Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 15 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Jerry do 6 dec 2012 - 4:50

Biechtje schreef:Ik had inderdaad als eerste gevraagd hoe het met hem ging en met zn kinderen.

Hij vertelde dat ze gespannen waren voor sinterklaas en dat alles prima met hem ging. En de wedervraag hoe het met mij ging.

Hierna heb ik hem (gister) een fijne pakjesavond gewenst.

Hier heb ik geen antwoord meer op gehad.Biechttopic - Pagina 15 394967

Technisch gezien heb je ook geen vraag gesteld, dus moet je ook geen antwoord verwachten.Wink Volgens mij denken mannen niet zo moeilijk en moet je er niet meteen wat achter zoeken als hij niet (meteen) reageert. Mijn ervaring met mannen is dat ze subtiele berichten niet oppikken. Dus gewoon vragen of ie wil afspreken, weet je ook meteen waar je aantoe bent!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 9:04

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen,want heb na mn bericht over fijne pakjesavond niks meer ontvangen van hem.
Wat zouden jullie dan doen?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:05

Biechtje schreef:Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen,want heb na mn bericht over fijne pakjesavond niks meer ontvangen van hem.
Wat zouden jullie dan doen?

Gewoon een bericht sturen en vragen of het leuk was met Sinterklaas.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 9:09

Ik heb je raad opgevolgd,Pippa!
Dus wacht het nu wel af wat er gaat gebeuren! Embarassed

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:10

Dat merk je vanzelf, toch? Je stelde niet perse een vraag gisteren, dus wellicht heeft hij het ook alleen als opmerking opgevat. Dus het is helemaal niet gek dat je nu wat stuurt hoor Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:12

Inderdaad, vraag hoe zijn sinterklaasavond is geweest. Ik denk dat je sowieso niet te veel na moet denken over wat je hem moet sturen, nu is het net dat je hem iets móet sturen terwijl het leuker is als je dat gewoon spontaan doet. Je zou hem gewoon op de man af kunnen vragen of hij zin heeft om binnenkort een keer af te spreken om weer eens gezellig bij te praten, jullie hebben elkaar een jaar niet gezien als ik het goed begrijp dus denk dat daar niks mis mee is.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 9:19

Dat klopt,Yaya!
We hebben elkaar misschien 4x vluchtig gezien en ff kort gesproken tussendoor.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 21:48

Nu kreeg ik alleen antwoord op mn vraag terug in whatsapp:roll:
Hoe pak ik het nu verder aan..het lijkt alsof het van zijn kant niet zo kan boeien..Of heb ik dit mis?!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  nien do 6 dec 2012 - 22:20

Lastig zeg, als het contact alleen van jou uitkomt. Ik zou sowieso nu even niets sturen en het maar even van hem laten afhangen. Als je na een dag of 3-4 nog niets gehoord hebt, misschien kun je dan nog een keer het contact van jou uit laten komen. En dan kijken hoe hij reageert. Meestal als een jongen een meisje leuk vindt dan neemt hij heus wel contact met je op. Maar het is een kwestie van goed inschatten of je er nog even voor 'vecht' of dat het trekken is aan een dood paard.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 23:12

Ik denk eerlijk gezegd dat je er een beetje te veel van verwacht. Ik zou het even afwachten, niet te veel pushen, weet uit ervaring dat dat mannen afschrikt.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 23:18

Ik ben nu ook ff van plan niks meer te doen.
Laat het nu ff van zijn kant komen en probeer gewoon door te gaan en niet er te veel aan te denken.
Ik denk dat het inderdaad teveel afschrikt,Yaya!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje do 6 dec 2012 - 23:49

Afgelopen week is er een traumatisch voorval geweest op mijn werk, waar ik niet verder over kan uitwijden. Degenen die erbij betrokken waren zijn opgevangen, waaronder ikzelf. Een collega/vriendin was er ook bij aanwezig, maar het is nogal een labiel type en het effect op haar was dat ze boos-emotioneel heeft gereageerd. Ze riep allerhande mogelijk belastende dingen waar officiele instanties bij waren en mogelijk gevolgen zou kunnen hebben (hoe weet ik niet, maar never say never). Ik heb haar toen met een collega gevraagd om te stoppen met die opmerkingen, omdat het voorval echt wel onderzocht zou worden en ze die opmerkingen moest bewaren voor de juiste mensen. Het is misschien streng overgekomen, maar ze is nu eenmaal niet echt voor rede vatbaar als ze iets in haar hoofd heeft. Ze is toen de kamer uitgestormt en riep dat opvang geen zin had als ze haar mening niet mocht neerleggen. Ik kreeg later een WA met "Jullie zijn echt te erg", waar ik niet op heb gereageerd. Inmiddels praat ze wel met die andere collega (niet veel maar toch), maar mij kijkt ze nog niet eens aan. Ik doe ook niet echt pogingen om met haar te praten, omdat ze nauwelijks tot niet van haar waarheid af te brengen is (weet ik uit ervaring). Ik heb wel 'goedemorgen' gezegd, maar ze kijkt gewoon weg. Haar lijf zit vol met woede en ze heeft weleens aangegeven dat ze zich soms nauwelijks kan beheersen, dus ik wil ook niks provoceren. Het ene moment ben ik boos op haar, omdat ze door een goedbedoelde opmerking (wat zij zo niet wilt zien) kwaad is en niet open staat voor rede en het andere moment ben ik verdrietig om dezelfde reden. Degenen die haar ook wel kennen, verwachten dat het na het weekend wel over is gewaaid, maar ik verwacht eigenlijk het tegenovergestelde omdat alles in het verleden daarop wijst. Ik baal enorm en verwacht ook niet echt tips. De uiteindelijke conclusie is dat als ik het goed wil krijgen, ik toch met haar zal moeten praten, maar ik weet niet goed hoe - of het los moet laten.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje vr 7 dec 2012 - 2:03

Ik biecht op dat ik dank zij dit forum al bijna 4 jaar een leuke vriendin heb. Zij is hier eigenlijk al heel lang niet meer actief op het forum. Dit terwijl wij beide niet echt op zoek waren naar een relatie. Na wat pm-en, msn hebben we gedate en van het een kwam het ander.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Caro vr 7 dec 2012 - 5:09

Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik dank zij dit forum al bijna 4 jaar een leuke vriendin heb. Zij is hier eigenlijk al heel lang niet meer actief op het forum. Dit terwijl wij beide niet echt op zoek waren naar een relatie. Na wat pm-en, msn hebben we gedate en van het een kwam het ander.

Maar dit is toch een hartstikke leuke Biecht!! En wat mij betreft: kom er maar lekker voor uit.. wat maakt het uit? Alleen maar leuk toch??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  mzcharlotte vr 7 dec 2012 - 5:27

Dat is nog eens een leuke biecht! Wat leuk!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Biechtje vr 7 dec 2012 - 7:57

Caro schreef:
Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik dank zij dit forum al bijna 4 jaar een leuke vriendin heb. Zij is hier eigenlijk al heel lang niet meer actief op het forum. Dit terwijl wij beide niet echt op zoek waren naar een relatie. Na wat pm-en, msn hebben we gedate en van het een kwam het ander.

Maar dit is toch een hartstikke leuke Biecht!! En wat mij betreft: kom er maar lekker voor uit.. wat maakt het uit? Alleen maar leuk toch??

Er voor uit komen? Wij zijn niet lesbisch. Ik ben namelijk een mannelijk biechtje en heb hier bij toeval mijn huidige vriendin gevonden waar ik erg blij mee ben. Als iemand vraagt aan ons: waar kennen jullie elkaar van. Dan zeggen we van internet, maar niet van een datingsite. Van een forum waarbij we dezelfde interesse delen (dus de naam van dit forum zeggen we maar niet).

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Sam vr 7 dec 2012 - 8:05

Biechtje schreef:
Caro schreef:

Er voor uit komen? Wij zijn niet lesbisch. Ik ben namelijk een mannelijk biechtje en heb hier bij toeval mijn huidige vriendin gevonden waar ik erg blij mee ben. Als iemand vraagt aan ons: waar kennen jullie elkaar van. Dan zeggen we van internet, maar niet van een datingsite. Van een forum waarbij we dezelfde interesse delen (dus de naam van dit forum zeggen we maar niet).

lol! ik had het ook echt verkeerd begrepen hoor
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Phileine vr 7 dec 2012 - 8:07

Biechtje schreef:
Caro schreef:

Ik denk dat Caro meer doelt op het biechten Wink Maar leuk, maakt toch niet uit hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het maar fijn hebt samen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro vr 7 dec 2012 - 8:24

Phileine schreef:
Biechtje schreef:
Caro schreef:

Ik denk dat Caro meer doelt op het biechten Wink Maar leuk, maakt toch niet uit hoe je elkaar hebt leren kennen, als je het maar fijn hebt samen.

Hahah ja precies! Al is het niet geheel verwonderlijk dat ik ook echt voor 90% dacht dat het hier om een vrouwelijk biechtje ging toch? Ik wist niet eens dat we mannelijke biechters hadden ;-)

Maar vertel: ik ben benieuwd!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Jerry vr 7 dec 2012 - 8:56

Zijn hier mannelijke forummers? :O
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Zora vr 7 dec 2012 - 9:26

Jerry schreef:Zijn hier mannelijke forummers? :O

Ik biecht op dat ik vind dat hier meer mannen moeten komen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Biechtje vr 7 dec 2012 - 9:29

Mijn vriend doet geen ene flikker in het huishouden. Ik kom net thuis van werk (doe een fulltime studie EN we hebben een kind) en het is hier alweer een teringzooi. Hij zit te gamen. Boos worden, erover praten heeft allemaal geen zin.

Misschien heel gemeen, maar ik zit erover te denken om gewoon helemaal niks meer voor hem te doen. Niet zijn bureau opruimen, niet voor hem wassen etc. Want om alles in mijn eentje te doen kost me zoveel energie! Ik word er doodziek van.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Jerry vr 7 dec 2012 - 9:31

Herkenbaar... Neem me heel vaak voor om zijn zooi niet meer op te ruimen, maar dat hou ik toch nooit vol...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Lenthe vr 7 dec 2012 - 22:11

Biechtje schreef:Mijn vriend doet geen ene flikker in het huishouden. Ik kom net thuis van werk (doe een fulltime studie EN we hebben een kind) en het is hier alweer een teringzooi. Hij zit te gamen. Boos worden, erover praten heeft allemaal geen zin.

Misschien heel gemeen, maar ik zit erover te denken om gewoon helemaal niks meer voor hem te doen. Niet zijn bureau opruimen, niet voor hem wassen etc. Want om alles in mijn eentje te doen kost me zoveel energie! Ik word er doodziek van.
Hoeveel werkt hij en hoeveel werk jij? Is het een beetje evenredig verdeeld? Als hij normaal gesproken veel meer werkt dan jij en hij is nu 1 keer een avond vrij, dan zou ik me er niet druk om maken. Maar als het zo is dat hij veel meer tijd over heeft dan jij, dan vind ik dat hij inderdaad meer mag doen!
En als er dan niet over te praten valt en hij wil niet veranderen, dan zou ik inderdaad een keer heel kinderachtig doen, door alleen je eigen dingen op te ruimen en te wassen etc.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Starla vr 7 dec 2012 - 22:50

Biechtje met traumatisch voorval op werk, als ik jou was zou ik er wel wat van zeggen, wat het met jou doet dat je collega/vriendin zo reageert. Dat ze vol woede zit en zichzelf soms amper kan beheersen, is haar probleem en niet het jouwe, daar zou ik ook niet bang voor zijn en meenemen in mijn reactie als ik jou was. Het is toch van de zotte dat je daarom niet iets ergens van zou mogen zeggen. Net als het over waaien, ja leuk voor je collega dat het overwaait, maar dan is er alsnog niks uitgesproken en je moet toch met elkaar werken.
Na zo'n voorval is het toch juist fijn als je daar uitvoerig over kunt praten met collega's.
Ik weet natuurlijk niet om wat voor voorval het gaat, maar die mensen van nazorg zijn ook wel wat gewend, en het is ook helemaal niet gek dat sommige mensen 'belastende dingen' roepen na zo'n voorval. (Ik heb dat ook wel eens meegemaakt op mijn werk(psychiatrie), dat iemand als een kip zonder kop van allerlei dingen ging rondbleren, vond dat op het moment ook erg vervelend hoor.) Wat dat betreft snap ik van haar ook wel weer dat ze boos is als mensen daar wat van zeggen, want zij heeft het nou eenmaal zo beleefd en die nazorg is er niet voor niets.
Ik zou het in ieder geval wel aankaarten en er over met haar willen praten, jullie werken toch samen, en anders broeit het ook alleen maar verder.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud