Daten
+24
Antibes
Sam
Mari
Isis
Janelie
Kerel
Lavendel
Derpy
slaatje
Poubelle
Carra
Lady4
Magenta
Bliss
Minx
Fred
Tabbert
Sugarfall
Caro
Niekske
Rovine
Siamsa
Atelier Madame
Marin
28 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Daten
Leuk! Je hoeft echt niet onzeker zijn over je gewicht. Het meerendeel van de mannen zoekt heus geen fotomodel als vriendin. Mijn persoonlijke voorkeur is ook een vrouw die ietsjes meer weegt dan te weinig, want om nu botten te voelen tijdens het knuffelen is niet echt fijn. 80 kg is voor mij goed gewicht, dus je hoeft daar echt niet onzeker over te zijn vind ik. Je karakter is denk ik meer bepalend of hij je echt leuk zal vinden.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
JAAAA wat leuk ,
Het klinkt helemaal super. En niet te onzeker over jezelf zijn. Ik woog 82 kg toen ik mijn vriend leerde kennen. Gelukkig staat je gewicht niet op je voorhoofd. En als ik carrie en co moet geloven zie je er altijd heel erg stijlvol uit dus ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat zien.
En je bent echt een mooi mens zover ik dat kan beoordelen via de computer. Je verdient het!
Het klinkt helemaal super. En niet te onzeker over jezelf zijn. Ik woog 82 kg toen ik mijn vriend leerde kennen. Gelukkig staat je gewicht niet op je voorhoofd. En als ik carrie en co moet geloven zie je er altijd heel erg stijlvol uit dus ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat zien.
En je bent echt een mooi mens zover ik dat kan beoordelen via de computer. Je verdient het!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh je hoeft je helemaal geen zorgen te maken, want 80 kilo is voor Fred een goed gewicht!
Ok, nu ff serieus: wat LEUK voor je! Zoals hier gezegd wordt: wat heb je te verliezen? Als je een kutavond hebt, kun je daarna lekker hier je gal spuwen, maar de kans is groter dat je een gezellige/memorabele avond hebt, met misschien wel een vervolg! Geniet er gewoon van, je bent veel te leuk om alleen te blijven!
(Ik herken je gevoelens overigens als geen ander hoor, daten is ook niet echt mijn ding. Helaas wel noodzakelijk als je een relatie wil.)
Ok, nu ff serieus: wat LEUK voor je! Zoals hier gezegd wordt: wat heb je te verliezen? Als je een kutavond hebt, kun je daarna lekker hier je gal spuwen, maar de kans is groter dat je een gezellige/memorabele avond hebt, met misschien wel een vervolg! Geniet er gewoon van, je bent veel te leuk om alleen te blijven!
(Ik herken je gevoelens overigens als geen ander hoor, daten is ook niet echt mijn ding. Helaas wel noodzakelijk als je een relatie wil.)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend en leuk!
Ik heb geen ervaringen met datingsites, maar ik 'kende' mijn vriend ook al voordat ik hem in het echt ontmoette. Het klikte via de mail zo ontzettend dat we allebei dachten dat het 'too good to be true' was. Het resultaat is dat we a.s. weekend alweer een half jaar samen zijn.
Ik heb geen ervaringen met datingsites, maar ik 'kende' mijn vriend ook al voordat ik hem in het echt ontmoette. Het klikte via de mail zo ontzettend dat we allebei dachten dat het 'too good to be true' was. Het resultaat is dat we a.s. weekend alweer een half jaar samen zijn.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Ik geloofde ook niet meer dat er ooit nog eens een man voorbij zou komen bij wie alles leek te kloppen. Mannen zijn per defenitie toch onbetrouwbaar en onvoorspelbaar? Toen kwam ik iemand tegen met wie het allemaal wel leek te kloppen en geloof het of niet, we zijn nu zeven maanden zijn en willen niet meer zonder elkaar. En na zeven maanden blijkt hij nog steeds te kloppen.
Moraal: Ja, ze bestaan wel. Er komen en gaan een heleboel mannen die je dat vertrouwen bijna ontnemen en dan ineens is hij er toch. Of het met deze date zo zal lopen, weet ik natuurlijk niet. Maar als het deze niet is, zal het iemand anders zijn. Ga ervoor, geloof in je eigen schoonheid zowel innerlijk als uiterlijk en geniet van de gezamenlijke kop thee!
Moraal: Ja, ze bestaan wel. Er komen en gaan een heleboel mannen die je dat vertrouwen bijna ontnemen en dan ineens is hij er toch. Of het met deze date zo zal lopen, weet ik natuurlijk niet. Maar als het deze niet is, zal het iemand anders zijn. Ga ervoor, geloof in je eigen schoonheid zowel innerlijk als uiterlijk en geniet van de gezamenlijke kop thee!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik geloofde ook niet meer dat er ooit nog eens een man voorbij zou komen bij wie alles leek te kloppen. Mannen zijn per defenitie toch onbetrouwbaar en onvoorspelbaar? Toen kwam ik iemand tegen met wie het allemaal wel leek te kloppen en geloof het of niet, we zijn nu zeven maanden zijn en willen niet meer zonder elkaar. En na zeven maanden blijkt hij nog steeds te kloppen.
Ik vind jouw verhaal toch altijd zoveel hoop nog geven he!! Echt!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Lady4 schreef:Ik geloofde ook niet meer dat er ooit nog eens een man voorbij zou komen bij wie alles leek te kloppen. Mannen zijn per defenitie toch onbetrouwbaar en onvoorspelbaar? Toen kwam ik iemand tegen met wie het allemaal wel leek te kloppen en geloof het of niet, we zijn nu zeven maanden zijn en willen niet meer zonder elkaar. En na zeven maanden blijkt hij nog steeds te kloppen.
Ik vind jouw verhaal toch altijd zoveel hoop nog geven he!! Echt!
Dat is fijn om te horen. En er is echt geen woord van gelogen. Ik heb zoveel teleurstellingen gehad in de liefde, dat ik echt niet meer geloofde in een man die uiteindelijk bij mij zou blijken te horen. En toen was hij daar ineens. Iemand die ik al jaren ken en totaal onverwacht werden we verliefd.
Ik had altijd het idee dat ik een bepaald soort man wilde: populair, beetje arrogant, hoog opgeleid, goede baan, etc. Ik heb daardoor al die tijd in de verkeerde hoek 'gezocht'. Ik bleek een lieve, sociale, niet arrogante man nodig te hebben. Iemand die zeker goed opgeleid is, maar die het niet zoveel interesseert wat voor kleding hij draagt of hoe populair hij wel of niet is. Iemand die er gewoon voor mij is, die bovendien te vertrouwen is en die hoe dan ook achter mij staat.
En ik weet dat het makkelijk praten is, wanneer je zelf inmiddels al een relatie hebt. Maar ik geloof echt dat Rood een leuke man zal treffen met wie ze gelukkig wordt, dat jij dat ook zult Caro, en de rest van alle meiden hier ook.
Lady4- Ratel
Lady, wat jij zegt over het type man dat je dacht te willen herken ik precies! Mijn vriend is best anders dan types waar ik altijd op viel en eigenlijk voel ik me daar gewoon stukken beter bij
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ooo, wat een heerlijk boost-topic is dit van jullie! Geeft me een heel relaxt gevoel. Ik ga 'm elke dag doorlezen en mezelf indoctrineren met jullie wijsheden.
Ik heb het al eerder gevraagd, maar is het nou de bedoeling dat ik mijn telefoonnummer ook geef? Ik weet het niet zo goed.
Mijn beeld over de ideale man heb ik al bijgesteld. Ik heb ook een lief, stabiel en betrouwbaar type nodig, terwijl ik altijd val op mysterieuze, sterke, intelligente mannen. Volgens mij valt deze kerel heel netjes in de eerste categorie. Hij is alleen wel heel goed met z'n carrière bezig en ik heb nog niet eens een vaste baan. Hoe ga ik dat nou uitleggen? :-)
Ik heb het al eerder gevraagd, maar is het nou de bedoeling dat ik mijn telefoonnummer ook geef? Ik weet het niet zo goed.
Mijn beeld over de ideale man heb ik al bijgesteld. Ik heb ook een lief, stabiel en betrouwbaar type nodig, terwijl ik altijd val op mysterieuze, sterke, intelligente mannen. Volgens mij valt deze kerel heel netjes in de eerste categorie. Hij is alleen wel heel goed met z'n carrière bezig en ik heb nog niet eens een vaste baan. Hoe ga ik dat nou uitleggen? :-)
Gast- Gast
Jij bent toch ook hard aan de weg aan het timmeren en op zoek naar je droombaan? Dat hoef je toch niet uit te leggen. Vertel gewoon wat je nu doet.
Hoe stuurde hij zijn nummer? Onder het mom van we houden contact? Je kunt hem ook een smsje sturen zo van; "Nu heb je ook mijn nummer".
Hoe stuurde hij zijn nummer? Onder het mom van we houden contact? Je kunt hem ook een smsje sturen zo van; "Nu heb je ook mijn nummer".
Gast- Gast
Ja, aan het einde van zijn mailtje, zo van: Mocht het nodig zijn, dan kun je me hier bereiken. Dus ik kan m'n nummer ook mailen, maar ik kan 't ook heel hard-to-get niet doen .Powerbabe schreef:Jij bent toch ook hard aan de weg aan het timmeren en op zoek naar je droombaan? Dat hoef je toch niet uit te leggen. Vertel gewoon wat je nu doet.
Ja, ik timmer ook wel aan de weg eigenlijk. Ik onderschat mezelf snel, geloof ik.
Gast- Gast
Of je kan hem een sms/app sturen .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Rood, de man die bij jou hoort is de man die gek op jou is ongeacht je opleiding, je status, gewicht of lengte van je haar. En dat maakt nou juist het onderscheidt tussen geschikt en ongeschikt.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Rood, de man die bij jou hoort is de man die gek op jou is ongeacht je opleiding, je status, gewicht of lengte van je haar. En dat maakt nou juist het onderscheidt tussen geschikt en ongeschikt.
Gast- Gast
Rood schreef:Lady4 schreef:Rood, de man die bij jou hoort is de man die gek op jou is ongeacht je opleiding, je status, gewicht of lengte van je haar. En dat maakt nou juist het onderscheidt tussen geschikt en ongeschikt.
Misschien moet je deze quote uitprinten en de komende 2 dagen constant doorlezen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Weeg jij 80 kilo Nah dat zou je ook niet zeggen zeg! Is je niet aan te zien in ieder geval. Hoe kort is je haar? Vast niet korter dan de bobjes die je hebt gehad, en die stonden je hartstikke leuk. ALS JE ER MAAR GEEN SPELDJE IN DOET. Want dat straalt geen 'kijk eens hoe lekker los ik ben' uit. Doe je rode lippenstift op en trek jouw kleurenpalet aan, je lach en dan komt het helemaal goed, want je bent echt hartstikke leuk.
Als je uit angst dingen niet gaat doen je hart nooit open stelt blijf je sowieso alleen. "Better loved and lost than never been loved" en ja, soms gebeurt dat 3 keer, maar so be it. Het is mij ook gelukt! En hij schrijft niet eens goed Nederlands.
Als je uit angst dingen niet gaat doen je hart nooit open stelt blijf je sowieso alleen. "Better loved and lost than never been loved" en ja, soms gebeurt dat 3 keer, maar so be it. Het is mij ook gelukt! En hij schrijft niet eens goed Nederlands.
Gast- Gast
Oh leuk! Ik weeg ook bijna 80 kilo! Clubje oprichten?
Ontopic: gewoon op je af laten komen.
Ontopic: gewoon op je af laten komen.
Gast- Gast
Ja, een afvalclubje.Charlie schreef:Oh leuk! Ik weeg ook bijna 80 kilo! Clubje oprichten?
Carrie, BFF!
Ik denk dat het heel leuk kan worden, stiekem. En ik ben op m'n vruchtbaarst = zuper geil. We gaan gewoon een gezellige avond hebben, hopelijk.
O ja, stel dat het niks is. Hoe kom ik dan op een normale manier zsm weg?
Gast- Gast
Ik sluit me aan bij wat iedereen al zegt, laat het over je heen komen en als je het niks vindt en snel weg wilt fake je een verjaardag van een vriendin die je eigenlijk was vergeten.
Enjoy!
Enjoy!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Carrie schreef:Weeg jij 80 kilo Nah dat zou je ook niet zeggen zeg! Is je niet aan te zien in ieder geval. Hoe kort is je haar? Vast niet korter dan de bobjes die je hebt gehad, en die stonden je hartstikke leuk. ALS JE ER MAAR GEEN SPELDJE IN DOET. Want dat straalt geen 'kijk eens hoe lekker los ik ben' uit. Doe je rode lippenstift op en trek jouw kleurenpalet aan, je lach en dan komt het helemaal goed, want je bent echt hartstikke leuk.
Ik moest hier eigenlijk wel heel hard om lachen :-). Wat verwoord je het weer leuk!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik wens je hierbij alle geluk van de wereld toe, Rood! En doe es niet zo negatief zeg. Je bent hartstikke leuk!
Gast- Gast
O help, wat moet ik daar nu weer op antwoorden? Ik weet het nooit zo goed, ben nogal dubbelhartig op dat punt, vrees ik. Heb het wel gedaan, maar tegelijk vind ik het eigenlijk fijner om te wachten tot het huwelijk. Maar ik sta nu al zo lang droog dat ik niet eens meer weet hoe het moet. Ik doe het in ieder geval heel rustig aan met seks, ook al zou ik natuurlijk heel graag zoals ieder ander gelijk de sterren van de hemel vrijen.
Gast- Gast
Ow sorry ik wilde niet indiscreet zijn (maar je begon ZELF de hele tijd over je geilheid).
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: