Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles, nou weet ik het echt niet meer

+22
Bazinga
LaBird
Burn
Monte
Niekske
Carra
Jeanette
Elliot
Lenthe
Magenta
June
Pompoen
Phileine
Snack a Jack
Poubelle
Paper Crown
Atelier Madame
mouette
Reeza
SoGood
litllejoy
Rush
26 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:09

June schreef:Als je er al naartoe gaat en je twijfels uit, ruiken zij ook geld. Soms is liegen geoorloofd en ik zou dat in dit geval zeker doen. Eens met Ecrits dus.

Dit smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 3:09

Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Magenta do 18 okt 2012 - 3:10

Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:11

Magenta schreef:Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.

Mwoah, veel wel hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 3:11

Paper Crown schreef:Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.

Ik hoor van iedereen met wie ik t erover heb dat daar dus wel regeltjes voor zijn. Als je achteruit in wil parkeren moet je zo ver naar voren rijden blabla. Ik weet de regel dus niet precies want nooit geleerd. Maar daar zou ik veel aan hebben. Dat t gevoel en ervaring voor groot deel is snap ik, maar ik wil ook uitleg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Rush do 18 okt 2012 - 3:11

Paper Crown schreef:Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.
Toen ik afreed moest je 2 bijzondere verrichtingen doen en als je die niet kon, kreeg je nog een derde verrichting om 'het goed te maken'. Als je die ook fout deed, dan was je wel gezakt. Maar misschien is dat veranderd.

Daarom is die TTT ook, zodat je tijdens het examen alleen maar hoeft te rijden en geen gekke dingen meer hoeft te 'halen'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Magenta do 18 okt 2012 - 3:12

Luce schreef:
Magenta schreef:Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.

Mwoah, veel wel hoor.
Maar niet alle. En wil ze een goede chauffeur worden, moet daar toch wat tijd en aandacht aan besteedt worden.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Rush do 18 okt 2012 - 3:14

Marin schreef:
Paper Crown schreef:Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.

Ik hoor van iedereen met wie ik t erover heb dat daar dus wel regeltjes voor zijn. Als je achteruit in wil parkeren moet je zo ver naar voren rijden blabla. Ik weet de regel dus niet precies want nooit geleerd. Maar daar zou ik veel aan hebben. Dat t gevoel en ervaring voor groot deel is snap ik, maar ik wil ook uitleg.
Klopt! Daar zijn inderdaad wel 'regels' voor.

Ik heb ze alleen nooit gebruikt, toen ik eenmaal m`n rijbewijs had. Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 394967


Laatst aangepast door Rush op do 18 okt 2012 - 3:18; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:14

Magenta schreef:
Luce schreef:
Magenta schreef:Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.

Mwoah, veel wel hoor.
Maar niet alle. En wil ze een goede chauffeur worden, moet daar toch wat tijd en aandacht aan besteedt worden.

Voor een objectief oordeel lijkt me de tactiek van Ecrits nog best een logische eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 3:17

Paper Crown schreef:Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.

Regeltjes behalve in een vak parkeren en naast een andere auto heb je niet. Maar je hebt wel trucjes; meetpunten. Zodat je weet wanneer je ongeveer moet insturen, terugsturen etc. Mij hielp dat heels erg om het gevoel te ontwikkelen. Soms gewoon een hele les wel 5x of 10x oefenen net zolang tot het goed gaat. Dat kan echt helpen. Nu doe ik het ook op gevoel, door goed te kijken, maar als je dat gevoel niet van jezelf hebt moet je dat met trucjes ontwikkelen.

Wat je mbt de bijzondere verrichtingen ook moet bedenken: het is even een rust momentje. Je kunt even rustig kijken en stilstaan. Voor je dan wegrijdt haal je nog eens diep adem. Die gedachte hielp mij echt heel erg.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Rush do 18 okt 2012 - 3:18

Ja handige meetpunten zijn het idd, geen echte regels. Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 3:21

Idd en als ik het zo bekijk ben jij best een theoretisch persoon marin? Minder praktisch ingesteld? Iig dat is ook meestal met rijden, dat de praktische mensen makkelijker slagen dan de hele theoretische mensen. Juist dan zijn meetpunten een houvast, zolang je het maar combineert met goed kijken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:22

Magenta schreef:
Luce schreef:
Magenta schreef:Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.

Mwoah, veel wel hoor.
Maar niet alle. En wil ze een goede chauffeur worden, moet daar toch wat tijd en aandacht aan besteedt worden.

Maar je weet toch niet wie je treft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:24

Megara schreef:
Magenta schreef:
Luce schreef:
Magenta schreef:Eerlijk zijn tegen de rijschool die je benadert, ze zijn er niet allemaal op uit om zoveel mogeljik geld van je af te troggelen.

Mwoah, veel wel hoor.
Maar niet alle. En wil ze een goede chauffeur worden, moet daar toch wat tijd en aandacht aan besteedt worden.

Voor een objectief oordeel lijkt me de tactiek van Ecrits nog best een logische eigenlijk.


Ik heb het zo gedaan. Ik had al wel 40 lessen gehad, mijn tt gehaald en ik mocht van die vent maar niet op. Ik was er klaar mee en ik was ook geen geboren chauffeuse, maar op een gegeven moment wilde ik gewoon op examen. Maar nee, blabla, nog minstens 15 lessen.

Ik heb het zo gespeeld en mocht na 5 lessen op. En gehaald. Ik heb bij die andere rijschool 2 instructeurs gehad die zeiden dat ik het nog niet kon. En van zelf rijden leer je uiteindelijk het beste.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Marin do 18 okt 2012 - 3:55

Als ik er zo over nadenk, klinkt dat nog best als een goede tactiek, Ecrits. Als ik me inderdaad kwetsbaar en onzeker opstel bij een rijschool, zullen ze minder geneigd zijn mij eerder op te laten gaan.
Afijn, ik heb het ook even rustig met m'n vriend besproken en hij vindt dat deze rijschool in A'veen in elk geval niet als een optie klinkt en dat ik voor de rest het maar even moet laten bezinken en afwachten wat er uberhaupt mogelijk is met dat examen waar te doen.

Ben in elk geval blij dat ik 't even kwijt kon.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 3:58

Vervelend zeg.. Ik zou hetzelfde doen als ecrits zegt..

Ik ben begonnen met lessen in Den haag maar nu naar Amstelveen verhuisd. Dan zeg je gewoon dat je denkt nog maximaal 5/10 lessen nodig hebt en graag zo snel mogelijk af wilt rijden. Ik zou dan ook gewoon in Amsterdam afrijden.. Ik bedoel verkeer is wat mij betreft verkeer.. en het zijn beide gewoon grotere drukke steden dus daar zou ik mij niet blind opstaren.

Bij mijn rijschool mocht ik ook steeds niet op terwijl ik gewoon prima reed (ik voelde me ook heerlijk in de auto).. Toen heb ik gewoon gezegt dat ik wilde dat ze het examen inplanden.. Nou veel tegenspraak hebben ze het toch gedaan en 3 weken later had ik mijn rijbewijs in handen. Het examen duurde echt 10 minuten toen mocht ik al terug, heb 2 bijzondere verrichtingen gedaan en ik had geen enkele fout gemaakt. Dus rijscholen kunnen je echt wel aan het lijntje houden.

Ik zou dus echt met een schone lei in Amstelveen beginnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 4:00

Rush schreef:
Paper Crown schreef:Je hebt het over regeltjes? Wat voor regels dan? Los van verkeersregels natuurlijk maar bijv parkeren Marin, is gevoel.. kijken en gevoel volgen. Rijden is op gevoel. Behalve op je rijles, dan moet je superoverdreven kijken maar ze laten je niet zakken op parkeren of andere bijzondere verrichtingen.
Toen ik afreed moest je 2 bijzondere verrichtingen doen en als je die niet kon, kreeg je nog een derde verrichting om 'het goed te maken'. Als je die ook fout deed, dan was je wel gezakt. Maar misschien is dat veranderd.

Daarom is die TTT ook, zodat je tijdens het examen alleen maar hoeft te rijden en geen gekke dingen meer hoeft te 'halen'.

Haha, ik denk dat het juist is veranderd nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Ik heb hem al 10 jaar.. :shock:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 4:03

Ik moet eerlijk zeggen ik kan heel goed autorijden, ik mocht ook met 23 lessen op en in 1x geslaagd. Ben net een kerel betreft het parkeren, ik zet hem er kaarsrecht in het kleinste vak in, dus misschien heeft de instructeur nooit echt die richtlijnen mij geleerd..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  June do 18 okt 2012 - 4:14

Ik zou trouwens denk ik sowieso in Den Haag weggaan. Dat is dan wel zonde van het geld als je dat examen niet terugkrijgt, maar ik krijg ook het gevoel dat je aan het lijntje gehouden wordt. Zeker omdat de opmerkingen zo vaag zijn. Ik denk dat als je daar blijft je sowieso duurder uit bent, zelfs als je dat geld voor dat examen niet terugkrijgt. Die man heeft nog niet eens een schatting van hoe dichtbij je bent. Hoeveel lessen is dat dan wel niet weg Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 1270000679?

Ik werd op een gegeven moment ook moedeloos overigens. Ik heb in totaal zestig uur gelest, maar ook wel drie examens gehad en niet maar één. Ik ben ook echt niet praktisch.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Lenthe do 18 okt 2012 - 5:03

Jammer dat je zo ver weg woont, maar ik had ik het oosten van het land nog wel een goede rijschool geweten!
Ik heb echt een superinstructeur gehad! Hele rustige man, die overal de tijd voor nam bij de uitleg en zijn manier van lesgeven aanpaste op zijn leerling. Ik had een moment tijdens mijn lessen waarbij alles mis ging, toen moest ik de auto parkeren en vroeg hij wat er was... Ik overstuur dat alles mis ging laughcry Even gepraat en weer moed ingesproken en uiteindelijk ben ik met heel weinig lessen in een keer geslaagd.
Die rijschool was echt een school die je serieus nam en echt geen geld wilde aftroggelen.

Ik zou, als ik jou was, echt eens gaan rondkijken bij een rijschool waar je wel een goed gevoel bij hebt! Het is zonde om iedere keer heen en weer te moeten reizen om daar lessen te volgen waar je alleen maar onzeker van wordt!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Rush do 18 okt 2012 - 5:06

Paper Crown schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik kan heel goed autorijden, ik mocht ook met 23 lessen op en in 1x geslaagd. Ben net een kerel betreft het parkeren, ik zet hem er kaarsrecht in het kleinste vak in, dus misschien heeft de instructeur nooit echt die richtlijnen mij geleerd..
Same here, 17 lessen en toen was ik klaar. Ik weet de handigheidjes wel, maar heb ze nooit gebruikt.

Ik heb mn rijbewijs bijna 5 jaar, dus tussen ons in zal het veranderd zijn idd PC :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Elliot do 18 okt 2012 - 5:11

Mag ik vragen bij welke rijschool in Amstelveen je hebt gelest? Ik ken namelijk nog wel een goede daar! S.tuivenvolt heet ie. Die hebben gewoon goeie auto's en meerdere instructeurs, dus als je het bij de één niet prettig vind kun je een andere vragen. Ik zou gewoon hier in Amstelveen/Amsterdam gaan lessen en afrijden, ik vind het echt klinken alsof je in DH aan het lijntje gehouden wordt!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 5:26

Ik ben ook aan het lijntje gehouden, is gewoon makkelijk geld verdienen voor die gasten. Je rijdt redelijk goed dus dat zijn gewoon "Happy Hours" voor de intructeur.

Ik zou gewoon in de woonplaats waar je nu woont een goede rijschool zoeken en dan inderdaad aangeven dat je nog 5 a 10 lessen nodig hebt voor het examen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Pompoen do 18 okt 2012 - 6:05

Paper Crown schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik kan heel goed autorijden, ik mocht ook met 23 lessen op en in 1x geslaagd. Ben net een kerel betreft het parkeren, ik zet hem er kaarsrecht in het kleinste vak in, dus misschien heeft de instructeur nooit echt die richtlijnen mij geleerd..

Haha ja dit heb ik ook met parkeren, heb het altijd een makkie gevonden. Zelfs toen ik op mijn TTT dat als bijzondere verrichting moest doen draaide ik 'm keurig en kaarsrecht in, terwijl ik de rest van die toets alles fout deed van de zenuwen. Ik heb daarna ook altijd in Amsterdam moeten parkeren in een behoorlijk schuin aflopende straat (je achteruit had je niet nodig als je met je neus omhoog stond) en dat ging eigenlijk altijd prima.

Alleen, ik kon dus heel lang niet insteken in van die parkeerhavens, echt zo raar! Maar goed dat had ik dus ook niet geleerd... en nu doe ik dat ook achteloos.

Maar ik heb die trucjes wel geleerd hoe ze precies zijn weet ik niet meer, ik doe ze eigenlijk automatisch zo. Maar als ik in een andere auto zit merk ik wel dat ik wat meer op dat soort regeltjes terug val.

@Marin, het lijkt me een ontzettend lastige situatie. Ik zou toch ook je rijschool zelf bellen en vragen of het mogelijk is dat ze dat examengeld naar je terugstorten zodat je dat ook in Amsterdam kunt gaan doen vanwege die verhuizing. Ik zou gewoon zeggen dat het je nogal opbreekt om voor die uurtjes les uren te moeten reizen en dat het je nogal veel geld kost ook.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  TukTuk do 18 okt 2012 - 6:40

Wat een klote situatie zeg! Bedenk jezelf ook goed dat een andere auto ook gewoon wennen is he! Dat is voor iedereen wennen, je raakt gewend aan de koppeling, en dat afslaan is puur omdat de koppeling gewoon anders is als in jouw les auto. De koppeling van mijn auto is bijvoorbeeld heel gevoelig, ik ben er aan gewend, maar toen mijn vader er een keer in reed, sloeg ie ook af. Daarnaast had je waarschijnlijk zenuwen door die nieuwe instructeur, nieuwe omgeving, dat is echt allemaal normaal! Laat je niet gek maken hoor! Probeer wat zelfvertrouwen te hebben!

Misschien kan je eens kijken op de site van het CBR naar een rijschool die een hoog slaagpercentage heeft maar ook een hoog aantal eerste examens, want een slaagpercentage van 90% zegt niet zoveel, als ze maar 10 personen examen hebben laten doen. Daarnaast kan je ook op websites kijken van rijscholen, misschien kan je een rijschool vinden waar ze met hetzelfde merk en eventueel ook type auto lessen? Dan hoef je in ieder geval niet te wennen aan een nieuwe auto.

Ik zou ook de tip aanhouden die iemand al eerder gaf, zeg gewoon dat je verhuisd bent, al 30 lessen hebt gehad en je alleen nog een paar lessen nodig hebt voor het examen. Niet te onzeker overkomen, natuurlijk zijn er ook eerlijke rijscholen, maar er zijn er ook zoveel die wel misbruik van hun studenten maken, ik zou de gok dus niet nemen door te eerlijk te zijn.
Dat je zo onzeker bent nu, komt ook gewoon door je rij instructeur, die constant zo vaag blijft etc. Hopelijk tref je een eerlijke instructeur die jouw wat meer vertrouwen in jezelf zal geven!

Overigs, mocht je dat examen niet kunnen verzetten, zou ik dat verloren geld voor lief nemen en toch overstappen.. Dat examen is rond de 200 euro, dat zullen 4 lessen zijn.. Als je een goede rijschool treft, ga je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit zijn en meer dan 4 lessen besparen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles, nou weet ik het echt niet meer - Pagina 3 Empty Re: Rijles, nou weet ik het echt niet meer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum