Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

+104
_Jet
Carmen_
luisa
Flower_L
Creabea_28
RYW
Sanne
MamaDaan
Katrien
Laced
bloemenmeisje
Anousch91
Rebecca
Marcellah89
Krullebol
Peanut
SarahKey
Raven
Mamsie
dyingbride
Happy
Elin
Coccinelle
bolus26
Liadan
Chocoholic
Champagne
Bubbelicious
Angela_1986
Shisha
M@niek
kwebbeltje
Gizmo
slaatje
Viva
Minx
Serena
GreenGrass
Tiara
SuperGrover
mezzoforte
Happydobby
MADDIE
Lady4
Parisienne
Phileine
Chocolate Cookie
Inge
Bisq
Coco
Ella
Mermaid
Jasmine
Rush
Jade
Poubelle
Pompoen
Susan
Printje
Sterre
Caro
Amber-
Marin
Vancity_girl
liesje
Puggle
Snack a Jack
NoName88
kwak
Elliot
Bruintje Beer
Lejow
Esperanza
Stuiterbal
xxjojootjexx
Juutjepetuutje
SoGood
Lonely Goatherd
Caresses
litllejoy
Raindrop
Monte
rapa nui
Aardbei
tuttebel
Sam
Paper Crown
Derpy
Sarah1985
Oasis
Lady1984
Mysterious
Bosjesvrouw
VeryCherry
Tullow
nina
minoessepoes
Steep
Ibbeltje
Suus
Gympie
Guusje
Burn
Cheesegirl
108 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Coccinelle di 13 nov 2012 - 9:00

Wat naar allemaal, veel sterkte!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Elin di 13 nov 2012 - 9:02

Bah, wat een verhaal Pompoen! Heel veel sterkte voor jullie allebei Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Happy di 13 nov 2012 - 9:27

Wat,erg! En wat ontzettend dubbel kwa blijdschap en verdriet. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen wbt behandeling. Denk aan jezelf en jullie kindje! Sterkte hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  dyingbride di 13 nov 2012 - 9:38

Heel veel sterkte, want jeetje, dit is wel heftig zeg!
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast di 13 nov 2012 - 11:50

Ik lees dit nu pas, wat heftig! Ik hoop dat ze snel duidelijkheid bieden wbt de behandeling.
Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Mamsie di 13 nov 2012 - 11:52

Hè gatver zeg! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat de operatie snel kan! Veel sterkte voor jou en je man.
Denk ook aan jezelf hè!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Raven di 13 nov 2012 - 20:04

Heel erg veel sterkte! Dit is echt mijn grootste nachtmerrie dat mijn man iets ernstigs zou overkomen.

Gelukkig is hij nu in goede handen en wordt hij geholpen aan zijn klachten.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Caresses di 13 nov 2012 - 20:23

Bah wat een rotnieuws zeg Sad nogmaals een dikke knuffel hug . Fijn dat de kat bij je kon zitten smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  SarahKey di 13 nov 2012 - 23:30

Ik lees dit nu pas, wat heftig zeg!
Ik wil jullie heel veel sterkte en beterschap wensen. Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Peanut wo 14 nov 2012 - 0:39

Heel veel beterschap en sterkte.

Hele dikke knuffel Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Krullebol wo 14 nov 2012 - 3:33

Sjonge he, wat een verhaal. Wat ontzettend heftig allemaal. Probeer het niet allemaal zelf te doen, heb je vrienden/familie waar je gebruik van kan maken?Zoals langsgaan enzo?
Heel veel sterkte met dit alles!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Jasmine wo 14 nov 2012 - 3:44

Hoe is het vandaag (gegaan) Pompoen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Marcellah89 wo 14 nov 2012 - 5:54

Wat naar allemaal Pompoen, ik wens jullie heel veel sterkte!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen wo 14 nov 2012 - 5:58

Hoi, kort berichtje van mij. Ik ben vanmorgen naar mijn therapiegroep gegaan, wilde gewoon even wat afleiding en hoopte dat ik dan eindelijk wel kon huilen want die tranen zaten me hoog en dwars maar wilden niet echt komen. Het was fijn en goed, iedereen is ontzettend lief (heb een hele fijne groep ook) en uiteindelijk kwamen er met de emoties van anderen eindelijk tranen en heb ik even heel erg hard zitten huilen terwijl er van twee kanten armen om me heen werden geslagen en tissues en een glaasje water werden aangereikt. Daarna voelde ik me een heel stuk opgeklaard, dus het was inderdaad precies wat ik nodig had.

Daarna ben ik even voor een extra check bij de verloskundige geweest omdat ik blaasontstekingachtige klachten had maar geen blaasontsteking (bij de huisarts laten checken) en alles was verder goed en ik heb waarschijnlijk last van een geïriteerde blaas, groeipijnen en harde buiken. Niets ernstig, gewoon een beetje vervelend.

Daarna ben ik bij A. geweest, hij had inmiddels iemand erbij op de kamer, niet echt prettig gezelschap, ze werd het snoepje van de week genoemd, haha. Maar ik was er nog geen half uur en toen mocht hij verhuizen. Hij ligt nu op de afdeling cardiologie waar ze hem nog steeds draadloos via draden op zijn borst in de gaten houden, maar hij mag dus wel rustig aan rondlopen op de gang en ligt nu op zaal bij het raam (hij kijkt alleen uit op het dak van het ziekenhuis dus echt heel denderend is het uitzicht niet Wink). Hij vind het stomvervelend, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, want zo ken ik hem tenminste.

Hij heeft vanmorgen een lang gesprek gehad met de cardioloog en daar is hij toch wel behoorlijk van geschrokken, maar daarna kwam onmiddellijk de vechtlust weer bovendrijven. 't komt er op neer dat dus zijn kransslagaderen vernauwd zijn en eentje werkt eigenlijk nog nauwelijks. Verder blijkt hij ook een lekkende hartklep te hebben, de aorta is dus verwijd, het is nog niet zo dat die op springen staat geloof ik, maar het moet ook niet wijder worden dan dit. En verder hebben ze ontdekt dat hij toch in het verleden eerder een hartinfarct heeft gehad.
Wij denken eigenlijk wel te weten wanneer, want hij heeft jaren terug een keer een ambulance gebeld omdat hij helemaal niet goed werd, een beetje op dezelfde manier als het nu is gegaan. De ambulance heeft hem toen niet meegenomen want het hartfilmpje was goed en de huisarts heeft alleen zijn bloeddrukpillen verhoogd omdat hij daarna een hoge bloeddruk bleek te hebben, maar we hebben nu gezien dat zijn bloeddruk ook gigantisch omhoog ging als reactie op het infarct.

En nu is het weer afwachten, er staan nog een aantal onderzoeken gepland om te kijken tot hoe ver die aorta verwijd is, om te kijken hoe erg die hartklep nou lekt en om de vaten in beeld te brengen. De laatste is maandag dus eigenlijk verwachten we daarna pas echt duidelijkheid. Ondertussen stoppen ze 'm helemaal vol met pillen, echt van alles en nog wat.

Wat mij wel geruststelde was dat het nog helemaal niet gezegd is dat ze een open hartoperatie moeten gaan doen. Er zijn wellicht ook mogelijkheden om dit allemaal wat minder invasief aan te pakken via kleinere openingen (dotteren blijkt toch ook wel een optie wellicht). Maar dat is verder iets wat ze in het Antoniusziekenhuis ook moeten bepalen en waar de onderzoeken ook voor nodig zijn.

Kortom, het was toch nog weer een beetje erger dan gedacht en tegelijkertijd vind ik de operatieopties wel gunstiger dan gedacht. Uit de running is hij in ieder geval nog wel een tijdje.

Dat was het weer, ik denk dat ik dinsdag pas echt meer weet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Stuiterbal wo 14 nov 2012 - 6:02

Jeetje ik lees nu pas de up dates. Van niet lekker zijn naar zo'n verhaal jemig !!
Helaas is dat bij mijn ex schoonvader ook zo gegaan. Hij heeft uit eindelijk een bypass operatie gehad maar van de 3 aders waren er 2 volledig dicht en 1 75%.
Hopelijk is deze grote ingreep niet nodig bij je man en kunnen ze hem op een andere manier helpen.

Heel veel sterkte samen. hug
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 6:05

Wat fijn dat jij even je emoties kwijt kon, dat je man weer wat meer zichzelf lijkt te worden en dat de opties beter zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Shisha wo 14 nov 2012 - 6:21

Blijft heftig allemaal. Wel fijn dat je even goed hebt kunnen uithuilen en dat je man ook weer wat meer zichzelf is. Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Mysterious wo 14 nov 2012 - 7:04

goed dat het er uitgekomen is en fijn dat je zo goed gesteund werd. hopelijk kunnen ze voor de "simpeler" oparatie gaan voor zover je dat kan zeggen van een hart operatie.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Rebecca wo 14 nov 2012 - 7:17

Wat heftig pompoen! Veel sterkte!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 7:30

Ik zie nu dat A. naar Nieuwegein komt. Laat het even weten als je weet wanneer jullie deze kant op komen, dan spreken we wat af om even te ontspannen (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk!).

Wat fijn dat je je emoties los hebt kunnen laten komen vandaag, ik kan me voorstellen dat er wat uit moest.

Heel veel sterkte voor A. en jou!
x

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Lejow wo 14 nov 2012 - 9:00

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Sam wo 14 nov 2012 - 9:05

Weet niet zo goed wat te zeggen, buiten sterkte om!! hug
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen wo 14 nov 2012 - 9:05

@Minneke, ja ik zal het je laten weten! Ik weet verder nog niet hoe of wat hoor en hoe lang hij daar blijft. Ze houden hem zo lang mogelijk hier en brengen hem waarschijnlijk ook zo snel mogelijk weer terug naar Amersfoort. En ik heb ook al backup van vrienden in IJsselstein, daar kan ik crashen, blijven slapen, eten etc. Maar mocht ik zin hebben om even afleiding te hebben oid dan laat ik het je zeker weten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Pompoen wo 14 nov 2012 - 9:06

Sam schreef:Weet niet zo goed wat te zeggen, buiten sterkte om!! hug

Ik vind íedere reactie fijn, ook die met alleen sterkte. Het geeft me een enorm warm gevoel en het gevoel dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en er met me meegeleefd word!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Anousch91 wo 14 nov 2012 - 9:24

Ontzettend veel sterkte!! Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 699888

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfff, heftige dag! (update pag. 10) - Pagina 6 Empty Re: Pfff, heftige dag! (update pag. 10)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum