Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje za 13 okt 2012 - 22:43

Burn schreef:Ibbeltje, ben jaloers dat jij zo kan hardlopen! Dat wil ik ook!
Echt iets om trots op te zijn!

Thnx Dropdraakje!
'

Burn beginnen met Evy dan kom je er ook. Ik had niet gedacht dat ik zo ver zou komen Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 561177 Maar lief dank je!

Jij komt trouwens op mij over als een leuke lieve meid smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Stuiterbal za 13 okt 2012 - 23:12

Ibbel is ontzettend goed bezig met hardlopen. Een enorme discipline heeft ze gekregen en dat vind ik echt super !
Verder is ze lief soms te, sociaal en erg behulpzaam.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  SoGood za 13 okt 2012 - 23:15

Stuiterbal is een hele mooie, lieve vrouw met een leuk kindje en ze heeft hele mooie lange haren. Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Stuiterbal za 13 okt 2012 - 23:16

Sogood schreef:Stuiterbal is een hele mooie, lieve vrouw met een leuk kindje en ze heeft hele mooie lange haren. Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 561177

:cheering: :cheering: :cheering: toch maar niet afknippen Laughing
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  SoGood za 13 okt 2012 - 23:18

Nee, zou ik niet doen! Staat je heel goed!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje za 13 okt 2012 - 23:32

Stuiterbal schreef:Ibbel is ontzettend goed bezig met hardlopen. Een enorme discipline heeft ze gekregen en dat vind ik echt super !
Verder is ze lief soms te, sociaal en erg behulpzaam.


Wat lief dank je wel smile


SoGood jou ken ik eigenlijk niet zo goed.

Stuit ik vind jou een krachtige vrouw die het toch allemaal maar doet. Nu weer een studie en hoe jij bezig met met je zoon, de liefde spat daar gewoon van af. Ik wordt zo blij altijd van jouw foto's smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga za 13 okt 2012 - 23:33

Oeps ik merk nu dat ik heel weinig weet van anderen....
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Antibes za 13 okt 2012 - 23:35

Ik vind Ibbeltje erg vriendelijk en zachtaardig, ze is altijd bereid om naar anderen te luisteren en komt dan geinteresseerd over. Ook vind ik het knap hoe ze met feedback/kritiek omgaat hier, hoewel ze daar naar mijn mening ook wat vaker schijt aan mag hebben. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Blair za 13 okt 2012 - 23:36

Ha, heb ik je. Bazinga, een regelrechte bitch, lol, gelukkig kan ze dat van mij hebben en ken ik ook een hele andere kant van haar, ze is OPRECHT, straight to the point, en heel lief, ze zal altijd oprecht advies geven en proberen iemand te helpen, ook al is dat soms the hard way. Ik vind de manier hoe zij dingen opschrijft altijd heel duidelijk en vaak ook hilarisch, wat dat betreft vullen we elkaar wel aan, he Bazinga? Ik vind haar een toppertje.

Antibes, ik weet eigenlijk pas sinds kort wie zij is (toch?). Op het vorige forum spraken wij veel met elkaar en ik 'ken' haar dan ook als een lieve eerlijke meid, met het hart op de juiste plaats. Helaas spreken wij elkaar niet meer.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Elliot za 13 okt 2012 - 23:54

Ik vind babydoll een topwijf! Altijd recht door zee en je zegt lekker waar het op staat. Dat waardeer ik in mensen. Daarnaast heb je een pracht van een zoontje I love you
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 0:19

Stuiterbal schreef:
Sogood schreef:Stuiterbal is een hele mooie, lieve vrouw met een leuk kindje en ze heeft hele mooie lange haren. Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 561177

:cheering: :cheering: :cheering: toch maar niet afknippen Laughing
Nee, niet doen! Je moet je haar vaker stijlen dat vind ik zo mooi staan bij jou! :cheering:

Over Caroline weet ik helaas niet zo veel te vertellen, sorry klinkt best vervelend bedenk ik nu maar er schiet even niks te binnen Embarassed
Babydoll, is volgens mij een pittige dame, met een eerlijke mening en een een mooie vrouw om te zien met een knappert van een zoon.
Antibes, is een mooie maar in mijn ogen een onzekere vrouw wat ik zo jammer vind want das nergens voor nodig. En je hebt een top interessante studie! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga zo 14 okt 2012 - 1:13

Ghehe Babydoll is cool. Dat vat alles samen, toch? Cool En soms een bitch, maar dat mag. En ze heeft een geweldig awesome zoontje!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Marin zo 14 okt 2012 - 1:14

Bazinga doet vroemmmm Yes
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Sugarfall zo 14 okt 2012 - 1:23

Ik vind het heel bijzonder en fijn om te lezen hoe Marin haar leven helemaal op orde heeft nu, leuke baan en een leuke vriend, je komt heel gelukkig over, in tegenstelling tot vorig jaar. Ik vind het ook leuk om te lezen hoe je over koken/recepten schrijft.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 1:30

Nu bedenk ik me pas hoe weinig ik van sommige forummers weet!
Ik vind Sugarfall een héle mooie vrouw en ik vind het knap hoe ze het volhoudt met haar vriend nu hij op reis is, kan me voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 1:31

Ik vind Pixie echt een hele mooie vrouw met een superleuk kapsel Very Happy ze heeft totaal haar eigen stijltje en dat maakt haar heel stoer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Sugarfall zo 14 okt 2012 - 1:36

Pixie schreef:Nu bedenk ik me pas hoe weinig ik van sommige forummers weet!
Ik vind Sugarfall een héle mooie vrouw en ik vind het knap hoe ze het volhoudt met haar vriend nu hij op reis is, kan me voorstellen dat dat niet altijd makkelijk is!

Lief! Very Happy Ik tel wel als een klein kind de dagen af totdat hij weer (even) terug is haha!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 1:41

Wat pixie zegt wilde ik ook over sf zeggen. Ze draagt altijd mooie vrouwelijke kleding en houdt van eBay haha. Verder is ze heel lief, opgewekt en mooi! En haar vriendje is dus weg Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga zo 14 okt 2012 - 1:44

Oh oh oh! Over PB kan ik iets zeggen! Very Happy

Ze is een cradle robber, maar heeft wel een goede cradle uitgezocht... Ze is lief, slim, heel spontaan en behulpzaam. En ze is láng joh :/ Serieus. En cool!

En haar oudoudtante heet Claire. Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 1:46

Bazinga schreef:Oh oh oh! Over PB kan ik iets zeggen! Very Happy

Ze is een cradle robber, maar heeft wel een goede cradle uitgezocht... Ze is lief, slim, heel spontaan en behulpzaam. En ze is láng joh :/ Serieus. En cool!

En haar oudoudtante heet Claire. Yes
Hahaha kneus. Jij bent toch ook best lang?

Bazinga is prettig gestoord, lief, grappig, verliefd op Frits en heeft een crush op een kiter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga zo 14 okt 2012 - 1:48

Ja, dat dacht ik. Tot ik jou zag :/

I felt so shooort...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 1:49

Ik weet niks leuks over Bazinga :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga zo 14 okt 2012 - 1:52

Zelda schreef:Ik weet niks leuks over Bazinga :P

Ahww you suck Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 2:01

*


Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn zo 14 okt 2012 - 2:06

Guat, een schat! Laatst pm van haar gekregen, met een soort van tip. Lees hem nog regelmatig even..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum