Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Biechttopic
Volgens mij had nog niemand op je gereageerd, dus bij deze . Ik kan me best voorstellen dat je die gevoelens hebt. Blijkbaar is er nogal wat gaande in je leven: eerst heb je een hoop zorgen gehad, er gaan blijkbaar roddels over je, je bent onzeker over jezelf en over dat je geen opleiding hebt. Geen wonder dat je dan aan alles gaat twijfelen en zelfs over je keuze voor een kind.Biechtje schreef:Ik vind dit heel moeilijk en rot om te zeggen.
Ik twijfel eraan of ik wel goed heb gedaan een kind te krijgen. Sinds de geboorte heb ik op automatische piloot geleefd omdat we het financieel heel moeilijk hadden. Nu ik eindelijk ruimte heb gekregen om het rustiger aan te doen heb ik alleen maar twijfels over alles wat ik doe, heb gedaan of wil doen: studeren, werken, een kind krijgen, samenwonen, ...
Ik heb het gevoel dat ik te min ben voor iedereen omdat ik geen diploma heb, dat ik me moet bewijzen tegenover iedereen, dat ik me continue moet verdedigen over mijn keuzes. En ik heb ook het gevoel dat ik nooit wat goeds doe.
Ik krijg veel commentaar en er gaan veel roddels rond waar ik me van probeer af te zetten, maar soms raakt de commentaar en de kritiek mij zo hard dat ik gewoon helemaal knap.
Ik ben heel erg in de war. Ik hou zielsveel van mijn kind, en wil haar nooit kwijt, maar soms slaat te twijfel toe en voel ik me helemaal benauwd en bedenk ik me wat ik allemaal hadden kunnen doen en bereiken zonder haar.
Wat voor roddels en kritiek zijn het? Kan je daar iets tegen doen? En is er iemand met wie je over je gevoel kan praten?
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Rush schreef:
Kan je je wel uitschrijven als je niet ergens anders ingeschreven bent? Volgens mij blijft je inschrijving dan bij de 'oude' gemeente staan. Mijn broer had ook regelmatig deurwaarders aan de deur van de vorige bewoner. Zij had zich nooit ergens anders ingeschreven en in principe had de deurwaarder dus wel de laatste gegevens haha.
In mijn geval was het idd zo dat die mensen zich nooit uitgeschreven hadden en niemand wist waar ze heen waren. Maar om te voorkomen dat ik daar last van zou krijgen worden ze dan bij de gemeente "in onderzoek gesteld". En als ze dan weten waar ze zijn dan worden ze uitgeschreven. Ik had dat begin van het jaar nog gecheckt en toen waren ze eindelijk uitgeschreven, maar later kreeg ik er toch nog gedoe mee. Dus de deurwaarder handelde duidelijk volgens andere gegevens.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
@nijntje4, dan heeft die deurwaarder niet correct gehandeld.
Edit: ik ben benieuwd hoe het nu is met het 'huurachterstands'biechtje.
Edit: ik ben benieuwd hoe het nu is met het 'huurachterstands'biechtje.
Gast- Gast
hoe sta je er nu voor, ontruiming-biechtje? is er al meer bekend?
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook erg benieuwd, hoop dat het allemaal met een sisser afloopt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben ook benieuwd. Hopelijk komt ze straks met een bericht dat ze nog in haar huisje zit.
Gast- Gast
Heel even een kort berichtje, want ik ben ontzettend druk met alles regelen. Mijn vader heeft via via geld kunnen regelen om ontruiming te voorkomen, en nu ben ik alles aan het aanvechten met een advocaat.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Biechtje schreef:Heel even een kort berichtje, want ik ben ontzettend druk met alles regelen. Mijn vader heeft via via geld kunnen regelen om ontruiming te voorkomen, en nu ben ik alles aan het aanvechten met een advocaat.
Gelukkig dat dat gelukt is maar waarom zou je het gaan aanvechten met een advocaat? Je hebt toch gewoon niet aan je betalingsregeling voldaan? De manier waarop is niet netjes nee, maar betalen moet je sowieso..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Volgens mijn advocaat mag je iemand zijn huis niet uitzetten als de lopende huur gewoon betaald wordt.
Biechtje- Prater
Fijn dat je de ontruiming hebt kunnen voorkomen biechtje, dat zal wel een hele opluchting zijn!
Gast- Gast
Wat fijn voor je! Hopelijk kun je nu orde op zaken gaan krijgen.
Lady4- Ratel
Fijn dat je in ieder geval je huisje niet uit hoeft.
Blijf het wel een gek verhaal vinden, heb hier wel deurwaarders voor de vorige bewoners aan de deur gehad. Maar dat was volgens mij dan weer meer omdat die mensen onvindbaar zijn. Maar t huis leeghalen of jou eruit zetten doen ze echt niet zomaar.
Blijf het wel een gek verhaal vinden, heb hier wel deurwaarders voor de vorige bewoners aan de deur gehad. Maar dat was volgens mij dan weer meer omdat die mensen onvindbaar zijn. Maar t huis leeghalen of jou eruit zetten doen ze echt niet zomaar.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Een tijdje terug is er een familielid van mij ook uit huis gezet omdat ze haar betalingsregeling 1 maand niet was nagekomen. Dit ging echter niet ongemerkt. Ze kreeg een brief van de woningstichting en van de gemeente. Ik begrijp dus ook niet hoe je dit oer het hoofd hebt kunnen zien maar ben blij dat het je gelukt is!
Gast- Gast
Hier nog even het biechtje met gevoelens voor B. terwijl ik in een (goede) relatie zit.
Ik moet opbiechten dat ik gister contact met B. heb gezocht. En omdat hij zulke wisselende signalen afgeeft kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. Ik wil hem echt niet smsen, maar op de één of andere manier kan ik die drang niet onderdrukken. Ik heb al geprobeerd zijn nummer te deleten, maar ik ken het uit mijn hoofd dus dat heeft niet veel zin. Heeft iemand tips?
Ik moet opbiechten dat ik gister contact met B. heb gezocht. En omdat hij zulke wisselende signalen afgeeft kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. Ik wil hem echt niet smsen, maar op de één of andere manier kan ik die drang niet onderdrukken. Ik heb al geprobeerd zijn nummer te deleten, maar ik ken het uit mijn hoofd dus dat heeft niet veel zin. Heeft iemand tips?
Biechtje- Prater
Stoppen hiermee. Uiteindelijk worden de gedachten en gevoelens echt wel minder. Voor je hem weer tegenkwam had je toch ook geen last meer en was je toch gewoon gelukkig met je huidige vriend? Doorzetten nu voor het uit de hand loopt.
Laatst aangepast door Sogood op do 15 nov 2012 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Stop er alsjeblieft mee. Als het erger gaat worden komt die klap harder aan. Je moet jezelf onder controlen houden hoe moeilijk ook.
Deleten alles en probeer er niet aan te denken.
Want ik denk ergens ook dat je ook wel over hem zal dromen?
Deleten alles en probeer er niet aan te denken.
Want ik denk ergens ook dat je ook wel over hem zal dromen?
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Ik wil toch even mijn hart luchten.
Zoals jullie denk ik wel weten zit ik al ruim een half jaar thuis, in de ziektewet, door mijn schouderoperatie. En ik ben het zo ontzettend zat! Het gaat nu al een stuk beter qua pijn en bewegelijkheid dan eerst hoor, en het herstel verloopt goed volgens de fysiotherapeut, maar het duurt zo ontzettend lang! Ik voel me zo vreselijk nutteloos omdat ik zo weinig kan doen.
En dat is vooral de laatste twee weken zo, mijn vriend heeft een paar maanden thuis gezeten zonder werk. En ondanks dat dat lastig was omdat we niet veel te besteden hadden, was het wel erg gezellig en rommelde we samen wat aan in huis. Lukte het mij niet, nam hij het over. Maar nu hij weer aan er werk is, komt het huishouden toch voor een groot gedeelte op mij neer, en ik red het niet. Dat begrijpt hij heel goed en zal er niets van zeggen, maar het is gewoon dat ik hier zelf heel erg van baal. Ik doe nu ook teveel waardoor ik met pijn weer rondloop steeds.
Ook wonen wij redelijk achteraf en wonen onze vrienden allemaal niet in de buurt, dus zit ik veel alleen. Ik ga vaak wel langs familie of een rondje wandelen of een beetje winkelen, maar dat heb ik ondertussen ook wel weer gezien.
Ik wil heel graag weer gaan werken, maar dit mag niet van de fysio/arbo arts/UWV. Ik mag zelfs niet eens vrijwilligerswerk gaan doen omdat ik al mijn energie moet gebruiken voor een snel herstel. Hierdoor krijg ik nog meer het gevoel nutteloos te zijn, terwijl ik weet dat het allemaal voor en goed doel is hoor.
Geen idee wat ik hier mee wil bereiken, maar het is fijn om het even op te kunnen schrijven zo.
Zoals jullie denk ik wel weten zit ik al ruim een half jaar thuis, in de ziektewet, door mijn schouderoperatie. En ik ben het zo ontzettend zat! Het gaat nu al een stuk beter qua pijn en bewegelijkheid dan eerst hoor, en het herstel verloopt goed volgens de fysiotherapeut, maar het duurt zo ontzettend lang! Ik voel me zo vreselijk nutteloos omdat ik zo weinig kan doen.
En dat is vooral de laatste twee weken zo, mijn vriend heeft een paar maanden thuis gezeten zonder werk. En ondanks dat dat lastig was omdat we niet veel te besteden hadden, was het wel erg gezellig en rommelde we samen wat aan in huis. Lukte het mij niet, nam hij het over. Maar nu hij weer aan er werk is, komt het huishouden toch voor een groot gedeelte op mij neer, en ik red het niet. Dat begrijpt hij heel goed en zal er niets van zeggen, maar het is gewoon dat ik hier zelf heel erg van baal. Ik doe nu ook teveel waardoor ik met pijn weer rondloop steeds.
Ook wonen wij redelijk achteraf en wonen onze vrienden allemaal niet in de buurt, dus zit ik veel alleen. Ik ga vaak wel langs familie of een rondje wandelen of een beetje winkelen, maar dat heb ik ondertussen ook wel weer gezien.
Ik wil heel graag weer gaan werken, maar dit mag niet van de fysio/arbo arts/UWV. Ik mag zelfs niet eens vrijwilligerswerk gaan doen omdat ik al mijn energie moet gebruiken voor een snel herstel. Hierdoor krijg ik nog meer het gevoel nutteloos te zijn, terwijl ik weet dat het allemaal voor en goed doel is hoor.
Geen idee wat ik hier mee wil bereiken, maar het is fijn om het even op te kunnen schrijven zo.
Gast- Gast
Biechtje schreef:Hier nog even het biechtje met gevoelens voor B. terwijl ik in een (goede) relatie zit.
Ik wil je best even een kleine schets geven van de ellende die je jezelf hiermee op de hals haalt hoor.
Gast- Gast
Ah, wat vervelend Jackie, dat is ook echt niet leuk en heel moeilijk, als je niet zoveel kan en mag.
Gast- Gast
Ik heb niet zozeer een biecht, maar wel iets dat ik liever niet onder m'n eigen nick kwijt wil. Misschien weet iemand raad?
Laatst heb ik binnen een aantal dagen meerdere keren sex gehad met mijn vriend en daardoor raakt het stukje huid tussen v.agina en a.nus bij mij snel geïrriteerd en is pijnlijk tijdens de sex. Laten rusten is een optie, maar zijn er nog andere opties?
Laatst heb ik binnen een aantal dagen meerdere keren sex gehad met mijn vriend en daardoor raakt het stukje huid tussen v.agina en a.nus bij mij snel geïrriteerd en is pijnlijk tijdens de sex. Laten rusten is een optie, maar zijn er nog andere opties?
Biechtje- Prater
Ik woon sinds een jaar in het buitenland, hier ben ik heengekomen voor mijn toenmalige vriend. Helaas is het uitgegaan en ik zie het hier niet meer zitten. Probleem is dat we in hetzelfde bedrijf werken waardoor ik hem vaak tegenkom. Mijn plan was om maximaal 1 jaar te blijven om wat geld te sparen en dan terug naar nederland te komen.
Daarnaast wil ik heel graag een baan zoals reisleider in het buitenland. Ooit heb ik eens een sollicitatie gedaan en daar ben ik toen bijna doorgekomen. Nu heb ik gezien dat er 3 vacatures zijn en ik zou dan in April moeten beginnen.
Aan de ene kant denk ik ik moet het doen omdat ik hier niet gelukkig ben, en het zeker niet 1 jaar ga volhouden. Aan de andere kant denk ik, ik wil geld sparen eerst en april is al zo snel.
Wat zouden jullie doen?
Daarnaast wil ik heel graag een baan zoals reisleider in het buitenland. Ooit heb ik eens een sollicitatie gedaan en daar ben ik toen bijna doorgekomen. Nu heb ik gezien dat er 3 vacatures zijn en ik zou dan in April moeten beginnen.
Aan de ene kant denk ik ik moet het doen omdat ik hier niet gelukkig ben, en het zeker niet 1 jaar ga volhouden. Aan de andere kant denk ik, ik wil geld sparen eerst en april is al zo snel.
Wat zouden jullie doen?
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik heb niet zozeer een biecht, maar wel iets dat ik liever niet onder m'n eigen nick kwijt wil. Misschien weet iemand raad?
Insmeren met vaseline?
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Biechtje schreef:Ik woon sinds een jaar in het buitenland, hier ben ik heengekomen voor mijn toenmalige vriend. Helaas is het uitgegaan en ik zie het hier niet meer zitten. Probleem is dat we in hetzelfde bedrijf werken waardoor ik hem vaak tegenkom. Mijn plan was om maximaal 1 jaar te blijven om wat geld te sparen en dan terug naar nederland te komen.
Wat zouden jullie doen?
Gelukkig worden en dus solliciteren.
Lady4- Ratel
@ biechtje in buitenland Ik zou solliciteren, misschien is dat wel juist je kans en komt die niet zo snel meer terug. En zo pak je ook weer een beetje je eigen leven op.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik en mijn man zijn samen hard aan het sparen voor een nieuwe woning. Dit gaat best goed en we hebben een leuke spaarrekening. Op dit moment heeft mijn moeder het helemaal niet breed en heb ik haar al meerdere keren geld geleend. Geld wat ik ook niet terug zie... Mijn moeder gaat wel bewust met haar geld om. Toen ze het financieel wel breed had, heeft ze mij en mijn zusje altijd alles gegeven. Nu is de auto stuk, we weten nog niet wat het gaat kosten. Ik wil niet dat ze haar auto kwijt raakt dus wil het haar voorschieten (kan ze waarschijnlijk niet terug betalen..) Nu is mijn man hierom boos, omdat hij het oneerlijk vindt. Mijn zusje kan namelijk ook bijdragen. Nou, dat kan ze zogenaamd niet volgens haar. (als ze haar prioriteiten zou verleggen m.i. wel, maand minder shoppen/uit eten bijv.) Dat doet ze dus niet, dus doe ik het. Mijn ouders zijn gescheiden.
Ik heb zoiets, het is mijn spaargeld. Mijn man ziet het als ons spaargeld omdat het aan het einde van de rit 1 grote pot wordt, nu zijn het nog 2 aparte spaarrekeningen. Ik ben heel boos en teleurgesteld in mijn man want ik bedoel... Als zijn moeder het niet breed zou hebben zou hij/wij haar ook helpen. Ik had van hem juist verwacht dat hij zou zeggen dat hij trots op me is ofzoiets. Of begrijpen jullie hem wel en zie ik het verkeerd?
Ik heb zoiets, het is mijn spaargeld. Mijn man ziet het als ons spaargeld omdat het aan het einde van de rit 1 grote pot wordt, nu zijn het nog 2 aparte spaarrekeningen. Ik ben heel boos en teleurgesteld in mijn man want ik bedoel... Als zijn moeder het niet breed zou hebben zou hij/wij haar ook helpen. Ik had van hem juist verwacht dat hij zou zeggen dat hij trots op me is ofzoiets. Of begrijpen jullie hem wel en zie ik het verkeerd?
Biechtje- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: