Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles, nou weet ik het echt niet meer

+22
Bazinga
LaBird
Burn
Monte
Niekske
Carra
Jeanette
Elliot
Lenthe
Magenta
June
Pompoen
Phileine
Snack a Jack
Poubelle
Paper Crown
Atelier Madame
mouette
Reeza
SoGood
litllejoy
Rush
26 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 6:48

Rush schreef:
Paper Crown schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik kan heel goed autorijden, ik mocht ook met 23 lessen op en in 1x geslaagd. Ben net een kerel betreft het parkeren, ik zet hem er kaarsrecht in het kleinste vak in, dus misschien heeft de instructeur nooit echt die richtlijnen mij geleerd..
Same here, 17 lessen en toen was ik klaar. Ik weet de handigheidjes wel, maar heb ze nooit gebruikt.

Ik heb mn rijbewijs bijna 5 jaar, dus tussen ons in zal het veranderd zijn idd PC :P

Dat denk ik ook. Ik moest op mijn examen (9 jaar geleden) nl fileparkeren maar dat ging 3x fout. Ik belande alsmaar weer gewoon op de weg maar toch was ik geslaagd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga do 18 okt 2012 - 6:56

Tijdens 't examen zijn er 4 bijzondere verrichtingen, waarvan één eigenlijk niet meer telt, da's de hellingproef. Dan hou je over;

- Parkeren (meestal achteruit fileparkeren)
- Stop opdracht.
- Omkeeropdracht.

Daarnaast moet je meestal een stukje snelweg rijden maar da's voornamelijk om 't invoegen - uitrijden (snelheid opvoeren en meegaan in het verkeer) Anticiperen en kijkenkijkenkijken. Volgens mij is dat het... In principe moet je 2 van de bijzondere verrichting succesvol uitvoeren en als één van de twee niet lukt, krijg je vaak de derde nog, omdat je uit zenuwen bijv niet zou kunnen parkeren. Je zakt niet gelijk als je een fout maakt; als je jezelf corrigeert en je daarbij aan de regels houdt, is 't in principe ook goed.

Niet al te druk maken, Marin Very Happy Doe ik ook niet Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Poubelle do 18 okt 2012 - 6:58

Als je een parkeeropdracht krijgt tijdens je examen mag je zelf weten hoe of waar je parkeert.
Het maakt ook niet uit als je een beetje scheef staat, wat het belangrijkst is, is dat je het veilig doet. Goed kijken dus.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Blond do 18 okt 2012 - 9:20

Bazinga schreef:Tijdens 't examen zijn er 4 bijzondere verrichtingen, waarvan één eigenlijk niet meer telt, da's de hellingproef. Dan hou je over;

- Parkeren (meestal achteruit fileparkeren)
- Stop opdracht.
- Omkeeropdracht.
)

Hebben de speciale verrichtingen tegenwoordig nieuwe namen? Bij mij was het de hellingproef, bochtje achteruit, keren op de weg en file parkeren. En ik kon er niet op zakken, ook niet als ik ze beiden slecht deed (tenzij ik een ingreep zou krijgen)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 9:29

Bij mij op het rijtje voor bijzondere verrichtingen staan:

Hellingproef
Achteruitrijden recht/bocht
Straatje keren
Halve draai
File parkeren
Garagesteek
Omkeeropdracht
Parkeeropdracht
Stopopdracht
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Jeanette do 18 okt 2012 - 9:54

Wat een rare rijschool zeg! Lekker incasseren voor hen zo, tsjee! Vooral omdat je om tips vraagt bij je instructeur en daar amper naar geluisterd wordt. Ik zal daar zeker wel weg gaan. Er zitten heus wel meer rijscholen in de buurt toch? Vraag wat rond welke goed aangeschreven staat. In het gat waar ik woon zijn al 3 rijscholen, dus dan moeten er daar sowieso meer zitten. Wat ik ook raar vind is dat je nog geen theorie examen mag doen. Hoelang denkt hij uberhaupt dat je nog moet lessen?

Wat vooral belangrijk is tijdens lessen en bij je examen is dat je overzichtelijk en ontspannen rijdt. Toen ik op moest (tsjee, alweer 6 jaar geleden!:shock:) heb ik echt wel foutjes gemaakt, maar volgens de examinator reed ik verantwoordelijk en ontspannen en had het daarom in 1x gehaald. Maar goed, ligt er natuurlijk ook aan welke examinator je krijgt natuurlijk. Mijn rij-instructeur was echt een toffe gast. Heb echt onwijs veel lol met die vent gehad. Ik had ooit 1x een andere en dat was me toch een zak. Ik heb toen gelijk bij de rijschool aan gegeven dat ik hem niet meer wilde. Dit vonden ze ook geen enkel probleem.

Succes er mee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 9:57

Jeanette, theorie heb ik al. Dit gaat om m'n praktijk. Misschien bedoelde je dat, of had je het verkeerd begrepen.

Die examen tips zijn wel erg handig overigens! Ik heb zelf écht het gevoel dat ik dat wel zou kunnen als ik eens nog wat dingen bij leer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 10:01

Marin schreef:Bij mij op het rijtje voor bijzondere verrichtingen staan:

Hellingproef
Achteruitrijden recht/bocht
Straatje keren
Halve draai
File parkeren
Garagesteek
Omkeeropdracht
Parkeeropdracht
Stopopdracht

Ik hoefde altijd alleen maar parkeren, stop of omkeer (maar die laatste hoort al bij achteruit rijden, straatje keren, halve draai, steken)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Jeanette do 18 okt 2012 - 10:06

Oh, dat had ik verkeerd begrepen Marin! Bij de TTT krijg je trouwens 3 aspecten die je moet doen en halen, al vond ik dat echt niks voorstellen.

Misschien heel slecht, maar toen ik nog deed lessen, ging ik weleens polderen met mij ex. Dan gingen we met zijn auto de polder in en ging ik auto rijden of op een groot parkeer terrein. Mag niet natuurlijk, maar daardoor leerde ik al een beetje in andere auto's rijden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  TukTuk do 18 okt 2012 - 10:12

Jeanette schreef:Oh, dat had ik verkeerd begrepen Marin! Bij de TTT krijg je trouwens 3 aspecten die je moet doen en halen, al vond ik dat echt niks voorstellen.

Misschien heel slecht, maar toen ik nog deed lessen, ging ik weleens polderen met mij ex. Dan gingen we met zijn auto de polder in en ging ik auto rijden of op een groot parkeer terrein. Mag niet natuurlijk, maar daardoor leerde ik al een beetje in andere auto's rijden.
Je moet toch 2 dingen doen? Ik heb er overigs maar 1 gedaan, moest parkeren, kreeg de opdracht om zo dicht mogelijk voor de deur van de praxis te parkeren, parkeerterrein was volledig leeg dus kon ook vooruit in parkeren. Vervolgens kreeg ik de hele tijd allemaal kritiek van die man dat ik niet goed genoeg vooruit keek etc, en uiteindelijk moest ik dus terug rijden naar het CBR, en daar ook weer de auto parkeren, wederom recht vooruit. Dacht dat hij me niet eens een kans had gegeven op mijn 2e bijzondere verrichting omdat ik het verder zo slecht deed.. Maar hij rekende het parkeren bij het CBR als nummer 2, en ik was er door :cheering:
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 10:16

Dit is de vierde auto waarin ik officieel les heb gehad, en vandaag vond ik het voor het eerst echt een k*t auto waarin ik echt continu afsloeg, terwijl ik in de andere drie auto's in totaal pas 1 keer af ben geslagen (op de dag dat ik overspannen raakte, dus go figure). Natuurlijk zegt afslaan helemaal niets, dat overkomt de beste en hangt ook van de auto af, maar goed..

Overigens wil ik dat niet riskeren hoor, met m'n vriend rijden bijvoorbeeld. Ik heb het heel vroeger voordat ik ooit les had wel gedaan, met een vriendin spannend op een landweggetje.. Maar ik geloof dat als je gepakt wordt wel 2 jaar niet mag opgaan voor je rijexamen,dus dat is me echt te veel waard. Ik mag nog lang genoeg daarna in die auto van m'n vriend rijden (nou ja... Nadat ik zíjn examen ook heb gehaald Wink) dus die paar maanden kan ik ook nog wel wachten. Ik ben altijd een actieve meerijdster met hem en we praten heel veel over autorijden dus ik heb echt al heel erg veel van hem geleerd, dat wel. Maar dan wel passief Wink

Ik weet niet zeker of ik nou een TTT wil doen en of het meerwaarde zal hebben. Ja, dan kan ik die bijzondere verrichtingen van m'n examen afstrepen, maar het kost me alleen maar extra geld en is het het wel waard als ik die TTT heb, en pakweg tien dagen later het examen? Daar had die instructeur het vandaag over.. Hmm..Ik weet 't niet hoor. Is dat niet alleen geldklopperij? En is het juist niet fijn misschien om júist tijdens het examen ook die verrichtingen te moeten doen? Dan ben je dus daar ook een tijdje mee bezig en dat gaat dan weer van je tijd af die je aan het rijden verder bent. Of niet? Lijkt mij misschien juist wel prettig. Dan gaat de tijd verder sneller!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga do 18 okt 2012 - 10:19

Ik heb me ook laten (aan?)praten dat 't van statistieken afhangt bij CBR, maar weet niet of dat een broodje aap is! En volgens m'n instructeur, maakt 't ook al verschil, hoe je er zelf bij zit. Zit je er onzeker bij te beven of zit je er juist te mans bij, dan heb je al gelijk een slechte indruk gemaakt en zou zomaar je examenuitslag kunnen beinvloeden... Zelf ging ik al zo ver, dat ik me af vroeg of parfum bijv invloed zou kunnen hebben. Als je een zware, mietzoete parfum op hebt, zou dat een examinator kunnen irriteren, waardoor je al een minpuntje hebt? :P

Ja, ik denk te ver door... maar dat kwam eigenlijk omdat ik dingen probeerde te bedenken waardoor ik juist een streepje vóór kon hebben Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 10:22

Ik denk dat dat soort dingen onbewust best kunnen helpen (of hinderen). Da's met sollicitatiegesprekken natuurlijk ook net zo. En alle eerste indrukken. Het zal vast geen definitief bepalende rol spelen, maar een eerste indruk geldt altijd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  TukTuk do 18 okt 2012 - 10:22

Of een TTT voor jou nuttig is kan alleen jij bepalen. Ik vond het prettig, dan had ik al eens ervaren hoe een examen ging, want ik had enorme faalangst. Daarnaast vond ik de bijzondere verrichtingen ook lastig, werd er altijd zenuwachtig van, dus vond het heerlijk dat het tijdens mijn rijexamen niet meer hoefde en me echt alleen op het rijden hoefde te focussen i.p.v. uit het niets ineens te moeten omschakelen. Ik kreeg tijdens mijn examen wel de opdracht om een bijzondere verrichting te doen (of straatje keren, of file parkeren, weet het niet meer) en was op dat moment erg blij dat ik kon zeggen dat ik die vrijstelling had want zag dat op die plek toch niet zo zitten. (Ze wist wel dat ik mijn TTT gehaald had maar had me van te voren gezegd dat de kans groot was dat ze het toch zou vragen, puur automatisme en dat ik haar dan maar moest helpen herinneren dat ik mijn TTT gehaald had).

Als die bijzondere verrichtingen goed gaan en je bent verder niet echt angstig voor het examen, dan is het wel veel geld uiteraard en dan zou het het misschien niet waard zijn.


TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Carra do 18 okt 2012 - 10:29

Marin ik heb bij Alblas heel fijn gelest. Volkswagen Polo als lesauto. Het zit in Woerden, maar staat in de omgeving goed bekend, en volgens mij halen ze je overal op.

Ik heb bijna een jaar gelest bij een rijschool waar ik me eigenlijk helemaal niet op mijn gemak voelde. Ik zou in januari voor 3 maanden naar Engeland gaan, dus ik vroeg de instructeur na 8 maanden lessen in september, of hij dacht dat ik voor die tijd een keer zou kunnen afrijden. Hij begon te lachen en zei dat ik daar écht nog niet aan toe was.

Toen ben ik voor een second opinion gegaan, en heb uiteindelijk begin december voor de tweede keer afgereden en mijn rijbewijs gehaald.
Het ging voor mij echt om gevoel. Bij de andere rij-school had ik zo een leuke instructeur en voelde ik me veel relaxter in de auto.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 10:32

Wat zeiden ze bij jou bij die second opinion en hoe ging dat?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Carra do 18 okt 2012 - 10:36

Het is alweer 8 jaar geleden, maar ik heb een proefles gehad, en de vraag gesteld of zij dachten dat ik voor januari zou kunnen afrijden. Ze hadden toen ingeschat dat dat makkelijk zou moeten lukken als ik nog 10-15 lessen zou nemen. En dat klopte uiteindelijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Blond vr 19 okt 2012 - 1:30

Ik zou trouwens niet afwachten of die rijschool waar je je second opion hebt gehad, weet of je je examengeld kan terugkrijgen. Straks verwachten ze ook nog dat je daar gaat rijden, en ik neem aan dat je daar helemaal geen behoefte aan hebt..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 1:45

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar je bent echt niet gek Marin. Ook ik heb heel veel lessen gehad (zo'n 120 klokuren) en toen had ik nog niet het gevoel dat ik er klaar voor was. Nog steeds ben ik niet megazeker in het verkeer, het is er bijna ingestampt dat ik geen goede chauffeur ben. Bij de tussentijdse toets was het echt drama, de examinator raadde me aan eerstvoorlopig nog niet terug te komen. Toen kon ik wel door de grond zakken.
Gelukkig had ik wel een gezellige rijinstructeur en voelde me bij hem op mijn gemak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 1:55

Ik heb geen TTT gedaan omdat mijn instructrice zei dat dat onzin was. Ik dacht dat de regel was dat je 2 bijzondere verrichtingen krijgt, waarvan je er 1 goed moet doen. Als ze allebei niet goed gaan kun je nog een 3e krijgen. Maar het gaat er inderdaad vooral om dat je goed kijkt. Ik moest achteruit fileparkeren en dat was tijdens het lessen nog geen 1 keer goed gegaan. Maar ik presteer altijd goed onder druk en tijdens mij examen dus in 1 keer perfect! Hoefde daarna ook geen andere bijzondere verrichtingen meer te doen. Ik ben blij dat ik voor dat ene dingetje niet nog een TTT heb gedaan, dat heeft me veel geld gescheeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Niekske vr 19 okt 2012 - 2:20

Pff je verhaal is heel herkenbaar! Ik heb ook zo'n gedoe gehad met mijn lessen, maar het verschil was dat ze mij wél steeds op examen stuurde, terwijl ze ook vonden dat ik er niet klaar voor was :S het heeft me echt bakken met geld gekost, ik denk dat ik ook wel 100 lesuren gehad heb in totaal... mijn eerste instructrice was echt een stresskip, als ik een fout maakte, schoot ze in de stress en daarvan ging ik nog meer stressen. Ze heeft zelfs een keer wanhopig gezegd dat ze mij echt dom vond en niet snapte dat ik dat niet kon Neutral (ik heb bij haar één keer examen gedaan) toen heb ik om een andere instructeur gevraagd, super relaxte kerel, lessen gingen weer goed, maar na nog twee keer examen te hebben gedaan, nog steeds geen papiertje... bij het laatste examen vond mijn instructeur wel dat ik had moeten slagen, hij is zelfs nog flink in discussie gegaan met de examinator, maar die was onverbiddelijk. Toen ben ik een paar maanden gestopt met lessen, het was inmiddels zo'n enorm issue en het ging me zo dus niet lukken. Toen ik weer wilde beginnen, was die instructeur weg bij de rijschool, dus weer een nieuwe en ik moest er weer even inkomen, dus nog aardig wat lessen gehad (en mijn theorie was inmiddels verlopen, dus die moest ook opnieuw...) maar toen wel eindelijk mijn papiertje gehaald!

Als ik jou was, zou ik een nieuwe rijschool in Amstelveen zoeken waar je je prettig bij voelt. En dan inderdaad zoals Ecrits zei, niet je hele verhaal vertellen, maar ze een objectief oordeel laten geven.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga wo 31 okt 2012 - 4:34

Zo! Hoe gaat 't nu? Very Happy Wat zijn je beslissingen etc?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 4:49

Hahaha dank u Bazinga smile

Nou, ik ben vorige week assertief (genoeg) geweest, en heb de school in A'veen opgebeld en gevraagd of zij al hadden geinformeerd bij Den Haag of 't examen overgezet kon worden. Dat hadden ze nog niet gedaan, maar omdat ik toch geen goed gevoel bij die rijschool had, heb ik maar gezegd dat ik 't dan zelf wel uit ging zoeken. Dan heb ik al het contact daar maar verbroken.

Daarna weer rijles in Den Haag vorige week en die ging wel heel goed. Veel bijzondere verrichtingen gedaan en alles ging supersoepel en vlotjes en hij zei dat 't kwartje toch wel echt gevallen is nu en goed ook! Toen vroeg ik of hij dan écht eens een indicatie qua lessen kon geven, en hij bleef er maar om heen lullen, maar uiteindelijk heb ik 't toch uit 'm getrokken en hij denkt ongeveer aan 10 tot 20 lessen, dus ong net zoveel als de andere rijschool, waarschijnlijk iets minder, maar dan wel dubbellessen dus waarschijnlijk 5 tot 10 dubbellessen. En hij zei wel echt specifiek dat ie niet al te lang meer wil wachten met t examen aanvragen en me zeker niet door laat lopen tot ik écht klaar er voor ben en dan pas t examen aanvragen, want dan is 't al te laat. Dus als ik zo door ga, kan ik over +/- 2 weken 't examen aanvragen. :cheering: Maar hij zei wel dat het natuurlijk geen garantie is en dat ik me niet al te veel op dat aantal lessen moet focussen, want 't kan iets uitlopen of juist iets korter worden, maar ik zei dat ik dat natuurlijk snapte, 't gaat mij er om dat er íets van een indicatie is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Monte wo 31 okt 2012 - 4:54

Fijn dat je nu wel een termijn hebt gekregen. Ik denk dat je ook een stuk prettiger en zelfverzekerder rijdt als je examen al is aangevraagd. Ik ga zelf denk ik in januari beginnen, een rijbewijs is toch wel erg lekker om te hebben.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga wo 31 okt 2012 - 4:56

Oh wat goed! Beter dat je zelf nu gewoon gevraagd en gedurfd hebt, top!

Wel spannend, ik baal stiekem klein beetje dat ik niet eerder begonnen ben; nu moet ik afrijden in de winter en dus mss ook ijzel e.d. Ieehhh....
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 4 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum