Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten

+24
Antibes
Sam
Mari
Isis
Janelie
Kerel
Lavendel
Derpy
slaatje
Poubelle
Carra
Lady4
Magenta
Bliss
Minx
Fred
Tabbert
Sugarfall
Caro
Niekske
Rovine
Siamsa
Atelier Madame
Marin
28 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Daten - Pagina 6 Empty Re: Daten

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 23:44

Hmm denk dat melis dat wel goed zegt. Jullie zijn natuurlijk allebei beleefd en sociaal vaardig, dus zo'n gesprek loopt wel en is interessant. Maar was het prikkelend? Was er meer?
Maar kan ook zijn dat dat groeit natuurlijk. Is zo moeilijk, wil je aantrekkingskracht of een sociale klik? Wat komt eerst? Daar is geen handboek voor en geen vast stappenplan voor een goede relatie. Dus als jij denkt dat je het leuk zou vinden deze man nog eens te spreken en wat dichter bij m te komen (interpreteer zoals jij dat wilt) zou ik dat zeker doen. Het hoeft niet direct te knallen om goed te zijn. Kan, maar hoeft niet. Maar je moet m ook weer niet afstotelijk vinden, dan gaat t niet werken natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:41

Nou, blijkbaar hadden we allebei hetzelfde gevoel. Net een berichtje gekregen dat 'ie me aangenaam gezelschap vond, maar het hier verder bij wil laten.

Ik merk wel dat m'n intuïtie elke keer zegt: kappen met dat daten. Het is niet mijn natural habitat, dat geforceerde zakelijke. En ik vind zijn theorie ook onzinnig, eerlijk gezegd. Hij heeft zich kapotgedatet, maar nog altijd geen relatie. Blijkbaar werkt het niet, ja toch?

Toch bedankt voor jullie support. Het was erg leerzaam & leuk. I love you

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 16 okt 2012 - 21:45

Jammer, maar je hebt het geprobeerd. Is er niet iemand op je werk of uit je kerkelijke gemeenschap die de moeite waard is om beter te leren kennen? Ik was stiekem heel blij dat mijn vriend en ik elkaar al jaren kenden. We hoefden elkaar niet helemaal te leren kennen, we hoefden elkaar alleen maar nog beter te leren kennen.

Dat was een heleboel leren en kennen in een paar zinnen. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin di 16 okt 2012 - 21:55

Jammer Rood. Maar als het zakelijk aanvoelt is t niet goed natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:03

Nee toch, ook niet voor een eerste date, toch?

Weet je wat ik echt lastig vind? Het idee dat ik van tevoren bepaalde standards moet laten varen. Als je verliefd op iemand wordt, gebeurt die aanpassing toch automatisch? Maar ik moet het nu al doen.

Zo is er iemand die wel met mij wil daten, een zwager van een vriendin. Maar die heeft geen nek, weet je wat ik bedoel? En hij steekt die (z'n nek) ook niet uit. En ik val wel op verlegen mannen, maar ik had me na W. juist zo voorgenomen om nu eens veroverd te wórden ipv zelf te veroveren. Moet ik dat idee dan weer laten varen?

Verder ken ik iemand die drie jaar jonger is dan ik, maar met wie ik ook altijd denk een soort chemie te hebben. Dat voelt echter toch raar ofzo.

Al met al weet ik het gewoon niet zo goed. Ik denk dat ik weet wat ik nodig heb in een relatie, maar zo iemand heb ik niet in m'n omgeving. Wat jij zegt, Lady4, dat iemand die je al kent wel eens de liefde van je leven zou kunnen blijken is een heel fijn idee. Dat staat me wel aan. Maar dan moet je diegene wel aantrekkelijk vinden, toch?

Bekentenis: eigenlijk ben ik nog altijd op zoek naar W.2.0... Sneu ben ik. Heel sneu.

Laatst aangepast door Rood op di 16 okt 2012 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blond di 16 okt 2012 - 22:14

Nee hoor, je bent gewoon op zoek naar De Grote Liefde 2.0 Daten - Pagina 6 561177. En die komt er echt wel. Je bent veel te leuk om alleen te blijven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:18

Chance schreef:Nee hoor, je bent gewoon op zoek naar De Grote Liefde 2.0 Daten - Pagina 6 561177. En die komt er echt wel. Je bent veel te leuk om alleen te blijven.
Zou dat het zijn? #groteliefde Heel lieve, geruststellende post van je. Soms zou ik gewoon even een sneak peak into the future willen. Dat je wéét: het komt goed, je moet alleen even geduld hebben. Heb jij dat gevoel ook?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:30

Rood schreef:
Chance schreef:Nee hoor, je bent gewoon op zoek naar De Grote Liefde 2.0 Daten - Pagina 6 561177. En die komt er echt wel. Je bent veel te leuk om alleen te blijven.
Zou dat het zijn? #groteliefde Heel lieve, geruststellende post van je. Soms zou ik gewoon even een sneak peak into the future willen. Dat je wéét: het komt goed, je moet alleen even geduld hebben. Heb jij dat gevoel ook?

Heeeeeel herkenbaar Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:33

Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt.

Ik zat laatst alles is liefde te kijken en wat er in die film gezegd wordt zit eigenlijk wel wat in. Iedereen wacht op de (/een) ware, het gaat er om wat je in de tussentijd doet. Je komt hem echt wel tegen. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer dat gewoon een beetje los te laten. Ik denk dat je het dan ook minder als zakelijk gaat zien. Je HOEFT niet enorm te klikken met iemand. Je moet het niet zien als een sollicitatiegesprek van beide kanten. Ik weet niet zo goed waar ik naar toe wil met dit verhaal Daten - Pagina 6 827601.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 16 okt 2012 - 22:33

Ja het is ook echt gewoon moeilijk. Ik had ook wel dates en dat ik dan naderhand dacht van ja dit was wel leuk, dit zou kunnen, maar het was niet dat jaaaaa gevoel. Dan ging ik al maniertjes bedenken waarop zo iemand wel bij me zou kunnen passen enzo maar dat werkt niet.
Op de eerste date met m'n vriend hadden we helemaal niet gezoend, ook niet mega geflirt ofzo, maar ik had wel zoiets van jaaaa dit was echt mega gezellig en voelde me zo op m'n gemak! Gewoon dat t echt vanzelf ging. En toch ergens beetje spannend voelde.

Wat me ook altijd héél erg tegen stond van internet daten is dat eisenlijstje wat je gaat maken. Haar kleur, hobbies, lengte. Je bedenkt een soort ideaalbeeld en gaat daar op selecteren. Ik zocht altijd naar mensen met ongeveer dezelfde interesses maar realiseerde me tegelijkertijd dat dat best een stom criterium is want je hoeft helemaal niet persé dezelfde interesses te hebben om een klik te hebben. Maar ja, je moet toch érgens op selecteren...
Uiteindelijk had ik dan maar besloten om heel expliciet m'n Amerika liefde enzo te vermelden op m'n profiel want ik dacht tja iemand moet dat toch interessant vinden. En jawel toen kreeg ik een berichtje van m'n vriend. M'n Amerikaanse nickname en foto sprak m aan. Uiteindelijk bleek dat we dus wel mega veel gemeen hebben en vind ik dat heel leuk overigens.
Maar ik vind t zo leuk dat HIJ MIJ een berichtje heeft gestuurd! Ok fair enough, heb ik de tweede date geïnitieerd bij hem thuis en gezorgd dat we toen gingen zoenen, maar hij heeft de eerste stap gezet en voelt extra leuk.

Anyway ik weet helemaal niet wat ik hier mee wil zeggen behalve dat ik die haat/liefde relatie met daten zo goed begrijp. Ik had t ook zo. En ik heb toch echt die ene leuke vent gevonden van wie ik dacht jaaa die is het!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:34

Confusion schreef:
Rood schreef:

Heeeeeel herkenbaar Wink

Ik kan me dit trouwens goed voorstellen. Maar jullie zijn alle drie echt zulke leuke mooie vrouwen. Daar ligt het echt niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 16 okt 2012 - 22:35

Rood schreef:

Ja. Ik heb zelfs nog nooit echt een relatie gehad, dus ik vind het allemaal maar lastig. Ik zou inderdaad zo graag weten dat ik over 10 jaar gewoon een leuke man heb gevonden en dat ik dan mama ben van 2 kindjes. Dat zou me nu zoveel rust geven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle di 16 okt 2012 - 22:38

Chance schreef:
Rood schreef:

Ja. Ik heb zelfs nog nooit echt een relatie gehad, dus ik vind het allemaal maar lastig. Ik zou inderdaad zo graag weten dat ik over 10 jaar gewoon een leuke man heb gevonden en dat ik dan mama ben van 2 kindjes. Dat zou me nu zoveel rust geven.

Ja herkenbaar!

Ik heb me gisteravond trouwens uitgeschreven bij paiq. Was er een beetje klaar mee.
En stiekem geloof ik dat als je het loslaat, niet meer zo op zoek gaat, je vanzelf iemand tegenkomt. En daten via paiq vind ik dan een beetje forceren.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:40

Pixie schreef:
Chance schreef:
Rood schreef:

Ja herkenbaar!

Ik heb me gisteravond trouwens uitgeschreven bij paiq. Was er een beetje klaar mee.
En stiekem geloof ik dat als je het loslaat, niet meer zo op zoek gaat, je vanzelf iemand tegenkomt. En daten via paiq vind ik dan een beetje forceren.

Goed zo! Ik heb niks tegen datingsites hoor.. Maar ik snap deze gedachtengang helemaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 22:55

Chance schreef:
Rood schreef:

Inderdaad. En het is misschien stom, maar ik zou nu dan ook zoveel meer kunnen genieten van het alleen zijn. Ik weet dat ik mijn geluk niet moet af laten hangen van een man, maar ik ben echt zooo bang dat ik alleen blijf en dat ik meerdere ooms en tantes heb die ook al hun hele leven alleen zijn maakt me er ook niet gerustgestelder op.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 17 okt 2012 - 19:33

Confusion schreef:
Chance schreef:
Rood schreef:

Inderdaad. En het is misschien stom, maar ik zou nu dan ook zoveel meer kunnen genieten van het alleen zijn. Ik weet dat ik mijn geluk niet moet af laten hangen van een man, maar ik ben echt zooo bang dat ik alleen blijf en dat ik meerdere ooms en tantes heb die ook al hun hele leven alleen zijn maakt me er ook niet gerustgestelder op.

Heel herkenbaar, dat heb ik ook zo vaak gedacht. Ik geloof ook echt in Liefde 2.0 voor jullie en hoop voor jullie dat dit niet al te lang meer duurt.

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 wo 17 okt 2012 - 20:03

Rood schreef:

Al met al weet ik het gewoon niet zo goed. Ik denk dat ik weet wat ik nodig heb in een relatie, maar zo iemand heb ik niet in m'n omgeving. Wat jij zegt, Lady4, dat iemand die je al kent wel eens de liefde van je leven zou kunnen blijken is een heel fijn idee. Dat staat me wel aan. Maar dan moet je diegene wel aantrekkelijk vinden, toch?

Bekentenis: eigenlijk ben ik nog altijd op zoek naar W.2.0... Sneu ben ik. Heel sneu.

Helemaal niks sneu's aan. Iedereen wil uiteindelijk toch liefde geven, liefde krijgen en bemind worden?

Je moet diegene inderdaad aantrekkelijk vinden. Wat ik meer probeer te zeggen is dat je moet proberen open te blijven staan voor mannen om je heen. Ik kende mijn vriend al een jaar of tien, voordat we iets met elkaar kregen. We konden altijd goed met elkaar opschieten maar ik heb hem nooit extra aantrekkelijk of speciaal gevonden. Het kwam voor mij dan ook zo overwacht dat ik begin dit jaar verliefd op hem werd. Had je me een jaar geleden verteld dat wij samen zouden komen, dan had ik het waarschijnlijk niet geloofd. En dat komt niet omdat ik hem niet aantrekkelijk ofzo vond, ik had gewoon nooit gedacht dat wij zou goed bij elkaar zouden passen.

Ooh ja, laat het plaatje los van die man die naar jouw idee bij je past. Ik dacht altijd op het type beetje arrogant, overdreven populair en typetje dokter te vallen. Niet dus. Mijn vriend is normaal populair, heeft gelukkig geen hordes vrouwen achter zich aan lopen, absoluut niet arrogant, maar gewoon ontzettend lief, knap en sociaal. En nèt geen dokter. Wink
Wat me het meest is opgevallen in de beginperiode, is dat het gewoon liep tussen ons. Ik hoefde niet extreem mijn best te doen om aandacht van hem te krijgen. Die aandacht kreeg ik ook van hem zonder dat ik daar om vroeg.

Niks mis dus met iemand die drie jaar jonger is, zeker niet wanneer je eind twintig bent. Wat mij betreft is het verschil dan verwaarloosbaar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud