Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 26 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 21:19

Lady4 schreef:
Mamsie schreef:
Printje schreef:
Sea of Trees schreef:Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
Misschien is anger management geen slecht idee, het klinkt alsof hij zijn boosheid niet zo goed kan beheersen.

+1 ik zou echt laaiend zijn.

Tja, liever een onderbroek dan dat hij zn kind echt flinke tikken geeft. Ik zou ook wel ff raar staan te kijken maar ik zou het ook wel kunnen begrijpen dat je uit frustratie een snuk aan dat ding geeft. T hoeft maar te scheuren op de naad en je hebt geen onderbroek meer over natuurlijk.

+1. Wees blij dat je man een onderbroek tot doelwit maakt en dat hij je kind geen tik heeft gegeven.

Ik verbaas me sowieso over de vele heilige reacties altijd in de Zwangerschap en Kind pijler. Het lijkt wel alsof hier alleen maar perfecte moeders zitten, die nooit hun geduld verliezen en precies lijken te weten hoe het allemaal wel of niet moet. En ooh wee als je een beetje van die strenge normen afwijkt. Kan me daar soms echt aan irriteren.

Ik heb dat dat ook wel eens Lady haha. Dan denk ik echt.. Is iedereen zo heilig en zijn alle kindjes hier engeltjes?

Al vind ik dit verhaal wel heel erg zielig. Ik zou het heel erg vinden als ik iets van mijn (in de toekomst Wink ) kind kapot zou maken uit frustratie. Helemaal als het onder de noemer 'lievelings' valt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sea of Trees wo 2 jan 2013 - 21:20

Lady4 schreef:[

+1. Wees blij dat je man een onderbroek tot doelwit maakt en dat hij je kind geen tik heeft gegeven.

Wow, serieus? Dat ben ik het dus echt niet met je eens. Iets kapot maken in je boosheid (wat ook nog eens van je kind is) vind ik geen normaal gedrag nee. En dan ook nog blij zijn dat ie geen tik heeft gegeven, ik vind dit al te ver gaan eigenlijk. Ik snap niet zo goed wat dat met heilig te maken heeft. Alsof je nooit mag zeggen dat je iets niet normaal vindt, want dan ben je ineens heilig en speel je het perfecte moedertje?
Ik heb zelf (lang geleden) ook wel eens dingen kapot gemaakt in mijn boosheid, maar ik weet heel goed van mezelf dat ik toen totaal niet lekker in mijn vel zat en dat ik mijn zelfbeheersing verloor, maar dat valt het niet goed te praten vind ik. Vooral niet als het van je kind is.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 21:23

Het is ook best wel wat om dat te doen maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat, wanneer je kind je het bloed onder de nagels vandaan haalt, je op een gegeven moment je deels je zelfbeheersing verliest.En tja, dan liever een onderbroek dan dat je je kind een tik geeft. Al vind ik nog steeds niks mis met een corrigerende tik op handen of billen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sea of Trees wo 2 jan 2013 - 21:25

Lady4 schreef:Het is ook best wel wat om dat te doen maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat, wanneer je kind je het bloed onder de nagels vandaan haalt, je op een gegeven moment je deels je zelfbeheersing verliest.En tja, dan liever een onderbroek dan dat je je kind een tik geeft. Al vind ik nog steeds niks mis met een corrigerende tik op handen of billen.
Dan ligt daar ons meningsverschil Wink ik ben echt tegen het slaan/tikken geven van mijn kind. Ik zou me best voor kunnen stellen dat het bij mij eens zou gebeuren, maar ik zou daarna echt teleurgesteld zijn. Slaan of een tik geven is voor mij een harde grens in de opvoeding van mijn kind.

En natuurlijk ben je geen slechte ouder als je het wel doet hoor, iedereen doet het op zijn/haar manier maar voor mij voelt zoiets totaal niet goed. Vandaar dat ik al geschokt ben als ik hoor dat de papa het kind zijn onderbroek kapot gescheurd heeft.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 21:28

Ik vind ook niet dat je je kind te pas en te onpas een corrigerende tik mag geven hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben. Ikzelf heb dit in mijn jeugd misschien twee of drie keer gehad. Die keren hebben flink indruk op me gemaakt en ik weet dat ik het toen ook echt verdiend had.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 21:37

Tik geven zou ik ook nooit doen. Ik weet nog dat mijn moeder haar controle een keer verloor toen ik een jaar of 10/12 was o.i.d en mijn toen met platte hand een pets op mijn achterhoofd wilde geven. Toen heb ik heel dramatisch geschreeuwd 'Ik bel de kindertelefoon en zeg dat je mij wilde mishandelen'.. Toen heeft ze het nooit meer gedaan laughcry hahaha.

Maar ik vind het heel erg dat ik mij dat nog kan herinneren en waarschijnlijk was ik op dat moment ook niet te genieten. Maar tikken/petsen geven zou ik gewoon proberen echt te vermijden. Wat geeft een ouder het 'recht' om een kind te 'slaan' als er andersom geleerd wordt dat het kind in kwestie niet mag slaan.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 2 jan 2013 - 21:38

Als ik echt brutaal was kneep m`n moeder me aan de binnenkant van m`n bovenarm. Dat doet zo`n pijn Biechttopic - Pagina 26 394967. Toen was ik wel ouder, zo`n jaar of 10-12.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 21:46

Die doen pijn ja, haha. laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla do 3 jan 2013 - 4:06

Ik heb ook wel eens tikken op mijn billen gehad, zal het ook wel verdiend hebben. Wel wil ik Elena zelf niet slaan, maar zegt nooit nooit.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Aardbei do 3 jan 2013 - 4:52

Pfoe ik heb ook 1 keer toen ik een jaar of 7/8 was een tik van mijn vader gehad, en dat ben ik ook nooit meer vergeten. Ik had hem toen wel keihard in zijn duim gebeten, het bloedde zelfs... Heb het nooit meer gedaan, dus die tik heeft wel indruk gemaakt Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Burn do 3 jan 2013 - 6:22

Biechtje schreef:
Biechtje schreef:
Exogenesis schreef:Wat knap dat je hulp wilt gaan vragen! Dat is een eerste stap in de goede richting.
Je zult die stap naar de huisarts even moeten zetten, maar beter nu dan wanneer je veel verder bent! En de huisarts is vast hartstikke begripvol.

Hoe reageerde je moeder?

Heb je zelf enig idee waar je negatieve gedachtes vandaan kunnen komen?

De eerste stap moet nu gemaakt worden, anders trek ik het niet lang meer. Vrijdag 8.10uur zit ik op de stoel bij de huisarts om mijn verhaal te doen.

Mijn moeder reageerde heel lief. Is zelf in haar jeugd ook zo ongelukkig geweest en haar moeder heeft dit toen nooit gezien, ze wil niet dat haar eigen dochter ook overkomt.

Ik weet het niet, maar ik denk dat ik dingen heel moeilijk kan loslaten. Het begon met pesten, toen bedrogen en belazerd, dierbaren overleden en ik denk dat ik dat gewoon niet voor mezelf kan afsluiten en dat ik daardoor steeds met die dingen in mijn hoofd blijf zitten.

Gisteren bij de huisarts geweest, ik ontvang binnen nu en 1,5 week een oproep voor de GGZ om daar gesprekken te houden..

Het heeft even geduurd, maar eindelijk een oproep binnen van de GGZ. Dinsdag de 15e eerste gesprek...

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 6:27

Oh eindelijk Burn! Hoop dat het je veel rust, maar ook duidelijkheid zal geven Biechttopic - Pagina 26 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn do 3 jan 2013 - 6:37

Exogenesis schreef:Oh eindelijk Burn! Hoop dat het je veel rust, maar ook duidelijkheid zal geven Biechttopic - Pagina 26 699888
We gaan het zien! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski do 3 jan 2013 - 21:21

Ik ga voor je duimen dat het je gaat helpen Burn Biechttopic - Pagina 26 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 21:57

Burn schreef:
Exogenesis schreef:Oh eindelijk Burn! Hoop dat het je veel rust, maar ook duidelijkheid zal geven Biechttopic - Pagina 26 699888
We gaan het zien! Biechttopic - Pagina 26 699888

Komt wel goed schatje! Biechttopic - Pagina 26 699888Biechttopic - Pagina 26 281626781

Ik droomde dat ik met Exo aan het paardrijden was in een heel groot bos! hahaha..

Gast
Gast

Bericht  Burn do 3 jan 2013 - 22:02

Dankjewel Koko & Pluto!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 22:18

Pluto schreef:

Ik droomde dat ik met Exo aan het paardrijden was in een heel groot bos! hahaha..

Wie was/ben jij? Dat was vast een topdroom! cheers
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 22:19

Dolcis_ En het was idd heel erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 22:26

Aaah, fijn om je weer als forummer onder ons te hebben Biechttopic - Pagina 26 699888
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 22:38

Wat lief dat je dat zegt! Dank je Very Happy Biechttopic - Pagina 26 699888

Gast
Gast

Bericht  Biechtje vr 4 jan 2013 - 2:44

Ik ben een hele slechte vriendin.
Ik had een vriendinnengroepje waar ik altijd veel mee om ging. Met 1 van die meiden heb ik een half jaar geleden ruzie gehad, sindsdien spreken we elkaar nog maar 1 keer per maand ofzo. We zien elkaar nog wel als we met het groepje afspreken maar niet meer 1 op 1.
Voor die ruzie werd zij verliefd op iemand, laat ik hem E. noemen, ze spraken een paar keer af maar hij wilde niks met haar.
Laatst kwam ik E. tegen met uitgaan, we waren allebei dronken en toen hebben we gezoend en nummers uitgewisseld. Een paar dagen geleden is ie weer bij me langs geweest en hebben we seks gehad. En aan de ene kant vind ik het slecht van mezelf, dat ik met de crush van mn vriendin seks heb, maar aan de andere kant denk ik we zijn niet zulke goede vriendinnen meer.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  nien vr 4 jan 2013 - 20:04

Slechte vriendin biechtje,

Ik snap niet precies wat je met deze biecht wilt. Voel je je überhaupt wel schuldig? Je bericht komt naar mijn mening een beetje gniffelend over... zo van ha! Ik wist wel dat ik leuker ben dan zij maar ik kan het eigenlijk niet vertellen aan mijn vriendinnen want dan kotsen ze me uit.

Maar of je nu gelijk een slechte vriendin bent ligt aan de situatie. Was je vriendin stapelgek op hem en is ze dat nu misschien nog steeds? Vind jij hem echt leuk of is het gewoon een scharrel? Hoelang geleden vond jouw vriendin hem leuk en heeft ze ondertussen al een andere vriend? Etc...

nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lenthe vr 4 jan 2013 - 22:27

Laatste biecht... Je komt inderdaad over dat het je allemaal niks kan schelen, want het "is toch niet meer zo'n goede vriendin".
Maar ik heb dezelfde vragen als nien. Vond zij hem nog leuk? Of heeft ze inmiddels een vriend?
Vind jij hem leuk? Of is het voor jou een scharrel?

Het komt op mij over dat je het allemaal wel grappig vindt dat iemand jou verkiest boven haar. En als je hem niet écht leuk vindt, maar het gewoon maar gezellig voor even, zou ik het echt een rotstreek vinden!
Ik zou het zelf echt heel lullig vinden als een vriendin van mij dit zou flikken!!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Green_Pepper vr 4 jan 2013 - 23:19

Als zij hem ondertussen al niet meer leuk vindt, zou ik het gewoon tegen haar zeggen, wel zo eerlijk.
Als zij hem nog wel leuk vindt, zou ik het ook zeggen, maar dan zou ik ook eerst maar eens goed na gaan denken wat je precies zeggen wilt, want dan ben je best onaardig bezig (understatement).
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775

Bericht  artificialfunk vr 4 jan 2013 - 23:29

Ik vind de laatste biecht niet perse overkomen als hoe voorgaande reacties omschrijven.

Naar mijn idee komt het over alsof ze hier een dubbel gevoel bij heeft.
En misschien verteld ze het gewoon wat onhandig.

Biechtje: ik zou even goed nadenken wat je hiermee wilt. Je zult in dit geval altijd wel iemand teleur stellen.
Of die vriendin, of die man, of jezelf.

Maar uiteindelijk, hoe hard het ook klinkt...moet je altijd aan je eigen geluk denken.
(liefste natuurlijk niet ten koste van een ander,maar soms gebeurt dat wel.)

Ik ben in elk geval blij dat ik nooit in dat soort situaties terecht kom,wat een gedoe lijkt me dat.
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud