Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 36 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Manderijn ma 11 feb 2013 - 5:20

Maar als jij je hulp in de vorm van geld aanbied, kun je je afvragen of het voor haar wel hulp is. Denk ik niet. Volgend jaar gaat het dan net zo.
Lastig, ik zou het denk ik niet doen als ik in de situatie zou zitten zoals jij dit beschrijft. Bij goed contact ligt dat anders.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 5:27

Ze kan niet meer lenen bij DUO.

Tja ik vind het gewoon zo zonde als ze haar school niet zou afmaken... Dan heeft ze helemaal geen toekomst meer.
Ze woont op papier alleen. Bij haar woont een vriendinnetje van haar die de boodschappen voor beide betaald en mijn zusje dus alleen de vaste lasten. Dit red ze net, maar dan moeten er geen tandartskosten o.i.d. bijkomen. Een zooitje dus.

Ik ben het helemaal eens met meiden als pinkcoelho en manderijn. Alleen mijn eigen gevoel hé... Schuldgevoel naar onze ouders. Naar mezelf als ze op het verkeerde pad belandt.. moet er niet aan denken dat ik daar wat aan had kunnen doen.

Ze zegt ook letterlijk ik ga wel met junkies om. En op straat leven dan heb ik ook geen vaste lasten meer enzo. En dat soort achterlijke dingen.

Ik heb zelfs al voorgesteld om haar rekeningen te beheren en alles voor haar te betalen zodat ze kan blijven studeren. En die schuld aflossen komt dan vanzelf wel goed. Als zij een baan krijgt na haar studeren... Maar goed dat wil ze niet, want ze vindt dat ze geen onzin dingen doet. Al denk ik dat ze gewoon bang is dat ze niks meer mag/kan.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 5:30

Dan zou ik haar laten kiezen.
Optie 1 :
Ik leen je het geld, maar dan kom je hier met al je inkomsten en uitgaven en dan neem ik het komende jaar het beheer over jouw financiele zaken over
Optie 2:
Jij houdt alles in eigen hand, maar dan kan ik je ook niet helpen, omdat ik dan geld in een bodemloze put moet gooien.

Gast
Gast

Bericht  Xanna ma 11 feb 2013 - 5:34

PinkCoelho schreef:Dan zou ik haar laten kiezen.
Optie 1 :
Ik leen je het geld, maar dan kom je hier met al je inkomsten en uitgaven en dan neem ik het komende jaar het beheer over jouw financiele zaken over
Optie 2:
Jij houdt alles in eigen hand, maar dan kan ik je ook niet helpen, omdat ik dan geld in een bodemloze put moet gooien.

+1
Je zusje komt op mij over alsof ze bemoeienis niet op prijs stelt en je weet inmiddels dat geld toestoppen niet de oplossing is. Dus ik zou haar ook de keuze geven uit bovenstaande opties. Gevoelsmatig is optie 2 voor jezelf een hele lastige en ik snap dat je haar leven een beetje op de rit wil houden, maar je kunt niet bezig blijven, zeker wanneer de oplossing elke keer van korte duur is.

Maar doen je zusje en haar vriendin dan zo duur boodschappen of zijn de woonlasten zo laag? Want de verdeling lijkt mij zo op het eerste oog niet echt 50/50? Misschien dat ze daar nog eens naar kan kijken?

Laatst aangepast door Xanna op ma 11 feb 2013 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 5:37

Al is optie 1 niet voor maar 1 jaar waarschijnlijk omdat ze dus nog 2 jaar moet studeren. Plus dan nog de tijd daarna dat ze alles nog moet aflossen. Om over eventuele bijkomende kosten nog maar te zwijgen....

Pff ik ga het er zo ook met mijn man over hebben. Die komt zo thuis en zal er ook niet blij mee zijn.
Niet dat we er ruzie om krijgen. Maar hij is er ook wel klaar mee. Maar ja het is toch mijn zusje, alleen hoe ver ga je voor familie hé?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 5:39

Xanna schreef:
Optie 1 :
Optie 2:

+1
Je zusje komt op mij over alsof ze bemoeienis niet op prijs stelt en je weet inmiddels dat geld toestoppen niet de oplossing is. Dus ik zou haar ook de keuze geven uit bovenstaande opties. Gevoelsmatig is optie 2 voor jezelf een hele lastige en ik snap dat je haar leven een beetje op de rit wil houden, maar je kunt niet bezig blijven, zeker wanneer de oplossing elke keer van korte duur is.

Maar doen je zusje en haar vriendin dan zo duur boodschappen of zijn de woonlasten zo laag? Want de verdeling lijkt mij zo op het eerste oog niet echt 50/50? Misschien dat ze daar nog eens naar kan kijken?

Ze woont daar ook nog niet zo lang en niet voor vast. Ze staat gewoon bij haar ouders ingeschreven. Toen de relatie tussen mijn zusje en haar vriend uitging is zij blijven hangen zeg maar. En ik heb geen idee wat ze uitgeven. Maar als ze daar nog langer blijft zou ze best wat meer kosten mogen verdelen ja.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Xanna ma 11 feb 2013 - 5:44

Biechtje schreef:
Xanna schreef:
Optie 1 :
Optie 2:

+1

Ze woont daar ook nog niet zo lang en niet voor vast. Ze staat gewoon bij haar ouders ingeschreven. Toen de relatie tussen mijn zusje en haar vriend uitging is zij blijven hangen zeg maar. En ik heb geen idee wat ze uitgeven. Maar als ze daar nog langer blijft zou ze best wat meer kosten mogen verdelen ja.

Ik snap het! Als haar vriendin langer bij haar blijft wonen is het inderdaad goed om nog eens te kijken naar de financieën. Maar mocht de vriendin op den duur weg gaan, betekent dat er bij op ook dat ze weer zelf de boodschappen moet gaan betalen...

Hopelijk kun je er met je man nog eens goed over praten of jullie haar willen blijven helpen of niet. Succes!

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 6:51

Even als Biechtje want schaam me kapot, maar moet het toch even kwijt.
Gisteren heb ik onbeschermd seks gehad. Vandaag ben ik erachter gekomen dat ik in m'n vruchtbare dagen zit. Heb dus meteen een morning after pil geslikt. Maar ben nu bang.. Heb al een kind die er op zo'n manier toch gewoon gekomen is. Pff wat dom van ons, we waren zo dronken.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Sea of Trees ma 11 feb 2013 - 6:57

Oei, Biechtje dat is niet zo slim. Goed van je dat je meteen een morning after pil hebt gehaald. Ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat je niet zwanger wordt, maar dan is dit meteen een les voor de volgende keer.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 7:39

Ik denk dat ik wel weet wie je bent, heb je het nou weer gedaan? Niet zo slim inderdaad. Ook toen had je de MAP geslikt, hopelijk werkt deze nu wel.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 11 feb 2013 - 7:44

Carrie schreef:Ik denk dat ik wel weet wie je bent, heb je het nou weer gedaan? Niet zo slim inderdaad. Ook toen had je de MAP geslikt, hopelijk werkt deze nu wel.
Ik denk dat ik het ook wel weet. Hopelijk werkt het nu wel idd! En dronken zijn vind ik persoonlijk geen excuus voor onbeschermde seks, maar goed, dat even terzijde.

Laatst aangepast door Bliss op ma 11 feb 2013 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 7:49

Sea of Trees schreef:Oei, Biechtje dat is niet zo slim. Goed van je dat je meteen een morning after pil hebt gehaald. Ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat je niet zwanger wordt, maar dan is dit meteen een les voor de volgende keer.

Die les heeft ze dus al gehad, want ze heeft al een kindje, op dezelfde manier gekregen. Dus onbeschermd en de volgende dag een MAP.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 11 feb 2013 - 7:53

Maar als je echt geen kinderen (nog/meer) wil dan neem je toch ook andere maatregelen?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:04

Girl, you've got issues... Ik weet dat je er nu praktisch niets aan hebt, maar moet je niet eens serieuze hulp gaan zoeken? Iemand die je helpt je leven, en vooral je hart, weer op de rit te krijgen?

Gast
Gast

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 8:07

Ik denk eigenlijk niet dat jullie weten wie ik ben. Maar ook al is dat wel zo, dat doet er natuurlijk niet echt toe. Een kind wil ik nu echt niet maar m'n spiraal is eruit en nu kijken naar andere oplossing. En dronken geen excuus om een condoom vergeten te pakken? Mwha. In dit geval toch wel zo.
En sorry ik voel me al dom genoeg hoor. Ik weet dat de kans niet groot is dat ik zwanger zal zijn, maarjuist doordat ik weet dat het wel kan maak ik me natuurlijk zorgen. Vroeger dacht ik dat zo'n pil zekerheid gaf...nou dat bewijs ligt boven te slapen.
En we worden echt gek als dit gebeurt.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 8:09

Rood schreef:Girl, you've got issues... Ik weet dat je er nu praktisch niets aan hebt, maar moet je niet eens serieuze hulp gaan zoeken? Iemand die je helpt je leven, en vooral je hart, weer op de rit te krijgen?
En bedankt. Het gaat niet goed nee. Denk je dat zo'n reactie dan helpt.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:17

Ik meen het serieus, ook al komt het er niet erg bewogen uit. Maar als je dit al eens eerder is overkomen en je belandt weer in dezelfde situatie, moet je misschien iemand zoeken die je kan helpen.

Ik hoop voor je dat het niet raak is. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 11 feb 2013 - 8:19

Hopelijk werkt de map en ben je next time nuchter genoeg om
je ook te realiseren dat geslachtsziektes óók kunnen komen door onveilige seks.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 8:22

Dankje. Het kwam gewoon nogal bot over. Cry
Ik heb al hulp ingeschakeld omdat ik me dus niet goed voel. Maar denk dat dat los van dit staat.ik weet niet. Het klinkt misschien heel makkelijk, dat we het vergaten door alcohol. Maar toch is het zo. Kutzooi.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 8:26

Paper Crown schreef:Hopelijk werkt de map en ben je next time nuchter genoeg om
je ook te realiseren dat geslachtsziektes óók kunnen komen door onveilige seks.
Ja als je bijv n gast opduikelt uit de kroeg en daarmee seks hebt, dan snap ik dat je ook aan soa's gaat denken. Maar toch niet als je seks hebt met dezelfde man? Daarvoor blijf ik geen condooms gebruiken hoor.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:29

Was het dezelfde man met wie je je kindje hebt gekregen dan?

Gast
Gast

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 8:35

Nee dat niet.
Ik wil nu niet stom doen, en snap ergens wel dat jullie denken van Jezus wat stom van je. Maar ik weet zelf ook dat het niet handig is. Maar voel me gewoon flink klote ok

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:44

Maar natuurlijk voel je je klote. We kunnen ons allemaal wel een beetje indenken hoe je je voelt. Best een wanhopige situatie zo!

Ken je de man lang genoeg om een evt. kindje samen te krijgen? Of ben je nog maar net samen met hem?

Gast
Gast

Bericht  Biechtje ma 11 feb 2013 - 9:01

Ken m iets van 2,5 jaar maar een kind is geen optie.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Fortissimo ma 11 feb 2013 - 9:17

Wie z'n billen brandt.....

Enfin, je kent hem wel. Hoop voor je dat het niet raak is, maar ik vind dronken zijn écht geen excuus om zo onvoorzichtig te zijn. Je kon ook nog seksen, dus zó dronken was je nu ook weer niet.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud