Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Biechttopic
Lejow schreef:Maura schreef:Maar jij hebt dus ondergewicht, Biechtje?
Dan kan ik het me voorstellen dat het je irriteert. Dan is het simpelweg negeren van andermans wensen de enige remedie. Iedereen heeft een bepaalde standaard en als deze afwijkt van eigen standaard, dan wekt dat irritatie op. Niet lezen of 'scrollen' is dan toch echt de enige mogelijkheid, als dit echt stoort. En blijf erover praten. Het hoeft niet in discussievorm, want een discussie om een standaard wint degene die de standaard absurd vindt toch nooit, maar mss wel handig om aan te geven wat jij vindt?
Nee, overgewicht.
Ze zou iets minder moeten wegen om een gezond gewicht te hebben zegt ze zelf.
Noem me even heel erg dom, maar las bewegen.
Gast- Gast
Biechtje die zich ergert aan de 'gezond leven' meiden; Ik herken wel een beetje in wat je schrijft. Niet zo zeer dat ik me er aan erger, maar wel dat ik het moeilijk vind om zelf gezond te blijven eten als ik dat topic lees. Voor mij is gezond eten, gewoon normaal 3 gezonde maaltijden op een dag, 2 tussendoortjes (waaronder 2 stuks fruit) en niet snoepen. Ik heb een verleden met een eetstoornis, en als ik dan lees hoe weinig de meeste meiden in dat topic eten, en hoeveel eten wat in mijn ogen gezond is daar word weggeschreven als troep (zoals bijvoorbeeld gewoon brood), ga ik ook wel eens twijfelen aan mezelf.
Toch weet ik dat ik veel ongelukkiger zou worden van het omgaan met eten op die manier (dus bijvoorbeeld niet meer gewoon brood mogen eten), dan de paar kilo's die ik nu (in mijn ogen) te zwaar ben
Toch weet ik dat ik veel ongelukkiger zou worden van het omgaan met eten op die manier (dus bijvoorbeeld niet meer gewoon brood mogen eten), dan de paar kilo's die ik nu (in mijn ogen) te zwaar ben
Laatst aangepast door Aimee op wo 2 jan 2013 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Het is niet dat slank niet meer 'genoeg' is, maar de meeste vrouwen hebben wel punten aan hun lichaam die ze willen verbeteren. Het maakt toch niet uit of er 40 of 4 kilo (over)gewicht in het spel is, het gaat er toch om dat de vrouw in kwestie happy is?
Als je strakke benen hebt en met 3 kilo erbij zijn ze niet meer zo strak als eerst, dan is het toch wel begrijpelijk dat je daar naar terug wilt?
Ik heb zelf ook overgewicht en dat houdt echt niet op bij 5 kilo en ik voel me zo nu en dan ook een vetkwab en andere keren ben ik gewoon blij met m`n lichaam, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slanke vrouw ook genoeg te zeuren hebt.
Ik denk dat gewicht of lichaamshape voor veel vrouwen een issue is.
Als je strakke benen hebt en met 3 kilo erbij zijn ze niet meer zo strak als eerst, dan is het toch wel begrijpelijk dat je daar naar terug wilt?
Ik heb zelf ook overgewicht en dat houdt echt niet op bij 5 kilo en ik voel me zo nu en dan ook een vetkwab en andere keren ben ik gewoon blij met m`n lichaam, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je als slanke vrouw ook genoeg te zeuren hebt.
Ik denk dat gewicht of lichaamshape voor veel vrouwen een issue is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik snap jou ook wel hoor Biechtje, daar niet van haha. Ik heb ook wel eens het idee dat sommige meiden er wel heel erg mee bezig zijn. Maar als jij tevreden bent, dan is het goed! Er is geen standaard voor je eigen geluk!
Rush- Lady Post-a-lot
@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Gast- Gast
Maar jij bent toch prachtig slank?Jip83 schreef:@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb het stukje van Jip gelezen, het gaat er niet om dat zij zich dik voelt maar dat zij het idee heeft dat ze ontzettend veel eet in verhouding met de andere meiden in het topic. Ik kan me wel in haar gevoel vinden, sommige meiden daar eten echt naar mijn idee veel te weinig en zeggen dan wel dat ze veel gegeten hebben.Rush schreef:Maar jij bent toch prachtig slank?Jip83 schreef:@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Rush schreef:Maar jij bent toch prachtig slank?Jip83 schreef:@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Klopt, maar ook ik heb mijn issues. En doordat ik veel meer eet dan sommige meiden, ging ik me onzeker voelen. En ik ben vatbaar voor een eetstoornis..
Gast- Gast
Ohhhhhhhhh gelukkig! Dan heb ik niets gezegd. Begrijpelijk!Elliot schreef:Ik heb het stukje van Jip gelezen, het gaat er niet om dat zij zich dik voelt maar dat zij het idee heeft dat ze ontzettend veel eet in verhouding met de andere meiden in het topic. Ik kan me wel in haar gevoel vinden, sommige meiden daar eten echt naar mijn idee veel te weinig en zeggen dan wel dat ze veel gegeten hebben.Rush schreef:Maar jij bent toch prachtig slank?Jip83 schreef:@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Ik ben juist aangekomen omdat ik altijd te weinig at waardoor m`n motortje nooit goed aan stond. Alles werd direct opgeslagen. Zo dom, maar dat is onbewust gegaan. Nog steeds moet ik moeite doen om regelmatig te eten.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha sorry ik besefte me later dat ik wel heel aso antwoord gaf op een vraag die aan jou gericht was..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Haha Elliot, je hebt het wel netjes gebracht.
Rush- Lady Post-a-lot
Jip83 schreef:@gewichtbiechtje: ik heb in dat bewuste topic laatst zo'n beetje hetzelfde geschreven. Herken het dus erg goed!
Ik begrijp het ook wel. Ik zelf ben de afgelopen jaren een beetje doorgeslagen in 'gezond' eten, was er op een gegeven moment continue mee bezig en raakte al half van slag als ik ergens door de week frietjes moest eten. Zo gezond was het uiteindelijk niet want ik werd te mager. Ineens kreeg ik griep waardoor ik weer afviel en met maar weinig reserves had ik ineens ondergewicht. Verder voelde ik me slap, mijn huid werd minder mooi en ik kon niet meer genieten. Ik probeer nu gewoon naar mijn lichaam te luisteren en meer balans te vinden. Koolhydraten, vetten, calorien zijn gewoon nodig. Brood is niet slecht, een reep chocolade op zijn tijd ook niet. En geen 1 lichaam is hetzelfde.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Elliot schreef:Haha sorry ik besefte me later dat ik wel heel aso antwoord gaf op een vraag die aan jou gericht was..
Geeft niks, je legde het goed uit!
Gast- Gast
Gezond eten biechtje, ik snap wel wat je bedoelt zoals je het nu zegt, maar als ik puur naar mezelf kijk dan is voor mij het doel van dat topic niet MINDER eten maar GEZONDER. Ik zou best meer kunnen eten, maar ik heb de laatste maanden als ik trek had altijd ongezonde snacks gekozen. En ik sport al een aantal maanden amper door een blessure. Ds dat is wat dat topic voor mij inhoudt, net zoals dat het voor SoGood ook echt gezonder leven is bijvoorbeeld. Ik hoop dat dat voor iedereen geldt en dat het niet om zo min mogelijk eten gaat.
Gast- Gast
Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
Misschien is anger management geen slecht idee, het klinkt alsof hij zijn boosheid niet zo goed kan beheersen.
Misschien is anger management geen slecht idee, het klinkt alsof hij zijn boosheid niet zo goed kan beheersen.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik weet dat de biecht al van een paar dagen terug is, maar ik kon me niet beheersen
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
+1 ik zou echt laaiend zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Sea of Trees schreef:Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
Tja, liever een onderbroek dan dat hij zn kind echt flinke tikken geeft. Ik zou ook wel ff raar staan te kijken maar ik zou het ook wel kunnen begrijpen dat je uit frustratie een snuk aan dat ding geeft. T hoeft maar te scheuren op de naad en je hebt geen onderbroek meer over natuurlijk.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nou idd, ik zou woest zijn en als mijn man zoiets zou doen dan was het laatste woord hier nog niet over gesproken.Printje schreef:Sea of Trees schreef:Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn als je kind zo doet, maar dit gaat te ver.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik lees eigenlijk nooit mee hier, maar nu toevallig één keer en ik herken wel wat 'gewicht-biechtje' zegt over dat topic over gezond leven. Heb dat topic 1x geopend en daarna nooit meer. Ik val echt om van verbazing namelijk als ik zie hoe weinig iedereen daar eet Ik moet ook nodig afvallen, het liefst 15 kilo, maar doe dat op mijn eigen manier. Ik krijg in dat topic ook een beetje het idee dat sommigen er een beetje in doorslaan, terwijl ze idd al zo slank zijn! Als het gaat om gezonder eten en niet om minder eten, lijkt het me wel de bedoeling om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid calorieën binnen te krijgen, toch? Anders val je alsnog af.
Tuurlijk, iedereen moet het voor zich weten, maar de lol zou er voor mij heel snel af gaan als ik bijv. nooit meer brood zou eten of af en toe een vette hap! Het leven moet wel leuk blijven, toch?
Tuurlijk, iedereen moet het voor zich weten, maar de lol zou er voor mij heel snel af gaan als ik bijv. nooit meer brood zou eten of af en toe een vette hap! Het leven moet wel leuk blijven, toch?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat Bliss meer "iedereen" bedoelde
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mamsie schreef:Printje schreef:Sea of Trees schreef:Ik zou vreselijk boos zijn op mijn man als hij zoiets bij ons kind zou doen, een onderbroek kapot scheuren uit boosheid/frustratie. Ik zou me afvragen wat hem in godsnaam bezield om zoiets te doen. Ik vind het in ieder geval geen normaal gedrag.
Tja, liever een onderbroek dan dat hij zn kind echt flinke tikken geeft. Ik zou ook wel ff raar staan te kijken maar ik zou het ook wel kunnen begrijpen dat je uit frustratie een snuk aan dat ding geeft. T hoeft maar te scheuren op de naad en je hebt geen onderbroek meer over natuurlijk.
+1. Wees blij dat je man een onderbroek tot doelwit maakt en dat hij je kind geen tik heeft gegeven.
Ik verbaas me sowieso over de vele heilige reacties altijd in de Zwangerschap en Kind pijler. Het lijkt wel alsof hier alleen maar perfecte moeders zitten, die nooit hun geduld verliezen en precies lijken te weten hoe het allemaal wel of niet moet. En ooh wee als je een beetje van die strenge normen afwijkt. Kan me daar soms echt aan irriteren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Harrison schreef:Gezond eten biechtje, ik snap wel wat je bedoelt zoals je het nu zegt, maar als ik puur naar mezelf kijk dan is voor mij het doel van dat topic niet MINDER eten maar GEZONDER. Ik zou best meer kunnen eten, maar ik heb de laatste maanden als ik trek had altijd ongezonde snacks gekozen. En ik sport al een aantal maanden amper door een blessure. Ds dat is wat dat topic voor mij inhoudt, net zoals dat het voor SoGood ook echt gezonder leven is bijvoorbeeld. Ik hoop dat dat voor iedereen geldt en dat het niet om zo min mogelijk eten gaat.
Hier ben ik het ook mee eens. Al weet ik wel dat ik bij lange na niet aan 2000Kcal kom maar ik heb dan ook de minst actieve leefstijl van het forum op het moment. Daarnaast heb ik ook genoeg dagen dat ik loop te snacken maar hee, op die momenten zit ik juist niet in dat topic haha. Dat is het probleem
Maar goed, iedereen vindt betreft afvallen wat anders. De een volgt de schijf van 5/voedingscentrum, de ander let op de koolhydraten of doet Sonja Bakker. Tja.. Dat laatste zou ik nou nooit doen, maar goed. 'Smaken verschillen'.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: