Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 18 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gympie do 13 dec 2012 - 6:41

Wat bevalt er niet aan wat je ziet? Vind je jezelf lelijk? Of vind je dat je er moe uitziet? Of...?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Biechtje do 13 dec 2012 - 6:52

Het hele plaatje bevalt me niet.

Alleen mijn gezicht bezorgd mij al stress. Ik zie oneffenheden, vouwtjes, plooitjes, opbolling, rimpels. Het is obsessief aan het worden. Ik kijk weleens in de spiegel, maar dan kijk ik puur naar datgene waar ik naar moet kijken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gympie do 13 dec 2012 - 6:58

Het klinkt misschien als onzin, maar het is wel zo dat jij zoveel meer negatieve dingen ziet aan jezelf dan dat een ander ziet. Die ene pukkel, rimpel, litteken of andere oneffenheid is voor jou ZO'N ding, terwijl een ander het niet eens opvalt. Dat is echt zo.

Ik weet niet hoe groot het probleem voor jou is, maar als jij denkt dat het obsessief wordt, is het misschien een idee om het eens aan te kaarten ergens zodat je erover kan praten.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Biechtje do 13 dec 2012 - 8:22

Biechttopic - Pagina 18 2474380249

Laatst aangepast door Biechtje op do 13 dec 2012 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 8:28

Dat is niet normaal nee. Zij behoort je gewoon uitleg te geven tijdens de uren die je normaal werkt.

Gast
Gast

Bericht  Siem do 13 dec 2012 - 8:28

girli schreef:Heb je mss een brief of e-mail van de examencommissie ontvangen met daarin hun uitspraak? Dan zou je die nog kunnen sturen naar de docent.

Dit zou ik ook doen, bij ons werkt dat ook zo. Zij dienen dan gewoon mee te werken aan de beslissing van de examencommissie. Bij ons is het ook gebruikelijk dat zij de uitspraak zelf toegestuurd krijgen en anders wordt er in ieder geval door de secretaris van de examencommissie contact opgenomen met de desbetreffende blokcoordinator.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Biechtje do 13 dec 2012 - 10:12

Ik denk dat ik en soort van verliefd ben op iemand die ik helemaal niet ken. Ik zal het verhaal zo kort mogelijk proberen te houden.. Vorig jaar december was ik met een vriendin op een beurs, we hadden al snel door dat er veel leuke mannen rondliepen dus dat was mooi meegenomen. Op een gegeven moment zag ik een man staan, hij was echt heel leuk, ik kon alleen maar naar hem staren. Ik tikte mijn collega aan en ik was echt even van de wereld. Na een tijdje verdween hij in de menigte en ik stond daar maar, nog steeds naar hem te staren.. Ik wou achter hem aanrennen maar dat zou belachelijk zijn. Mijn vriendin tikte me ‘’wakker’’ met haar telefoon waarop zijn foto te zien was.. ‘’Hier sukkel, ik heb hem al op Facebook gevonden, even vergeten dat iedereen hier naambadges draagt?’’

Nou goed, dat was dat.. Nu wist ik dus zijn naam en hoe hij eruit zag en verder helemaal niks. Eenmaal thuis ging ik natuurlijk meteen zijn Facebook checken en dat ik doe ik nu nog steeds af en toe. Inmiddels ben ik een jaar verder en ik denk echt zo vaak aan hem, stom he? Hoe kan dat nou? Je kunt toch niet zo vaak aan iemand denken die je helemaal niet kent?

Ik wil hem gewoon, ik wil hem nu. Ik ben in staat in de bosjes voor zijn werk te gaan liggen -ik weet door facebook waar hij werkt- en hem op te wachten. Dat slaat natuurlijk nergens op maar ik voel gewoon zo sterk dat ik iets moet doen. Zou jij iets doen? Kan iemand me terugroepen naar de realiteit laughcry

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Lady4 do 13 dec 2012 - 10:37

Waarom zoek je dan niet gewoon contact met hem?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 10:38

Waarom onderneem je niet gewoon actie? :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Biechtje do 13 dec 2012 - 10:48

Ja okee ik snap dat dat de makkelijkste oplossing lijkt maar wat moet ik tegen hem zeggen? Hoi, jij kent mij niet en ik jou eigenlijk ook niet maar ik heb je toevallig een keer gezien en check nu al een jaar lang je facebook? hij zie me aankomen..

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Susan do 13 dec 2012 - 10:55

Ik zou het misschien iets anders brengen, maar ik zou wel iets doen, wat heb je te verliezen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Biechtje do 13 dec 2012 - 11:30

Ik weet dat jullie gelijk hebben en zou het zelf ook ieder ander aanraden maar het is zo eng als je het zelf moet doen!! Ik heb al wat op papier gezet en het ziet er best lief uit. Misschien ga ik het wel versturen, ik weet het nog niet. Zal ik het dan via Facebook doen of via de post?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 11:36

Gewoon via FB doen!smile

Gast
Gast

Bericht  Zora do 13 dec 2012 - 19:08

Gewoon via Facebook inderdaad! Dat is lief, via de post is misschien lichtelijk... stalkerig Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Jerry do 13 dec 2012 - 19:44

Zora schreef:Gewoon via Facebook inderdaad! Dat is lief, via de post is misschien lichtelijk... stalkerig Very Happy

+1 :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 22:26

Jerry schreef:
Zora schreef:Gewoon via Facebook inderdaad! Dat is lief, via de post is misschien lichtelijk... stalkerig Very Happy

+1 Biechttopic - Pagina 18 253468018

Helemaal eens!

Zeg gewoon iets in de trant van: je lijkt me een leuke kerel, en wil je graag beter leren kennen dus dacht: voeg je toe op FB. Zoiets?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Biechtje za 15 dec 2012 - 1:30

Iets wat ik gewoon even kwijt moet, maar niet onder mijn eigen naam wil doen: ik heb al een paar dagen een knobbeltje in mijn borst ontdekt en ik ben zo bang!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Travelgurly za 15 dec 2012 - 1:38

Gelijk de huisarts bellen!! Of heb je dat al gedaan?

Je blijft toch niet dagen in onzekerheid zitten joh. Snap dat je bang bent, maar neem aan dat je ook wilt weten of het wel of niet wat is.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Biechtje za 15 dec 2012 - 1:43

Ja ik denk dat ik maandag ga bellen. Ik ga er niet voor naar de weekendarts, ik zou het zo doen hoor, maar ik heb mezelf al heel erg vaak veel te druk gemaakt, dus ik moet van mezelf in ieder geval tot maandag wachten

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Travelgurly za 15 dec 2012 - 1:48

Nee snap wel dat je niet naar de weekendarts wil. Zou zelf dan ook tm maandag wachten. maandag morgen gelijk bellen voor een afspraak voor die dag. En hoop dat er niks aan de hand is en je je niet meer druk hoef te maken! Altijd naar als je zoiets hebt en je weet niet wacht het is. Kan goed ook een opgezette klier of iets zijn. komt er in je familie ook borstkanker voor?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Exogenesis za 15 dec 2012 - 1:48

Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan aanstaande maandag. Dan weet je het zeker. Als het jou zo opvalt, zal het dat ook blijven doen tot je het zeker weet. De huisarts kan vaak al voelen of het om een ontstoken klier gaat (dan doet het vaak pijn, bij aanraking) of dat het om iets gaat waar een mammografie meer over kan zeggen. Succes Biechttopic - Pagina 18 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast za 15 dec 2012 - 1:51

Inderdaad gewoon naar huisarts gaan. Een knobbeltje hoeft echt nog niet direct het ergste te zijn. Ik heb ook wel eens een echo gehad en daar was echt niets op te zien. Toch voelde ik (meerdere) pijnlijke knobbeltjes zitten. Het kan ook een wisselwerking van hormonen zijn.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan za 15 dec 2012 - 1:57

Ikzelf heb in 2007 een knobbeltje laten controleren(na ook eerst weken te hebben doorgelopen en moest een cyclus afwachten omdat het ook een hormonending kon zijn) Toen ik door werd gestuurd voor een echo, bleek er inderdaad iets te zitten. Het was troebel van binnen dus of een cyste die ooit eens ontstoken was geweest of wat anders. Ik kreeg meteen een mammografie van beide borsten, waarop bleek dat er in de borst waar ik dat knobbeltje voelde er dieper gelegen nog 1 zat. Beide zijn aangeprikt, de een via een sneetje met een grote naald een hapje uit genomen, uit de andere is via de verdovingsnaald wat uitgezogen. Na een dag of 4/5 kreeg ik de uitslag(die juist op zaterdag bij de huisarts op de mat viel maar hij belde me wel op die zaterdagmorgen op) en bleek alles gelukkig goedaardig weefsel te bevatten.

Waarmee ik wil zeggen, laat het wel controleren, maar maak je niet te snel druk. De knobbeltjes zitten er bij mij overigens nog steeds.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Biechtje za 15 dec 2012 - 2:00

Bedankt voor jullie reacties! Ik weet van mezelf dat ik me heel snel druk maak, maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook een keer wel nodig zijn om er iets aan te doen. Ik ga maandagochtend bellen.
Die borst is ineens heel erg gevoelig, pijnlijk is een groot woord, maar ik voel het continu en zeker als ik een BH aan heb, het zit gewoon echt niet lekker. En toen ben ik dus gaan voelen en voelde ik op die plaats inderdad iets zitten. Ik hoop maar dat bhet gewoon een ontstoken kliertje is.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Theeleut za 15 dec 2012 - 2:26

Gelijk laten nakijken biechtje!
Mijn beste vriendin heeft het zelfde ondergaan als diegene die boven jou reageert (justdaan als ik het goed heb?) en zij kreeg slecht bericht. Ook zij had een pijnlijke/gevoelige borst en voelde toen een knobbeltje..

Dus hup, maandag meteen bellen!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud