Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Guus zo 14 okt 2012 - 8:55

Pippa wil graag een andere baan en trouwen met haar vriend, ze heeft wua fam een roerige tijd achter de rug en is volgensmij vooral opzoek naar een rustig vaarwater waar ze met haar vriend lekker in kan kabbelen opweg naar een gezinnetje Wink

Minneke heeft de prachtigste 'dear caught in hedlights' ogen Wink en ik vind haar buitengewoon stoer en leuk, eigenlijk wel een voorbeeld van een vrouw die ondanks baan, man en twee kinderen zichzelf niet vergeet en er hard aan werkt om dingen goed te laten verlopen ipv zich erbij neer te leggen hoe dingen gaan!

Mida was mirjam? Heeft een schattig dochtertje en is pas gertrouwd als het goed heb? Volgens mij is ze een vrij jonge moeder die positief in het leven staat.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Mida4you zo 14 okt 2012 - 8:57

Ik was inderdaad Mirjam. Ik ben niet pas getrouwd hihi smile En ik ben wel een vrij jonge moeder ( 25 jaar, dochter 2 jaar )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn zo 14 okt 2012 - 9:45

Mida, leuke meid! Snel weer x meeten!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 10:04

Sugarfall schreef:
Powerbabe schreef:Wat pixie zegt wilde ik ook over sf zeggen. Ze draagt altijd mooie vrouwelijke kleding en houdt van eBay haha. Verder is ze heel lief, opgewekt en mooi! En haar vriendje is dus weg Sad.
I love you wat lief haha, ik vind jou heel leuk en ik wil je nog steeds een keer meeten eigenlijk haha!
zullen wij elkaar gewoon eens toevoegen op fb en een date plannen?

Goochem is prachtig, sprankelend, lief en zacht maar wel op een krachtige manier. Ze gaat volgend jaar trouwen met de liefde van haar leven en wordt echt zo'n mooie bruid! Verder kan ik niet wachten tot ze kindjes krijgt. Ik heb bewondering voor hoe ze met de ziekte van haar mama om gaat en hoe liefdevol ze spreekt over haar familie, vriend, vrienden en hondje! Oh en ik gun haar echt enorm haar droombaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 10:54

Ik vind Powerbabe een onwijs mooie vrouw. En ze heeft een geweldige kledingstijl!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 20:12

Powerbabe schreef:
Sugarfall schreef:
Powerbabe schreef:Wat pixie zegt wilde ik ook over sf zeggen. Ze draagt altijd mooie vrouwelijke kleding en houdt van eBay haha. Verder is ze heel lief, opgewekt en mooi! En haar vriendje is dus weg Sad.
I love you wat lief haha, ik vind jou heel leuk en ik wil je nog steeds een keer meeten eigenlijk haha!
zullen wij elkaar gewoon eens toevoegen op fb en een date plannen?

Goochem is prachtig, sprankelend, lief en zacht maar wel op een krachtige manier. Ze gaat volgend jaar trouwen met de liefde van haar leven en wordt echt zo'n mooie bruid! Verder kan ik niet wachten tot ze kindjes krijgt. Ik heb bewondering voor hoe ze met de ziekte van haar mama om gaat en hoe liefdevol ze spreekt over haar familie, vriend, vrienden en hondje! Oh en ik gun haar echt enorm haar droombaan.

Ik ook!! Daar kun je zo gelukkig van worden Very Happy Dan klopt zometeen het hele plaatje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 20:14

Ik vind Punk'd echt een mooie vrouw en stoer en super met haar kledingstijl. En ze komt erg leuk over op het forum smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 20:14

Punk'd is gewoon COOL! Zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 20:18

hahaha stoffie en Ibbeltje :cheering:

Ik ben best wel een muts in real life volgens mij whahaha.

Ibbeltje vind ik echt een ontzettende lieverd. Ik vind dat je altijd heel 'geduldig' reageert op posts en heb ook echt het idee dat je goed kan omgaan met post van andere forumsters (bijv. in mode & beauty dat je dan alle tips gaat uitproberen.) Dat vind ik echt heel erg leuk en daardoor vind ik jou heel open overkomen Very Happy

Stoffie vind ik echt een geweldige vrouw. In de tijd dat je zwanger was heb ik je een keer een front row fashionshow gegeven weet je nog whahaha (ik kwam die 2 foto's laatst tegen.. van 2 blazers Wink ).. jaa toen was jij altijd hier te vinden.. Maar nu ben je mamma I love you van 2 ontzettend mooie kiddo's.. In mijn ogen heb je het helemaal voor elkaar I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 20:20

Aah wat lief van je Punk'd leuk om te 'horen' smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 20:23

Ibbeltje is echt een ontzettende lieve meid, die eigenlijk te goed is voor deze wereld Wink je mag best wat meer schijt hebben aan wat anderen vinden! Verder is ze super goed bezig met hardlopen en vindt ze het erg leuk om met mensen leuke dingen te doen. Ook houdt ze erg van dingen zelf maken. Ik vind het heel erg knap hoe je je staande houdt in bepaalde situaties, je laat je koppie niet hangen! Ik vind je een erg leuke en lieve meid, en een super vriendin! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje zo 14 okt 2012 - 20:27

Zelda schreef:Ibbeltje is echt een ontzettende lieve meid, die eigenlijk te goed is voor deze wereld Wink je mag best wat meer schijt hebben aan wat anderen vinden! Verder is ze super goed bezig met hardlopen en vindt ze het erg leuk om met mensen leuke dingen te doen. Ook houdt ze erg van dingen zelf maken. Ik vind het heel erg knap hoe je je staande houdt in bepaalde situaties, je laat je koppie niet hangen! Ik vind je een erg leuke en lieve meid, en een super vriendin! I love you


Aah nu krijg ik tranen in mijn ogen wat ontzettend lief! Ik ben ook enorm blij met jou als vriendin. I love you Met jou kan ik bepaalde dingen bespreken zonder gek aan gekeken te worden en krijg ik begrip terug en dat vind ik erg fijn. Ook vind ik jou een mooie vrouw en sterke vrouw ook. Je hebt wat doorstaan maar je zet je wel in voor je gezin. Nu ook weer met de studie en stage, echt respect hoe jij dit allemaal doet! O en hoe jij om gaat met de kleine M is zo leuk om te zien. Zo liefdevol!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn ma 15 okt 2012 - 5:36

Zelda:
Lieve meid, knap hoe ze haar leventje nu voor elkaar! Vecht voor alles wat haar dierbaar is!

Ibbeltje:
Ik had je al x wat gezegd, meer weet ik even niet.. Embarassed

Punk'd:
Leuke kledingstijl! Wil ik wel een dagje mee shoppen! smile

Stofzuiger:
Schat van een meid met 2 lieve beren! I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Snoes ma 15 okt 2012 - 19:17

Burn is volgens mij een echte lieverd. Ik denk dat als je aan haar echt een fijne vriendin kan hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 19:56

Snoes is zwanger!! cheers Ze is een hele lieve meid die altijd een lief woordje voor anderen overheeft en ik denk dat ze een hele zorgzame en toffe moeder wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn ma 15 okt 2012 - 20:48

Snoes schreef:Burn is volgens mij een echte lieverd. Ik denk dat als je aan haar echt een fijne vriendin kan hebben.
Wat lief! Dankje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:00

Ik vind Burn vooral heel erg grappig en lief! Je kwam met die meeting op me over als een gezellige stuiterbal en daar hou ik wel van :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Elliot ma 15 okt 2012 - 21:02

Ik vind Fruity een mooie meid, lekker vrolijk en grappig en heel goed bezig met afvallen! Daar heb ik echt bewondering voor, omdat ik zelf nodig moet afvallen maar niet de discipline heb om het door te zetten. Petje af dus! Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 3079029344
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Jeanette ma 15 okt 2012 - 21:03

Fruity is een vrolijke blonde meid die al veel is afgevallen! Ze staat vaak in het wat-heb-ik-vandaag-aan topic en is erg actief in posten. Ze heeft een vriend waar ze leuke dingen mee doet en volgens mij komt ze uit het noorden?!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Mida4you ma 15 okt 2012 - 21:03

Burn schreef:Mida, leuke meid! Snel weer x meeten!

Inderdaad! 26 oktober toch?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Burn ma 15 okt 2012 - 21:05

Fruity schreef:Ik vind Burn vooral heel erg grappig en lief! Je kwam met die meeting op me over als een gezellige stuiterbal en daar hou ik wel van :P
Ik? Een stuiterbal? Huh? Haha!
Dankjewel!

Mida, ik vind het goed, maar er komt niemand echt met ideeën..

Jeanette, lijkt mij een hele lieve meid! Mooie meid om te zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Elliot ma 15 okt 2012 - 21:06

En Jeanette is een prachtige meid om te zien!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 21:16

Caroline woont dicht bij mij en ik hoop een keer met haar koffie/thee te gaan drinken :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:18

Marin, vind ik echt een leuke meid. Ik ben blij voor je dat je je geluk gevonden hebt. Je straalt en dat is belangrijk. Voor de rest kijk ik altijd graag naar jou foto's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Kowalski ma 15 okt 2012 - 21:18

Marin heeft heel veel leuke jurkjes, kan heel goed koken, heeft volgens mij een ontzettend lieve vriend (wat een leuk stel zijn jullie zeg!!) en, ik ken je verder niet goed, maar volgens mij ben jij echt een schatje die altijd voor iedereen klaar staat!Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 699888
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum