdat ze weet dat als er iemand is die ze kan buigen tot 't goedmaken dat dat mijn man wel is..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:43

Je zou bijna aangifte willen doen van stalken o.i.d. Ik vind het echt heel ver gaan hoor. Heb nog nooit zoiets gehoord!

Zijn moeder heeft volgens mij echt een psychische aandoening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:45

Punk'd schreef:Je zou bijna aangifte willen doen van stalken o.i.d. Ik vind het echt heel ver gaan hoor. Heb nog nooit zoiets gehoord!

Zijn moeder heeft volgens mij echt een psychische aandoening.

Oh punk'd je wil niet weten.. echt de dingen die zijn moeder doet.. zijn ex heeft bijv een sleutel van haar huis.. ze zien elkaar minstens 3x in de week.. dat is toch niet normaal?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:46

Dus eigenlijk probeert oma je man gewoon keihard te manipuleren.. achterbaks! Houd ik absoluut niet van! Zo jammer ook, dat je alles via Facebook en dergelijke moet horen/lezen en dat ze echt proberen te stoken. Lijkt me erg zwaar voor je man, maar ook voor jou!

Hier heeft het geholpen door het contact alleen maar via mijn vriend te laten lopen, maar daar hebben jullie helemaal niks aan.

Nogmaals, ik heb geen advies, maar wil jullie wel graag sterkte wensen in deze situatie! En is de operatie van je man goed gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 22:48

Oreo schreef:Dus eigenlijk probeert oma je man gewoon keihard te manipuleren.. achterbaks! Houd ik absoluut niet van! Zo jammer ook, dat je alles via Facebook en dergelijke moet horen/lezen en dat ze echt proberen te stoken. Lijkt me erg zwaar voor je man, maar ook voor jou!

Hier heeft het geholpen door het contact alleen maar via mijn vriend te laten lopen, maar daar hebben jullie helemaal niks aan.

Nogmaals, ik heb geen advies, maar wil jullie wel graag sterkte wensen in deze situatie! En is de operatie van je man goed gegaan?

Ja echt achterbaks! Omdat ze wel degelijk weet dat mijn man niet fout is in deze. Hoe kan je iemand kwalijk nemen die weer wat contact heeft met zijn vader.. Is toch zijn goed recht?

Zijn operatie is goed gegaan, zijn voorste kruisband was geknapt en via zijn hamstring heeft hij een nieuwe gekregen. Maar die arme schat kan niets zonder mijn hulp. Echt heartbreaking.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Toet zo 6 nov 2011 - 22:50

Wat zitten jullie toch in een verschrikkelijke situatie zeg. Ik zou zeker niet bellen, ik zou het zelfs helemaal niet meer opzoeken. Het lijkt alleen maar erger te worden. Steun je man en laat hem doen wat goed voelt, daar zou ik het echt bij laten.

Mijn moeder heeft iets soortgelijks meegemaakt met haar schoonmoeder, de moeder van mijn vader dus, alleen dan nog net niet zo ziekelijk (sorry dat ik het zo noem) en mijn moeder heet uiteindelijk, na ruim 20 jaar, het contact verbroken. Heel moeilijk, nog steeds, maar ik denk al met al wel het beste. Anders was ze hier ook aan ten onder gegaan.

Mag ik dan nog een asociale vraag stellen? Je hoeft er niet op te antwoorden hoor, maar krijgt zijn moeder psychische hulp?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 22:58

Is dat de enige reden, CKC? Omdat je man weer contact heeft met zijn vader dat de boel zo ge-escaleerd is? Wat een idioterie!

Ooh, je man een nieuwe kruisband. Dat is zó zó zó naar! Hoe lang moet hij (naar verwachting) revalideren? Mag hij al wat op zijn been steunen of niet? Ik was laatst in een kliniek (ik werd ook aan mijn knie geopereerd) en daar had een kerel een kruisbandreconstructie gehad. Die ging echt door de grond van de pijn, zo sneu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 23:00

toetje_ schreef:Wat zitten jullie toch in een verschrikkelijke situatie zeg. Ik zou zeker niet bellen, ik zou het zelfs helemaal niet meer opzoeken. Het lijkt alleen maar erger te worden. Steun je man en laat hem doen wat goed voelt, daar zou ik het echt bij laten.

Mijn moeder heeft iets soortgelijks meegemaakt met haar schoonmoeder, de moeder van mijn vader dus, alleen dan nog net niet zo ziekelijk (sorry dat ik het zo noem) en mijn moeder heet uiteindelijk, na ruim 20 jaar, het contact verbroken. Heel moeilijk, nog steeds, maar ik denk al met al wel het beste. Anders was ze hier ook aan ten onder gegaan.

Mag ik dan nog een asociale vraag stellen? Je hoeft er niet op te antwoorden hoor, maar krijgt zijn moeder psychische hulp?

Ze slikt al jaren prozac.. niet dat het helpt hoor.. maar ze is niet helemaal ok.. ze roept namelijk echt heel snel: 'Dan spring ik toch voor een trein/metro.' en het leven voor haar is altijd moeilijker. Ze kan geen relaties onderhouden, altijd is een andere schuldig. Ze is erg impulsief.. bedenkt op zondag dat ze een hondje wil, de maandag daarna er een te kopen. Zo ook met trouwen,ze kende een man net 3 maanden en ging ermee trouwen.. iedereen naar zuidafrika om vervolgens doodleuk 2 weken daarna 't huwelijk ongedaan te maken.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Esperanza zo 6 nov 2011 - 23:01

Wat een rot situatie zeg! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zulke dingen gebeuren.
Ik weet niet zo goed wat voor advies ik moet geven, maar het enige wat je volgens mij kunt doen is het negeren (zoals jullie nu al doen). Ik kan me voorstellen dat je voor je man graag wilt dat het goedkomt met zijn oma, maar wat zij nu doet kan echt niet door de beugel en dat doet hem alleen maar pijn. Laat haar maar door het stof gaan om het goed te maken. Verder de berichten op fb zoveel mogelijk negeren en niet proberen op te zoeken, dan worden jullie er ook niet mee geconfronteerd.
Het lijkt me echt heel naar voor je man om zo'n familie te hebben.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 23:05

My god CKC, mijn mond hangt wederom open. Dit is zoooooo niet normaal! Ik denk, net als Punk'd, echt dat je schoonmoeder een psychische aandoening heeft, Borderline ofzo. Alleen al het feit dat ze haar zoon na negen dagen 'afgestaan' heeft, vind ik al erg verontrustend. Dat ze zijn oma daar nu zo in betrekt vind ik echt zielig voor zowel je man als zijn oma.

Ik heb echt geen idee wat je wel en niet moet doen.. Ik verbaas me er alleen over dat jullie telkens weer lukt om geen reactie te geven, ik was volgens mij allang geflipt. Misschien kun je eens een hulpvraag neerleggen bij maatschappelijk werk of toch eens contact opnemen met de politie. Dat is voor je man misschien wel een hele heftige stap maar het lijkt mij dat er een moment komt waarbij een van jullie door het lint gaat en misschien moet je dat proberen te voorkomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 23:14

Oreo schreef:Is dat de enige reden, CKC? Omdat je man weer contact heeft met zijn vader dat de boel zo ge-escaleerd is? Wat een idioterie!

Ooh, je man een nieuwe kruisband. Dat is zó zó zó naar! Hoe lang moet hij (naar verwachting) revalideren? Mag hij al wat op zijn been steunen of niet? Ik was laatst in een kliniek (ik werd ook aan mijn knie geopereerd) en daar had een kerel een kruisbandreconstructie gehad. Die ging echt door de grond van de pijn, zo sneu!

Toen mijn man 1 jaar was gingen zijn ouders uitelkaar. Eerste 2 jaar was er niets aan de hand, zijn vader zag hem veel en vaak. Maar toen kreeg zijn vader een nieuwe relatie.. En dat kon zijn moeder moeilijk accepteren toen begon de ellende, zijn moeder heeft zijn vader zo vaak voor de rechter gesleept en alles altijd verloren. Als zijn vader mijn man kwam halen in het weekend, dan deden zijn moeder en oma alsof hij erniet was.. op een gegeven moment hadden zijn ouders elke week ruzie..toen heeft een rechter tegen ze gezegd, HIJ wordt hier de dupe van.. jullie moeten stoppen met ruzie maken,dit kind wordt compleet verstoord in zijn ontwikkeling als jullie zo doorgaan.. zijn moeder bleef doorgaan en mijn schoonvader (toen nog maar 26 jaar) heeft toen voor het welzijn van mijn man gekozen en om de ruzies te vermijden steeds minder vaak opgehaald, en op een gegeven moment wilde mijn man ook niet meer omdat zijn oma en moeder altijd slecht over zijn vader spraken.. Zo ging het een btje door de jaren heen.. ze hebben wel eens geprobeerd de relatie te lijmen,maar als je net pubert dan wil je dat niet meer.. Tot ik kwam.. ik was benieuwd naar deze man, en zo geschiedde (nu al bijna 5 jaar geleden) dat mijn man en zijn vader door mij toedoen een band aan het opbouwen zijn. Mijn man lijkt erg veel op zijn vader,zowel karakter als uiterlijk.. dat ziet hij zelf ook en vind het ook leuk om daar te zijn,met zijn halfbroertje.. Zijn moeder misgunt hem dat en daarom doet ze zo maf. Ze doet alsof mijn man haar heeft laten vallen, maar die 1x in de 3maanden dat mijn man en ik naar zijn vader gaan weegt niet op tegen hoevaak we zijn moeder bezoeken.. en toch doet ze zo naar.. ze gunde het hem niet toen hij klein was en nog niet nu hij een volwassen kerel is..

Mijn man moet 9 maanden revalideren.. hij moet nu nog 6weken met krukken lopen en we gaan door een ware hel met zijn tweetjes.. hij heeft overal hulp bij nodig.. wat niet gek is hoor.. ik doe het met alle liefde. Ik hou van hem en wil hem als een pitbull beschermen tegen alle slechte dingen, dus onbewust ook voor zijn eigen familie.. maar helaas.. ik ben de koude kant, ik kan niets maken..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 23:19

Lady4 schreef:My god CKC, mijn mond hangt wederom open. Dit is zoooooo niet normaal! Ik denk, net als Punk'd, echt dat je schoonmoeder een psychische aandoening heeft, Borderline ofzo. Alleen al het feit dat ze haar zoon na negen dagen 'afgestaan' heeft, vind ik al erg verontrustend. Dat ze zijn oma daar nu zo in betrekt vind ik echt zielig voor zowel je man als zijn oma.

Ik heb echt geen idee wat je wel en niet moet doen.. Ik verbaas me er alleen over dat jullie telkens weer lukt om geen reactie te geven, ik was volgens mij allang geflipt. Misschien kun je eens een hulpvraag neerleggen bij maatschappelijk werk of toch eens contact opnemen met de politie. Dat is voor je man misschien wel een hele heftige stap maar het lijkt mij dat er een moment komt waarbij een van jullie door het lint gaat en misschien moet je dat proberen te voorkomen.

Je wil niet weten hoe moeilijk dat is.. inmiddels zijn we op het punt dat we 't niet meer op elkaar afreageren, in het begin deden we dat..

Soms droom ik dat ik zijn moeder wat aandoe... ik sla haar helemaal in elkaar in mijn dromen. Ze is in en in-slecht. Als je dit in staat bent met je eigen zoon.. wat ben je dan in staat met andere mensen? Maar mijn moeder zei iets heel erg opvallends.. Mijn man ziet haar niet als moeder, dus waarom zou zij hem wel als haar zoon zien? Dat je een baby baart maakt je geen moeder..dat moet groeien.. maar niet in 9 dagen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 23:20

Ondanks alle ellende, vind ik het echt mooi om te lezen dat je man en zijn vader hun contact weer aan het opbouwen zijn. Als ik het zo hoor, hebben ze allebei een heleboel moeten missen in de afgelopen jaren.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Lavendel zo 6 nov 2011 - 23:21

Zo'n mens zou je echt op moeten kunnen laten nemen Rolling Eyes
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Paper Crown zo 6 nov 2011 - 23:22

Lavendel schreef:Zo'n mens zou je echt op moeten kunnen laten nemen Rolling Eyes

Het schijterige is, ze is slim. Daarom kan ze heel geraffineerde streken verzinnen.. waar de andere domme schapen in de fam intuimen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff  Empty Re: Pfff

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum