Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 33 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 28 jan 2013 - 4:44

Ik biecht op dat ik denk dat mijn vriend een soa heeft, en ik dus ook. Hij heeft alle klachten van chl.amy.dia en ik (bij nader inzien) ook een paar. Erge is dat hij het alleen van mij kan hebben (ik neem aan dat hij niet vreemd is gegaan) en ik kan het ook maar van 1 iemand hebben. Alleen is het 1.5 jaar geleden dat ik sex met hem heb gehad, kan het zolang duren voordat iemand anders besmet raakt? (mijn vriend dus, hij geeft nog niet zo lang klachten). Morgen gaat hij naar de HA, ik vind het zo kut..

Laatst aangepast door Biechtje op ma 28 jan 2013 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  blondje1313 ma 28 jan 2013 - 4:48

Als jij denkt dat je chlamydia hebt ga dan zelf ook heel vlug naar de huisarts! Zeker als je het dan al 1,5 jaar zou hebben. Maar misschien is je vriend net zo min een lieverdje als jijzelf....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caro ma 28 jan 2013 - 4:50

blondje1313 schreef:Als jij denkt dat je chlamydia hebt ga dan zelf ook heel vlug naar de huisarts! Zeker als je het dan al 1,5 jaar zou hebben. Maar misschien is je vriend net zo min een lieverdje als jijzelf....

Ga jij er nu vanuit dat zij wel vreemdgaat? Want ze schrijft alleen dat het 1,5 jaar geleden is dat ze sex heeft gehad met die ander. Niet dat dat tijdens hun relatie is gebeurd.

Maar ja Biechtje: volgens mij kan dat wel..zeker bij mannen omdat het niet ontzettend duidelijke klachten geeft.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cow ma 28 jan 2013 - 4:51

blondje1313 schreef:Als jij denkt dat je chlamydia hebt ga dan zelf ook heel vlug naar de huisarts! Zeker als je het dan al 1,5 jaar zou hebben. Maar misschien is je vriend net zo min een lieverdje als jijzelf....

Ze zegt toch niet dat ze 1,5jr geleden is vreemd gegaan? Misschien had ze toen gewoon een relatie met iemand anders. Beetje voorbarige en onnodige zin.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Biechtje ma 28 jan 2013 - 5:00

Ik ben idd nooit vreemd gegaan, ik had toen een jaar een vaste scharrel. Mijn vriend weet dat ook. Als blijkt dat mijn vriend een soa heeft ga ik uiteraard zsm naar de dokter, maar ik ben heel erg bang dat ik het al te lang heb, net als het verhaal van een bekende forumster hier Sad

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Jerry ma 28 jan 2013 - 19:35

Biechtje schreef:Ik ben idd nooit vreemd gegaan, ik had toen een jaar een vaste scharrel. Mijn vriend weet dat ook. Als blijkt dat mijn vriend een soa heeft ga ik uiteraard zsm naar de dokter, maar ik ben heel erg bang dat ik het al te lang heb, net als het verhaal van een bekende forumster hier Sad

Als ik jou was zou ik de uitslag van je vriend niet afwachten en ook naar de huisarts gaan..!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  blondje1313 ma 28 jan 2013 - 20:38

Sorry voor mijn voorbarige conclusie, ik las de zin 'ik ga er vanuit dat mijn vriend niet vreemd is gegaan' verkeerd geloof ik. Maar dan begrijp ik eerlijk gezegd helemaal niet dat je zelf niet ook naar de huisarts bent geweest. Ik snap wel dat je bang bent voor de uitslag, want chlamydia kan echt hele nare gevolgen hebben, maar dan nog kun je het maar beter weten volgens mij.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Biechtje ma 28 jan 2013 - 23:49

Toch even via het biecht account aangezien er een aantal mensen van het forum bij ook op facebook hebben..
Waarschijnlijk ben ik zwanger.. En het is ontzettend welkom maar ik zit met 2 problemen..
1. Ik heb autisme, hoe groot is de kans dat de baby het dan ook heeft?
2. Ik heb een enorme cyste bij mijn milt, die moet weggehaald worden..
nu wacht ik op dit moment op de uitslag of het positief is of niet en ik ben zooo zenuwachtig!! Ik hoop het heel erg van wel en heb al een paar weken het gevoel van.. maar het zou zo ingewikkeld worden.. een cyste van dat formaat en een zwangerschap gaan bijna niet samen.. ik zit met me handen in me haar.. en hoop dat ik snel gebeld wordt voor de uitslag..
Dit wou ik even kwijt...

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Minx di 29 jan 2013 - 0:05

waarom heb je niet gewoon zelf een test gedaan? sterkte iig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Biechtje di 29 jan 2013 - 0:21

Ik zit gewoon ergens mee en wil het van me afschrijven.

Vorig jaar ben ik begonnen met afvallen samen met iemand die dicht bij me staat.
We waren nog maar net begonnen of ik was al zwanger.
Natuurlijk ben ik daar blij mee, maar degene met wie ik afviel is nu al 23 kilo kwijt (we wogen beiden evenveel toen we begonnen) en ziet er zo goed uit. Krijgt complimentjes van alle kanten.
Terwijl ik alleen maar dikker en lelijker word.
Natuurlijk ben ik hartstikke blij met de baby in mijn buik. Maar waarom blijf ik verdorie die jaloerse gevoelens houden. Ik kan gewoon niet blij voor haar zijn en voel me er echt rot onder.
Terwijl ik juist hartstikke blij moet zijn. Ik heb verdorie gewoon een gezond kindje in mijn buik en dat afvallen komt wel weer.
Maar toch steekt het me dat zij al zo ver is en ik alleen maar verder van haar afdwaal in kilo's.

Het zwanger worden was trouwens een hele bewuste keuze. En omdat je nooit weet hoe lang het kan duren dacht ik dat ik wel aardig wat kilo's kwijt kon raken tot die tijd... niet dus. Biechttopic - Pagina 33 1371890812

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Minx di 29 jan 2013 - 0:26

Ik snap het, tuurlijk is dat moeilijk. Je had het plaatje in je hoofd van volgende zomer zie ik er zo en zo uit. Je hebt gewoon een ander plaatje in je hoofd. Het voordeel is je krijgt er een nieuw doel bij je hebt een kleintje en daarvoor wil je een gezond gewicht hebben. Houd je daar gewoon aan vast jij loopt straks te pronken met je mooie lichaam en ook nog eens met een kleintje. Heb vertrouwen in jezelf je kan het en de jaloezie is volledig te begrijpen.
Misschien moet je het er gewoon eens met haar over hebben. Zij heeft het hele traject al door gemaakt en kan misschien een hele goede steunpilaar voor je zijn straks.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Biechtje di 29 jan 2013 - 3:47

Ik heb even een hele domme vraag, maar ga hem toch stellen. Als je in week 1 de pil vergeet, en 3 dagen later seks hebt gehad. Wat dan? De pil is minder betrouwbaar als je de pil in week 1 vergeet, toch?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Twellie di 29 jan 2013 - 3:56

Is na te lezen in de bijsluiter Biechtje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 4:06

Ik zou even de bijsluiter lezen inderdaad. Het is volgens mij inderdaad zo dat hij in week 1 minder betrouwbaar is.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 29 jan 2013 - 4:56

Biechtje schreef:Ik heb even een hele domme vraag, maar ga hem toch stellen. Als je in week 1 de pil vergeet, en 3 dagen later seks hebt gehad. Wat dan? De pil is minder betrouwbaar als je de pil in week 1 vergeet, toch?

Klopt. De kans op zwangerschap is aanwezig wanneer je langer dan 12 uren later de pil alsnog hebt ingenomen. Je moet een morning-after pil slikken, wil je de kans op zwangerschap uitsluiten. Verder een week extra voorbehoedsmiddelen gebruiken.

Onlangs nog gecheckt bij mijn huisarts, want mij was precies hetzelfde overkomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Biechtje di 29 jan 2013 - 5:03

Bedankt voor je antwoord Lady4. Ik was er al 'bang' voor inderdaad. Maar mocht het zo zijn, is het niet de planning, maar wel welkom. Ik denk dus dat we het maar zo laten en de komende week maar gewoon even voorzichtig aan moeten doen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje di 29 jan 2013 - 11:51

Minx schreef:Ik snap het, tuurlijk is dat moeilijk. Je had het plaatje in je hoofd van volgende zomer zie ik er zo en zo uit. Je hebt gewoon een ander plaatje in je hoofd. Het voordeel is je krijgt er een nieuw doel bij je hebt een kleintje en daarvoor wil je een gezond gewicht hebben. Houd je daar gewoon aan vast jij loopt straks te pronken met je mooie lichaam en ook nog eens met een kleintje. Heb vertrouwen in jezelf je kan het en de jaloezie is volledig te begrijpen.
Misschien moet je het er gewoon eens met haar over hebben. Zij heeft het hele traject al door gemaakt en kan misschien een hele goede steunpilaar voor je zijn straks.

Dank je wel voor je lieve woorden. Helaas zal zij geen goede steunpilaar zijn. Heb het er al eens met haar over gehad. En de reden dat zij snel afvalt is omdat ze weer is begonnen met roken en gewoon niet/weinig eet. Zij eet s'avonds nooit een ''normale'' maaltijd. Meestal is het of niks of een cup a soup of 1 broodje.
En het liefste zou je dat dan gewoon na willen doen, want tja het werkt.
Gelukkig weet ik donders goed dat dit niet normaal is en niet gezond natuurlijk. Maar toch ze heeft er maar wel mooi in minder dan 4 maanden 23 kilo afgekregen. Maar ja zij woont alleen niemand die op haar let.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Mamsie di 29 jan 2013 - 11:57

Biechtje schreef:
Minx schreef:Ik snap het, tuurlijk is dat moeilijk. Je had het plaatje in je hoofd van volgende zomer zie ik er zo en zo uit. Je hebt gewoon een ander plaatje in je hoofd. Het voordeel is je krijgt er een nieuw doel bij je hebt een kleintje en daarvoor wil je een gezond gewicht hebben. Houd je daar gewoon aan vast jij loopt straks te pronken met je mooie lichaam en ook nog eens met een kleintje. Heb vertrouwen in jezelf je kan het en de jaloezie is volledig te begrijpen.

Dank je wel voor je lieve woorden. Helaas zal zij geen goede steunpilaar zijn. Heb het er al eens met haar over gehad. En de reden dat zij snel afvalt is omdat ze weer is begonnen met roken en gewoon niet/weinig eet. Zij eet s'avonds nooit een ''normale'' maaltijd. Meestal is het of niks of een cup a soup of 1 broodje.
En het liefste zou je dat dan gewoon na willen doen, want tja het werkt.
Gelukkig weet ik donders goed dat dit niet normaal is en niet gezond natuurlijk. Maar toch ze heeft er maar wel mooi in minder dan 4 maanden 23 kilo afgekregen. Maar ja zij woont alleen niemand die op haar let.

Nou dat wil je helemaal niet want wanneer ze weer normaal gaat eten zit het er zo weer aan. Meid draag je baby vol trots en wie weet ga je borstvoeding geven (helpt mee aan het afvallen) en daarna ga je gewoon lekker veel wandelen met je kleintje en gezond eten. Komt vast goed. Jij hebt dan strak een mooi figuur en een baby!
Is toch ook niet handig, eerst afvallen, dan aankomen door de baby en dan weer afvallen. Veel te omslachtig joh!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Biechtje di 29 jan 2013 - 12:10

Haha mamsie ja je hebt gelijk.
Hopelijk ben ik gewoon weer gauw terug in properties straks Wink
Ik wil wel borstvoeding gaan geven ja. Maar je leest ook overal dat het niet altijd zo hoeft te zijn dat je daarmee afvalt.

Ach ik had gewoon een paar baaldagen achter de rug.
En dat komt eigenlijk alleen maar door anderen. Die zeggen dat ik zo zwaar ben. Of dat ik er dik uitzie etc...
Niet leuk om te horen als je zwanger bent. Ow en dan ben ik nog maar 1,5 kilo aangekomen en al ruim over de helft.
Gelukkig is mijn man wel reuze trots op mijn buik Very Happy
Beetje jammer dat ik mijzelf zo gek laat maken door anderen Biechttopic - Pagina 33 1371890812 ik ben er gewoon gevoelig voor denk ik, maar dan kan ik echt in een dip raken bah.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Mamsie di 29 jan 2013 - 12:28

Ik begrijp het hoor! Mensen denken ook wanneer je zwanger bent dat ze zulke dingen ineens mogen zeggen. Gewoon echt niets van aantrekken en je moet maar zo denken alle beauty die je nu mist gaat naar je kindje.

Dus laat je idd niet gek maken!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 di 29 jan 2013 - 21:45

Heel herkenbaar hoor biechtte!

Maar om je wat moed te geven: ik kwam ook weinig aan tijdens m'n zwangerschap en zat na de bevalling gelijk een eind onder m'n startgewicht. Helaas is m'n bv mislukt maar toch val ik nog af oa omdat ik elke dag lekker een eind ga lopen.Dus ik ben dunner en heb een lief kindje erbij!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sam wo 30 jan 2013 - 8:15

Ik biecht op dat ik bijna 'overloop', maar dit aan niemand wil laten merken.
Het wordt me gewoon bijna allemaal teveel, heb teveel aan mn hoofd/te doen.

Werken, studeren, 3 grote examens komende maand, het huishouden, de was, de boodschappen, overvolle weekenden.. Het houdt nooit op lijkt wel.
Heb deze gedachten normaal nooit, maar voel me nu echt rot.

En nu ik teruglees vind ik mezelf een zeur laughcry
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Sea of Trees wo 30 jan 2013 - 8:17

Sam, ik herken het. Maar ik heb dan nog een kindje erbij en op het moment veel stress met bepaalde dingen. Mijn hoofd loopt ook over Sad
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 8:17

Sam, en je vriend dan, kan hij jou niet ontzien dan in boodschappen, huishouden en de andere taken? Zodat jij je meer op de rest kunt focussen?

Gast
Gast

Bericht  Sam wo 30 jan 2013 - 8:19

Wat vervelend dat je het herkent, SoT!
Heb je een idee wat je eraan wilt doen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486