Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Biechttopic
Biechtje schreef:Exogenesis schreef:Wat knap dat je hulp wilt gaan vragen! Dat is een eerste stap in de goede richting.
Je zult die stap naar de huisarts even moeten zetten, maar beter nu dan wanneer je veel verder bent! En de huisarts is vast hartstikke begripvol.
Hoe reageerde je moeder?
Heb je zelf enig idee waar je negatieve gedachtes vandaan kunnen komen?
De eerste stap moet nu gemaakt worden, anders trek ik het niet lang meer. Vrijdag 8.10uur zit ik op de stoel bij de huisarts om mijn verhaal te doen.
Mijn moeder reageerde heel lief. Is zelf in haar jeugd ook zo ongelukkig geweest en haar moeder heeft dit toen nooit gezien, ze wil niet dat haar eigen dochter ook overkomt.
Ik weet het niet, maar ik denk dat ik dingen heel moeilijk kan loslaten. Het begon met pesten, toen bedrogen en belazerd, dierbaren overleden en ik denk dat ik dat gewoon niet voor mezelf kan afsluiten en dat ik daardoor steeds met die dingen in mijn hoofd blijf zitten.
Gisteren bij de huisarts geweest, ik ontvang binnen nu en 1,5 week een oproep voor de GGZ om daar gesprekken te houden..
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Laatste biechtje wat ben jij sterk dat je zo aan jezelf wilt gaan werken. Ik hoop dat je snel een brief krijgt en dat je traject gestart wordt. Je bent een kanjer en een topper.
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Ik biecht op dat ik nog ontzettend boos en geirrtiteerd ben door een gesprek wat ik vanmorgen gehad heb. Ik kan echt niet begrijpen dat sommige mensen zo egoistisch zijn en zo weinig inlevingsvermogen hebben. Bah, echt hoe kun je je zo gedragen als je weet dat je daar iemand zoveel pijn mee doet.
Ik ga het verhaal hier niet helemaal neerzetten want dan is het te herkenbaar maar ik moest het even kwijt.
Ik ga het verhaal hier niet helemaal neerzetten want dan is het te herkenbaar maar ik moest het even kwijt.
Biechtje- Prater
Ik ben net 3 maanden geleden verhuisd. Alles is perfect aan dit huis behalve mijn buren, een alleenstaande moeder met een zoontje van 3. Ze schreeuwt dagelijks meerdere keren tegen haar kind. Het grofste dat ik tot nu toe heb gehoord is dat ze hem uitmaakte voor klootzak en dat hij moest opsodemieteren. Zal ik contact opnemen met het Advies- en meldpunt Kindermishandeling? Het is al zo'n drie jaar aan de gang, heb ik gehoord van de vorige bewoonster. Ik vind het zo sneu voor dat jongetje.
Biechtje- Prater
Snap trouwens niet waarom vorige bewoonster nooit haar mond heeft opengetrokken in die 3 jaar. Maar goed, sommige mensen bemoeien zich er liever niet mee. Hoe vaak heb je zelf al iets gehoord in die 3 maanden? Ik zou ook zeggen doe een melding, maar ben toch maar voorzichtig, misschien heeft mams een zware dag gehad en is ze daarom zo uitgevlogen op haar kind (wat ik zelf nooit zou doen hoor).
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zijn om iemand eens goed de waarheid te schrijven, maar ik durf niet zo goed. Wil de tekst sturen: Lekker makkelijk om helemaal niet te reageren. Succes met je verdere leven.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik zou dat laatste weglaten Jip. Eerste kun je gewoon sturen, niets mis mee.
Blair- Kletskop
Amk biechtje eens met babydoll. Maar ondanks als moeder een moeilijke tijd heeft, vind ik niet dat je het op je kind af mag reageren!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Amk biechtje eens met babydoll. Maar ondanks als moeder een moeilijke tijd heeft, vind ik niet dat je het op je kind af mag reageren!
Klopt, vind ik ook niet kunnen. Maar, ze woont er pas 3 maand, en om maar klakkeloos oude bewoonster te geloven (die zelf ook geen actie heeft ondernomen) vind ik dan weer té snel gaan, tenzij biechtje natuurlijk ELKE dag dit soort taferelen hoort.
Blair- Kletskop
Babydoll schreef:Ik zou dat laatste weglaten Jip. Eerste kun je gewoon sturen, niets mis mee.
Dat laatste is omdat ik wat boos ben en ik toch verder geen reactie meer krijg. Ik ben geloof ik mijn vriendenkring behoorlijk aam het opruimen sinds ik nieuwe inzichten heb.
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd hoe het met het biechtje is die meer contact wilde met haar broertje?
Gast- Gast
Babydoll schreef:Jip83 schreef:Amk biechtje eens met babydoll. Maar ondanks als moeder een moeilijke tijd heeft, vind ik niet dat je het op je kind af mag reageren!
Klopt, vind ik ook niet kunnen. Maar, ze woont er pas 3 maand, en om maar klakkeloos oude bewoonster te geloven (die zelf ook geen actie heeft ondernomen) vind ik dan weer té snel gaan, tenzij biechtje natuurlijk ELKE dag dit soort taferelen hoort.
Ja, klopt ik woon er pas 3 maanden en ik hoor het bijna elke dag. Haar broer en vader zijn in een halfjaar tijd overleden. En de oude bewoonster is een vriendin van mij. De weekenden ben ik niet in mijn huis.
Biechtje- Prater
Ik moet het even van mijn hart.
Een poosje geleden ben ik gestopt met anticonceptie vanwege teveel klachten. Ik wilde mijn lichaam op gang laten komen zonder extra hormonen.
Vervolgens heb ik 2 maal een cyclus van 21 dagen gehad. Mijn eisprong voelde ik duidelijk en precies 14 dagen later werd ik ongesteld.
Nu zit ik in de 3e maand en ik kan me heel goed herinneren dat ik mijn eisprong wederom gevoeld heb alleen is dit 3 weken geleden nu.
Ik ben al 7 dagen overtijd van de 21 dagen uitgaande.
De kans dat ik zwanger ben is aanwezig ik heb een vaste scharrel gehad waarmee ik 3x het bed heb gedeeld. Helaas door omstandigheden geen relatie mogelijk.
Ik weet dat ik gewoon moet testen morgen maar ik durf niet. Het is echt een no go om een kindje te laten komen. Daarvoor zit ik niet in de juiste situatie en ik heb niet eens een relatie. Maar het grijpt me onwijs naar mijn keel al bij de gedachten dat ik er dan voor zou kiezen om het weg te laten halen.
Ik voel me niet zwanger en gevoelsmatig denk ik ook echt niet dat het zo is. We hebben ook gewoon met condoom gevreeën overigens en echt voorzichtig gedaan.
Misschien maak ik me wel te gek en is de stress momenteel de reden dat mijn menstruatie uitblijft. Ik hoop het maar.
Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik toch een test doen.
Ik weet niet wat ik hiermee wil. Ik moest het even van me af schrijven.
Een poosje geleden ben ik gestopt met anticonceptie vanwege teveel klachten. Ik wilde mijn lichaam op gang laten komen zonder extra hormonen.
Vervolgens heb ik 2 maal een cyclus van 21 dagen gehad. Mijn eisprong voelde ik duidelijk en precies 14 dagen later werd ik ongesteld.
Nu zit ik in de 3e maand en ik kan me heel goed herinneren dat ik mijn eisprong wederom gevoeld heb alleen is dit 3 weken geleden nu.
De kans dat ik zwanger ben is aanwezig ik heb een vaste scharrel gehad waarmee ik 3x het bed heb gedeeld. Helaas door omstandigheden geen relatie mogelijk.
Ik weet dat ik gewoon moet testen morgen maar ik durf niet. Het is echt een no go om een kindje te laten komen. Daarvoor zit ik niet in de juiste situatie en ik heb niet eens een relatie. Maar het grijpt me onwijs naar mijn keel al bij de gedachten dat ik er dan voor zou kiezen om het weg te laten halen.
Ik voel me niet zwanger en gevoelsmatig denk ik ook echt niet dat het zo is. We hebben ook gewoon met condoom gevreeën overigens en echt voorzichtig gedaan.
Misschien maak ik me wel te gek en is de stress momenteel de reden dat mijn menstruatie uitblijft. Ik hoop het maar.
Biechtje- Prater
Testen kan nooit kwaad. Ben jij waarschijnlijk je onzekerheid kwijt en dan komt je menstruatie vast snel op gang.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Gewoon testen ja. Nu je je er druk om maakt duurt het alleen maar langer voor je ongesteld word.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik wil even opbiechten dat ik super zenuwachtig ben, mijn vriend krijgt vandaag te horen of hij kan blijven op zijn werk of niet, en aangezien ik ook zonder werk zit is dat best spannend. Het is niet dat we helemaal geen inkomen meer hebben dan want we hebben alletwee onze bijbaantjes nog maar toch. Vrijdag heeft hij een gesprek voor een werken leren baan maar toch. Dit heb je nu. Ben gewoon bang dat hij weer helemaal in zichzelf keert als hij deze baan verliest.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx: jeetje dat is zeker spannend zeg! Ik duim voor je voor goed nieuws!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Tot nu toe gelukkig niets gehoord dus heb goede hoop
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Spannend Minx.. Ik hoop voor jullie op het beste!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Biechtje schreef:Ik moet het even van mijn hart.
Zojuist een test gedaan en thank god was hij negatief. Waarschijnlijk dus behoorlijke spanning en stress waardoor de menstruatie uitblijft. Nu kan ik weer ontspannen
Biechtje- Prater
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: