Daten
+24
Antibes
Sam
Mari
Isis
Janelie
Kerel
Lavendel
Derpy
slaatje
Poubelle
Carra
Lady4
Magenta
Bliss
Minx
Fred
Tabbert
Sugarfall
Caro
Niekske
Rovine
Siamsa
Atelier Madame
Marin
28 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Daten
Ik kan niet liegen. KAN HET GEWOON NIET.Pixie schreef:en als je het niks vindt en snel weg wilt fake je een verjaardag van een vriendin die je eigenlijk was vergeten.
Enjoy!
Carrie, ik beloof plechtig dat ik geen speldje in zal doen. Wel doe ik mijn magische wintertypelipgloss op.
Charles, o ik bedoelde dat ik geil ben. Uhm, als in sexy, niet opgewonden. Geeft niet dat je het vraagt hoor, moest alleen ff nadenken over m'n antwoord.
Gast- Gast
Ik ga eerst even reageren, heb nog niet de rest van de reacties lezen....
Probeer je niet te druk te maken om het wat als, maar ga er open minded in..Mijn ervaring is dat een date in real life alijd anders is dan tussen twee beeldschermen.
Ik ken je niet, maar je komt op mij over als iemand die goed in het leven staat, met goede normen en waarden, een eigen mening en inteligent.
Een klik is er, of is er niet. Dat kun je niet van te voren weten en kun je ook niet afdwingen. Als je je van te voren te druk maakt om hoe het gaat worden, bang gaat zijn dat er stiltes gaan vallen, zul je daar misschien tijdens de date ook te veel op fucussen. Probeer gewoon jezelf te zijn, dat zal uiteindelijk zijn waar hij op gaat vallen!!!
Veel plezier vrijdag!
Probeer je niet te druk te maken om het wat als, maar ga er open minded in..Mijn ervaring is dat een date in real life alijd anders is dan tussen twee beeldschermen.
Ik ken je niet, maar je komt op mij over als iemand die goed in het leven staat, met goede normen en waarden, een eigen mening en inteligent.
Een klik is er, of is er niet. Dat kun je niet van te voren weten en kun je ook niet afdwingen. Als je je van te voren te druk maakt om hoe het gaat worden, bang gaat zijn dat er stiltes gaan vallen, zul je daar misschien tijdens de date ook te veel op fucussen. Probeer gewoon jezelf te zijn, dat zal uiteindelijk zijn waar hij op gaat vallen!!!
Veel plezier vrijdag!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Rood schreef:Ik kan niet liegen. KAN HET GEWOON NIET.Pixie schreef:en als je het niks vindt en snel weg wilt fake je een verjaardag van een vriendin die je eigenlijk was vergeten.
Enjoy!
Carrie, ik beloof plechtig dat ik geen speldje in zal doen. Wel doe ik mijn magische wintertypelipgloss op.
Charles, o ik bedoelde dat ik geil ben. Uhm, als in sexy, niet opgewonden. Geeft niet dat je het vraagt hoor, moest alleen ff nadenken over m'n antwoord.
Goed zo! Dan kan er niks meer fout gaan
Gast- Gast
Rood schreef:Eerder?? Het is vrijdag al hè? Om kwart voor 8!
Moet ik nou trouwens ook mijn nummer geven?
Ik ben net naar de kapper geweest. Ze heeft het tóch te kort geknipt. Nu denkt 'ie vast dat ik iemand ben die niet van wilde -ik-smijt-mn-lange-haar-in-je-gezicht-van-geilheid- seks houdt.
Luce en Marin, jullie zijn eg lief. Ik weeg inmiddels wel 80 kilo hè. Dat kan toch ook nooit goed gaan. Hij maakt gelijk rechtsomkeert, wat ik je brom.
Ahh nee.
IK BEN LEUK. IK BEN LEUK. IK BEN LEUK.
Poppeschatje, ik weeg nog 10 kg meer en ik bén me toch een lekker wijf. Zo.
En, jij bent prachtig.
Daarbij, even hart onder de riem: met al mijn kilo's krijg ik écht nog complimenten over mijn figuur. En directe quote van mijn man toen hij een iets (véél!) slanker vriendinnetje had: 'ze is wel lief en leuk, maar veel dunner moet het toch niet worden, ik geloof dat ik écht niet van dunne vrouwen hou'. Ze zijn er dus écht hoor, mannen die het prettig vinden om een wat meer compact exemplaar te hebben
Laatst aangepast door Eucalypta op wo 10 okt 2012 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Rood schreef:Eerder?? Het is vrijdag al hè? Om kwart voor 8!
Moet ik nou trouwens ook mijn nummer geven?
Ik ben net naar de kapper geweest. Ze heeft het tóch te kort geknipt. Nu denkt 'ie vast dat ik iemand ben die niet van wilde -ik-smijt-mn-lange-haar-in-je-gezicht-van-geilheid- seks houdt.
Luce en Marin, jullie zijn eg lief. Ik weeg inmiddels wel 80 kilo hè. Dat kan toch ook nooit goed gaan. Hij maakt gelijk rechtsomkeert, wat ik je brom.
Ahh nee.
IK BEN LEUK. IK BEN LEUK. IK BEN LEUK.
Poppeschatje, ik weeg nog 10 kg meer en ik bén me toch een lekker wijf. Zo.
BAM.
Gast- Gast
En dat jij nog geen vriendje hebt vind ik één van de grotere raadselen van deze tijd. Daarbij, kom je eens langs op mijn werk anders? Allemaal gezellige christenjongelingen. En een aantal zijn ronduit prachtig en op zoek.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:En dat jij nog geen vriendje hebt vind ik één van de grotere raadselen van deze tijd. Daarbij, kom je eens langs op mijn werk anders? Allemaal gezellige christenjongelingen. En een aantal zijn ronduit prachtig en op zoek.
Ja maar die sporen niet! Of heb je nu een ander soort functie?
Gast- Gast
Carrie schreef:Eucalypta schreef:En dat jij nog geen vriendje hebt vind ik één van de grotere raadselen van deze tijd. Daarbij, kom je eens langs op mijn werk anders? Allemaal gezellige christenjongelingen. En een aantal zijn ronduit prachtig en op zoek.
Ja maar die sporen niet! Of heb je nu een ander soort functie?
Ik werk nu gelukkig ergens anders
Gast- Gast
Oh, wacht, je bedoeld mijn clienten
Nee, die zijn nog steeds eng. Maar de collega's zijn hier leuker
Nee, die zijn nog steeds eng. Maar de collega's zijn hier leuker
Gast- Gast
Ik moet ook zo'n man als M.
Het is allemaal heel verklaarbaar waarom ik vrijgezel ben, maar tegelijk is 't me ook een raadsel. Volgens mij ben ik best te pruimen en ook best relaxed in een relatie. Weet je wat? Het ligt aan de mannen. Ja, het ligt aan de mannen, dat is het. Ghe ghe.
Het is allemaal heel verklaarbaar waarom ik vrijgezel ben, maar tegelijk is 't me ook een raadsel. Volgens mij ben ik best te pruimen en ook best relaxed in een relatie. Weet je wat? Het ligt aan de mannen. Ja, het ligt aan de mannen, dat is het. Ghe ghe.
Gast- Gast
O, en waar is jouw werk? Dan kom ik even een inspectiebezoekje brengen. Of een artikel schrijven vanwege jullie spraakmakende... euhmmm, PLANTENGIETBELEID.
Gast- Gast
Welke M bedoel je?
Ik werk vlak bij Ede, kijk maar op facebook
Kun je prima een artikeltje voor schrijven, want christelijke organisatie
Gast- Gast
** toch, of bedoel je iemand anders? Ik heb jouw liefdesleven niet zo gevolgd lately. Solly.Eucalypta schreef:Welke M bedoel je?
Powerbabe, wat zou je dan doen? Ik vind het nu al spannend, you naughty!!
Laatst aangepast door Rood op wo 10 okt 2012 - 8:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, die, heb ik nog, die andere M is weg Wil je die naam weghalen? Mijn liefdesleven is dodelijk saai tegenwoordig, heerlijk.
En ja, zoéén moet jij ook. Al heb ik toch echt de meest geweldige man die er bestaat al, maar er is vast ergens een goede 2e.
En ja, zoéén moet jij ook. Al heb ik toch echt de meest geweldige man die er bestaat al, maar er is vast ergens een goede 2e.
Gast- Gast
Zoenen, zoenen, maak me gek!!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Hé Tabbie, heb je weer te veel gedronken. Het is een pinksterjongen, die is natuurlijk nog hartstikke maagd. Kan ik 'm helemaal shapen as I like it!
O goed zo Euc, saai is geil.
O goed zo Euc, saai is geil.
Gast- Gast
Nee hoor, niet te veel gedronken (een beetje ). Maar zoenen mag toch?
Tabbert- Prater
Ja hoor, maar niet op de eerste date. Ook niet op de tweede. Ik wil eerst een liefdesverklaring. Had ik bij m'n vorige date-experiment. Eerste date: LEUK! Tweede, ook leuk, hij ging verliefd doen. Handje vasthouden en uiteindelijk ook zoenen. Na een uur zei ie, dat ie toch niet op de zaken vooruit wilde lopen en de volgende dag kreeg ik een mail dat 't 'm toch niet werd. Ja doei.
Gast- Gast
Wow, wat een zak!
Begrijpelijk hoor dat je niet gelijk wilt zoenen. Heb ik alle respect voor. Ik sta daar zelf iets anders in, maarja ik ga opzich ook pas op date na een liefdesverklaring haha
Begrijpelijk hoor dat je niet gelijk wilt zoenen. Heb ik alle respect voor. Ik sta daar zelf iets anders in, maarja ik ga opzich ook pas op date na een liefdesverklaring haha
Tabbert- Prater
Zonder pijnlijke deuren te willen openen Rood, maar heb je überhaupt nog contact met je ex uit GB? Of is hij echt helemaal verleden tijd voor je? Heerlijk trouwens hoe jij met een flinke dosis zelfspot jezelf te lijf gaat. Goed voor een mens!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Rood echt leuk. Hij ziet dat ook echt wel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha rood, niks spannends hoor, hooguit tante Nel die dringend hulp nodig heeft of vriendin Lies die gedumpt is. Dan lok ik je daar zo weg!
Gast- Gast
Pixie schreef:Ik sluit me aan bij wat iedereen al zegt, laat hem over je heen komen en als je het niks vindt en snel weg wilt fake je een verjaardag van een vriendin die je eigenlijk was vergeten.
Enjoy!
Pixie toch...
Gast- Gast
Wat een leuk topic! Ik krijg bijna zelf zin om te gaan daten.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: