Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW zo 14 okt 2012 - 7:01

Ik vind het mooi aan Ecrits dat ze zo vol overgave en ongeremd kan liefhebben en daarvan genieten. Een heel mooie eigenschap!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:03

Buiten het feit om dat Ecrits heel mooi is vind ik ook dat ze heel leuk schrijft. Je hebt echt iets dromerigs, zwierigs om je heen. Ik vind je ook heel sterk, hoe je alles in het verleden hebt overwonnen en zo. Het is goed om te zien dat je nu geluk en liefde hebt gevonden! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Rebecca zo 14 okt 2012 - 7:09

Guattari schreef:
@Rebecca: Wow! Wat leuk dat je zo goed erin bent en dus ook erg creatief! Wat doe je er uiteindelijk mee? Ik kan me zo voorstellen dat je niet 2 taarten per week bakt, die je zelf allemaal nuttigt, toch? Ik zie handel.Wink

smile 2 taarten in de week haal ik niet op het moment, zou wel willen, maar heb last van chronisch tijdgebrek door fulltime werken, een masterstudie, bruiloft plannen en een poging tot het hebben van een sociaal leven. Regelmatig gaat er iets lekkers mee naar het werk van mijn vriend of mij, en ik maak ook wel eens taarten in opdracht, leuk om te doen!

RYW heeft het niet altijd makkelijk, door zorgen om het zoontje van haar vriend, maar blijft onvoorwaardelijk achter hem staan, wat hij daar ook in besluit. Verder vind ik het leuk voor haar dat de dingen met haar vriend op zijn plek lijken te gaan vallen en jullie toekomstplannen/dromen hopelijk snel werkelijkheid worden.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:10

Wat een lieve reactie van jullie.

Joan doet me altijd denken aan een actrice die speelt in een van mijn favoriete films 500 days of summer. Ik vind dat je net als haar een excentrieke schoonheid hebt. Iet speels en eigens, anders dan anderen. Ik vind dat je lief en beheerst reageert en eigengereid bent, niet makkelijk beïnvloedbaar.

RYW heb ik bewondering voor. Studie, werk, kinderen openstaan voor een nieuwe liefde terwijl je ooit zo teleurgesteld bent. Dat vind ik erg veerkrachtig. Ik vind het knap. Ik weet niet of ik het zo allemaal zou kunnen combineren. Ik denk dat je ook een leuke stiefmoeder zou zijn, als je de kans zou krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:12

Ecrits komt over als een heel romantische vrouw. Ze is pasgetrouwd en zag er heel mooi uit. Haar bruiloft is er eentje uit een tijdschrift, zó mooi en sprookjesachtig. Ecrits is heel lief en meelevend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Antibes zo 14 okt 2012 - 7:12

Ecrits vind ik het toonbeeld van gratie. Ik vind haar zo liefhebbend, op en top vrouwelijk charmant en rustig en intelligent.. Volgens mij was Belle haar favoriete Disney prinses?? En dat vind ik erg leuk, want ik vind Ecrits ook echt een Belle. Mooi, charmant, intelligent en verzot op boeken. Bovendien vind ik haar daarnaast OOK ontzettend sterk. Wat het juist bijzonder maakt. Het is iets heel speciaals om zo liefdevol, bescheiden en open de wereld tegemoet te treden, zonder daarbij een fragiel meisje te worden. Ik heb ontzettend veel respect voor haar.

Youandi: een enorm lief en enthousiast persoon die volgens mij ontzettend energierijk is. Je bent verzot op je paard en ik word regelmatig stikjaloers als ik daar mooie plaatjes van op facebook langs zie komen. Volgens mij ben je goed met dieren én met mensen en dat is niet iedereen gegeven. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Sugarfall zo 14 okt 2012 - 7:22

Powerbabe schreef:Wat pixie zegt wilde ik ook over sf zeggen. Ze draagt altijd mooie vrouwelijke kleding en houdt van eBay haha. Verder is ze heel lief, opgewekt en mooi! En haar vriendje is dus weg Sad.
I love you wat lief haha, ik vind jou heel leuk en ik wil je nog steeds een keer meeten eigenlijk haha!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:24

Sugarfall heeft een heel elegante kledingstijl. Zo mooi en goed gecombineerd dat lijkt of ze een styliste in huis heeft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Antibes zo 14 okt 2012 - 7:26

Babydoll schreef:Antibes, ik weet eigenlijk pas sinds kort wie zij is (toch?). Op het vorige forum spraken wij veel met elkaar en ik 'ken' haar dan ook als een lieve eerlijke meid, met het hart op de juiste plaats. Helaas spreken wij elkaar niet meer.

Klopt ja! Wink Weet eigenlijk niet hoe dat doodgebloed is, denk toen jij een tijdje niet op het forum was op een gegeven moment?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:29

Antibes is een lieverd en een doorzetter. Ze is heel slim en ik zie haar als mijn zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 7:40

Jullie zijn veel te lief!

Youandi houdt van paardrijden en van buitenzijn. Is heel erg gelukkig getrouwd en zag er prachtig uit op haar bruiloft. Je bent sowieso een mooie meid, en je hebt helemaal geen make-up of opsmuk nodig. Ik moet door jouw forumnaam altijd denken aan het liedje you and me van Ingrid Michealson.

Antibes, vind ik heel intelligent en ambitieus. Ik weet zeker dat jij het ver gaat schoppen. Je bent ontzettend gedreven en volgens mij ook inventief/creatief in jouw vakgebied. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst je gaat brengen. Helaas ben je onzeker in de liefde. Ik weet zeker dat het wel goed komt, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou soms moeilijk is.

Belle en het beest is mijn favoriete disney sprookje. Ik vind het verhaal dat disney ervan heeft gemaakt heel mooi. Mijn favoriete sprookje zoals het geschreven is; is het meisje met de zwavelstokjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 8:19

Ecrits vind ik een hele mooie vrouw, en ze komt op mij heel lief, romantisch en dromerig over.
Ik vind haar avatar goed passen bij hoe ik haar zie. De foto's van haar bruiloft zien eruit als uit een bruidsmagazine, compleet met prefect bruidspaar, gorgeous!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 8:22

Ik vind Pixie echt een ontzettende mooie vrouw! Ik denk dat je één van de weinigen bent bij wie ik kort haar zó mooi vind staan, je bent één en al vrouwelijkheid!

En ik vind het heel tof dat je aan paaldansen doet, dat is echt iets wat ik ook nog wel eens zou willen doen Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 8:23

Kowalski schreef:Ik vind Pixie echt een ontzettende mooie vrouw! Ik denk dat je één van de weinigen bent bij wie ik kort haar zó mooi vind staan, je bent één en al vrouwelijkheid!

En ik vind het heel tof dat je aan paaldansen doet, dat is echt iets wat ik ook nog wel eens zou willen doen Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 3079029344

Aaahw sweet! I love you
Kom een avondje meedoen! Lijkt me gezellig Yes
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Guus zo 14 okt 2012 - 8:23

Kowalski is een vrolijke frutsel die soms ineens heel onzeker kaan zijn, en ik kan me er maar niet achterkomen waarom!

Verder heeft ze leuke kleren, fleurige broeken en altijd iets grappigs/liefs over voor een ander!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:24

Kowalski heeft een kledingkast waar ik best eens in zou willen shoppen Laughing Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:24

Ik weet eigenlijk helemaal niks van Kowalski, maar elke eer als k je naam voorbij zie komen zit ik weer achter m'n oren te krabben wie je voorheen toch ookalweer was scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Kowalski zo 14 okt 2012 - 8:33

Pixie: Kijk maar uit wat je zegt want voor je het weet hangt er een pinguin in jouw paal! Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 394967

Goochempie schreef:Kowalski is een vrolijke frutsel die soms ineens heel onzeker kaan zijn, en ik kan me er maar niet achterkomen waarom!

Verder heeft ze leuke kleren, fleurige broeken en altijd iets grappigs/liefs over voor een ander!

cheers

Haha Stof, kom maar langs hoor! Ik denk dat het vies tegen zal vallen Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 1270000679

Maple: Ik was niemand bounce
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:34

Guattari schreef:

@Pippa: Ook al zou ze rondlopen met een spandoek dat ze echt niet zo lief is als mensen vaak denken, toch geloof ik d'r niet.smile Voor mij ben je een forummer die heel oprecht en trouw overkomt en je gevoelens mooi kunt verwoorden. Om te zeggen dat ik dus altijd je posts met veel plezier lees, gaat dus niet altijd op; doordat ze ook wel eens verdriet uitspreken. Het is dus de manier waarop je in het leven lijkt te staan, waar ik bewondering voor heb en daardoor met interesse je posts lees.

Embarassed Jij maakt me dag goed, bedankt voor je lieve tekst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Poubelle zo 14 okt 2012 - 8:37

Kowalski schreef:Pixie: Kijk maar uit wat je zegt want voor je het weet hangt er een pinguin in jouw paal! Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 394967


:

Can't wait!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:38

Kowalski - ik weet niet veel persoonlijk over jou, maar jij reageert altijd grappig en ad rem, vind dat echt leuk aan jou! smile

O Pixie kwam er tussendoor, haha! Pixie is een sexy rock chick.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:44

Pippa - Een lieve, hardwerkende vrouw die het qua gezondheid niet makkelijk heeft, maar zich daardoor absoluut niet klein laat krijgen. Gevoelig, sociaal en liefdevol. O ja, en ze maakt prachtige cupcakes!

Pixie - Een ongelooflijk mooie vrouw die geniet van het leven, leuke dingen onderneemt met vriendinnen en een heeele stoere sport beoefent. Ze is gezellig en positief ingesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Mida4you zo 14 okt 2012 - 8:46

Het enige wat ik eigenlijk weet van Minneke is dat ze altijd onwijs leuke kleding draagt smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast zo 14 okt 2012 - 8:46

Minneke - Maakt prachtige kinderen Laughing Ik vind het bijzonder hoe jij zowel een leuke mama, als een leuke vrouw, als een leuke collega, als een leuke vriendin kan zijn. Al die ballen hoog houden, ik snap niet hoe je dat doet, zonder dat je op je tandvlees loopt. Hebben hun droomhuis gekocht! smile

O mida4you is erbij gekomen! Ik weet alleen dat jij veranderd bent qua naam, toch? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Mida4you zo 14 okt 2012 - 8:47

Haha ja dat klopt Pippa smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum