Zwanger worden na miskraam.
+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers
Pagina 5 van 17
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Re: Zwanger worden na miskraam.
Laatst aangepast door Makamba op za 27 okt 2012 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word hier gek. Vandaag is mn nod. Omdat ik vrijdag té nieuwsgierig was en ik bij mn vorige zwangerschap op mn nod een knalpositieve test had dacht ik dat er wel een dun streepje zou verschijnen als ik vrijdag zou testen. Helaas, geen streepje te bekennen. Vond t jammer maar niet erg, dan wist ik tenminste dat het niet zo was en kon ik niet onbewust de menstruatie tegenhouden. Maar...nu is de dag dus bijna om en nog niks van een menstruatie te bekennen...en vrijdag heb ik de laatste test gebruikt die we nog in huis hadden. Kan mezelf wel voor mn kop slaan! Toen we bezig waren voor ons eerste kindje werden mijn cyclussen gaandeweg steeds langer. De laatste 2x zat ik op 35 dgn. Hoop niet dat dit nu ook weer het geval is...
Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben (ga proberen te wachten met nog eens testen tot vrijdagmorgen, dan is mijn vriend ook thuis) en anders dat ik weer snel ongesteld mag worden!
Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben (ga proberen te wachten met nog eens testen tot vrijdagmorgen, dan is mijn vriend ook thuis) en anders dat ik weer snel ongesteld mag worden!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
@ MM, hopelijk was je te vroeg en heb je vrijdag een positieve test.
@ Weegschaal, Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Ik hoop zo dat er wat uit de scopie komt en dat ze er dan wat aan kunnen doen. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
@ Jasmine, wat naar dat je nu van de slechte berichten over de medicatie leest. Kun je dat nog bij een arts navragen. Duurt inderdaad nog wel even voordat je bij de gyn terecht kan en snap je ongeduld wel. Hier wil ik ook zo graag verder, maar ja moet ook afwachten wanneer mijn cyclus op gang komt.
@ Makamba, wat ontzettend naar dat je nog steeds van die grote verdriet momenten hebt. Hier gun ik T ook zo graag een broertje of zusje maar kan er niets aan veranderen en wie weet kom je snel je droomkerel tegen. Heel veel sterkte en ik vind het fijn dat je hier in elke geval je verhaal kunt doen.
@ Sofie, spannend weer hoor. ik hoop inderdaad dat de arts het ook aan jou wil vertellen.
@ Filoria, balen dat je weer ongesteld bent geworden.
@ all, hier geen ongesteldheid te bekennen. Verlies gewoon nog steeds deeltjes van de mk. Heb ook geen test gedaan of mijn hcg uit het lichaam is. Ik wacht wel af. hoop alleen niet dat ik komend weekend ongesteld ga worden, want dan zijn we een weekendje weg.
@ Weegschaal, Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Ik hoop zo dat er wat uit de scopie komt en dat ze er dan wat aan kunnen doen. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen.
@ Jasmine, wat naar dat je nu van de slechte berichten over de medicatie leest. Kun je dat nog bij een arts navragen. Duurt inderdaad nog wel even voordat je bij de gyn terecht kan en snap je ongeduld wel. Hier wil ik ook zo graag verder, maar ja moet ook afwachten wanneer mijn cyclus op gang komt.
@ Makamba, wat ontzettend naar dat je nog steeds van die grote verdriet momenten hebt. Hier gun ik T ook zo graag een broertje of zusje maar kan er niets aan veranderen en wie weet kom je snel je droomkerel tegen. Heel veel sterkte en ik vind het fijn dat je hier in elke geval je verhaal kunt doen.
@ Sofie, spannend weer hoor. ik hoop inderdaad dat de arts het ook aan jou wil vertellen.
@ Filoria, balen dat je weer ongesteld bent geworden.
@ all, hier geen ongesteldheid te bekennen. Verlies gewoon nog steeds deeltjes van de mk. Heb ook geen test gedaan of mijn hcg uit het lichaam is. Ik wacht wel af. hoop alleen niet dat ik komend weekend ongesteld ga worden, want dan zijn we een weekendje weg.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@Mystery Mom, wat spannend zeg. Ik zal voor je duimen, hopelijk heb je te vroeg getest.
@Weegschaal, wat een hoop onzekerheid nog zeg. Wel fijn dat je nu een goede arts treft en dat je scopie vervroegd kon worden. Ik zie trouwens dat wij vanaf dezelfde maand aan het proberen zijn. Toch confronterend om te zien hoe lang dat eigenlijk al is.
@Jasmine, jeetje dat moet ontzettend schrikken zijn om te lezen over die medicatie. Duurt ook allemaal zo lang nu. Hopelijk kun je de 26ste je vragen bij de arts neerleggen.
@Makamba . Ik vind het echt heel mooi van die ring, misschien dat ik dat ooit ook nog wel laat doen. Het voelt nu niet als 'klaar'. Het doosje helpt, maar ik kan het niet goed afmaken. Bijvoorbeeld foto's van mijn buik toevoegen enzo, dat is (nog) te confronterend.
@Nillis, ik hoop dat je snel ongesteld wordt. Ik herken je gevoel.
@Filoria , hoop dat het jullie ook snel gegund is. Krijg bijna tranen in mijn ogen als ik lees wat je schrijft.
@Sofie, duurt nog even, maar als ik niet meer online ben voor die tijd: alvast een fijne verjaardag!
@all, ik kan de 24ste bij de gynaecoloog terecht. Ze vonden het toch wel nodig om langs te komen (in tegenstelling tot de HA door wie ik afgescheept werd met "wacht maar af" ). Cyclus is behoorlijk in de war sinds de curettage. Ik hoop zo dat het geen complicatie is. Sinds die rare korte cyclus van 18 dagen verlies ik nu nog steeds bloed (zit op dag 10 of 11 ofzo...)
@Weegschaal, wat een hoop onzekerheid nog zeg. Wel fijn dat je nu een goede arts treft en dat je scopie vervroegd kon worden. Ik zie trouwens dat wij vanaf dezelfde maand aan het proberen zijn. Toch confronterend om te zien hoe lang dat eigenlijk al is.
@Jasmine, jeetje dat moet ontzettend schrikken zijn om te lezen over die medicatie. Duurt ook allemaal zo lang nu. Hopelijk kun je de 26ste je vragen bij de arts neerleggen.
@Makamba . Ik vind het echt heel mooi van die ring, misschien dat ik dat ooit ook nog wel laat doen. Het voelt nu niet als 'klaar'. Het doosje helpt, maar ik kan het niet goed afmaken. Bijvoorbeeld foto's van mijn buik toevoegen enzo, dat is (nog) te confronterend.
@Nillis, ik hoop dat je snel ongesteld wordt. Ik herken je gevoel.
@Filoria , hoop dat het jullie ook snel gegund is. Krijg bijna tranen in mijn ogen als ik lees wat je schrijft.
@Sofie, duurt nog even, maar als ik niet meer online ben voor die tijd: alvast een fijne verjaardag!
@all, ik kan de 24ste bij de gynaecoloog terecht. Ze vonden het toch wel nodig om langs te komen (in tegenstelling tot de HA door wie ik afgescheept werd met "wacht maar af" ). Cyclus is behoorlijk in de war sinds de curettage. Ik hoop zo dat het geen complicatie is. Sinds die rare korte cyclus van 18 dagen verlies ik nu nog steeds bloed (zit op dag 10 of 11 ofzo...)
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Ik heb officieel een k*tdag vandaag. Ik ben ongesteld geworden (al is t nog niet helemaal doorgezet maar dat gaat wel gebeuren denk ik) en ik krijg zojuist een berichtje van een vriendin datze zwanger is van de 2e. Haar oudste is net 1 geworden...ik ben echt heel blij voor hun maar stiekem vind ik dat wij eerst aan de beurt waren
Sorry voor alweer een egoberichtje...heb even geen zin om verdr te reageren
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
MM: voor jou. Ik herken dat wel hoor, ik heb dat gevoel ook al menig keer weg moeten slikken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
MM, ik ken het, pas geleden ook berichtje vsn een vriendin. De jongste is misschien net 7 maanden, en ze is alweer zwanger, heb haar al een poosje niet meer gesproken (geen zin in, het moet altijd van mijn kant komen). Ze zal nu wel ongeveer 19 wk zijn.
Ik weet dus precies hoe je je voelt!
Ik weet dus precies hoe je je voelt!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
mystery mom schreef:Ik heb officieel een k*tdag vandaag. Ik ben ongesteld geworden (al is t nog niet helemaal doorgezet maar dat gaat wel gebeuren denk ik) en ik krijg zojuist een berichtje van een vriendin datze zwanger is van de 2e. Haar oudste is net 1 geworden...ik ben echt heel blij voor hun maar stiekem vind ik dat wij eerst aan de beurt waren
Heel herkenbaar, alleen dan een vriendin/kennis die zwanger is van de derde. Sterkte meid
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Mag ik even een vraagje stellen?
Ik heb begin sept een curretage ondergaan, daarna keurig na een maand ongesteld geworden. Maar nu ineens ben ik het weer...Terwijl er nog maar anderhalve wk tussenzat. Apart...Is het bekend bij anderen die ook een mk hebben gehad??? Cyclus in de war??
Ik heb begin sept een curretage ondergaan, daarna keurig na een maand ongesteld geworden. Maar nu ineens ben ik het weer...Terwijl er nog maar anderhalve wk tussenzat. Apart...Is het bekend bij anderen die ook een mk hebben gehad??? Cyclus in de war??
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Jasmine: Hoe gaat het nu met je?
Kan mij voorstellen dat je die rust helemaal niet wil en je weer zwanger wil zijn. Jeetje, dat die medicijnen schadelijk kunnen zijn die je slikt. Kan je het niet ergens navragen. Hier willen ze de medicijnen van mijn man testen (wel voor iets anders dan wat jij gebruikt).
Makamba: Hoe gaat het nu met je?
Nillis: Leuk een weekendje weg, waar gaan jullie heen?
Tummy: Dank je wel!
Fijn dat je volgende week al bij de gynaecoloog terecht kan. Balen dat je cyclus zo in de war is. Hoelang is de curettage nu geleden?
MM: Balen dat je ongesteld bent geworden.
Linnie: Hoe gaat het met jou?
Morgen weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Zit dan alweer op dag 12. Dan als het goed is ook de uitslag van mijn man. Ben heel benieuwd. Ook morgen nog taarten bakken samen met B. en nog boodschappen doen, dus een drukke dag. Weet niet of het morgen lukt om te vertellen hoe het was, anders zal het zaterdag worden, want vrijdag ook geen tijd.
Kan mij voorstellen dat je die rust helemaal niet wil en je weer zwanger wil zijn. Jeetje, dat die medicijnen schadelijk kunnen zijn die je slikt. Kan je het niet ergens navragen. Hier willen ze de medicijnen van mijn man testen (wel voor iets anders dan wat jij gebruikt).
Makamba: Hoe gaat het nu met je?
Nillis: Leuk een weekendje weg, waar gaan jullie heen?
Tummy: Dank je wel!
Fijn dat je volgende week al bij de gynaecoloog terecht kan. Balen dat je cyclus zo in de war is. Hoelang is de curettage nu geleden?
MM: Balen dat je ongesteld bent geworden.
Linnie: Hoe gaat het met jou?
Morgen weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Zit dan alweer op dag 12. Dan als het goed is ook de uitslag van mijn man. Ben heel benieuwd. Ook morgen nog taarten bakken samen met B. en nog boodschappen doen, dus een drukke dag. Weet niet of het morgen lukt om te vertellen hoe het was, anders zal het zaterdag worden, want vrijdag ook geen tijd.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Ik was opzoek naar het lijstje en zie nu dat er pagina's zijn verwijderd en ook is het lijstje weg.
Sofie- Fluisteraar
Gaat wel goed met mij, wel heb ik het idee dat mijn cyclus enorm verstoord is ivm de miskraam. Ben al een week overtijd, en alleen maar negatieve testen gehad...
Succes morgen en veel plezier met bakken!
Succes morgen en veel plezier met bakken!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@ Sofie; Ik ben dan ook erg benieuwd naar de uitslag van je man! Mijn man wil het graag getest hebben, die wil graag zekerheid. Dus dit kaarten we dan weer eens aan als het vaker misgaat. Spannend voor jullie morgen!
@ Jasmine; Vreselijk he, dat lange wachten. Die onzekerheid is echt slopend. Wat erg dat je dat onderzoek tegenkwam Ga je dit nog met een arts bespreken? Dat de week maar om mag vliegen en je op controle kan!
@ Makamba; Wat moeilijk toch ook als die wens zo sterk is en jij op jouw manier geen kans hebt om deze te laten lukken. Kan me voorstellen dat je juist dan vaak denkt aan 'wat als'. Dikke
@ Mystery mom; Hele dikke
@ Nillis; Dat je dan na het weekendje weg maar ongesteld mag worden! Waar ga je heen?
@ Tummy; Lang is het he, die 19 maanden. En dan de gedachte dat het nog wel veel langer kan gaan duren... Hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de gyn, dit is ook niks!
@ Sweet; Was het dan na 4 weken wel echt een menstruatie? Ik had vaak langerdurende tussentijdse bloedingen, mijn eerste menstruatie kwam alle keren pas na ruim 6 weken.
Nog een week en dan is de scopie al. Ben blij dat het gaat plaatsvinden, maar zie er wel een beetje tegenop...
@ Jasmine; Vreselijk he, dat lange wachten. Die onzekerheid is echt slopend. Wat erg dat je dat onderzoek tegenkwam Ga je dit nog met een arts bespreken? Dat de week maar om mag vliegen en je op controle kan!
@ Makamba; Wat moeilijk toch ook als die wens zo sterk is en jij op jouw manier geen kans hebt om deze te laten lukken. Kan me voorstellen dat je juist dan vaak denkt aan 'wat als'. Dikke
@ Mystery mom; Hele dikke
@ Nillis; Dat je dan na het weekendje weg maar ongesteld mag worden! Waar ga je heen?
@ Tummy; Lang is het he, die 19 maanden. En dan de gedachte dat het nog wel veel langer kan gaan duren... Hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de gyn, dit is ook niks!
@ Sweet; Was het dan na 4 weken wel echt een menstruatie? Ik had vaak langerdurende tussentijdse bloedingen, mijn eerste menstruatie kwam alle keren pas na ruim 6 weken.
Nog een week en dan is de scopie al. Ben blij dat het gaat plaatsvinden, maar zie er wel een beetje tegenop...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ Sofie; Hoe was de afspraak?
Weegschaal- Kletskop
Sofie, ik ben ook benieuwd naar de uitslag.
Weegschaal, de scopie is deze week al, fijn dat het sneller kon.
En voor iedereen:
Weegschaal, de scopie is deze week al, fijn dat het sneller kon.
En voor iedereen:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@ weegschaal, we waren met vriend zijn familie en zijn naar belgie geweest. Degene die organiseert die bepaald de plek dus wij wisten nog niet waar we heen gingen. Zaten in een huis met z'n allen (10 volwassen en 3 kids) Erg leuk, maar vermoeiend. Succes met de scopie en kan me voorstellen dat je er ook wel een tegenop ziet.
@ Sofie, hoe was het bij de gyn?
@ MM, hoe is het bij jou?
@ Jasmine, ben jij al ongesteld geworden?
@ all, hier nog niet ongesteld, maar voel me verder goed. Verder geen bijzonderheden. van de week wel een drukke week, want T is zaterdag jarig.
@ Sofie, hoe was het bij de gyn?
@ MM, hoe is het bij jou?
@ Jasmine, ben jij al ongesteld geworden?
@ all, hier nog niet ongesteld, maar voel me verder goed. Verder geen bijzonderheden. van de week wel een drukke week, want T is zaterdag jarig.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Hmm, ik dacht dat ik hier vrijdagochtend een berichtje had geplaatst, maar toch niet. Sorry, dan voor de late reactie.
Donderdag goed nieuws gekregen. Het zaad van mijn man is goed, uitstekend zelfs. Ik had een echo en er was een follikel van 17 mm (op dag 12). Normaal zit ik op dag 13 tussen de 11 en 15 mm. Dus deze keer een cyclus van rond de 28 dagen, want op dag 14, heb ik mijn eisprong gehad. Baarmoederslijmvlies was deze keer 6 mm, terwijl ik eerst rond de 8 zat. Nu afwachten tot 3 november.
Gelukkig weer veel afleiding, nu druk met de verjaardag van B. aanstaande zaterdag. Ze is er helemaal vol van, zo leuk om te zien hoe ze er mee bezig is. Vandaag een trui gemaakt voor B. en billendoekjes voor haar pop.
Donderdag goed nieuws gekregen. Het zaad van mijn man is goed, uitstekend zelfs. Ik had een echo en er was een follikel van 17 mm (op dag 12). Normaal zit ik op dag 13 tussen de 11 en 15 mm. Dus deze keer een cyclus van rond de 28 dagen, want op dag 14, heb ik mijn eisprong gehad. Baarmoederslijmvlies was deze keer 6 mm, terwijl ik eerst rond de 8 zat. Nu afwachten tot 3 november.
Gelukkig weer veel afleiding, nu druk met de verjaardag van B. aanstaande zaterdag. Ze is er helemaal vol van, zo leuk om te zien hoe ze er mee bezig is. Vandaag een trui gemaakt voor B. en billendoekjes voor haar pop.
Sofie- Fluisteraar
Weegschaal heb je de scopie al gehad?
Sofie- Fluisteraar
Sofie schreef:Weegschaal heb je de scopie al gehad?
Vanmorgen, was even flink doorbijten maar wel te doen. Ze hebben gelukkig geen rare afwijkingen gevonden. Wel was er duidelijk te zien dat mijn baarmoederslijmvlies veel te dun was, maar volgens de arts die de scopie deed hangt dit voor zover ze weten alleen samen met zwanger worden wat geen probleem is. Maandag heb ik een belafspraak met mijn eigen gyn, dan hoor ik of ze er iets mee willen doen.
Weegschaal- Kletskop
@ Nillis; Je bent dus niet echt uitgerust van het weekendje weg
@ Sofie; Fijn dat het zaad van je man goed was. En spannend weer de komende weken, ik duim!
@ Nillis&Sofie; Wat leuk, jullie kindjes zijn tegelijk jarig!
@ Sofie; Fijn dat het zaad van je man goed was. En spannend weer de komende weken, ik duim!
@ Nillis&Sofie; Wat leuk, jullie kindjes zijn tegelijk jarig!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal: Gelukkig was het te doen de scopie. Fijn dat ze geen rare afwijkingen hebben gevonden. Weet je al wat er nu verder gaat gebeuren of moet je het telefoontje van maandag afwachten?
Ja toevallig, ik zei het pas al tegen Nillis. Volgens mij zijn er nog 2 andere kindjes van het forum jarig die dag.
Ja toevallig, ik zei het pas al tegen Nillis. Volgens mij zijn er nog 2 andere kindjes van het forum jarig die dag.
Sofie- Fluisteraar
Sofie, wat een fijn nieuws allemaal! Ga je 3 november testen? Nog een weekje afwachten dus, ik duim voor je.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: Ja eindelijk goed nieuws, konden wij wel gebruiken. Nu maar duimen dat de andere eileider de eicel opvangt, want het zat wéér aan de 'verkeerde' kant. De gynaecologen zeggen steeds dat het allemaal kan, maar het gebeurt gewoon niet. Voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ik iedere keer meteen zwanger en nu duurt het al weer even.
Ik heb nog geen idee wanneer ik wil gaan testen eigenlijk. De andere maanden had ik het al helemaal uitgedacht, maar nu heb ik zoiets van het zal wel weer niet raak zijn
Dank je wel steeds voor je lieve berichtjes! Gaat het allemaal goed met jou?
Ik heb nog geen idee wanneer ik wil gaan testen eigenlijk. De andere maanden had ik het al helemaal uitgedacht, maar nu heb ik zoiets van het zal wel weer niet raak zijn
Dank je wel steeds voor je lieve berichtjes! Gaat het allemaal goed met jou?
Sofie- Fluisteraar
Sofie, ik kan me voorstellen dat je een wat afwachtende houding hebt. Zeker als het voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap allemaal zo vlotjes ging en dat het nu alweer een hele tijd duurt. We duimen gewoon verder voor je!
Met mij gaat het allemaal goed hoor, buiten mijn rugklachten mag ik niet klagen.
Met mij gaat het allemaal goed hoor, buiten mijn rugklachten mag ik niet klagen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Sofie; Balen dat de eicel telkens aan de 'verkeerde' kant zit Het kan dan idd wel, maar lukt toch niet terwijl het eerder wel snel raak was bij je. Ik ben zo voor je aan het duimen! Heel veel plezier morgen met de verjaardag van je dochter.
Snoes; Vanaf vandaag heb je vakantie/verlof toch? Geniet ervan!
Ik heb het idee bijna ongesteld te gaan worden, heb ook al wat last van pukkeltjes wat ik dan meestal heb. Het is dinsdag weer 6 weken na de curettage dus dat klopt ook wel met de andere keren.
Snoes; Vanaf vandaag heb je vakantie/verlof toch? Geniet ervan!
Ik heb het idee bijna ongesteld te gaan worden, heb ook al wat last van pukkeltjes wat ik dan meestal heb. Het is dinsdag weer 6 weken na de curettage dus dat klopt ook wel met de andere keren.
Weegschaal- Kletskop
Pagina 5 van 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» Zwanger na een miskraam..
» zwanger na een miskraam
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» Zwanger na een miskraam..