Zwanger worden na miskraam.
+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers
Pagina 6 van 17
Pagina 6 van 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Re: Zwanger worden na miskraam.
Even een kort berichtje, probeer binnenkort echt weer op iedereen te reageren, aangezien opnieuw proberen er mogelijk toch nog inzit dit jaar
Vanochtend bij de gyn was alles goed, baarmoeder mooi rustig en schoon. Wel erg dun baarmoederslijmvlies, maar dat kan door de curettages komen. We krijgen nu een chromosomenonderzoek, om dat uit te sluiten als oorzaak. Verder was er geen reden om verder onderzoek te doen, het is waarschijnlijk nog steeds domme pech geweest. Ze vertelde dat ze ook verhalen kende van vrouwen die eerst 7 miskramen hebben gehad, voordat ze een zwangerschap uitdroegen. Wel gaan we prikken op vitamine D, omdat die vaak aan de lage kant is bij mij.
En, last but not least, volgens mij word ik nu al ongesteld. Aan de ene kant ben ik daar helemaal blij mee: nu al, 37 dagen na de curettage. Aan de andere kant had ik dat liever twee dagen later gehad, gaan morgen de hele dag zwemmen en dan vind ik ongesteld zijn toch wat minder.
Ik heb in elk geval weer vertrouwen in de toekomst, we gaan er gewoon z.s.m. weer voor en dan gaat het gewoon goed
Vanochtend bij de gyn was alles goed, baarmoeder mooi rustig en schoon. Wel erg dun baarmoederslijmvlies, maar dat kan door de curettages komen. We krijgen nu een chromosomenonderzoek, om dat uit te sluiten als oorzaak. Verder was er geen reden om verder onderzoek te doen, het is waarschijnlijk nog steeds domme pech geweest. Ze vertelde dat ze ook verhalen kende van vrouwen die eerst 7 miskramen hebben gehad, voordat ze een zwangerschap uitdroegen. Wel gaan we prikken op vitamine D, omdat die vaak aan de lage kant is bij mij.
En, last but not least, volgens mij word ik nu al ongesteld. Aan de ene kant ben ik daar helemaal blij mee: nu al, 37 dagen na de curettage. Aan de andere kant had ik dat liever twee dagen later gehad, gaan morgen de hele dag zwemmen en dan vind ik ongesteld zijn toch wat minder.
Ik heb in elk geval weer vertrouwen in de toekomst, we gaan er gewoon z.s.m. weer voor en dan gaat het gewoon goed
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Jasmine; Ik zeg allebei deze week ongesteld worden en over 4 weken weer samen positief testen
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom iedereen hier even een dikke knuffel brengen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Meiden, daar ben ik weer even.
Ik ben even niet meer geweest omdat het me soms toch wel zwaar valt allemaal. Het is soms gewoon zo confronterend. Zoals de meesten van jullie ook weten is mijn vader nog geen twee maanden geleden overleden en dat is me ook niet in de koude kleren gaan zitten. Het afgelopen jaar is toch wel heel heftig geweest en ik was/ben de ene klap nog niet te boven of de volgende is er alweer. Erg heftig allemaal.
Sofie, het gaat! Heb goede en slechte dagen. Wat fijn dat de uitslag van het zaad van je man goed was. Balen dat de eicel steeds aan de verkeerde kant zit. Hopen dat het snel raak mag zijn voor jullie.
Tummy, ik heb ook nog een gedichtje liggen dat ik heel graag erbij wil doen, maar steeds stel ik het uit omdat het nog te moeilijk voor me is. Je moet het doen als je voelt dat je er klaar voor bent en eerder niet.
MM; dikke knuffel voor jou. Herken het zo goed. Vreselijk gevoel.
Weegschaal, goed nieuws. Hoop echt zo dat het voor jullie ook een keer echt mag gaan gebeuren en je een volledige zwangerschap uit kunt dragen.
Muppetje, wat lief!
Jasmine, wat een goed nieuws zeg!
Ik ben even niet meer geweest omdat het me soms toch wel zwaar valt allemaal. Het is soms gewoon zo confronterend. Zoals de meesten van jullie ook weten is mijn vader nog geen twee maanden geleden overleden en dat is me ook niet in de koude kleren gaan zitten. Het afgelopen jaar is toch wel heel heftig geweest en ik was/ben de ene klap nog niet te boven of de volgende is er alweer. Erg heftig allemaal.
Sofie, het gaat! Heb goede en slechte dagen. Wat fijn dat de uitslag van het zaad van je man goed was. Balen dat de eicel steeds aan de verkeerde kant zit. Hopen dat het snel raak mag zijn voor jullie.
Tummy, ik heb ook nog een gedichtje liggen dat ik heel graag erbij wil doen, maar steeds stel ik het uit omdat het nog te moeilijk voor me is. Je moet het doen als je voelt dat je er klaar voor bent en eerder niet.
MM; dikke knuffel voor jou. Herken het zo goed. Vreselijk gevoel.
Weegschaal, goed nieuws. Hoop echt zo dat het voor jullie ook een keer echt mag gaan gebeuren en je een volledige zwangerschap uit kunt dragen.
Muppetje, wat lief!
Jasmine, wat een goed nieuws zeg!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
het heeft doorgezet! Dag 1 van een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
Muppet: dank je meis. Hoe is het met L?
Jasmine- Ratel
Weegschaal schreef:@ Jasmine; Ik zeg allebei deze week ongesteld worden en over 4 weken weer samen positief testen
Mag ik er ook bij.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ Jasmine, wat een goed nieuws. Veel succes met de nieuwe ronde.
@ Weegschaal, hoe is het bij jou, al ongesteld? Morgen kon je de gyn bellen toch?
@ Muppet, bedankt voor de knuffels.
@ Makamba, dat is zeker klap op klap. Denk aan jezelf hoor. Gewoon de tijd nemen voor je verdriet hoor.
@ Sofie, wat lastig dat hij telkens aan de verkeerde kant zit, maar ga duimen dat het nu goed gaat. Nog gefeliciteerd
@ all, hier een leuke dag gisteren gehad. T was echt jarig en heeft veel leuke kado's gekregen. Nu zit ze lekker in nieuwe warme badjas met nieuwe dvd voor de tv.
Hier nog niet ongesteld, hoop dat ik jullie toch maar snel mag volgen. Het is woensdag 7 weken geleden.
@ Weegschaal, hoe is het bij jou, al ongesteld? Morgen kon je de gyn bellen toch?
@ Muppet, bedankt voor de knuffels.
@ Makamba, dat is zeker klap op klap. Denk aan jezelf hoor. Gewoon de tijd nemen voor je verdriet hoor.
@ Sofie, wat lastig dat hij telkens aan de verkeerde kant zit, maar ga duimen dat het nu goed gaat. Nog gefeliciteerd
@ all, hier een leuke dag gisteren gehad. T was echt jarig en heeft veel leuke kado's gekregen. Nu zit ze lekker in nieuwe warme badjas met nieuwe dvd voor de tv.
Hier nog niet ongesteld, hoop dat ik jullie toch maar snel mag volgen. Het is woensdag 7 weken geleden.
nillis- Kletskop
nillis schreef:Weegschaal schreef:@ Jasmine; Ik zeg allebei deze week ongesteld worden en over 4 weken weer samen positief testen
Mag ik er ook bij.
Jij mag er ook bij Nillis! Sterker nog, jij moet er gewoon bij, vind het wel een leuk idee om weer tegelijk zwanger te zijn.
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef: het heeft doorgezet! Dag 1 van een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
Yes, en mijn duimen draaien nu al!!
Ook voor weegschaal en de rest van de meiden hier!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Makamba: dikke voor jou meis. Kan me indenken dat het je af en toe teveel wordt hoor. Op zichzelf zijn het allemaal al heftige gebeurtenissen, laat staan dat ze elkaar opvolgen. Gelukkig is 2012 bijna voorbij, 2013 kan alleen maar beter worden. En toch blijf ik erbij: je hebt jezelf nog steeds niks te verwijten en ik denk serieus dat je de juiste beslissingen hebt genomen. Soms moet je jezelf daarvoor op de tweede plaats zetten, maar je komt er echt bovenop. Daar ben ik van overtuigd!
Nillis: nog gefeliciteerd met T. Heb daar gister helemaal niet meer aan gedacht . Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Erg is dat he, als je dan aan het eind van de dag die berg cadeaus ziet.
Weegschaal: is er bij jou al nieuws?
Sofie: ik heb de laatste weken weinig in dit topic gelezen, maar ik hoop in elk geval dat er voor jou ook snel goed nieuws mag volgen!
Nillis: nog gefeliciteerd met T. Heb daar gister helemaal niet meer aan gedacht . Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Erg is dat he, als je dan aan het eind van de dag die berg cadeaus ziet.
Weegschaal: is er bij jou al nieuws?
Sofie: ik heb de laatste weken weinig in dit topic gelezen, maar ik hoop in elk geval dat er voor jou ook snel goed nieuws mag volgen!
Jasmine- Ratel
Wat fijn Jasmine!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jasmine het gaat prima met L
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jasmine schreef:nillis schreef:Weegschaal schreef:@ Jasmine; Ik zeg allebei deze week ongesteld worden en over 4 weken weer samen positief testen
Mag ik er ook bij.
Jij mag er ook bij Nillis! Sterker nog, jij moet er gewoon bij, vind het wel een leuk idee om weer tegelijk zwanger te zijn.
Bij dit laatste sluit ik me zeer zeker aan!! ( Ik zei dit specifiek tegen Jasmine omdat wij in het afgelopen jaar 2 keer op dezelfde dag positief getest hebben)
Weegschaal- Kletskop
@ Nillis; Er is natuurlijk ook een kans dat je niet ongesteld wordt omdat je zwanger bent, jullie hebben geen bescherming gebruikt toch?
@ Jasmine;
@ Makamba; Ik wist het niet van je vader, wat heftig ook zeg
@ Muppetje en Amber; Bedankt voor jullie lieve woorden!!
Hier nog geen bloed te zien, helaas helaas. Ben toch wel een beetje ongeduldig hoor Maar de laatste keer kwam het op dag 44, dus misschien nog tot donderdag wachten. Morgen heb ik een belafspraak met mijn gyn. Ben benieuwd of het anders gaat lopen dan ik denk.
@ Jasmine;
@ Makamba; Ik wist het niet van je vader, wat heftig ook zeg
@ Muppetje en Amber; Bedankt voor jullie lieve woorden!!
Hier nog geen bloed te zien, helaas helaas. Ben toch wel een beetje ongeduldig hoor Maar de laatste keer kwam het op dag 44, dus misschien nog tot donderdag wachten. Morgen heb ik een belafspraak met mijn gyn. Ben benieuwd of het anders gaat lopen dan ik denk.
Weegschaal- Kletskop
@ weegschaal, heb je al gebeld met de gyn? Ik verwacht absoluut niet zwanger te zijn. Verder komt mijn gebruikelijke misselijkheid weer terug en mijn zwangerschapsbuikje is eindelijk weer weg, dus kan me weer heerlijk in alle strakke jurkjes vertonen. Nu nog ongesteld en dan snel weer zwanger. Wil zo graag nog in de zomer zwanger zijn.
@ Jasmine, ja heerlijk he zo'n berg kado's. Ga ze zo even op de foto zetten.
@ Jasmine, ja heerlijk he zo'n berg kado's. Ga ze zo even op de foto zetten.
nillis- Kletskop
Ik ben net gebeld door mijn gyn. Ze heeft vanavond overleg met collega's over mij; gaat dan mijn dunne bms in relatie tot de miskramen bepspreken en de vit b12 injecties aankaarten. Verder heeft ze me aangemeld voor de progesteron studie. We hebben afgesproken via de mail contact te houden (toch makkelijk dat we in hetzelfde ziekenhuis werken ) en zo nodig een belafspraak in te plannen. En ik heb ook officieel toestemming gehad om weer zwanger te worden!
Weegschaal- Kletskop
nillis schreef:Verder komt mijn gebruikelijke misselijkheid weer terug
Die je normaal ook tijdens een menstruatie hebt bedoel je?
Weegschaal- Kletskop
Ik heb een mail gekregen van mijn gyn waarin staat dat ze na overleg met haar collega's heeft besloten toch niets te willen proberen. Ben wel echt teleurgesteld. Wij hadden na de laatste miskraam een goed gesprek met haar waarin ze vertelde al eens eerder medicatie geprobeerd te hebben. Ook noteerde ze mijn ideeen en leek hier voor open te staan. In ons laatste gesprek merkte ik al dat ze wat terugkrabbelde, maar ik dacht dat ze het nog te vroeg vond. Nu heeft ze dus overleg gehad met haar collega's en lijkt alles dus van de baan. Wel ben ik aangemeld voor de progesteron studie, maar dan kan ik ook een placebo krijgen. Mijn man en ik hadden samen voor nu besloten er weer voor te willen gaan zonder hulp, omdat we niet kunnen en willen wachten. Maar voor de toekomst heb ik toch wel graag wat opties. Verder kreeg ik vandaag weer de tip over vitamine b12, die dus bij mij lager is dan geadviseerd. Alleen is er volgens mijn gyn geen geen bewijs dat dit samenhangt met miskramen. Ga het toch nog eens aankaarten bij mijn huisarts.
Voor nu is het wachten op mijn menstruatie en er dan weer voor gaan. En alvast wat informatie inwinnen over priveklinieken. Want als er nog een miskraam komt, al gaan we daar maar niet vanuit, wil ik graag verder geholpen worden.
Voor nu is het wachten op mijn menstruatie en er dan weer voor gaan. En alvast wat informatie inwinnen over priveklinieken. Want als er nog een miskraam komt, al gaan we daar maar niet vanuit, wil ik graag verder geholpen worden.
Weegschaal- Kletskop
Wat een teleurstelling weer Weegschaal
Hier word je toch ook moedeloos van, steeds weer wat anders, steeds weer een puntje hoop, wat uiteindelijk toch niet doorgaat
Hier word je toch ook moedeloos van, steeds weer wat anders, steeds weer een puntje hoop, wat uiteindelijk toch niet doorgaat
Jasmine- Ratel
Het is heel dubbel, want ik begrijp ze medisch gezien wel. Als de ervaring is dat het uiteindelijk vaak toch goed gaat zonder hulp en er voor bepaalde behandelingen/medicatie totaal geen erkend bewijs is, snap ik dat ze dit beleid handhaven. Maar diep in me zit toch een angst dat er iets over het hoofd gezien wordt. En stiekem hoop ik dan er dan met het eerste de beste middel wat ze proberen een goede zwangerschap in zit. Ik wil dit gewoon niet meer meemaken...
Maar ik geloof er nog wel in, ook zonder hulp. Dus die hoop moet ik vasthouden en de twijfels niet teveel toelaten.
Vind mijn gyn overigens nog steeds een fijne arts. Ze probeert ons met de beperkte middelen die ze heeft toch nog te helpen.
Als ik nu eerst maar eens ongesteld werd
Maar ik geloof er nog wel in, ook zonder hulp. Dus die hoop moet ik vasthouden en de twijfels niet teveel toelaten.
Vind mijn gyn overigens nog steeds een fijne arts. Ze probeert ons met de beperkte middelen die ze heeft toch nog te helpen.
Als ik nu eerst maar eens ongesteld werd
Weegschaal- Kletskop
Ik herken je angst wel, heb dat ook wel een beetje.
Toch gaat ook mijn gyn vooralsnog uit van domme pech. Ze kent ook verhalen van vrouwen die 7 miskramen hebben gehad zonder reden, voordat het wel een keer goed ging. Of ik nu optimistischer moet worden van dat verhaal weet ik niet, maar dat terzijde.
Toch gaat ook mijn gyn vooralsnog uit van domme pech. Ze kent ook verhalen van vrouwen die 7 miskramen hebben gehad zonder reden, voordat het wel een keer goed ging. Of ik nu optimistischer moet worden van dat verhaal weet ik niet, maar dat terzijde.
Jasmine- Ratel
@ weegschaal, dat is toch het verhaal dat je niet helemaal wilde horen. Heeft ze nog gezegd waarom ze niets wil proberen. Hopelijk ben je snel ongesteld en weer zwanger en gaat het gewoon goed
En inderdaad mijn misselijkheid die ik heb door hormonen van menstruatie. We zullen dus maar zien.
@ Jasmine, hoe is het met jou ongi?
En inderdaad mijn misselijkheid die ik heb door hormonen van menstruatie. We zullen dus maar zien.
@ Jasmine, hoe is het met jou ongi?
nillis- Kletskop
@ jasmine, wat fijn dat jullie er toch weer voor gaan! Ik hoop dat er voor jullie snel een goede zwangerschap aankomt!
@ weegschaal, balen dat je dit bericht kreeg van je gyn, maar ze zullen het wel allemaal goed in overweging hebben genomen. Hopelijk gaat t snel goed zonder hulp. En hou je mn pm in gedachte?
@ makamba; ik had t ook niet meegekregen van je vader. Wat een rottijd heb je toch zeg! Hopelijk heb jij je potie ellende nu gehad en gaat de zon eens heel hard schijnen! Je verdient t!
@ nillis, ik hoop dat je snel ongesteld zult worden..of...weet je echt zeker dat je niet al zwanger bent? Op hoeveel dagen na de curretage zit je nu? Fijn dat je buikje weg is, ik vond dat ook zo irritant (vanaf t moment dat ik wist dat t fout zat)
@ all. Hier gaat t weer goed. Zit rond mn ei dus we zijn weer druk bezig ;-) Wel heb ik laatst knallende herrie gehad met mn vriend. Ik voelde me dus klote omdat die vriendin van me zwanger was van de 2e (op de dag dat ik ongesteld werd), en mijn vriend noemde me een afgunstig wijf. Ik kon hem gewoon niet duidelijk maken dat ik kwaad en verdrietig was op de situatie en niet op dat andere stel. Hij weet me wat dat betreft steeds weer teleur te stellen. Telkens als ik hem nodig heb (na de bevalling, na de foute echo, na de cytotec en na dit nieuws) is hij er niet voor me. Soms figuurlijk maar na de foute echo en op de dag dat ik cytotec gebruikte om de miskraam op te wekken ook letterlijk, hij ging savonds gewoon weg naar vrienden...ik hoop echt dat hij zn ogen eens een keer opent...
@ weegschaal, balen dat je dit bericht kreeg van je gyn, maar ze zullen het wel allemaal goed in overweging hebben genomen. Hopelijk gaat t snel goed zonder hulp. En hou je mn pm in gedachte?
@ makamba; ik had t ook niet meegekregen van je vader. Wat een rottijd heb je toch zeg! Hopelijk heb jij je potie ellende nu gehad en gaat de zon eens heel hard schijnen! Je verdient t!
@ nillis, ik hoop dat je snel ongesteld zult worden..of...weet je echt zeker dat je niet al zwanger bent? Op hoeveel dagen na de curretage zit je nu? Fijn dat je buikje weg is, ik vond dat ook zo irritant (vanaf t moment dat ik wist dat t fout zat)
@ all. Hier gaat t weer goed. Zit rond mn ei dus we zijn weer druk bezig ;-) Wel heb ik laatst knallende herrie gehad met mn vriend. Ik voelde me dus klote omdat die vriendin van me zwanger was van de 2e (op de dag dat ik ongesteld werd), en mijn vriend noemde me een afgunstig wijf. Ik kon hem gewoon niet duidelijk maken dat ik kwaad en verdrietig was op de situatie en niet op dat andere stel. Hij weet me wat dat betreft steeds weer teleur te stellen. Telkens als ik hem nodig heb (na de bevalling, na de foute echo, na de cytotec en na dit nieuws) is hij er niet voor me. Soms figuurlijk maar na de foute echo en op de dag dat ik cytotec gebruikte om de miskraam op te wekken ook letterlijk, hij ging savonds gewoon weg naar vrienden...ik hoop echt dat hij zn ogen eens een keer opent...
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
mystery mom schreef:@ jasmine, wat fijn dat jullie er toch weer voor gaan! Ik hoop dat er voor jullie snel een goede zwangerschap aankomt!
Mijn vriend vond van mij precies hetzelfde, toen ik zei dat ik verdriettig was om het feit dat n vriendin van mij zo kort na haar eerste (ongeveer 6 maanden) alweer zwanger te zijn van hun 2e. Ik gun het haar van harte, maar baal dat bij mij de eerste keer uitkwam op een miskraam en het zo lang duurt (wij zijn al vanaf 30 december 2010 bezig). En blijkbaar snappen die mannen het niet dat het ons erg hoog zit...
En nu ineens een collega zwanger is van haar 2e (terwijl ze me vertelde zij en haar man er maar 1 wilde) baal ik ook wel een beetje. En aangezien ik het idee heb hoe mijn vriend zou gaan reageren, heb ik maar besloten mijn mond er verder over te houden.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Weegschaal, ik kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is. Ik vind het wel heel knap dat je er nog steeds zoveel vertrouwen in hebt, ook zonder hulp. Ik hoop uiteraard van harte dat je zo ongeveer positief test als ik bijna moet bevallen ofzo .
Jasmine, hetzelfde voor jou eigenlijk. Ik vind het ook erg knap dat je er zo positief in kan blijven staan en dat je er zo in blijft geloven. Je moet natuurlijk ook bijna wel, anders is het niet draaglijk meer denk ik.
Jasmine, hetzelfde voor jou eigenlijk. Ik vind het ook erg knap dat je er zo positief in kan blijven staan en dat je er zo in blijft geloven. Je moet natuurlijk ook bijna wel, anders is het niet draaglijk meer denk ik.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 6 van 17 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» Zwanger na een miskraam..
» zwanger na een miskraam
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» Zwanger na een miskraam..