Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Biechttopic
Ik ben zelf dol op de naam Noah, maar vind Kay ook leuk van je lijstje.
Ik vind Max ook meer een dierennaam, en daar kunnen kinderen ook zo leuk mee spelen als ze je zoontje zouden willen pesten (Ja, er moet ook aan alles gedacht worden he)
Maar ik ken ook een Max en bij hem vind ik het super passen. Dus.. aan mij heb je eigenlijk niet veel.
Ik vind Max ook meer een dierennaam, en daar kunnen kinderen ook zo leuk mee spelen als ze je zoontje zouden willen pesten (Ja, er moet ook aan alles gedacht worden he)
Maar ik ken ook een Max en bij hem vind ik het super passen. Dus.. aan mij heb je eigenlijk niet veel.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Biechtje met naamdilemma:
Ik had jarenlang Kai als favoriete jongensnaam. Helaas is dit geen optie meer, aangezien mijn schoonzusje (van Aziatische komaf) zo heet. Ik stem dus op Kai!
(niet quoten ajb.)
Ik had jarenlang Kai als favoriete jongensnaam. Helaas is dit geen optie meer, aangezien mijn schoonzusje (van Aziatische komaf) zo heet. Ik stem dus op Kai!
(niet quoten ajb.)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Kay, leuk alleen vind ik kaj dan leuker dan kay
Max, vind ik meer een hondennaam
Marc, zou ik er mark van maken is toch wat gangbaarder
Noah, leuk alleen vind ik het meer voor een meisje al weet ik dat dat noa is
Cas, leuk
Hugo, mwoah maar dat komt omdat mijn slb'er zo heette en ik daar gewoon geen goede ervaringen mee he
Loek, koekoek....
Max, vind ik meer een hondennaam
Noah, leuk alleen vind ik het meer voor een meisje al weet ik dat dat noa is
Cas, leuk
Hugo, mwoah maar dat komt omdat mijn slb'er zo heette en ik daar gewoon geen goede ervaringen mee he
Loek, koekoek....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:
Ik vind juist die c leuk
Uiteindelijk moet jij de naam mooi vinden biechtte
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik vind Loek ook leuk en denk helemaal niet aan koekoek. Maar dat komt denk ik omdat ik een heel leuk kindje met die naam ken. Kay vind ik ook erg mooi, staat bij mij ook op de lijst, alleen mijn vriend vind het niets. Max, Marc, Noah en Hugo zou ik zelf niet snel kiezen, maar ze zijn wel oké. Bij Cas moet ik altijd aan Cas Jansen denken, maar ik vind de naam wel leuk.
Gast- Gast
Ik vind Loek de leukste naam uit je rijtje.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Kay - vind ik te hard om uit te spreken
Max - te bekakt en veelvoorkomend
Marc - met een c heel lelijk, met een K heel mooi
Noah - Leuk
Cas - meer een hondennaam
Hugo - leuk, maar ik zie meer een volwassen vent dan een baby/kindje(maar goed dat wordt hij uiteindelijk wel)
Loek - vind ik niet echt een naam en in het Engels niet uit te spreken(dan zeg je dus ik ben: kijk)
Max - te bekakt en veelvoorkomend
Marc - met een c heel lelijk, met een K heel mooi
Noah - Leuk
Cas - meer een hondennaam
Hugo - leuk, maar ik zie meer een volwassen vent dan een baby/kindje(maar goed dat wordt hij uiteindelijk wel)
Loek - vind ik niet echt een naam en in het Engels niet uit te spreken(dan zeg je dus ik ben: kijk)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik vind Marc juist mooier dan Mark (bij die laatste denk ik een beetje aan de Duitse mark ).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als je rekening moet houden met de uitspraak van namen in het Engels ben je voorlopig wel ff bezig met de ideale naam zoeken. Iedere nederlandse naam wordt in het engels anders, Kay wordt Kee, Cas wordt misschien wel Cash. Misschien heeft dat Engelse voor Biechtje wel helemaal geen prioriteit
Marc met een C vind ik wel mooier. Staat minder 'hard'. Ik vind een K aan het eind altijd als zo'n harde klank ogen, alsof die K er bijna uitgespuugd wordt. Een C is dan toch zachter.
Marc met een C vind ik wel mooier. Staat minder 'hard'. Ik vind een K aan het eind altijd als zo'n harde klank ogen, alsof die K er bijna uitgespuugd wordt. Een C is dan toch zachter.
Gast- Gast
Dan zou ik voor Cas, Hugo of Loek gaan, alledrie erg leuk! Ik zou me ook niet druk maken over een evt engelse uitspraak,als het nou iets geks betekend ok, maar ' look' is toch gewoon prima. De kans dat je kind in amerika oid gaat wonen is toch vrij klein lijkt mij en anderstaligen snappen heus dat wij andere namen hebben.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind dan Kas het leukst, maar dan wel met een K ipv C, dat vind ik 'stoerder' ofzo. Marc vind ik ook wel leuk maar niet zo heel bijzonder. De andere namen vind ik niet zo, Max en Noah hoor je wel heel erg veel en Kay, Hugo en vooral Loek vind ik verschrikkelijk...
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Van het lijstje vind ik Max, Cas en Noah leuk, de rest niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Kay Leuk
Max Vind ik niet geweldig en, wat al eerder is genoemd, het is heel populair als hondennaam, dus zou ik niet voor kiezen.
Marc Nee, dit vind ik niet leuk.Ik vind MarK wel leuk, maar ik denk dan meer aan een twintiger, omdat in de jaren 80 die naam heel erg populair was. Voor een baby vind ik het niet zo
Noah Erg mooi! Mijn favoriet van dit lijstje
Cas Leuk
Hugo Vind ik helemaal niks. Maar ik kende een aantal jaar geleden een Hugo en die vond ik zo vreselijk, dus daar heb ik die associaties mee. Vind het een beetje een boerennaam.
Loek Weet niet precies wat ik daarvan vind. Vind het niet heel supermooi, maar is ook niet mijn eerste keuze.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Het is ook heel erg wat voor beeld ik bij een bepaalde naam heb, Hugo was mijn eerste echte grote liefde, dus ja, leuk Mijn neef heet Loek en dat is echt een schatje, dus ook leuk! Maar als ik puur op een naam af moet gaan dan zet ik Cas op één en Noah op twee! Marc en Max vind ik niks.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dit klinkt misschien stom en raar, maar ik biecht op dat ik me schaam en zorgen maak voor de geur van mijn vagina.
Ik heb veel witte yoghurt-achtige afscheiding en het stinkt ook zuur/yoghurt-achtig, een hele typische doordringende geur, echt smerig.
Ik heb dit al jaren, zolang ik me kan herinneren en wat ik ook probeert, er veranderd niks aan. Ik heb al meerdere keren een soa-test gedaan, daar kwam 1x uit dat ik een soa had. Hier heb ik toen pillen voor gehad en vervolgens was het weg. Een schimmel is het ook niet denk ik, of het is een hele hardnekkige die al jaren volhoudt. Ben ook al een paar keer bij de huisarts geweest en heb toen spul gehad voor een schimmel, maar ook dit veranderd er niks aan.
Ik was het alleen met water. Heb wel eens geprobeerd met lactacyd te wassen, maar dit vond ik smerig en het leek alleen maar erger te worden. Ik was hetn u meerdere malen tussendoor, en trek halverwege de dag een schoon slipje aan.
ik denk dat ik gewoon een ernstig verstoorde zuurgraad heb ofzo, maar weet niet hoe ik dit verander.
Zijn er meer meiden met dit probleem? Of meiden met een idee hoe ik er vanaf kom? Ik maak me druk als ik met iemand naar bed moet, dat de man in kwestie hard gillend de deur uit rent.
Ik heb veel witte yoghurt-achtige afscheiding en het stinkt ook zuur/yoghurt-achtig, een hele typische doordringende geur, echt smerig.
Ik heb dit al jaren, zolang ik me kan herinneren en wat ik ook probeert, er veranderd niks aan. Ik heb al meerdere keren een soa-test gedaan, daar kwam 1x uit dat ik een soa had. Hier heb ik toen pillen voor gehad en vervolgens was het weg. Een schimmel is het ook niet denk ik, of het is een hele hardnekkige die al jaren volhoudt. Ben ook al een paar keer bij de huisarts geweest en heb toen spul gehad voor een schimmel, maar ook dit veranderd er niks aan.
Ik was het alleen met water. Heb wel eens geprobeerd met lactacyd te wassen, maar dit vond ik smerig en het leek alleen maar erger te worden. Ik was hetn u meerdere malen tussendoor, en trek halverwege de dag een schoon slipje aan.
ik denk dat ik gewoon een ernstig verstoorde zuurgraad heb ofzo, maar weet niet hoe ik dit verander.
Zijn er meer meiden met dit probleem? Of meiden met een idee hoe ik er vanaf kom? Ik maak me druk als ik met iemand naar bed moet, dat de man in kwestie hard gillend de deur uit rent.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Dan ga je toch weer naar de huisarts? En als na een kuurtje de klacht niet weg is ga je toch weer?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
verstoorde zuurgraad --> schimmel, dus hup naar de dokter en misschien is het wel zo verstoord dat je een anticandida dieet moet gaan volgen maar denk dat dat nog beter is dan eeuwig met een schimmel rond lopen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ben je aan de pil?
Ik heb dit vroeger ook gehad bedenk ik me nuik dit lees, maar al vele jaren niet meer. Enige dat ik kan bedenken dat er veranderd is en er mee te maken kan hebben is dat ik de pil slik.
Ik heb dit vroeger ook gehad bedenk ik me nuik dit lees, maar al vele jaren niet meer. Enige dat ik kan bedenken dat er veranderd is en er mee te maken kan hebben is dat ik de pil slik.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Hier het aanrijdingsbiechtje weer even. Ik heb gisteravond mijn moed bijeen geraapt en het slachtoffer gebeld. Nou, het bleek reuze mee te vallen, naar omstandigheden. Ze zei nog dat ik me maar niet druk moest maken en dat het er veel erger uitzag dan het was. Ze had schade aan haar gebit en dat is gisteren meteen verholpen door de tandarts. Ze is op de eerste hulp heel goed opgevangen en behandeld en wat haar betreft hoefde ik ook niet langs te komen. Maar ik heb net wel even geregeld dat er vandaag een bos bloemen bij haar wordt bezorgd, vind ik toch wel het miste wat ik kan doen.
Verder heb ik gisteravond mijn hele familie gebeld om te vertellen wat er gebeurd is en met elke keer dat ik het vertelde, merkte ik dat ik meer tot rust kwam.. Ik was helemaal kapot gisteravond en ben dan ook als een blok in slaap gevallen. Ik heb een prima nacht gedraaid, gelukkig, want ik was bang dat het nog wel even door mijn hoofd zou spoken.
Nu ik weet dat het goed is afgelopen met haar, kan ik ook verder. Het voelt 'goed' nu. Uiteraard zou ik het wel terug willen draaien, maar dat kan niet. Ik moet ook verder en dat gaat wel lukken volgens mij.
Verder heb ik gisteravond mijn hele familie gebeld om te vertellen wat er gebeurd is en met elke keer dat ik het vertelde, merkte ik dat ik meer tot rust kwam.. Ik was helemaal kapot gisteravond en ben dan ook als een blok in slaap gevallen. Ik heb een prima nacht gedraaid, gelukkig, want ik was bang dat het nog wel even door mijn hoofd zou spoken.
Nu ik weet dat het goed is afgelopen met haar, kan ik ook verder. Het voelt 'goed' nu. Uiteraard zou ik het wel terug willen draaien, maar dat kan niet. Ik moet ook verder en dat gaat wel lukken volgens mij.
Biechtje- Prater
Wauw wat goed afgelopen allemaal. Fijn dat zij het ook zo goed oppakt zeg. Heb je nog met haar gesproken over hoe het nou gebeurd kan zijn?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Mijn vriend heeft een vorm van een bipolaire stoornis, daar merk ik niets van als hij zijn medicatie goed inneemt. We hebben een hele fijne relatie samen. Ik weet niet of dit hier mee te maken heeft maar sinds gisteren is hij ineens een heel ander persoon. Er hangt iets over hem heen en dat maakt me intens verdrietig. Hij is super apatisch, kijkt me niet aan, hij praat heel zacht en is snel geirriteerd. Zojuist waren we ergens gaan lunchen, ik voelde me al rot omdat hij niets tegen me zei en me nauwelijk aankeek. Ik een andere winkel werd hij geirriteerd en begon hij te schreeuwen. Ik schaamde me dood. Jankend ben ik naar huis gegaan, hij doet alsof ik niet in orde ben en neemt me niet zo serieus. Alles ligt aan mij. Ik herken dit van een paar jaar geleden, toen was hij ook zo. Ik was dit gedrag al lang weer vergeten en ik maakt me zorgen dat dit er weer is. Het maakt me intens verdrietig en het stomme is... Ik mis mijn vriend, hoe hij normaal is. Echt, ik heb hem zo hard nodig nu maar het enige wat hij zegt is dat ik op moet houden met huilen.
Biechtje- Prater
Biechtje, is er misschien iets gewijzigd in zijn medicatie inname? Is hij dit misschien vergeten? Of is hij overgestapt van medicijnen en misschien moet het lichaam hier nog aan wennen. Ik zou hier wel met hem over praten, dan weet hij in ieder geval wel hoe hij op jou overkomt en dat jij je hier niet prettig bij voelt.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Nee, er is niets veranderd. Soms als hij een dag medicatie heeft overgeslagen dan is hij moe/druk. Nu zie ik echt een verandering in zijn gedrag. Hij vraagt me nu wat ik van hem verwacht, aangezien hij niets aan zichzelf merkt en de schuld bij mij legt. Wat kan ik van hem verwachten? Hij heeft zijn excuses wel aangeboden voor het schreeuwen maar daar gaat het me niet eens om. Hij heeft me geprobeerd te troosten maar als ik dan niet snel genoeg stop met huilen is hij er ook weer klaar mee. Hij is gewoon zichzelf niet, deze persoon vind ik alles behalve leuk. Mijn vriend is meelevend, geinteresseerd en lief.
Wel een opvallend detail: Hij is nu aan het slapen.
Wel een opvallend detail: Hij is nu aan het slapen.
Biechtje- Prater
Ik zou nog even afwachten, misschien heeft hij door iets teveel prikkels gehad of krijgt hij te weinig slaap waardoor hij nu anders reageert. Je kan natuurlijk ook altijd contact opnemen met zijn arts voor een telefonisch consult en je probleem uitleggen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Bedankt Pomme. Ja dat is ook zo, misschien moet ik dat wel doen. Straks gaan we naar zijn ouders. Misschien kan zijn moeder er wat mee. Hij is nu alweer uit bed en hield me net even vast. Hij zegt steeds dat het hem spijt en dat hij niet anders is dan normaal. Aan de manier waarop hij praat weet ik dat het niet zo is, maarja. Misschien moet ik het proberen te negeren en mezelf bij elkaar rapen en hopen dat het snel over is. Ik weet in mijn hart dat hij er niks aan kan doen. (Hij heeft ook eet-buiten, kan ook een symptoom zijn) Als dit niet aan zijn stoornis ligt verdient hij een klap in z'n gezicht.
Biechtje- Prater
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: