Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Biechttopic
Hoezo 'pas'? Ik vind het raar dat je dan juist je eerste kerstmis samen niet wil vieren. Ik woonde toen al samen Nee, maar vanaf dag 1 doen wij gewoon alles samen, dat vind ik in een relatie heel leuk/normaal eigenlijk.
Gast- Gast
Ik kan het me best voorstellen hoor, voor de één voelt dat nog heel pril, voor de ander al alsof je jaren samen bent, maar het lijkt me nogal cru om te moeten vertellen aan je vriend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier heeft het alles samen doen echt moeten groeien, vriend wilde niet zoveel bij elkaar zijn in het begin. Nu wonen we samen, hebben een kindje en laten samen de hond uit, en veel dingen doen we ook samen, maar dat heeft wat hem betreft echt moeten groeien.
Oja, en het lijkt mij ook cru, ik zou het ook heel moeilijk vinden of zelfs niet kunnen, maar ik snap dit biechtje wel omdat ik het zelf ook heb meegemaakt.
Oja, en het lijkt mij ook cru, ik zou het ook heel moeilijk vinden of zelfs niet kunnen, maar ik snap dit biechtje wel omdat ik het zelf ook heb meegemaakt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
@ biechtje dat geen recht heeft op een vast contract. Het is net mijn verhaal. Ook ik moet er na mijn verlof voor 2 maanden tussenuit voordat ik terug mag komen km dezelfde redenen die jij verteld. Ook ik krijg nog een gesprek hierover. Maar weet wat je voelt, want je hebt geen zekerheid. Hopelijk komt het voor ons beiden goed.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben niet tevreden met de relatie die ik heb en ik krijg het niet veranderd. Wij zijn nu 6 jaar bij elkaar hebben ook een kind. Maar ik vind het niet meer leuk met hem. Hij doet er ook niks aan om het leuk te hebben/maken. Ik probeer toch nog wel eens wat samen te ondernemen, regel dan de oppas en bedenk wat we gaan doen. Soms ook met kind. Maar bij alles wat ik voorstel volgt eerst een enorme zucht.
Hij is ook zo ontzettend laks, als je hem iets vraagt zal hij het nooit meteen uitvoeren en vaak voert hij het helemaal niet uit, omdat hij het weer vergeet. Al 5 jaar lang plan ik de vakantie, elk jaar is hij daar boos over want hij kan dat zelf ook wel, nou prima ik wacht wel af maar nooit komt er iets van zijn kant. En zo ook dit jaar, ik heb het genoemd, hij geeft aan dat hij het gaat regelen, maar goed de termijn dat hij het kon doorgeven op zijn werk is al voorbij. En dus moeten we maar afwachten wanneer en of we wel weg kunnen. Het lijkt hem niks te kunnen schelen. Een verlanglijstje maken voor de feestdagen? Hij doet het een dag van te voren, ik vind dat lomp en onbeschoft voor de gene die hem getrokken heeft. Want hij is heel kieskeurig in de dingen die hij wil hebben dus zo maar iets kopen voor hem heeft geen zin hij zal het niet leuk vinden, natuurlijk is dat dan zijn consequentie maar ik vind het lullig voor mijn familie die hun best doen voor hem.
Ook hebben we elke dag wel ruzie, over kleine irritaties. Dingen die al lang 100x uitgesproken zijn en waarvan hij zegt dat hij het zal veranderen maar het dus niet doet. Gisteravond ook weer ruzie om werkelijk waar niks, en zo wil ik niet zijn, ik ben helemaal niet iemand die snel zich irriteert aan iets of iemand, maar het stapelt maar op en het stapelt maar op en er veranderd niks.
We hebben ech al vaak hier over gesproken maar er veranderd niks. Gisteravond lag ik boven in bed TV te kijken omdat ik gewoon echt geen zin had om met hem beneden in de kamer te moeten zitten.
Er zijn ook dingen die ik niet goed doe, we hebben samen een relatie en ik ben ook niet perfect. Maar ik kom er gewoon niet uit, ik heb ook geen zin om mijn best nog te doen want ik heb het gevoel dat wat ik doe totaal niet gewaardeerd wordt.
Hij is ook zo ontzettend laks, als je hem iets vraagt zal hij het nooit meteen uitvoeren en vaak voert hij het helemaal niet uit, omdat hij het weer vergeet. Al 5 jaar lang plan ik de vakantie, elk jaar is hij daar boos over want hij kan dat zelf ook wel, nou prima ik wacht wel af maar nooit komt er iets van zijn kant. En zo ook dit jaar, ik heb het genoemd, hij geeft aan dat hij het gaat regelen, maar goed de termijn dat hij het kon doorgeven op zijn werk is al voorbij. En dus moeten we maar afwachten wanneer en of we wel weg kunnen. Het lijkt hem niks te kunnen schelen. Een verlanglijstje maken voor de feestdagen? Hij doet het een dag van te voren, ik vind dat lomp en onbeschoft voor de gene die hem getrokken heeft. Want hij is heel kieskeurig in de dingen die hij wil hebben dus zo maar iets kopen voor hem heeft geen zin hij zal het niet leuk vinden, natuurlijk is dat dan zijn consequentie maar ik vind het lullig voor mijn familie die hun best doen voor hem.
Ook hebben we elke dag wel ruzie, over kleine irritaties. Dingen die al lang 100x uitgesproken zijn en waarvan hij zegt dat hij het zal veranderen maar het dus niet doet. Gisteravond ook weer ruzie om werkelijk waar niks, en zo wil ik niet zijn, ik ben helemaal niet iemand die snel zich irriteert aan iets of iemand, maar het stapelt maar op en het stapelt maar op en er veranderd niks.
We hebben ech al vaak hier over gesproken maar er veranderd niks. Gisteravond lag ik boven in bed TV te kijken omdat ik gewoon echt geen zin had om met hem beneden in de kamer te moeten zitten.
Er zijn ook dingen die ik niet goed doe, we hebben samen een relatie en ik ben ook niet perfect. Maar ik kom er gewoon niet uit, ik heb ook geen zin om mijn best nog te doen want ik heb het gevoel dat wat ik doe totaal niet gewaardeerd wordt.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Praten, thats the key, en als hij daarvan wegloopt schrijf je een brief, vaak komt die ook tien keer harder aan en heb je niet het risico dat het op een grote ruzie uitloopt. Ik ben van mening dat je samen altijd het beste uit je relatie moet halen, haal eruit wat erin zit, maar als dat écht niet meer gaat, kies dan voor jezelf en je kindje, als jullie individueel beter met elkaar kunnen opschieten is dat niet alleen voor leuker voor jullie, maar ook voor jullie kindje.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, succes.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, succes.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Hier een biechtje met een genant probleem. Ik heb een nieuwe relatie. We hebben het leuk samen en hij is echt leuk. Alleen de seks, drama! Als we zoenen, gaat hij als een wervelwind door mijn mond heen en neemt mijn halve gezicht ook meteen mee. En het handwerk, hij schuurt en duwt mijn halve onderkant eraf
Wat ik geprobeerd heb is subtiel laten weten dat ik iets niet fijn vind, dan gaat het even beter en even later begint het opnieuw. Wil niet zeggen dat ik perfect ben, alleen dit is toch een domper. In een gezonde relatie hoort ook seks, en als het zo blijft zou ik er haast tegenop gaan zien.
Wel fijn dit zo van me af te typen, het is ook geen onderwerp waar ik makkelijk over praat in het dagelijks leven.
Wat ik geprobeerd heb is subtiel laten weten dat ik iets niet fijn vind, dan gaat het even beter en even later begint het opnieuw. Wil niet zeggen dat ik perfect ben, alleen dit is toch een domper. In een gezonde relatie hoort ook seks, en als het zo blijft zou ik er haast tegenop gaan zien.
Wel fijn dit zo van me af te typen, het is ook geen onderwerp waar ik makkelijk over praat in het dagelijks leven.
Biechtje- Prater
Dat zou voor mij ook een zware domper zijn! Maar ik denk toch dat de enige oplossing praten is, dat gaat natuurlijk allemaal niet vanzelf en hij is ook niet in 1 dag een god in bed maar ik denk echt dat je hem die dingen moet gaan 'leren'. Ik heb bijvoorbeeld met zoenen best vaak gehad dat ik een jongen de eerste keer niet zo vond, maar in de loop van de tijd ging hij zich dan aanpassen aan hoe ik zoende en werd het wel lekker.
Mijn ex en ik waren elkaars eerste met seks, misschien dat dat het ook makkelijker maakte, maar wij hebben elkaar eigenlijk alles geleerd. Eerst vond ik het heel moeilijk om te zeggen wat ik fijn vond en wat juist niet maar als je het eenmaal doet wordt het steeds makkelijker om over te praten.
Mijn ex en ik waren elkaars eerste met seks, misschien dat dat het ook makkelijker maakte, maar wij hebben elkaar eigenlijk alles geleerd. Eerst vond ik het heel moeilijk om te zeggen wat ik fijn vond en wat juist niet maar als je het eenmaal doet wordt het steeds makkelijker om over te praten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@kerstbiechtje
Ik vind het niet raar dat je ook een moment alleen met je familie/gezin wilt. Daarbij hoort kerstavond er voor mij ook niet "echt" bij. Je kunt je vriend toch gewoon uitnodigen voor 1e kerstdag. Wie weet heeft hij al wel plannen voor kerstavond, ik denk niet dat het een big deal hoeft te worden.
Ik vind het niet raar dat je ook een moment alleen met je familie/gezin wilt. Daarbij hoort kerstavond er voor mij ook niet "echt" bij. Je kunt je vriend toch gewoon uitnodigen voor 1e kerstdag. Wie weet heeft hij al wel plannen voor kerstavond, ik denk niet dat het een big deal hoeft te worden.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Relatiebiechtje: dit had mijn biecht kunnen zijn. Reageer even onder dit account omdat ik het niet zo prettig vind onder mijn eigen naam te reageren. Heb niet niet veel zinnigs te melden maar hoop dat je eruit komt met hem.
Biechtje- Prater
ik heb hulp nodig met een goede oplossing, mijn schoonmoeder heeft kanker en is uitbehandeld dat zal niet heel lang meer duren nu is het zo dat ze flinke schulden heeft gemaakt en wij niet weten of dat je zomaar een erfenis kan weigeren, ze wil ook nog begraven worden met enige wensen en ik ben bang dat wij daar ook voor op moeten draaien, ze is wel verzekerd maar kan het niet zo zijn dat de schuldeisers dat geld dan opeisen? en op welke voorwaarden moeten we letten. zijn vader heeft zich nooit met de financiele situatie bemoeid dus blijft nu ook zo achter en die goede man is al 85 dus eigenlijk komt het erop neer dat wij alles moeten regelen en wij kunnen het op dit moment eigenlijk ook maar net redden daar werken we ook kei hard voor.
eigenlijk vraag ik om een goed advies dank jullie wel
eigenlijk vraag ik om een goed advies dank jullie wel
Biechtje- Prater
Misschien is dit iets voor jullie:
http://www.erfwijzer.nl/beneficiaire-aanvaarding.html
Hoe het met de begrafenis zit weet ik niet, als zij een uitvaartverzekering heeft dan kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat schuldeisers daar aanspraak op kunnen maken, maar als het om wat voor reden dan ook financieel niet mogelijk is om de wensen die ze heeft uit te voeren dan is dat niet anders, hoe rot het ook is.
http://www.erfwijzer.nl/beneficiaire-aanvaarding.html
Hoe het met de begrafenis zit weet ik niet, als zij een uitvaartverzekering heeft dan kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat schuldeisers daar aanspraak op kunnen maken, maar als het om wat voor reden dan ook financieel niet mogelijk is om de wensen die ze heeft uit te voeren dan is dat niet anders, hoe rot het ook is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Volgens mij is het trouwens wel zo dat als je besluit om de erfenis niet te aanvaarden, je ook geen recht meer hebt op persoonlijke bezittingen van de overledenen, dus dat moet je dan wel vooraf regelen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik ben de laatste tijd aan het daten geweest met een hele leuke jongen en het is nu een relatie te noemen We zijn nu 2 weekenden samen geweest en beide keren werd hij op het laatst emotioneel toen we afscheid namen, hij ging net naar huis en moest nu ook echt huilen. Toen ik vroeg waarom hij moest huilen zei hij dat hij zo gek op me is en dat hij ervan baalt dat hij moest gaan(we wonen 180 km uit elkaar en we zien elkaar niet elke week). Ik ben hierdoor best een beetje van slag, hij is blijkbaar zo gek op me, dat ik die gevoelens bij hem opwek. Maar een beetje vreemd vond ik het wel, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Biechtje- Prater
Ik zou 't geloof ik ook wel een beetje vreemd vinden. Maar aan de andere kant, hij is zeker supergek op je en is niet bang om z'n emoties te tonen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
dank je susan voor je reactie ik had ook al wel wat opgezocht maar kom er zelf niet zo goed uit is het nu beter om beneficiair te aanvaarden of kan je ook een erfenis weigeren ik geloof niet dat ik het verschil zo goed begrijp.
en als wij dan geen aanspraak hebben op de persoonlijke dingen hoe zit het dan met zijn vader wordt hem dan ook alles afgepakt? zij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en alle schulden staan wel op haar naam ze heeft hem en ons als het ware voor de gek gehouden al wil mijn man dat niet zien en wil haar een mooie begrafenis geven ik op mijn beurt wil daar geen ruzie over maken maar zit er wel mee pfff
en als wij dan geen aanspraak hebben op de persoonlijke dingen hoe zit het dan met zijn vader wordt hem dan ook alles afgepakt? zij zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en alle schulden staan wel op haar naam ze heeft hem en ons als het ware voor de gek gehouden al wil mijn man dat niet zien en wil haar een mooie begrafenis geven ik op mijn beurt wil daar geen ruzie over maken maar zit er wel mee pfff
Biechtje- Prater
Volgens mij kan het wel zo zijn dat hij mede-aansprakelijk is voor die schulden, al staan ze op haar naam, ik weet dan ook niet of het helpt als hij die erfenis weigert, want ik denk dat hij daar nu al mede-aansprakelijk voor ís. Maar daarvoor zou hij misschien contact op kunnen nemen met het Juridisch Loket.
Wat betreft die begrafenis, ik snap wel dat je man haar een mooie begrafenis wil geven, maar ik snap ook dat jij je daarvoor niet in de schulden wil steken. Ik denk niet (maar dat weet ik niet zeker) dat die schulden invloed hebben op de uitvaartverzekering, maar als die verzekering niet dekkend is voor wat zij wil vind ik niet dat hij van jou kan verwachten dat jullie je daarvoor in de schulden steken.
Wat betreft die begrafenis, ik snap wel dat je man haar een mooie begrafenis wil geven, maar ik snap ook dat jij je daarvoor niet in de schulden wil steken. Ik denk niet (maar dat weet ik niet zeker) dat die schulden invloed hebben op de uitvaartverzekering, maar als die verzekering niet dekkend is voor wat zij wil vind ik niet dat hij van jou kan verwachten dat jullie je daarvoor in de schulden steken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik wil ook even iets kwijt onder het biecht account.
Mijn zusje heeft me gister verteld dat ze een knobbeltje in haar borst heeft. Ze is naar de huisarts geweest en die heeft haar gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ze kan a.s. donderdag al terecht.
Natuurlijk weten we eigenlijk nog niets maar ik ben zooo bang, kan er niet meer van slapen! Ze is nog maar 23 dus de kans is volgens mij wel heel klein dat het iets ernstigs is...
Was het maar alvast donderdag, dan weten we tenminste meer, al ben ik ook heel erg bang voor de uitslag...
Mijn zusje heeft me gister verteld dat ze een knobbeltje in haar borst heeft. Ze is naar de huisarts geweest en die heeft haar gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ze kan a.s. donderdag al terecht.
Natuurlijk weten we eigenlijk nog niets maar ik ben zooo bang, kan er niet meer van slapen! Ze is nog maar 23 dus de kans is volgens mij wel heel klein dat het iets ernstigs is...
Was het maar alvast donderdag, dan weten we tenminste meer, al ben ik ook heel erg bang voor de uitslag...
Biechtje- Prater
Ze gaan je donderdag waarschijnlijk niks vertellen. De kans is erg groot dat het een melkklier is. Daarnaast kan het ook nog een goedaardig gezwel zijn. De kans is zeer klein dat het een kwaadaardig gezwel is. Schrik er niet van als ze donderdag ook gelijk een punctie en biopt moet. Ook dan is de kans nog heel groot dat het niks is.Biechtje schreef:Ik wil ook even iets kwijt onder het biecht account.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Susan schreef:Volgens mij kan het wel zo zijn dat hij mede-aansprakelijk is voor die schulden, al staan ze op haar naam, ik weet dan ook niet of het helpt als hij die erfenis weigert, want ik denk dat hij daar nu al mede-aansprakelijk voor ís. Maar daarvoor zou hij misschien contact op kunnen nemen met het Juridisch Loket.
dank je ik zal eens kijken of ik nog meer informatie kan inwinnen moet ook wel zeggen dat ik momenteel wat boosheid heb en ik probeer dat niet op mijn man en schoonvader te projecteren al is het best moeilijk om je in te moeten houden vandaar dat ik ff hier kom klagen
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Susan schreef:Volgens mij kan het wel zo zijn dat hij mede-aansprakelijk is voor die schulden, al staan ze op haar naam, ik weet dan ook niet of het helpt als hij die erfenis weigert, want ik denk dat hij daar nu al mede-aansprakelijk voor ís. Maar daarvoor zou hij misschien contact op kunnen nemen met het Juridisch Loket.
dank je ik zal eens kijken of ik nog meer informatie kan inwinnen moet ook wel zeggen dat ik momenteel wat boosheid heb en ik probeer dat niet op mijn man en schoonvader te projecteren al is het best moeilijk om je in te moeten houden vandaar dat ik ff hier kom klagen
Heb je ook op het Viva forum gekeken in pijler Geld en Recht, daar zijn een ook paar keer dit soort vragen aan de orde gekomen. Wel net iets anders omdat je vader er ook nog is maar er staan misschien wel tips in.
Wat Susan ook al zei, ik zou evt. wel eens nadenken over welke persoonlijke spullen jullie nog graag willen hebben en of het mogelijk is om die bij leven al te krijgen, klinkt gek natuurlijk maar stel dat je schoonvader straks ook plotseling overlijdt dan zit je misschien helemaal dat je de erfenis moet weigeren omdat je schulden zou krijgen en vaak is het missen van persoonlijke dingen nog erger. En dat bij leven klinkt gek maar misschien zijn we wel wat dingetjes heel speciaal voor jullie waar je schoonouders zelf niets mee doen en die ze nu ook wel al graag aan jullie willen geven.
Zijn er trouwens nog broers en - of zussen van je man? Huren je schoonouders? of hebben ze een koophuis? Dat maakt natuurlijk ook wel uit.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Biechtje schreef:Ik ben de laatste tijd aan het daten geweest met een hele leuke jongen en het is nu een relatie te noemen We zijn nu 2 weekenden samen geweest en beide keren werd hij op het laatst emotioneel toen we afscheid namen, hij ging net naar huis en moest nu ook echt huilen. Toen ik vroeg waarom hij moest huilen zei hij dat hij zo gek op me is en dat hij ervan baalt dat hij moest ******). Ik ben hierdoor best een beetje van slag, hij is blijkbaar zo gek op me, dat ik die gevoelens bij hem opwek. Maar een beetje vreemd vond ik het wel, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Je bent niet zo anoniem door die kilometers
Maar zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen, ik wist mezelf ook geen houding te geven bij de huilende mannen op de bank hier.
Gast- Gast
@ date biechtjes met emotionele vriend:
Ik heb zoiets ook gehad, die jongen vertelde me na elkaar twee meer gezien te hebben al dat hij van me hield en niet meer zonder me kon. Ik zeg zulke dingen absoluut niet snel en dacht echt dat hij een geintje maakte. Tot we de volgende keer dat we elkaar zagen langs een juwelier liepen en hij vroeg of ik het leuk vond om vriendschapsringen uit te zoeken.
Toen was het voor mij vrij snel over, ik vond het ontzettend beklemmend over komen!
Ik heb zoiets ook gehad, die jongen vertelde me na elkaar twee meer gezien te hebben al dat hij van me hield en niet meer zonder me kon. Ik zeg zulke dingen absoluut niet snel en dacht echt dat hij een geintje maakte. Tot we de volgende keer dat we elkaar zagen langs een juwelier liepen en hij vroeg of ik het leuk vond om vriendschapsringen uit te zoeken.
Toen was het voor mij vrij snel over, ik vond het ontzettend beklemmend over komen!
Gast- Gast
Ik heb ooit ook een heel korte relatie gehad met iemand die zo aanhankelijk was. Hij bleef me maar ophemelen en aangeven dat hij me zo miste na elkaar maar een paar dagen niet gezien te hebben. Hij begon binnen de korste keren ook over allerlei zaken in de eventueel verre toekomst zoals trouwen. Bij mij was de liefde toen ook snel over, vraag me dan af wat er achter zit.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Op mij kwam het eigenlijk fake over. Komt misschien omdat ik niet zo snel "ik hou van jou" zeg tegen een relatie, dat duurt bij mij gewoon een hele tijd voor ik het zeker weet en uit durf te spreken.Twellie schreef:Ik heb ooit ook een heel korte relatie gehad met iemand die zo aanhankelijk was. Hij bleef me maar ophemelen en aangeven dat hij me zo miste na elkaar maar een paar dagen niet gezien te hebben. Hij begon binnen de korste keren ook over allerlei zaken in de eventueel verre toekomst zoals trouwen. Bij mij was de liefde toen ook snel over, vraag me dan af wat er achter zit.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: