Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+20
Annemoontje
yes1984
Flip Fluitketel
Amber-
mystery mom
Snoes
Sofie
nillis
Happydobby
mzcharlotte
Linnie1985
Jasmine
Weegschaal
Muppetje
Makamba
Sweet33
Muis
Tummy
Filoria
Twellie
24 plaatsers

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Amber- ma 26 nov 2012 - 21:59

Weegschaal balen! Maar ik blijf nog even door duimen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Muppetje ma 26 nov 2012 - 22:01

amber22 schreef:Weegschaal balen! Maar ik blijf nog even door duimen!

Ik ook, t kan nog best! En anders alvast n dikke knuffel!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes ma 26 nov 2012 - 22:01

Ah nee, dat meen je niet Sad
Wanneer had je je eisprong nu gehad?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Weegschaal wo 28 nov 2012 - 6:30

Ik heb toch echt het idee mijn eisprong al ruim twee weken geleden gehad te hebben. Maar als het toch later is geweest is er ook nog zeker een kans dat het gelukt is Wink Gisteren na de seks wel wat helderrood bloedverlies gehad, maar daar bleef het ook bij. We wachten maar af. Ik was er heel rustig onder, maar gisteren kreeg ik van een vriendin te horen dat ze zwanger is. Het nieuws kwam nogal onverwachts. Bracht weer heel wat emoties los, maar heb me gelukkig wel weer snel kunnen herpakken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal vr 30 nov 2012 - 1:54

Ik ben ongesteld geworden. Had het wel verwacht, maar baal er wel een beetje van. Ik ben tot nu toe iedere keer de eerste ronde weer zwanger geworden. Dit is iets om heel blij mee te zijn, maar omdat een positieve test bij mij zeker nog geen garantie van een goede zwangerschap is baal ik er van dat het zwanger worden nu al iets langer gaat duren. Hopelijk dit jaar nog!

@ Jasmine; Hoe is het met jou?

@ Mystery mom; Wanneer heb je een echo?

@ Sofie; Al weer begonnen aan de clomid?

@ Mzcharlotte; Hoe gaat het temperaturen verder?

@ Nillis; Het gaat ons gewoon dit jaar nog lukken Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine vr 30 nov 2012 - 2:10

Balen weegschaal Sad

Hier gaat het goed. Ik ben wel ontzettend onzeker, maar kan ook relativeren. Ik zie het wel. Misschien komt het ook wel, doordat ik dingen van mijn eerste zwangerschap herken. Vooralsnog ben ik vooral heel erg moe, gevoelige borsten en vandaag al de hele dag misselijk. Ben niet vooruit te branden. Het liefst zou ik mijn bed in duiken, maar dat gaat nogal lastig met een peuter. Peuter is niet moe Sad . Verder voel ik me goed gelukkig. We wachten gewoon af en hopen op het beste.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes vr 30 nov 2012 - 4:49

Weegschaal, wat ontzettend balen Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sofie vr 30 nov 2012 - 8:32

Zo, hier ben ik eindelijk! De internet verbinding op vakantie was niet echt super en reageren ging al helemaal niet zonder dat de verbinding weg viel. Vanmiddag zijn wij weer thuis gekomen.
De maandag (1,5 week terug) dat wij weg gingen heb ik eerst nog een echo gehad. Rechts was een follikel van 10 mm te zien en rechts 'iets' van 16 mm. Ze kon niet zeggen of het een follikel was of een cyste. Ze wilde dat ik na 2 dagen terug zou komen, maar dat ging niet door de vakantie. Nu maar afwachten of ik ergens tussen woensdag en de maandag erna ongesteld ga worden. Ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit, heb niets bijgehouden op vakantie, maar heb wel het idee dat mijn eisprong geweest is.
De gynaecoloog was een vreselijk mens, daar ga ik echt nooit meer heen. Wat een zeur was dat en ze was ook nog eens hardhandig.
Vanmiddag op weg naar huis begon mijn man opeens over IUI. Hij wil het eerst nog een paar maanden de kans geven en als ik dan nog niet zwanger ben wil hij het toch proberen. Wist niet wat ik hoorde. Niets zo veranderlijk als die man van mij.

Jasmine: Geweldig! GEFELICITEERD!!!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Weegschaal za 1 dec 2012 - 6:58

@ Sofie; Jij was natuurlijk ook op vakantie! Hoe is het geweest? Je hebt het over ongesteld worden, maar er is wel een zwangerschapskans toch? Vervelend dat die gyn niet fijn was, gewoon mijden dan! Wat fijn dat je man van gedachten veranderd, al hoop ik dat het uiteindelijk niet nodig is.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 2 dec 2012 - 0:02

Wat jammer Weegschaal. Het temperaturen gaat best goed. Ik meet standaard (ook in het weekend) om half zeven 's morgens, maar ik vertrouw de thermometer niet. De laatste 3 dagen heb ik 37.0, 36.9 en 36.9 gemeten, dus ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad. Maar hoe lang duurt die temperatuurstijging? Daarvoor meette ik tussen de 36.3 en 36.7.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Amber- zo 2 dec 2012 - 1:16

mzcharlotte schreef:Wat jammer Weegschaal. Het temperaturen gaat best goed. Ik meet standaard (ook in het weekend) om half zeven 's morgens, maar ik vertrouw de thermometer niet. De laatste 3 dagen heb ik 37.0, 36.9 en 36.9 gemeten, dus ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad. Maar hoe lang duurt die temperatuurstijging? Daarvoor meette ik tussen de 36.3 en 36.7.

Je temperatuur blijft na je eisprong hoog. Zou zelfs nog iets meer kunnen gaan stijgen. Vlak voor je ongesteld word daalt hij dan weer.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  mzcharlotte zo 2 dec 2012 - 2:09

Helder, dank je wel!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sofie ma 3 dec 2012 - 0:34

Weegschaal schreef:@ Sofie; Jij was natuurlijk ook op vakantie! Hoe is het geweest? Je hebt het over ongesteld worden, maar er is wel een zwangerschapskans toch? Vervelend dat die gyn niet fijn was, gewoon mijden dan! Wat fijn dat je man van gedachten veranderd, al hoop ik dat het uiteindelijk niet nodig is.
Vakantie was heerlijk. Even 2 weken geen ziekenhuis'gedoe'. B. vond het er zo leuk, dat ze niet meer naar huis wilde. Zijn naar de dierentuin en Plopsa geweest. Hebben lekker gewinkeld en de animatie daar was erg leuk, dus lekker veel geknutseld. Ze was ook blij haar grote vriend Bollo de beer weer te zien.
Hoe was jou vakantie?
Ja tuurlijk is die kans er, maar ik geloof er op het moment niet meer even zo in. Ik ben dat positieve gevoel wat ik steeds had kwijt. Hopelijk is het snel weer terug, want dit voelt erg vervelend. Misschien ook wel een soort van zelfbescherming.
Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Weet je al meer over die studie?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Tummy ma 3 dec 2012 - 2:33

Tijdje niet meer gelezen hier, maar wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd voor de zwangere dames! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 281626781Ik moet zeggen dat dat wel moed geeft smile

Kleine update van mijn kant. Cyclus is weer "normaal". Nog wel een beetje onregelmatig (25-29 dg), maar niet meer 18 dagen gelukkig. Wel pijnlijk om te bedenken dat we al bijna 2 jaar bezig zijn. De gyn. wil nog een half jaar wachten met IUI. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant ben ik het wachten zó beu. Elke keer die teleurstellingen iedere maand. Ene maand kan ik er beter mee omgaan dan de andere merk ik wel.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  nillis di 4 dec 2012 - 2:36

@ Tummy, kan me voorstellen dat je het wachten wel beu bent. Weet niet meer zo goed jou geschiedenis, maar heb je pco en gaat daarom het zwanger worden moeilijker.

@ Sofie, fijn dat de vakantie goed is bevallen en spannend wanneer je ongesteld gaat worden.

@ mzcharlotte, goed dat je aan het temperaturen bent. Lijkt me op zich wel een opgaaf omdat elke morgen te doen. Ik moet al zo opletten met de ovutesten en ben elke keer blij dat ik na een week ermee kan stoppen.

@ all, hier wordt mijn ovutets donkerder, dus verwacht hem morgen positief. Heb dan helaas een slaapdienst. Dus dan vanavond maar aan het werk en donderdagavond nogmaals en dan maar weer afwachten. ben wel blij dat mijn cyclus weer gewoon tussen 28 en 30 dagen lijkt uit te komen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal di 4 dec 2012 - 10:12

@ Sofie; Vervelend dat je dat positieve gevoel kwijt bent, ik herken het wel hoor. Maar ik duim toch voor een positieve test!

@ Tummy; Fijn dat je cyclus weer normaal is! Dat wachten idd.. Wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig, word er zo verdrietig van als ik bedenk dat het nog wel veel langer kan gaan duren. Laten we hopen dat je niet nog een half jaar moet wachten!

@ Nillis; Succes deze dagen! Zo fijn dat je cyclus weer normaal is.

Er lijkt om me heen en op tv een ware babyboom gaande, mogen wij dan nu eens een keer aub Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 1371890812
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tummy vr 7 dec 2012 - 7:22

nillis schreef:@ Tummy, kan me voorstellen dat je het wachten wel beu bent. Weet niet meer zo goed jou geschiedenis, maar heb je pco en gaat daarom het zwanger worden moeilijker.

Even een korte samenvatting. Ik ben zelf nog niet onderzocht, maar omdat mijn cyclus redelijk regelmatig is, verwacht ik niet dat er iets 'afwijkend' is. Bij mijn vriend is een verminderde vruchtbaarheid vastgesteld. We zouden in juli net starten met de vooronderzoeken voor een fertaliteitstraject, maar toen bleek ik spontaan zwanger (na ruim een jaar), maar dit eindigde in een missed abortion. Nu dus inmiddels weer bijna een half jaar verder en nog niet zwanger Cry
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tummy vr 7 dec 2012 - 7:23

Weegschaal schreef:
@ Tummy; Fijn dat je cyclus weer normaal is! Dat wachten idd.. Wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig, word er zo verdrietig van als ik bedenk dat het nog wel veel langer kan gaan duren. Laten we hopen dat je niet nog een half jaar moet wachten!

Hoi Weegschaal, heel herkenbaar dat verdriet. Ik hoop dat het ons en alle anderen hier snel gegund is.
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal ma 10 dec 2012 - 5:32

@ Sofie; Hoe is het met je, ben je ongesteld geworden of hopelijk zwanger!?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte di 11 dec 2012 - 6:26

Ik durf niet meer te hopen Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 1371890812

A.s. donderdag of vrijdag zou ik ongesteld moeten worden, maar ik voel me vreemd. Soms voel ik krampen die op menstruatie zouden kunnen wijzen. Ik heb pijnlijke borsten, maar die heb ik sinds de miskraam elke keer gehad. Verder heb ik het zuur en voel me af en toe raar (niet misselijk, maar iets tussen "normaal" en misselijk in). Ik ben zo bang voor weer een teleurstelling en houd mezelf voor dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik vind het allemaal niet leuk meer en in vergelijking met sommigen van jullie ben ik nog maar zo kort 'bezig'.

Edit 21.27: Mijn psyche houdt me echt voor de gek. De krampen zetten door en ik ben net ongesteld geworden (een beetje, maar toch). Blij dat ik dit maal zonder test ongesteld ben. Mooi, 31 dagen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 14 dec 2012 - 1:28

Balen weer Mzcharlotte Sad

Sofie, hoe is het met jou?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal vr 14 dec 2012 - 1:38

Mzcharlotte; Hoe lang je ook bezig bent, het is toch iedere keer weer een teleurstelling Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis vr 14 dec 2012 - 1:43

@ MZcharlotte, Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 699888het blijft inderdaad een teleurstelling. Hoe lang je er ook mee bezig bent. En jullie zijn toch ook alweer even bezig
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal vr 14 dec 2012 - 1:50

Ik ben naar het LUMC geweest voor een studie naar het afweersysteem. En dan niet alleen de mijne, maar ook de wisselwerking tussen mijn man en mij. We moesten bloed laten prikken waarin gekeken wordt naar teveel overeenkomstige stoffen. Dit zou een miskraam kunnen veroorzaken. Die stoffen kunnen ze niet veranderen, maar er zou evt medicatie gegeven kunnen worden om een miskraam die hierdoor ontstaat tegen te kunnen gaan. Ze hopen eind 2013 klaar te zijn met het onderzoek. Dan moet er wel weer geld beschikbaar komen voor vervolgonderzoek, dus een eventuele behandeling laat nog wel even op zich wachten.
We gaan ook meedoen aan de verdieping van dit onderzoek. Dit houdt in dat er een aantal keer tijdens de zwangerschap bloed afgenomen wordt. Daarnaast moet mijn man sperma inleveren. Bij een miskraam wordt er dan onderzoek gedaan op het vruchtje, bij een voldragen zwangerschap op de placenta.

Verder ga ik bij een volgende zwangerschap meedoen aan een onderzoek in het UMC naar progesteron gebruik gedurende de eerste 12 weken. Ik heb dan 50% kans op een placebo. Dit onderzoek hopen ze ook eind 2013 af te sluiten. Als het positief blijkt te zijn wordt het dus een eventuele behandeling.

En dan is de MEER studie in het UMC net afgesloten. Hier is gekeken naar baarmoederslijmvlies van vrouwen met 3 of meer miskramen; er is uit naar voren gekomen dat dit te makkelijk laat innestellen. Dus afwijkende vruchtjes die in een normale cyclus worden afgestoten waar je dus niks van merkt, zouden bij mij misschien wel innestellen waardoor het telkens misgaat. Helaas is er geen geld om verder onderzoek te doen. Het zou zo zijn dat je in dit geval uiteindelijk wel een goede zwangerschap moet uitdragen, omdat er vanzelf een 'goede' vrucht voorbij komt.

En dan heb ik vitamine b12 gespoten, die bij mij aan de lage kant was. Ik heb gisteren van de huisarts te horen gekregen dat deze nu helemaal goed is. Dus ook dit is nu ingedekt.

Er lopen dus wel wat dingen. Van mijn eigen gyn kreeg ik te horen dat ze verder niks konden doen. Ik kan me daar niet bij neerleggen. Ik wil meedoen aan onderzoeken om een oorzaak en eventuele behandeling te vinden. Dus doen we dat!
En dan nu snel zwanger worden, zodat ik ook echt mee kan doen aan deze onderzoeken Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 vr 14 dec 2012 - 1:54

amber22 schreef:
mzcharlotte schreef:Wat jammer Weegschaal. Het temperaturen gaat best goed. Ik meet standaard (ook in het weekend) om half zeven 's morgens, maar ik vertrouw de thermometer niet. De laatste 3 dagen heb ik 37.0, 36.9 en 36.9 gemeten, dus ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad. Maar hoe lang duurt die temperatuurstijging? Daarvoor meette ik tussen de 36.3 en 36.7.

Je temperatuur blijft na je eisprong hoog. Zou zelfs nog iets meer kunnen gaan stijgen. Vlak voor je ongesteld word daalt hij dan weer.

Tenzij je zwanger bent, dan blijft je temperatuur hoog zei mijn gyn vanochtend.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: