Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles, nou weet ik het echt niet meer

+22
Bazinga
LaBird
Burn
Monte
Niekske
Carra
Jeanette
Elliot
Lenthe
Magenta
June
Pompoen
Phileine
Snack a Jack
Poubelle
Paper Crown
Atelier Madame
mouette
Reeza
SoGood
litllejoy
Rush
26 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:27

Marin schreef:Ik zal proberen om op iedereen te reageren, echt super lief dat jullie meedenken.

Jackie: Misschien is deze rijschool in A'veen ook niet de oplossing nee. Dat van die theorie heb ik inderdaad al aangegeven aan m'n instructeur in DH, en die beaamt dat (even simpel gezegd) intelligente volwassen vrouwen over 't algemeen meer moeite hebben met rijles dan 18 jarige praktisch onderlegde jongens. Maar ja, leg die theorie erachter dan ook uit, denk ik dan.


Juist omdat hij aangeeft dat volwassen vrouwen meer moeite hebben met het behalen van het rijbewijs zou hij daar zijn manier van lesgeven op aan moeten passen lijkt mij.

Toen ik 18 werd heb ik een paar autorijlessen gehad, die gingen hartstikke goed, maar doordat de instructeur op dezelfde manier lesgaf als de jouwe (van wat ik nu lees) werd ik alleen maar onzeker, en dat samen met het feit dat ik er van het begin af aan niet aan vond, ben ik er mee gestopt.
Toen ik met motorrijlessen begon heb ik dit aangegeven bij mijn instructeur (andere rijschool) en die heeft mij toen echt perfect geholpen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 2:28

Ik denk dat het probleem gewoon meer ligt dat hij niet verkeerd wil inschatten en je hem later aankijkt van grrrr gezakt. Maar ja als het zo doorgaat schiet het ook niet op. Dus beter hem wel laten schatten, desnoods iets ruimer dan nodig dan nemen en een concreet plan maken qua lesaanpak. Ik ben destijds nac3x zakken geswitcht van instructeur, die begon echt weer met heel rustig rijden keer op keer alles herhalen en een duidelijke opbouw laten zien. Door hem ben ik uiteindelijk wel geslaagd.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 2:28

Hoe vind je zelf dat je rijdt?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 2:28

Pippa schreef:Wel zou ik een gesprek met jouw instructeur aangaan en vragen welke punten er nog verbeterd moeten worden en zo een stappenplan bedenken voor de komende periode.

+1!!!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:32

Paper Crown schreef:Hoe vind je zelf dat je rijdt?

Moeilijke vraag, maar in principe denk ik dat ik prima rij. Ik heb soms nog wat moeite met doorstromen, dat ik niet helemaal lekker met het verkeer mee rij, maar op andere momenten doe ik dat wel en dan zegt ie dat ik weer te snel en gehaast rijd. Ik heb zelf het gevoel dat ik alleen nog wat puntjes op de i moet zetten om het allemaal wat netter te laten verlopen en sommige bijzondere verrichtingen nog moet herhalen. Zoals parkeren, dat kan ik volgens mij prima, maar ik heb nooit regels daarvan geleerd. Dat wil ik nog leren. Maar in principe vind ik dat ik redelijk rustig en niet meer echt onzeker rijd. Ik neem initiatief met inhalen enzo, maar dubbel check wel vaak bij de instructeur of dat klopt. Misschien komt dat over als onzekerheid en zal 't ook vast wel beetje zijn.
Maar ja, da's wel erg moeilijk oordelen. Ik dacht zelf aan nog max 10 lessen eigenlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:33

Een nieuwe rijschool in Amstelveen bellen. Niet je achtergrond vertellen, maar alleen zeggen dat je 30 lessen hebt gehad in Den Haag, nog net niet klaar was voor examen en nu bent verhuist en graag zo snel mogelijk je rijbewijs wil halen. Geef zelf aan dat je denkt nog 5 lessen nodig te hebben. Laat ze dan maar objectief oordelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:34

Atelier Madame schreef:
Pippa schreef:Wel zou ik een gesprek met jouw instructeur aangaan en vragen welke punten er nog verbeterd moeten worden en zo een stappenplan bedenken voor de komende periode.

+1!!!!

Hoe bedoelen jullie een gesprek? Echt los van de rijles? Want deze punten geef ik na elke rijles aan, vraag ik expliciet wat er nog verbeterd moet worden enzo. Dan krijg ik dingen als doorstromen te horen, maar verder dat 't echt zooo veel beter gaat dan eerst. Misschien is een stappenplan wel handig, dat ik hem laat opschrijven wat we de komende lessen gaan doen? Of ben ik dan te veeleisend?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:35

Als je zelf vindt dat je goed rijdt zou ik toch aandringen op een examen over 6-8 weken (als je in die tijd ook nog een paar lessen kunt doen). Ik heb echt het idee dat hij je een beetje aan het lijntje houdt. Je kunt het in ieder geval proberen, dan krijg je ook feedback van de examinator en weet je precies wat je moet verbeteren als je zakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga do 18 okt 2012 - 2:36

Marin, jij betaalt. En ze verdienen al 50 lessen goed aan je... Denk niet dat je echt veeleisend KUNT zijn, toch? Je neemt wel een dienst af, klant is koning?

Vind dat van Ecrits trouwens wel een goed idee!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Poubelle do 18 okt 2012 - 2:36

Mijn instructeur gaf altijd aan waar we de komende lessen aan gingen werken, dit zette hij als opmerking bij m'n afspraken.
Ook denk ik dat als je twee keer in de week gaat lessen een stuk meer vooruit zal gaan.
Mijn instructeur(s) zeiden altijd dat je aan 1 keer in de week lessen niet veel hebt.
Anders zou ik nu stoppen met lessen, even flink gaan sparen zodat je daarna gewoon vaker in de week kan lessen.
Zo heb ik het ook gedaan. Je hebt wat ervaring die dan weer even boven moet komen, dan is het een kwestie van puntjes op de i zetten en je rijbewijs halen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Snack a Jack do 18 okt 2012 - 2:37

Ik weet niet bij welke rijschool je geweest bent, maar ik heb van verschillende mensen gehoor dat Stuivenvolt goed is. Bij ons in Uithoorn weet ik dat van Egmond en Dokter goed zijn.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:39

Pixie schreef:
Ook denk ik dat als je twee keer in de week gaat lessen een stuk meer vooruit zal gaan.
Mijn instructeur(s) zeiden altijd dat je aan 1 keer in de week lessen niet veel hebt.
Anders zou ik nu stoppen met lessen, even flink gaan sparen zodat je daarna gewoon vaker in de week kan lessen.
Inderdaad! Ik moest altijd het eerste kwartier/half uur een beetje inkomen, dus deed ook altijd 2 uur achter elkaar. Ik heb in 2,5 maand 40 lessen gehad, dus zo'n 4 uur per week. Ik denk dat dat beter is dan 1 keer per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:40

Pixie, twee keer in de week lessen heeft alleen nut als ik hier in de buurt ga lessen. Naar Den Haag red ik dat niet. Ik ben al met al 6 uur kwijt daarmee, dus dat is praktisch een werkdag.

Ik ga het even op me in laten werken of ik het idee van een andere rijschool in Amstelveen een goed idee vind, iedereen die met die tip kwam erg bedankt, daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

En vanavond uiteraard even rustig overleggen met m'n vriend, wat hij denkt.

Snack a Jack, bedankt voor die tips, ik ga die rijscholen eens bekijken.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Bazinga do 18 okt 2012 - 2:41

Marin schreef:Pixie, twee keer in de week lessen heeft alleen nut als ik hier in de buurt ga lessen. Naar Den Haag red ik dat niet. Ik ben al met al 6 uur kwijt daarmee, dus dat is praktisch een werkdag.

Ik ga het even op me in laten werken of ik het idee van een andere rijschool in Amstelveen een goed idee vind, iedereen die met die tip kwam erg bedankt, daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

En vanavond uiteraard even rustig overleggen met m'n vriend, wat hij denkt.

Snack a Jack, bedankt voor die tips, ik ga die rijscholen eens bekijken.


Echt niet? Staar je er niet op blind hè, want volgens mij begin je nu alleen maar aan jezelf te twijfelen en dat moet je ook niet doen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Phileine do 18 okt 2012 - 2:43

Ken je ook mensen in je nieuwe woonomgeving die rijles gehad hebben daar? Je zou eens kunnen informeren welke rijschool hen goed bevallen is. Mijn ouders hoorden om hen heen altijd mensen praten over een bepaalde rijschool en daar heb ik toen ook les gehad. Een vriendin ging lessen bij een goedkopere rijschool (eenmansbedrijfje) en hij heeft haar heel lang aan het lijntje gehouden. Ze is uiteindelijk wel twee keer zoveel geld kwijt geweest als ik (ze heeft ook zeven keer examen moeten doen, dat is ook een duur grapje).

De rijschool in Den Haag vind ik niet goed klinken. Het is toch logisch dat je uitleg wilt. Ik heb wel trucjes geleerd voor inparkeren (die ik wel weer allemaal vergeten ben, maar ach, toen kon ik het wel) en ik mocht alles vragen. Ik was ook een redelijk onzekere rijder, maar heb na ongeveer 40 lessen mijn rijbewijs gehaald (bij tweede keer afrijden, de eerste keer afrijden was na 30 lessen van een uur).

Ik snap dat je nu ook wel een keer examen wilt doen. Daarom zou ik nog eens rond gaan kijken naar rijscholen in je eigen omgeving (daar zal je uiteindelijk ook gaan rijden) en proberen een rijschool te vinden die wel theorie uit wil leggen en je snel examen wil laten doen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:43

Haha nou ik had twee rijscholen bekeken in Amstelveen, om eens een second opinion aan te vragen. En deze waar ik nu geweest ben, sprak me op het eerste gezicht het meeste aan. Maar daar twijfel ik nu dus ook aan. Maar was nog niet echt in me opgekomen om dan nóg een second opinion aan te vragen nee. Misschien beetje dom van me

Maar misschien maak ik het wel gewoon af in Den Haag, omdat ik nu toch al zo ver ben daar, en als ik dan zak, dan ga ik sowieso over naar A'veen (dan moet ik een volgend examen toch betalen).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 2:45

Marin schreef:
Atelier Madame schreef:
Pippa schreef:Wel zou ik een gesprek met jouw instructeur aangaan en vragen welke punten er nog verbeterd moeten worden en zo een stappenplan bedenken voor de komende periode.

+1!!!!

Hoe bedoelen jullie een gesprek? Echt los van de rijles? Want deze punten geef ik na elke rijles aan, vraag ik expliciet wat er nog verbeterd moet worden enzo. Dan krijg ik dingen als doorstromen te horen, maar verder dat 't echt zooo veel beter gaat dan eerst. Misschien is een stappenplan wel handig, dat ik hem laat opschrijven wat we de komende lessen gaan doen? Of ben ik dan te veeleisend?

Los gesprek inderdaad desnoods hem een mail laten opstellen met zijn plan. Ik deed het altijd per les, net zoals pixie, maar een lange termijn plan lijkt me voor jou beter.

Oh en idd hele goede tip van ecrits.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:45

Phileine, nee ken helaas niemand (behalve hier nu via het forum een aantal mensen) die hier rijles hebben gehad. M'n vriend zelf heeft zelfs nooit examen in NL gedaan, omdat je destijds je Amerikaanse rijbewijs nog kon om laten zetten met een simpele test.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:47

Ik had gewoon een map met punten die behandeld moesten worden per les vanuit de rijschool, en die behandelden we aan het einde van de les, of voor de les als er geen tijd was de keer ervoor. Zo wist ik wat ik goed had gedaan, wat beter kon en wat we nog moesten doen. Dit vond ik fijn & prettig werken. Dus ik zou dat inderdaad aangeven dat je zoiets fijn vindt, met een soort stappenplan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Blond do 18 okt 2012 - 2:47

Wat frustrerend zeg. Ik was ook geen rijwonder en was zo ontzettend blij dat ik eindelijk na 2x te zijn gezakt, mijn rijbewijs binnen had.

Ik zou eerst uit gaan zoeken of je het examengeld terug kunt krijgen. Gewoon uitzoeken of het kan. Want kan het niet, dan heb je geen keus en moet je daar afrijden.

Kan het wel, dan zou ik een andere rijschool in Amstelveen gaan zoeken. Welke lesauto's zie je vaak rijden? De grote rijscholen kopen veel examens in, dus de kans dat je dan lang moet wachten is dan kleiner. Vergeet niet dat je nu ongelofelijk veel geld extra kwijt bent vanwege de reiskosten, als je nog 10 tot 15 lessen nodig hebt, reken eens uit hoeveel geld dat is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Pompoen do 18 okt 2012 - 2:52

Marin schreef:Phileine, nee ken helaas niemand (behalve hier nu via het forum een aantal mensen) die hier rijles hebben gehad. M'n vriend zelf heeft zelfs nooit examen in NL gedaan, omdat je destijds je Amerikaanse rijbewijs nog kon om laten zetten met een simpele test.


Ik heb bij de ANWB gelest in Amsterdam West, ik heb toen een 10-daagse cursus gedaan en ik ben er écht héél erg over te spreken. Maar de ANWB is niet goedkoop. Je zou ze kunnen bellen of je bij hun een second opinion kunt krijgen of een intest of iets dergelijks. Ze hebben ook gewone normale lessen, dus niet 10-daags zeg maar. Maar ik heb bij de ANWB wel zoiets van: dan weet je tenminste zeker dat je kwaliteit krijgt. Ze hadden toendertijd ook het hoogste slagingspercentage van Amsterdam (maar in Amsterdam ligt dat percentage vrij laag naar het schijnt).

Edit: ik heb even gekeken en een intest bij de anwb kost 35 euro, is een persoonlijk gesprek en een proefles. Die intest doen ze normaal in de simulator en soms op de openbare weg, ik zou er dan in jouw geval wel op aandringen dit op de openbare weg te laten plaatsvinden omdat je in principe al zo ver bent!
http://www.anwb.nl/auto/rijbewijs/autorijopleiding/intest-proefles


Laatst aangepast door тыквашка op do 18 okt 2012 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 2:53

Chance, heldere reactie, dank je! Wat jij schrijft klinkt als een duidelijk plan wat ik even moet aflopen voor ik een beslissing kan maken.

De rijschool in Amstelveen heeft gezegd dat zij dit voor mij gaan uitzoeken, of ik het examengeld terug kan krijgen en het dan bij hen kan besteden. Dat hoor ik via hen. Maar ja, ik had ook niet echt een fantastisch gevoel bij deze rijschool (of iig instructeur), dus ik weet niet goed of ik dat dan moet doen. Maar ik wacht in elk geval even hun antwoord af.

Ik heb het net even uitgerekend en het kost mij 14 euro per keer qua reiskosten. Valt nog mee, maar tikt al gauw aan natuurlijk. Rijles in Den Haag is wel goedkoper dan in Amstelveen, maar met die reiskosten er bij is het uiteindelijk duurder.

Ik weet twee grote rijscholen hier die ik vaak zie rijden, dat waren de rijscholen die ik overwoog voor de second opinion. Eentje daarvan heb ik nu gehad dus. Ik zal eens googlen en ogen open houden naar andere.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:59

Ecrits schreef:Een nieuwe rijschool in Amstelveen bellen. Niet je achtergrond vertellen, maar alleen zeggen dat je 30 lessen hebt gehad in Den Haag, nog net niet klaar was voor examen en nu bent verhuist en graag zo snel mogelijk je rijbewijs wil halen. Geef zelf aan dat je denkt nog 5 lessen nodig te hebben. Laat ze dan maar objectief oordelen.

Dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 3:03

Luce schreef:
Ecrits schreef:Een nieuwe rijschool in Amstelveen bellen. Niet je achtergrond vertellen, maar alleen zeggen dat je 30 lessen hebt gehad in Den Haag, nog net niet klaar was voor examen en nu bent verhuist en graag zo snel mogelijk je rijbewijs wil halen. Geef zelf aan dat je denkt nog 5 lessen nodig te hebben. Laat ze dan maar objectief oordelen.

Dit.

Maar dit is niet helemaal de waarheid natuurlijk he. Maar misschien wel een slimme tactiek?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  June do 18 okt 2012 - 3:07

Als je er al naartoe gaat en je twijfels uit, ruiken zij ook geld. Soms is liegen geoorloofd en ik zou dat in dit geval zeker doen. Eens met Ecrits dus.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 2 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum