Vertel iets leuks over de forummer boven je
+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je
Liv is een schatje en staat voor de klas, heeft al heel lang een vriend, en ze zijn bezig om de tuin te verbouwen. En ze houd net als ik van lekker eten .
Kowalski is volgens mij heel mooi, maar onnodig onzeker. Volgens mij ben je een vrolijke stuiterbal en werk je in de zorg.
Kowalski is volgens mij heel mooi, maar onnodig onzeker. Volgens mij ben je een vrolijke stuiterbal en werk je in de zorg.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Kowalski echt een aanwinst voor het forum! Wel heb ik het idee dat je graag door iedereen aardig gevonden wilt worden, en kom je wat onzeker over. Nergens voor nodig meid, volgens mij ben jij hartstikke leuk! Ze woont in dezelfde mooie stad als ik, en ze heeft een prachtig figuurtje
Gast- Gast
Marin schreef:Caroline woont dicht bij mij en ik hoop een keer met haar koffie/thee te gaan drinken
Ja dat lijkt me leuk! Ik rijd elke dag met de bus door jouw woonplaats en vraag me bij iedere flat af: Zou Marin hier wonen? Haha heel suf!
Chance ken ik niet zo goed, maar ik vind haar heel lief overkomen op het forum!
Koko is gewoon een heerlijke stuiterbal, grappig en gezellig!
Zelda vind ik een hele lieve meid, heel lief voor haar zoontje en echt een supermama! Ik herken me vaak in jouw reacties en heb het idee dat wij over veel dingen hetzelfde denken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Zelda is een top moeder!! Een pracht van een zoontje, een pracht meid. Iemand die hoog op mijn lijstje staat voor een keer te ontmoeten!
Ik vind Zelda een topper
Ik vind Zelda een topper
Gast- Gast
Kowalski schreef:Marin heeft heel veel leuke jurkjes, kan heel goed koken, heeft volgens mij een ontzettend lieve vriend (wat een leuk stel zijn jullie zeg!!) en, ik ken je verder niet goed, maar volgens mij ben jij echt een schatje die altijd voor iedereen klaar staat!
Awww wat lief! Ik vind het altijd zo lief als mensen zeggen dat we zo lief samen zijn. Wat een hoop gelief. Ik vind jou ook lief. En leuk, een echte stuiterende pinguin. Die naam + avatar passen echt goed bij je. Bovendien vind ik je heel betrokken overkomen op het forum. Je neemt echt de tijd om op mensen te reageren.
Caroline schreef:
Ja dat lijkt me leuk! Ik rijd elke dag met de bus door jouw woonplaats en vraag me bij iedere flat af: Zou Marin hier wonen? Haha heel suf!
Hahaha Zou goed kunnen hoor, dat je er wel eens langskomt met de bus!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin; Ik vind Marin als een lieve meid over komen en een beetje de moeder van het forum. Ze houdt van Amerika, reizen en heeft vroeger in het onderwijs gezeten. Ze heeft eventjes in een dip gezeten, maar is nu weer helemaal gelukkig. Ze heeft een leuke vriend die goed bij d'r past en is veel afgevallen! Verder vind ik je altijd heel sympathiek overkomen op het forum.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Marin, leer mij zo koken! Leuke meid, lieve vriend..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jeannette is supermooi! Post altijd leuke outfits in het outfittopic.
Burn komt wat onzeker over, maar dat is nergens voor nodig!
Burn komt wat onzeker over, maar dat is nergens voor nodig!
Gast- Gast
It's me is een geweldige pianiste, speelt de sterren van de hemel!
Gast- Gast
Stofzuiger, mooie vrouw, hele lieve meid.. Heel veel lol gehad om mijn geweldige naamfout!
Burn- Lady Post-a-lot
Stofzuiger is een coole, liefdevolle moeder, nuchter mens, down to earth. Ze is erg grappig En dr beren zijn cuute.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Stofzuiger is een coole, liefdevolle moeder, nuchter mens, down to earth. Ze is erg grappig En dr beren zijn cuute.
Bij jou denk ik wel eens: 'een beetje vreemd maar wel lekker' Je hebt rare humor en je bent een leuke meid om te zien.
Gast- Gast
Dropdraakje is een chick. Ontzettend lief en sociaal. Heeft veel plezier op haar opleiding en was een goede keuze voor haar. Haar mannetje is pas jarig geweest en nu komend weekend gaan we weer samen een feestje bouwen Woei !!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stuiterbal, lieve mama! Geweldige zoon. Ik weet dat ik altijd bij haar terecht kan, zie haar bijna nooit, maar is wel mijn maatje! Moeten nog een stapmeeting houden met sowieso Youandi erbij!
Burn- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Dropdraakje is een chick. Ontzettend lief en sociaal. Heeft veel plezier op haar opleiding en was een goede keuze voor haar. Haar mannetje is pas jarig geweest en nu komend weekend gaan we weer samen een feestje bouwen Woei !!
Ben ik even blij om te horen dat je mij geen dude vindt En dat feestje gaat helemaal goed komen! Veel plezier met het lakken van je nageltjes, topper!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Dropdraakje is een chick. Ontzettend lief en sociaal. Heeft veel plezier op haar opleiding en was een goede keuze voor haar. Haar mannetje is pas jarig geweest en nu komend weekend gaan we weer samen een feestje bouwen Woei !!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Dropdraakje is stoer ik vind het ontzettend knap hoe zij haar leven omgegooid heeft en 'terug naar school' is gegaan. Hele lieve leuke meid! Tot zaterdag!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Dropdraakje schreef:Stuiterbal schreef:Dropdraakje is een chick. Ontzettend lief en sociaal. Heeft veel plezier op haar opleiding en was een goede keuze voor haar. Haar mannetje is pas jarig geweest en nu komend weekend gaan we weer samen een feestje bouwen Woei !!
Ben ik even blij om te horen dat je mij geen dude vindt En dat feestje gaat helemaal goed komen! Veel plezier met het lakken van je nageltjes, topper!
Stuiterbal- Kletskop
Burn schreef:Stuiterbal, lieve mama! Geweldige zoon. Ik weet dat ik altijd bij haar terecht kan, zie haar bijna nooit, maar is wel mijn maatje! Moeten nog een stapmeeting houden met sowieso Youandi erbij!
Wat lief
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal is volgens mij een hele lieve en zorgzame mama die het regelmatig moeilijk heeft, maar altijd haar koppie boven water houdt!
Gast- Gast
Stuiterbal: what can i say? Mijn beste vriendin en gewoon een topwijf! Tikkeltje gestoord en ik kan haar niet meer uit mijn leven wegdenken!
Pippa: lieve meid die altijd geïnteresseerd is in anderen en oprecht moeite doet om te vragen hoe het gaat. Ze heeft het momenteel niet makkelijk, maar ze doet haar best om haar koppie omhoog te houden.
En ik ben een beetje jaloers op haar poets skills
Pippa: lieve meid die altijd geïnteresseerd is in anderen en oprecht moeite doet om te vragen hoe het gaat. Ze heeft het momenteel niet makkelijk, maar ze doet haar best om haar koppie omhoog te houden.
En ik ben een beetje jaloers op haar poets skills
Gast- Gast
Zelda vind ik een hele knappe vrouw.
Ik vind het kan van haar dat ze weer terug naar school is gegaan dit jaar!
Het lijkt me moeilijk, studeren en een gezin draaiende houden maar volgens mij gaat het haar goed af! En haar zoontje vind ik een prachtig mannetje!
En Minneke nog bedankt voor je lieve woorden!
Jij bent 1 van de forumladies tegen wie ik stiekem een beetje opkijk!
Ik vind het kan van haar dat ze weer terug naar school is gegaan dit jaar!
Het lijkt me moeilijk, studeren en een gezin draaiende houden maar volgens mij gaat het haar goed af! En haar zoontje vind ik een prachtig mannetje!
En Minneke nog bedankt voor je lieve woorden!
Jij bent 1 van de forumladies tegen wie ik stiekem een beetje opkijk!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pippa: Lief dank je wel.
Zelda: The same !!!! Wat moet ik toch zonder jou he
Zelda: The same !!!! Wat moet ik toch zonder jou he
Stuiterbal- Kletskop
Zelda; een van de liefste meiden die ik van het forum 'ken', ze is wel wat gesloten en onzeker wat ik heel jammer vind juist omdat ik haar uiterlijk en innerlijk erg mooi vind. Zoals ze zichzelf profileert vind ik haar juist een sterke vrouw die weet wat ze wilt. Ook zij geeft hier op het forum altijd oprecht advies, en al zegt het hele forum 'nee' als zij vind dat het 'ja' is zal ze daar ook voor uitkomen, ze zegt wat ze denkt en daar hou ik van. Verder weet ik dat ze super trots op haar kleine mannetje en haar gezinnetje is. Topvrouw, topmoeder!
Pixie; weet ik niet zoveel van, ik weet niet of zij een andere naam had hiervoor?
Stuiterbal; hele mooie meid! We hebben in dezelfde 'stad' gewoond, en all tho' we mutual vrienden hebben, ken ik haar zelf niet. Ook zij is echt een trotse mamma, en ik vind het altijd leuk om over haar en haar kindje te lezen.
Pippa; 'ken' ik niet echt, maar ik weet wel dat ze door het vuur gaat voor haar vriendinnen, zoals de actie die hier toen voor haar vriendin gedaan is. Pittige tante volgens mij, maarja, daar hou ik wel van, ben ik zelf ook zegt men, haha.
Pixie; weet ik niet zoveel van, ik weet niet of zij een andere naam had hiervoor?
Stuiterbal; hele mooie meid! We hebben in dezelfde 'stad' gewoond, en all tho' we mutual vrienden hebben, ken ik haar zelf niet. Ook zij is echt een trotse mamma, en ik vind het altijd leuk om over haar en haar kindje te lezen.
Pippa; 'ken' ik niet echt, maar ik weet wel dat ze door het vuur gaat voor haar vriendinnen, zoals de actie die hier toen voor haar vriendin gedaan is. Pittige tante volgens mij, maarja, daar hou ik wel van, ben ik zelf ook zegt men, haha.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel eens iets leuks
» Vertel iets over de forumster boven je
» Wie is de forummer boven je?
» Wat zou je met de forummer(s) boven je doen?
» Wie is de forummer boven je?
» Wat zou je met de forummer(s) boven je doen?
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: