Afvaltopic nummer triljoen
+35
blauwwitrood
Summerlovin
Sunshine
Sushi
*Lookie*
Fortissimo
May
Aagje!
peach
Penny Blossom
Lejow
Tiana
bluppie
artificialfunk
sawasdee
SDL
silly-one
Elliot
Reeza
Minx
Suus
applestar
Sam
Liz
Jeanette
Pannetoet
madam
Sorrento
Tullow
Jilke
_Lana_
Lousanne
Parel
Rebecca
Marin
39 plaatsers
Pagina 2 van 18
Pagina 2 van 18 • 1, 2, 3 ... 10 ... 18
Re: Afvaltopic nummer triljoen
Binnenkort, als mijn kop er weer naar staat en er échte motivatie is, kom ik hier ook meeschrijven. Eerst nog bedenken hóe ik het ga doen.
Gast- Gast
Parel, zorg dat je niks in de kast hebt liggen, dan kun je daar ook niet aan denken
Zo'n beloning werkt bij mij ook wel Ik_zelf, mijn beloning voor -5kg is dat we dan gaan uiteten bij onze trouwlocatie. Dat heb ik echt al een maand geleden met mijn vriend afgesproken, goed begin gemaakt, en na een verjaardag ging het toch weer mis. Nu ben ik sinds vorige week zaterdag al 900gr kwijt, dus de eerste kilo is er bijna af. Nu ik vakantie heb en thuis zit, met geen slechte dingen in de buurt, hoop ik een goede start te kunnen maken en dat als de eerste 1,5kg eraf is ik ook sterk genoeg ben om nee te zeggen, omdat ik weet waarvoor ik het doe!
Sillyone, wat goed dat je zoveel sport! Ik probeer 2x in de week te gaan zwemmen, maar dat lukt niet altijd. Om de reden die jij aangeeft wil ik ook echt al een aantal kilo proberen kwijt te zijn voor december, en dan daarna maar weer verder zien.
Hier gaat het voor nu wel goed, heb vandaag geen tijd om aan eten te denken, mijn huishouden had dringend aandacht nodig, dus ik heb al flink opgeruimd en gepoetst. Zo nog even een enorme berg achterstallige strijk wegwerken en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag, dan alleen vanavond nog zwemmen!
Zo'n beloning werkt bij mij ook wel Ik_zelf, mijn beloning voor -5kg is dat we dan gaan uiteten bij onze trouwlocatie. Dat heb ik echt al een maand geleden met mijn vriend afgesproken, goed begin gemaakt, en na een verjaardag ging het toch weer mis. Nu ben ik sinds vorige week zaterdag al 900gr kwijt, dus de eerste kilo is er bijna af. Nu ik vakantie heb en thuis zit, met geen slechte dingen in de buurt, hoop ik een goede start te kunnen maken en dat als de eerste 1,5kg eraf is ik ook sterk genoeg ben om nee te zeggen, omdat ik weet waarvoor ik het doe!
Sillyone, wat goed dat je zoveel sport! Ik probeer 2x in de week te gaan zwemmen, maar dat lukt niet altijd. Om de reden die jij aangeeft wil ik ook echt al een aantal kilo proberen kwijt te zijn voor december, en dan daarna maar weer verder zien.
Hier gaat het voor nu wel goed, heb vandaag geen tijd om aan eten te denken, mijn huishouden had dringend aandacht nodig, dus ik heb al flink opgeruimd en gepoetst. Zo nog even een enorme berg achterstallige strijk wegwerken en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag, dan alleen vanavond nog zwemmen!
Ik ben sinds januari al 11 kilo kwijt, dus de motivatie is hier even niet.
Vandaag is al een dikke fail haha, als ik werk gaat het goed, maar zodra ik thuis ben!
Bij mij scheelt het al enorm na het avondeten niks meer te eten, dus dat ga ik al doen.
Heb net wel een stuk gelopen met de wagen!
En tja, heb hier ook nog een man thuis zitten, en die mag wel lekkers, dus niks in de kasten helpt niet!
Overigens zit ik wel op mijn streefgewicht hoor, ben gewoon weer op het gewicht waar ik op zat toen ik zwanger werd, maar wat extra is altijd fijn.
Vandaag is al een dikke fail haha, als ik werk gaat het goed, maar zodra ik thuis ben!
Bij mij scheelt het al enorm na het avondeten niks meer te eten, dus dat ga ik al doen.
Heb net wel een stuk gelopen met de wagen!
En tja, heb hier ook nog een man thuis zitten, en die mag wel lekkers, dus niks in de kasten helpt niet!
Overigens zit ik wel op mijn streefgewicht hoor, ben gewoon weer op het gewicht waar ik op zat toen ik zwanger werd, maar wat extra is altijd fijn.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ben je wel nog op gewicht?Fruity schreef:Binnenkort, als mijn kop er weer naar staat en er échte motivatie is, kom ik hier ook meeschrijven. Eerst nog bedenken hóe ik het ga doen.
Gast- Gast
Ik wil ook graag mee doen! Ik zeg al tijden dat ik af wil/moet vallen, maar toch blijf ik door eten. Ik heb wel een beetje hetzelfde als Parel, ik lust alles en ik ben bijna niet vol te krijgen
Maar nu ben ik het zat! Bij mij helpt het ook enorm dat ik na het avond eten niet meer ga snaaien. En ik probeer 2/3 keer per week te hardlopen.
Op het werk drink ik al voornamelijk thee en water, maar thuis kan ik natuurlijk ook vaker een glas water drinken.
Ik weet nog niet precies hoeveel ik kwijt wil. Ligt er ook een beetje aan waar het er af gaat. Opzich wil ik vooral wat vet kwijt van mijn buik, heupen en bovenbenen.. maar ja.. ik heb niks te willen
Ik ben van plan om me welke maandag te wegen, ben benieuwd hoe het gaat!
Maar nu ben ik het zat! Bij mij helpt het ook enorm dat ik na het avond eten niet meer ga snaaien. En ik probeer 2/3 keer per week te hardlopen.
Op het werk drink ik al voornamelijk thee en water, maar thuis kan ik natuurlijk ook vaker een glas water drinken.
Ik weet nog niet precies hoeveel ik kwijt wil. Ligt er ook een beetje aan waar het er af gaat. Opzich wil ik vooral wat vet kwijt van mijn buik, heupen en bovenbenen.. maar ja.. ik heb niks te willen
Ik ben van plan om me welke maandag te wegen, ben benieuwd hoe het gaat!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Smikkell schreef:Ben je wel nog op gewicht?Fruity schreef:Binnenkort, als mijn kop er weer naar staat en er échte motivatie is, kom ik hier ook meeschrijven. Eerst nog bedenken hóe ik het ga doen.
Ja, schommel alleen met 2kilo. Dat vind ik nog te over zien.. ga hoe dan ook in 2013 weer beginnen maar weet nog niet of ik dit jaar nog wat ga doen. Wil er nog eens 20kg af hebben dus moet daar wel voldoende motivatie voor hebben wil dat slagen, anders krijg je van die halfslachtige pogingen met veel gejojo als gevolg en dat wil ik niet.
Gast- Gast
Ik ging vandaag al meteen de fout in Kreeg tussen de middag op mijn werk mijn brood echt niet weg, heb een halve boterham op. Met cup a soup. Om vervolgens toch trek te krijgen en 2 merci'tjes te snaaien...
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Zo, vandaag er weer goed tegen aan gegaan. Ik wil 7 kilo afvallen. Gister lekker genoten, maar nu is de knop weer om. Ik MOET die 7 kilo eraf hebben.
Gast- Gast
Dit topic is goed om te lezen als ik zin krijg om te snaaien! In plaats van snaaien ga ik zo lekker 2 mandarijnen eten
Tullow- Kletskop
Het gaat mij op zich goed af.
Gisteren laat ontbeten en hierdoor eigenlijk geen lunch gehad.
Samen met een vriendin thee gedronken met iets lekkers ( verving eigenlijk mijn lunch, maar het was niet vee).
's avonds gewoon gegeten en daarna niet meer gesnaaid. Het scheelt ook dat ik niks in huis heb gehaald. Hierdoor kan ik ook niet snaaien.
Vanmorgen vond ik de weegschaal al weer liever dan gisteren, dus dat is positief.
Ik zou eigenlijk vandaag gaan squashen en tennissen, maar het eerste gaat niet door. Op zich ook niet erg, want alleen tennissen is al voldoende lijkt mij.
Gisteren laat ontbeten en hierdoor eigenlijk geen lunch gehad.
Samen met een vriendin thee gedronken met iets lekkers ( verving eigenlijk mijn lunch, maar het was niet vee).
's avonds gewoon gegeten en daarna niet meer gesnaaid. Het scheelt ook dat ik niks in huis heb gehaald. Hierdoor kan ik ook niet snaaien.
Vanmorgen vond ik de weegschaal al weer liever dan gisteren, dus dat is positief.
Ik zou eigenlijk vandaag gaan squashen en tennissen, maar het eerste gaat niet door. Op zich ook niet erg, want alleen tennissen is al voldoende lijkt mij.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Tullow, ik had gisteravond ook zin om te snaaien, maar heb het niet gedaan. We kunnen het!
Silly-one, je hebt gister gesport en daar gaat het om. Fijn dat de weegschaal positiever was.
Hier gaat het goed. Vandaag heb ik met vrienden van de Pabo afgesproken en vanavond gaan we uiteten. Ik probeer er vandaag op te letten.
Silly-one, je hebt gister gesport en daar gaat het om. Fijn dat de weegschaal positiever was.
Hier gaat het goed. Vandaag heb ik met vrienden van de Pabo afgesproken en vanavond gaan we uiteten. Ik probeer er vandaag op te letten.
Gast- Gast
_Liv schreef:Tullow, ik had gisteravond ook zin om te snaaien, maar heb het niet gedaan. We kunnen het!
Gisteren niet hoor, wel donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Maar ja ik sport al van mijzelf 2-3 keer per week. Wil er nu 1x per week bij gaan hardlopen extra, maar ook omdat ik het de laatste tijd toch wel heb gemist.
Ga vanavond weer wel sporten.
Ook met uit eten gaan kan je op het eten letten Liv, maar vooral gewoon genieten met eten.
silly-one- Ratel
Jajaaaa, ik heb me er de afgelopen dagen goed aan kunnen houden. Nog niet op de weegschaal gestaan, maar voel me al wat minder dik haha. Als ik snaai-zin krijg, lees ik gewoon ff dit topic door haha. Alleen het sporten blijft dramatisch. Ik heb wel zo'n fietsding staan hier en ben daar mee begonnen. Doe nu iedere dag minstens 5 km gaan fietsen en dan langzaam gaan opbouwen.
Jaaaaaa, wij zijn allemaal goed bezig!
Jaaaaaa, wij zijn allemaal goed bezig!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik nu de iPad dus op iedereen reageren gaat ff niet makkelijk.
Vandaag maar een nieuwe start gisteren was slecht! Heb echt slechte dingen gegeten en kon dat ook merken. Ik heb een behoorlijk gevoelige suikerspiegel en ben dus ook van de pieken en de dalen. Ik had twee croissants gegeten en had niet het idee dat ik gegeten had terwijl ik na een boterham of twee echt wel genoeg heb gehad.
Daarbij nu ook wéér buikpijn. Ben weer helemaal klaar met mijn pds ik moet het gewoon omgooien.
Vandaag maar een nieuwe start gisteren was slecht! Heb echt slechte dingen gegeten en kon dat ook merken. Ik heb een behoorlijk gevoelige suikerspiegel en ben dus ook van de pieken en de dalen. Ik had twee croissants gegeten en had niet het idee dat ik gegeten had terwijl ik na een boterham of twee echt wel genoeg heb gehad.
Daarbij nu ook wéér buikpijn. Ben weer helemaal klaar met mijn pds ik moet het gewoon omgooien.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Silly-one, haha! Ik dacht dat je gister getennist had. Verkeerd gelezen. Ik let vanavond ook op, maar ga er ook van genieten.
Jeanette, fijn dat je je goed voelt. Ik heb dat ook als ik een paar dagen bezig ben. Dan kom je in zo'n flow terecht.
Minx, kom op! Een nieuwe start vandaag en probeer door te zetten. Denk aan je doel. Vervelend van je darmen.
Jeanette, fijn dat je je goed voelt. Ik heb dat ook als ik een paar dagen bezig ben. Dan kom je in zo'n flow terecht.
Minx, kom op! Een nieuwe start vandaag en probeer door te zetten. Denk aan je doel. Vervelend van je darmen.
Gast- Gast
Goed bezig, Jeanette!
Het helpt sowieso niet om elke dag op de weegschaal te staan. Ik ga 1x in de week, dan kan ik het mooi bijhouden.
Op mijn werk houd ik het wel goed vol, mijn collega is ook op dieet, dus we kunnen elkaar mooi steuen! Thuis is echt mijn valkuil, vooral omdat we afgelopen zaterdag een verjaardag hadden en er nu nog zoveel lekkere dingen liggen thuis...
Het helpt sowieso niet om elke dag op de weegschaal te staan. Ik ga 1x in de week, dan kan ik het mooi bijhouden.
Op mijn werk houd ik het wel goed vol, mijn collega is ook op dieet, dus we kunnen elkaar mooi steuen! Thuis is echt mijn valkuil, vooral omdat we afgelopen zaterdag een verjaardag hadden en er nu nog zoveel lekkere dingen liggen thuis...
Tullow- Kletskop
Ik wil ook wel met jullie meeschrijven. Dit helpt misschien als stok achter de deur
Ik ben het afgelopen half jaar al 20 kg afgevallen, maar wegens een verslechtering in mijn gezondheid kan ik nu niet sporten/bewegen én heb ik een zware medicijnenkuur gehad (en troosteten ) waardoor ik weer iets ben aangekomen. Ik probeer nu weer de 2/3 kilo die erbij zijn gekomen er weer af te krijgen.
Ik ben het afgelopen half jaar al 20 kg afgevallen, maar wegens een verslechtering in mijn gezondheid kan ik nu niet sporten/bewegen én heb ik een zware medicijnenkuur gehad (en troosteten ) waardoor ik weer iets ben aangekomen. Ik probeer nu weer de 2/3 kilo die erbij zijn gekomen er weer af te krijgen.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
@tullow hier is het juist anders om ik heb er met werken meer moeite mee. Ik heb thuis bijna geen slechte dingen dus is het veel makkelijker. Maar na deze week zit ik weer thuis .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wat knap in een half jaar, blauwwitrood!
Ik vind het ergens anders juist vaak makkelijker. Omdat ik niet wil dat als mensen bijvoorbeeld rekening met mij houden qua avondeten ik daarna wel iets lekkers/slechts pak.
Thuis vind ik wel lastig. Maar heb nu niets slechts in huis, al word ik daar stom genoeg wel onrustig van. Alleen een luxe zakje chocolaatjes en een zakje luxe koekjes, mochten er mensen op de koffie komen. Die vind ik toch te zonde om voor een schransbui open te maken
Ik vind het ergens anders juist vaak makkelijker. Omdat ik niet wil dat als mensen bijvoorbeeld rekening met mij houden qua avondeten ik daarna wel iets lekkers/slechts pak.
Thuis vind ik wel lastig. Maar heb nu niets slechts in huis, al word ik daar stom genoeg wel onrustig van. Alleen een luxe zakje chocolaatjes en een zakje luxe koekjes, mochten er mensen op de koffie komen. Die vind ik toch te zonde om voor een schransbui open te maken
Gast- Gast
Als dingen dicht zitten heb ik er minder moeite mee, dan wanneer er bijvoorbeeld al een aangebroken zak chips ligt. Als ik dan lekker onder mijn dekentje op de bank zit, roept die zak me áltijd.
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Als dingen dicht zitten heb ik er minder moeite mee, dan wanneer er bijvoorbeeld al een aangebroken zak chips ligt. Als ik dan lekker onder mijn dekentje op de bank zit, roept die zak me áltijd.
Had ik dat maar! Open of dicht...ze schreeuwen altijd 'ik ben lekker, eet mij op'
Ik wou mij gisteren wegen maar de batterij is leeg, misschien maar beter ook hihi
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
De hele dag ging goed, maar nu hebben mijn vriend en ik net samen een koekhuisje opgegeten . Die had ik gemaakt op een workshop zaterdag, de rest van de koekjes is gisteren al mee naar mijn vriends werk gegaan uit zelfbescherming, maar deze stond hier dus nog. Nu de knop maar weer om!
Ach, na een gezond ontbijt en een motorrit van 50 kilometer zijn we in de burger king beland. Gevolg, nu heb ik geen honger ( zaten er dan om half 4). Dus mijn avond eten is een bakje vla en misschien vanavond dan nog een sneetje brood o.i.d.
Verder wel genoeg gedronken vandaag en zo ga ik nog tennissen, dus zo erg was het rondje burger-king ook niet echt.
Verder wel genoeg gedronken vandaag en zo ga ik nog tennissen, dus zo erg was het rondje burger-king ook niet echt.
silly-one- Ratel
Ik_zelf_87 schreef:Tullow schreef:Als dingen dicht zitten heb ik er minder moeite mee, dan wanneer er bijvoorbeeld al een aangebroken zak chips ligt. Als ik dan lekker onder mijn dekentje op de bank zit, roept die zak me áltijd.
Had ik dat maar! Open of dicht...ze schreeuwen altijd 'ik ben lekker, eet mij op'
Ik wou mij gisteren wegen maar de batterij is leeg, misschien maar beter ook hihi
Gewoon niet meer kopen, dat helpt ook!
Mijn dag was opzich wel goed, ondanks een plakje Indische cake. Net een bordje avondeten gehad, dus ik kan er weer even tegenaan.
Tullow- Kletskop
Gisteravond ben ik met vrienden naar de Japanner geweest. Dat was een goede keuze. Ik heb heerlijk gegeten en me goed in kunnen houden. Vandaag ga ik met mijn vriend de stad in. Ga zo eerst goed ontbijten. Vanmiddag eten we misschien in de stad en vanavond heeft mijn vriend een etentje, dus ga ik bij mijn ouders eten of ik eet alleen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 18 • 1, 2, 3 ... 10 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Afvaltopic!
» Het grote afvaltopic
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» ik zoek een nummer!
» Yesverhaal nummer 2
» Het grote afvaltopic
» 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)
» ik zoek een nummer!
» Yesverhaal nummer 2
Pagina 2 van 18
Permissies van dit forum: