Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:22

Rood schreef:
Guattari schreef:@Discordia: Wat ik kan waarderen aan jou, is de manier waarop je soms nét op het randje reageert. Ik vind dat vaak erg grappig, ook al deelt geloof ik niet iedereen die mening. Cool
Eens. Ik houd ervan dat je roekeloos de waarheid zegt. Zou ik zelf niet doen, maar ik vind het wel prettig dat iemand die taak op zich neemt. En je kunt het hebben als je de boomerang terugkrijgt. Held.
Eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga di 16 okt 2012 - 22:24

Rood schreef:
Bazinga schreef:Sommige mensen krijgen een beetje een bruine toet van al dat gekus en gelik!
Gatver, goorlap.

Mja k wilde 'm eigenlijk ook niet posten, ik twijfelde, 't was wel wat vulgair.. Maar volgens mij zitten er gewoon echt veel negerzoeneters.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Stuiterbal di 16 okt 2012 - 22:26

Ibbeltje: Veranderen voor een ander moet je niet doen. Dan ben je juist niet jezelf. Daarnaast ben ik het deels met Charlie eens. Dat je hart van goud hebt voor de medemens klopt ja zo ben jij. Maar soms twijfel ik ook aan je "lief" heid. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je nooit eens een mening ergens over hebt en je daaraan kan vast houden. Dat is volgens mij ook wat Charlie bedoelt bij jou.

Maar goed nogmaals ik heb je ook vaker gezegd dat je beter voor jezelf moet opkomen en een eigen mening moet hebben omdat er anders zo makkelijk over je gewalst word. Maar zolang jij het niet kan of niet klaar voor bent is dat gewoon zo.
Ik accepteer men zoals men is en laat hem daarbij in zijn eigen waarde.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 22:29

Ik kan het ook niet goed uitleggen maar ik heb sowieso vaak de tijd nodig om over iets na te denken voor ik een mening geef en luister dan graag ook naar andere meningen voor ik mij laat horen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:34

Ibbeltje, get your inner freak on. afro



*I'm Rood and approve of this message*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 22:35

Rood schreef:Ibbeltje, get your inner freak on. afro



*I'm Rood and approve of this message*

Hoe bedoel je dit?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:36

Als je dat niet snapt, is het te moeilijk om uit te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 22:38

Rood schreef:Als je dat niet snapt, is het te moeilijk om uit te leggen.

hmm oke
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:57

Voglens mij bedoelt ze dat je wat los moet gaan van binnen . Johh ik snap wat je bedoelt rood maar het is echt moeilijk uit te leggen..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 22:58

Punk'd schreef:Voglens mij bedoelt ze dat je wat los moet gaan van binnen . Johh ik snap wat je bedoelt rood maar het is echt moeilijk uit te leggen..



aah zo oke tnx
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:59

Nee wacht ik kan het denk ik omschrijven.

Je hebt je karakter mee (open, spontaan, eerlijk) om wat losser te kunnen zijn. Wat meer outgoing.. Ergens 100% voor gaan, wat meer doorzettingsvermogen/ambities..

Ik denk dat ze bedoelt dat je redelijk op de 'vlakte' blijft terwijl je er meer in hebt zitten.


Bedoel je zoiets Rood?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Discordia di 16 okt 2012 - 23:01

Punk'd schreef:Nee wacht ik kan het denk ik omschrijven.

Je hebt je karakter mee (open, spontaan, eerlijk) om wat losser te kunnen zijn. Wat meer outgoing.. Ergens 100% voor gaan, wat meer doorzettingsvermogen/ambities..

Ik denk dat ze bedoelt dat je redelijk op de 'vlakte' blijft terwijl je er meer in hebt zitten.


Bedoel je zoiets Rood?

Rood bedoelt dat ze gewoon eens een (brain)fart moet laten zonder zich te verontschuldigen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:02

Discordia schreef:
Punk'd schreef:Nee wacht ik kan het denk ik omschrijven.

Je hebt je karakter mee (open, spontaan, eerlijk) om wat losser te kunnen zijn. Wat meer outgoing.. Ergens 100% voor gaan, wat meer doorzettingsvermogen/ambities..

Ik denk dat ze bedoelt dat je redelijk op de 'vlakte' blijft terwijl je er meer in hebt zitten.


Bedoel je zoiets Rood?

Rood bedoelt dat ze gewoon eens een (brain)fart moet laten zonder zich te verontschuldigen.

haha dat bedoel ik ook met mijn lap tekst Wink maar dat chiquer uitgelegd queen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Ibbeltje di 16 okt 2012 - 23:03

hahaha oke duidelijk dames dank je wel Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:05

Discordia schreef:Rood bedoelt dat ze gewoon eens een (brain)fart moet laten zonder zich te verontschuldigen.
Exactly.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:00

Ibbeltje schreef:Nou ik krop geen boosheid op of zo. Ik spui het er wel uit als het nodig is. Maar ik vind veel wel prima en ja dat is soms ook een valkuil van mij. Ik mag ook meer mijzelf laten horen en ja dat weet ik dus. smile

Ga nu eens niet in de verdediging en roep eens wat anders.smile Als Charlie er zo veel plezier aan beleeft zoals ze zegt, laat haar dan eens lekker van die stoel vallen, boeiend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:19

Rood schreef:
Discordia schreef:Rood bedoelt dat ze gewoon eens een (brain)fart moet laten zonder zich te verontschuldigen.
Exactly.

In het Duits hebben ze daar een mooie uitdrukking voor die niet te misverstaan is: den inneren Schweinehund rauslassen lol! .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Sterre wo 17 okt 2012 - 0:50



Nou heb ik deze in mijn hoofd. Hollaah!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:16

Charlie schreef:In het Duits hebben ze daar een mooie uitdrukking voor die niet te misverstaan is: den inneren Schweinehund rauslassen lol! .
Op dit soort momenten voel ik echt die diepe taalverbondenheid met Ze Zjermans, weet je wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Guus wo 17 okt 2012 - 1:21

Rood en charlie zorgen ervoor dat er eindelijk weer eens gelachen kan worden om dit zure zooitje van de laatste tijd! cheers
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:25

Charlie, doe jij de speech? Ik pink wel een traan weg #methodacting

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 4:48

Mogen we niet meer lief zijn tegen elkaar tegenwoordig? Cry

Besef je je wel, dat wanneer je in dit topic reageert, er zomaar iets aardigs over je gezegd kan worden? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 11 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum