Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 8:42

Ik ga Babydoll nog een keer doen Very Happy

Ze is zoo grappig, ik moet steeds zo lachen om haar FB statussen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:46

Babydoll schreef:Zelda; een van de liefste meiden die ik van het forum 'ken', ze is wel wat gesloten en onzeker wat ik heel jammer vind juist omdat ik haar uiterlijk en innerlijk erg mooi vind. Zoals ze zichzelf profileert vind ik haar juist een sterke vrouw die weet wat ze wilt. Ook zij geeft hier op het forum altijd oprecht advies, en al zegt het hele forum 'nee' als zij vind dat het 'ja' is zal ze daar ook voor uitkomen, ze zegt wat ze denkt en daar hou ik van. Verder weet ik dat ze super trots op haar kleine mannetje en haar gezinnetje is. Topvrouw, topmoeder!

Goh, nou, ik ben niet aan de beurt ofzo, maar dit vind ik gewoon zó zó zóooooo waar!

(Ik ken haar alleen niet persoonlijk. Jammer, want ik denk dat wij het irl best goed met elkaar zouden kunnen vinden.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 8:49

Youandi echt een prachtige vrouw. Ik vind je echt heel leuk op het forum. Leuke kledingstijl ook, ik wou dat ik je lijntje had joh. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:50

Bazinga is f*cking cool. Stiekem is ze best onzeker, maar met haar grote mond (positief) weet ze zich goed te redden. Ze heeft een heel leuke kat en daar is ze stapelgek op. Bazinga is eigenlijk heel schattig. En eerlijk. En lang.
Ik heb haar op fb en wil haar meeten. Het liefst binnen nu en een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:52

Ik vind Youandi een hele lieve mooie meid! Ze is een echte dierenvriend en familie is heel dierbaar voor haar. Op het forum kom je lief over maar ook iemand die een fijne en goede mening heeft, top!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:55

Ibbeltje is een lieve meid, die voor iedereen klaar staat. Ze is heel open en neemt adviezen aan en probeert ze uit. Ze mag wel wat meer voor zichzelf opkomen, maar dat gaat steeds beter. Ibbeltje is gewoon erg zorgzaam en een luisterend oor. Erg belangrijk op dit forum!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 8:57

Youandi schreef:Ibbeltje is een lieve meid, die voor iedereen klaar staat. Ze is heel open en neemt adviezen aan en probeert ze uit. Ze mag wel wat meer voor zichzelf opkomen, maar dat gaat steeds beter. Ibbeltje is gewoon erg zorgzaam en een luisterend oor. Erg belangrijk op dit forum!


Tnx wat lief! Leuk om te horen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:58

Dropdraakje... ik wil jou ook zo graag eens ontmoeten he. Ik vind jou zo leuk!!! Je lijkt me zo gezellig en een enorme schat van een meid Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:58

Ibbeltje schreef:
Youandi schreef:Ibbeltje is een lieve meid, die voor iedereen klaar staat. Ze is heel open en neemt adviezen aan en probeert ze uit. Ze mag wel wat meer voor zichzelf opkomen, maar dat gaat steeds beter. Ibbeltje is gewoon erg zorgzaam en een luisterend oor. Erg belangrijk op dit forum!


Tnx wat lief! Leuk om te horen Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 561177

Gewoon waar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 8:59

Youandi schreef:
Babydoll schreef:Zelda; een van de liefste meiden die ik van het forum 'ken', ze is wel wat gesloten en onzeker wat ik heel jammer vind juist omdat ik haar uiterlijk en innerlijk erg mooi vind. Zoals ze zichzelf profileert vind ik haar juist een sterke vrouw die weet wat ze wilt. Ook zij geeft hier op het forum altijd oprecht advies, en al zegt het hele forum 'nee' als zij vind dat het 'ja' is zal ze daar ook voor uitkomen, ze zegt wat ze denkt en daar hou ik van. Verder weet ik dat ze super trots op haar kleine mannetje en haar gezinnetje is. Topvrouw, topmoeder!

Goh, nou, ik ben niet aan de beurt ofzo, maar dit vind ik gewoon zó zó zóooooo waar!

(Ik ken haar alleen niet persoonlijk. Jammer, want ik denk dat wij het irl best goed met elkaar zouden kunnen vinden.)
Wow ik ben er helemaal stil van. Echt een super lief en mooi stukje. Ik vind het wel grappig dat Babydoll zegt dat ik gesloten ben, ben wel benieuwd waardoor je dat denkt Wink

Pixie, jij ook bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 9:00

Youandi, ben bezig met m'n rijbewijs en heb Joan al beloofd haar dan op te komen zoeken Very Happy

Voel je 'm?
Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Tumblr_loz88pS5Zf1qhbuy6
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 9:02

Youandi schreef:Dropdraakje... ik wil jou ook zo graag eens ontmoeten he. Ik vind jou zo leuk!!! Je lijkt me zo gezellig en een enorme schat van een meid Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 699888

Ik zeg doen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Stuiterbal di 16 okt 2012 - 9:16

Babydoll wat lief !! Dank je wel. Jammer dat ik je zo haast niet ken en dat met al onze gemeenschappelijke vrienden ;-)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 9:32

Bazinga schreef:Youandi, ben bezig met m'n rijbewijs en heb Joan al beloofd haar dan op te komen zoeken Very Happy

Voel je 'm?
Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Tumblr_loz88pS5Zf1qhbuy6

Hell jeah! bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bliss di 16 okt 2012 - 9:46

Heb t topic niet gelezen, maar ik doe toch mee:

Youandi is een mooie, blonde meid en een geboren leerkracht. Ze houdt veel van haar vak, dat zie ik zelfs door mijn beeldscherm heen! Ze is op t forum erg lief en sociaal en verder is ze gek op haar paard smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Roza di 16 okt 2012 - 9:53

Bliss, een lieve & stoere juf. Ze heeft de afgelopen tijd hard aan zichzelf gewerkt heb ik het idee. Gezocht naar de liefde en die ook gevonden. Geprobeerd om af te vallen en dat is ook gelukt. Knap!!
Wel ben je af en toe onzeker, nergens voor nodig joh!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn di 16 okt 2012 - 10:21

Weet niet zoveel van jou Roza, sorry!

Bliss, lieve meid! Heeft het geluk gevonden in de liefde, soms nog een onzekere bui, maar gaat steeds beter volgens mij!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 10:26

Roza heeft een enorme groei doorgemaakt op dit forum. Van een rellerig, schreeuwerig onzeker pubermeisje tot een jongvolwassen vrouw die veel zekerder in het leven staat en weet wat ze wil. Jij komt er wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Snoes di 16 okt 2012 - 19:39

It's me is heel lief! Ze kan heel goed piano spelen en is volgens mij ook heel gedreven in haar werk. Ze heeft samen met haar vriend hun huis verbouwd en ik ben nog steeds erg benieuwd naar het resultaat! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 19:42

Snoes is een lieverd, begripvol en heel mooi zwanger Very Happy Ze heeft mooie huisdieren en een leuke vriend. Wonen in een heel mooi huis samen. Ik ben blij dat ik Snoeske ken smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Niekske di 16 okt 2012 - 19:44

Ibbeltje is ontzettend lief en heel erg meelevend. Ze heeft niet snel vooroordelen en heeft altijd oprechte interesse in mensen. Mag inderdaad soms iets meer voor haarzelf opkomen Wink ze heeft het ook niet altijd even makkelijk en daarom vind ik het extra bijzonder dat ze toch altijd tijd maakt voor iedereen. Echt een lieverd!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 19:46

Niekske dank je wel, lief! Jij bent ook een toppertje. Jij bent ook iemand die meedenkt, meeleeft en ook erg lief voor mij is en voor mij klaar staat op bepaalde manier. Ik waardeer dat enorm.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Suus di 16 okt 2012 - 20:39

Ik vind Ibbeltje op het forum heel lief en betrokken overkomen. Ook is ze deze zomer begonnen met hardlopen en ik vind het heel knap van haar hoe ver ze al gekomen is!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 20:47

Suus schreef:Ik vind Ibbeltje op het forum heel lief en betrokken overkomen. Ook is ze deze zomer begonnen met hardlopen en ik vind het heel knap van haar hoe ver ze al gekomen is!

Tnx. Jij bent ook super in hardlopen. Hoe jij het ook volhoudt is super. Ik ken je nog niet zo heel goed dus veel weet ik niet, maar je komt wel fijn, leuk over op mij smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:43

Nou dan zal ik ook eens meedoen smile Ibbeltje is een heel lief, zorgzaam en meelevend persoon. Toont oprecht interesse in anderen en als er iets is staat ze voor je klaar. Ze heeft het niet altijd makkelijk en daarom vind ik het ook zo knap hoe ze alles toch klaarspeelt. Zowel thuis, voor anderen als met het hardlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum