Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heftige dingen..

+11
Rush
Dani
Vanilla Queen
Polly
loura
Lady4
Marin
Angela_1986
Esperanza
Monte
Feline
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Heftige dingen..

Bericht  Feline ma 21 nov 2011 - 7:09

Een oude bekende van me wordt gezocht door de politie. Heb die jongen 10 jaar geleden voor 't laatst gezien en nu is z'n mugshot op televisie en in alle kranten.. Vreemd om 'm op die manier terug te zien..

Ook wel eens meegemaakt?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Monte ma 21 nov 2011 - 7:13

Ik vandaag nog zo iets raars. Op tv zag ik dat honkballer g.regory h.alman is doodgestoken, blijkt zijn broertje het waarschijnlijk te hebben gedaan en daarbij heb ik in de klas gezeten. Echt veel leraren waren al bang voor hem(ik ook), maar dat hij zijn eigen broer zou doodsteken had ik echt niet verwacht.

Dus ik kan mij heel goed voorstellen hoe het is om iemand negatief in het nieuws te zien die je ''kent''


Laatst aangepast door Monte op ma 21 nov 2011 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:13

Feline schreef:Een oude bekende van me wordt gezocht door de politie. Heb die jongen 10 jaar geleden voor 't laatst gezien en nu is z'n mugshot op televisie en in alle kranten.. Vreemd om 'm op die manier terug te zien..

Ook wel eens meegemaakt?
Bedoel je R.H.?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Esperanza ma 21 nov 2011 - 7:15

Wat heftig zeg! Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar soms als ik opsporing verzocht zit kijken vraag ik me wel eens af: stel dat ik een bekende zie, dat lijkt me echt heel raar en eigenlijk ook wel een beetje eng.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Feline ma 21 nov 2011 - 7:15

Ja Smik.. broer van een meisje die in ons 'vriendengroepje' zat.. Zo stom, kan me nog herinneren dat ik een halve nacht met 'm heb liggen bellen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:17

Dat kijkt me inderdaad heel vreemd. Vooral omdat hij nogal wat op zijn naam heeft staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Angela_1986 ma 21 nov 2011 - 7:18

Ik hoorde vorige week dat 'n vage kennis/bekende is opgepakt voor ontucht en hij blijkt ook minderjarige jongens op internet te hebben benaderd... Heel raar om dat van iemand te horen die je kent! Nu heb ik hem nooit vertrouwd, vond het altijd al 'n griezel maar dit... Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:18

Esperanza schreef:Wat heftig zeg! Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar soms als ik opsporing verzocht zit kijken vraag ik me wel eens af: stel dat ik een bekende zie, dat lijkt me echt heel raar en eigenlijk ook wel een beetje eng.
Ik heb mijn broertje daar wel eens gezien en zijn huisgenoot..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Feline ma 21 nov 2011 - 7:19

Wow Smikkel, dat is ook heftig..

Ja, zeldzaam dat iemand zo in 't nieuws komt.. met naam en foto. Dan ben je echt geen lieverdje. Nou was 't toen ook al geen schatje maar dit is natuurlijk wel heel heftig.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:22

Feline schreef:Wow Smikkel, dat is ook heftig..

Ja, zeldzaam dat iemand zo in 't nieuws komt.. met naam en foto. Dan ben je echt geen lieverdje. Nou was 't toen ook al geen schatje maar dit is natuurlijk wel heel heftig.
Ook voor zijn zus kan ik mij voorstellen. Ik lees dat hij op verschillende plekken gewoon nog gezien is. Ook hier in de stad en bij een voetbalwedstrijd. Blijkbaar is hij niet bang. Toch kunnen ze hem niet pakken..

Wat mijn broertje betreft ben ik niet geschrokken eigenlijk. Had dat wel zien aankomen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Feline ma 21 nov 2011 - 7:23

Hier in de stad? Ja, vind 't ook sneu voor z'n familie.. en ook voor hem, dat je zo ver afglijdt..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:27

Feline schreef:Hier in de stad? Ja, vind 't ook sneu voor z'n familie.. en ook voor hem, dat je zo ver afglijdt..
Jep, hier in onze mooie stad.

Fietste vandaag door de binnenstad en voelde opeens een beetje liefde voor de stad! Het was zo mooi in die kou en mist, en al die leuke, apart winkels waar het licht en warm was.. I love you Okee, dat hoort niet in dit topic!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Feline ma 21 nov 2011 - 7:34

Oh, dat had ik laatst ook... toen was 't net donker en heel erg mistig (goh) en toen fietste ik over een bruggetje en die mist hing op 't water.. allemaal lampjes, kroegen vol mensen en bier.. Heerlijk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Esperanza ma 21 nov 2011 - 7:47

Feline schreef:Oh, dat had ik laatst ook... toen was 't net donker en heel erg mistig (goh) en toen fietste ik over een bruggetje en die mist hing op 't water.. allemaal lampjes, kroegen vol mensen en bier.. Heerlijk!
Dat had ik laatst ook, werd er helemaal blij van!

Maar heftig Smikkel, ook al had je het zien aan komen. Heb je toen ook contact opgenomen met de politie?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:49

Esperanza schreef:
Feline schreef:Oh, dat had ik laatst ook... toen was 't net donker en heel erg mistig (goh) en toen fietste ik over een bruggetje en die mist hing op 't water.. allemaal lampjes, kroegen vol mensen en bier.. Heerlijk!
Dat had ik laatst ook, werd er helemaal blij van!

Maar heftig Smikkel, ook al had je het zien aan komen. Heb je toen ook contact opgenomen met de politie?
Nee, maar wist wel dat er door anderen gebeld was.

Mijn zus en ik hebben wel eens voor mijn andere broer gebeld. Die werd toen door een arrestatieteam uit huis geplukt bij mijn moeder en zijn hele kamer werd doorzocht. Dat kwam vast niet alleen door onze melding. Ach, genoeg sterke verhalen Heftige dingen..  394967

Gelukkig heb ik met hen allen al jaren geen contact meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Marin ma 21 nov 2011 - 7:52

Ik had vorig jaar een leerling voor wie een amber alert was uitgeroepen nadat ze was 'ontvoert' naar het buitenland. Wat het werkelijke verhaal was, weet ik niet precies, maar ze is volgens mij nooit meer op school gekomen (wel gevonden, in het buitenland dus). Hele school stond ook op z'n kop, en zo'n raar idee. Bah.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Esperanza ma 21 nov 2011 - 8:36

Smikkell schreef:

Mijn zus en ik hebben wel eens voor mijn andere broer gebeld. Die werd toen door een arrestatieteam uit huis geplukt bij mijn moeder en zijn hele kamer werd doorzocht. Dat kwam vast niet alleen door onze melding. Ach, genoeg sterke verhalen Heftige dingen..  394967

Gelukkig heb ik met hen allen al jaren geen contact meer.
Heftig hoor. Lijkt me ook lastig om de politie te bellen over je broer. Wel 'prettig' dat je dat samen met je zus kon doen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 8:49

Esperanza schreef:
Smikkell schreef:

Mijn zus en ik hebben wel eens voor mijn andere broer gebeld. Die werd toen door een arrestatieteam uit huis geplukt bij mijn moeder en zijn hele kamer werd doorzocht. Dat kwam vast niet alleen door onze melding. Ach, genoeg sterke verhalen Heftige dingen..  394967

Gelukkig heb ik met hen allen al jaren geen contact meer.
Heftig hoor. Lijkt me ook lastig om de politie te bellen over je broer. Wel 'prettig' dat je dat samen met je zus kon doen.
Nou, sommige mensen verknallen het zo dat je met liefde belt hoor. Hij heeft ook zo'n beetje alles gedaan wat je niet bij je zus hoort te doen, dus zo moeilijk was het niet om te bellen voor een broer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Lady4 ma 21 nov 2011 - 10:13

Heftig Smikkell, om je eigen broers aan te geven of in Opsporing verzocht voorbij te zien komen.

Feline, ik zag bij RTL Boulevard vanavond wel een foto van de meest gezochte Nederlandse moordenaar voorbij komen, is dat hem? Wat een weird en creepy idee!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 10:44

De vader van een vroeger basisschoolvriendinnetje heeft haar moeder vermoord. Dat was ook heel vreemd om in het nieuws te zien. Het was ook nog eens schuin achter ons gebeurd, want daar woonden ze. Jarenlang heb ik daar hele middagen gespeeld...

En natuurlijk mijn eigen vader die vermist was, dat is zo extreen raar om dat in het nieuws te zien. Heel pijnlijk en ook heel echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  loura ma 21 nov 2011 - 10:57

Dat is idd erg vreemd...

Ik kon een jongen van school van vroeger en die was een paar jaar geleden overal op het nieuws. Die jongen is namelijk samen met een vriend vermoord en in het beton gestort. Dat vond ik ook zo vreemd dat je dan zijn foto op tv ziet.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Lady4 ma 21 nov 2011 - 11:06

Mijn oud-klasgenootje is overigens verkracht en vermoord. De zaak is tot op heden nooit opgelost en haar foto komt nog regelmatig voorbij op televisie. Dat vind ik inmiddels niet zo apart meer. In mijn oude schoolagenda's heeft ze wel een aantal dingen geschreven, zoals haar verjaardag, rijmpjes, kusjes, etc. Dat is is wél raar om terug te zien.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 11:47

Lady4 schreef:Mijn oud-klasgenootje is overigens verkracht en vermoord. De zaak is tot op heden nooit opgelost en haar foto komt nog regelmatig voorbij op televisie. Dat vind ik inmiddels niet zo apart meer. In mijn oude schoolagenda's heeft ze wel een aantal dingen geschreven, zoals haar verjaardag, rijmpjes, kusjes, etc. Dat is is wél raar om terug te zien.

Dat lijkt me idd heeeeel raar!! Dat friese meisje toch? (Weet niet of je haar naam hier wilt hebben namelijk)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Polly ma 21 nov 2011 - 12:00

Dat is het rare, de mensen die zoiets verschrikkelijks overkomt hebben ook gewoon een normaal leven zoals wij allemaal. Het kan iedereen overkomen, wanneer je het het minst verwacht. Die meisjes gingen ook gewoon op de fiets naar school of gingen 's avonds laat op weg naar huis na het stappen, en komen dan gewoon nooit aan. Hoe kun je zoiets een plaats geven als ouders zijnde? Als je niet weet wat er met je kind gebeurd is en wie het gedaan heeft?
Ik vind het ook zo erg om te zien dat zoveel moordzaken gewoon niet opgelost worden. Of dat het eigenlijk duidelijk is wie de dader is maar dat ze vanwege een gesprek aan bewijs vrijgesproken worden. Of zelfs een schadevergoeding krijgen omdat ze in voorarrest hebben gezeten en later vrijgesproken werden!

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft in ieder geval hug
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Vanilla Queen ma 21 nov 2011 - 13:06

Ik heb zo'n 10jr geleden gehad dat er werd geschoten op de lijnbus waar ik toen in zat. Ik stond op en precies op dat moment schiet er een kogel door de ruit naast mijn stoel. Weird. Was meerdere keren gebeurd maar de "schutter" is nooit opgepakt, wat ik nog steeds heel stom vind! Suspect
Ik heb daardoor heel lang niet meer in een bus gedurfd :affraid: niet omdat ik vond omdat er een aanslag werd gepleegd op mij (was ik eerst heel erg van overtuigd haha) maar omdat als ik mijn hoofd 10 cm naar voren had gehad, ik een kogel in mijn kop had gehad. Tegenwoordig stap ik wel weer een bus in, ik heb het los gelaten.

Verder is mijn nichtje vaak in de krant te vinden. Da's een die hard junk met een kind en een vriend die betiteld is als levensgevaarlijk is. Ik krijg ieder jaar een kerstkaart die ik steevast weggooi laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heftige dingen..  Empty Re: Heftige dingen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum