Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten

+24
Antibes
Sam
Mari
Isis
Janelie
Kerel
Lavendel
Derpy
slaatje
Poubelle
Carra
Lady4
Magenta
Bliss
Minx
Fred
Tabbert
Sugarfall
Caro
Niekske
Rovine
Siamsa
Atelier Madame
Marin
28 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Daten - Pagina 5 Empty Re: Daten

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:51

Kijk, dit is m'n haar nu.

https://2img.net/h/i25.photobucket.com/albums/c74/Gerteke/DSC_2705.jpg?t=1350057006

En hier hangt de wind er nog in. Nu slingert het maar een beetje plat langs m'n hoofd.

Hóófdpijn hier jonge, nu twee pillen achter de kiezen. Gezicht als een oorwurm en niets om aan te trekken. Herkenbaar, ladies, hmm? OK, ik ga even een zen-momentje pakken. Jullie zijn verder echt skatjes! I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Poubelle vr 12 okt 2012 - 4:53

Marin heeft hier ooit gezegd 'je moet het zien als een hobby'. Probeer het gewoon te zien als nieuwe mensen leren kennen, uit je comfort-zone komen. Dat maakte het voor mij iig een stuk makkelijker. Al gingen de zenuwen er niet door weg.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:55

Jaaa, da's hélemaal waar wat Marin zegt!

Waarom plaatst ie nou geen foto? Weirdddd.

Gast
Gast

Bericht  Sam vr 12 okt 2012 - 4:55

Mooi kapsel, Rood!!
Maak t leuk vanavond.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 4:56

Daten - Pagina 5 DSC_2705

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 12 okt 2012 - 5:08

Ik vind het een mooie lengte hoor Rood! Helemaal niet kort, gewoon nog hartstikke mooi vrouwelijk lang! En jij bent ook hartstikke mooi én grappig, dus volgens mij moet dat helemaal goedkomen. Ik hoop dat je een leuke date hebt!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Atelier Madame vr 12 okt 2012 - 5:40

Veel plezier! Had helemaal gemist dat er een date gepland was Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 5:42

Oooh ik vind je haar leuk!
Als de date niets wordt, wil ik wel met je daten hoor. Ik ben vrouw, niet Christelijk (of nou ja), heb geen stoppelbaardje en woon niet in de buurt, maar ik vind je wel een van de sexiest forum ladies!

Maar ik hoop natuurlijk dat hij de liefde van je leven blijkt te zijn en dat je zometeen op date denkt van hé wat is dit leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Kerel vr 12 okt 2012 - 6:10

Haha marin, moet ze ineens bi worden? Geen idee hoe streng christelijk rood is, maar in de orthodoxe hoek mag dat echt niet hoor. En Rood, leuke foto. Daar kan meneer niet over struikelen.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420

Bericht  Marin vr 12 okt 2012 - 6:13

Haha nee daarom zei ik er maar bij dat ik vrouw was. Gaat niet werken dus. Bovendien heb ik al de leukste lover alive te pakken.

Maarre. Ben wel heel erg benieuwd naar hoe het gaat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 6:24

Oeh sexy! Als je vanavond je mond net zon tuit, kom het helemaal goed!

Gast
Gast

Bericht  Kerel vr 12 okt 2012 - 6:25

Geen idee hoe vroeg de date ging beginnen en wat er op het programma staat. Ergens hapje eten ofzo?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie vr 12 okt 2012 - 6:28

Ik vind je haar ook helemaal niet kort! Super leuk juist!
Nog een klein uurtje.. geniet ervan!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kerel vr 12 okt 2012 - 6:31

Mijn haar is veel korter. Kom net uit de kappersstoel. Lekker even laten wassen en knippen. In welke stad is de date eigenlijk?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall vr 12 okt 2012 - 6:33

Veel plezier!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx vr 12 okt 2012 - 6:41

Veel plezier smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss vr 12 okt 2012 - 6:50

Oehh de date is begonnen! (toch?)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 7:34

Ik hoop echt dat je het nu naar je zin hebt Rood! Ik hoop op een verslag vanavond Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 10:51

Nou, ik ben weer thuu-huuuus!

O, wat is dit altijd een lastig ondefinieerbaar moment. Het was een nerd met een heel leuk gevoel voor humor. Dat is positief, want ik val op nerds en op leuke grappige mensen. Maar ik wil natuurlijk weer veels te hard: ik wil loeiharde aantrekkingskracht. Nu weet ik wel dat dat alleen in Hollywood-films gebeurd, maar toch is dat het gevoel dat ik overhoud aan de date.

We hebben echt drie uur zitten praten. Hij heeft heel leuk, interessant werk. Vroeg ook goed door naar gevoelige dingen. Was open, ook over zwakke kanten die je tijdens een eerste date wel bespreekt (bv. zoektocht in gedrag met sociale media of rotzooi in je huis, dat soort). Hij is introvert en kent zichzelf goed.

Hij vond mij ook wel grappig en aardig en interessant geloof ik. Maar ik heb verder geen idee hóé leuk 'ie me vond. Hij date namelijk best veel. Er is zo'n boekje, We.et ho.e j.e da.te, en dat zegt eigenlijk dat je daten moet zien als gewoon leuk nieuwe mensen leren kennen en dat je daarin nog niet zoveel moet bezig zijn met liefde of verliefdheid. En je moet ook vooral veel dates hebben, want dan springen degenen waar je op valt er echt uit. Zoiets.

Ja, ik ben daar geloof ik te onzakelijk voor jongens, ik kan dit niet echt. Het is allemaal te netjes en binnen de lijntjes. We hebben nu dus gewoon een leuke avond gehad. Maar er valt ook niets, maar dan ook NIETS, te speculeren over hints en al die kleine dingetjes die het spel zo leuk maken. Het gaat op dit moment puur om wat IK wil/voel voor/met hem. Da's in zekere zin best mooi, want daar willen alle dategoeroes je hebben. Maar ik vind daar eerlijk gezegd geen bal aan. Ik houd ervan om mezelf volledig afhankelijk van iemand te maken (lees dit met een klodder zelfspot) en dat het de wereld betekent of diegene je straks mailt of niet. Lekker meegesleurd worden enzo. Nou ja, ik wacht nu maar een mailtje af van hem ofzo? Haha, dat zei ik ook aan het eind, zoooo nerdy: "Nou, ik hoor het wel dan." Wat een slappemutsopmerking van mij. Verder was ik heel grappig. En ik heb niet ALLES over m'n leven verteld!

Volgens mij kan ik zo nog een heleboel details vermelden, maar dan wordt het zo'n lang stuk tekst hè. Ik vond/vind jullie wel allemaal echt heel schattig met het meeleven ensjo. Voelt top!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 10:52

Carrie schreef:Oeh sexy! Als je vanavond je mond net zon tuit, kom het helemaal goed!
Hoe, zo? elephant

Gast
Gast

Bericht  Carra vr 12 okt 2012 - 11:15

Uuuhm, nou ja... toch wel leuk, toch!? In ieder geval geen onwijze afknapper of geen 'klik'.
Je hebt een leuke avond gehad. Dat heb je er alvast aan gewonnen.

Misschien even afwachten of hij wat laat horen? Want jullie hebben het dus niet over een eventuele vervolgdate gehad?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rouge vr 12 okt 2012 - 21:22

Is het niet meer een 'gewone vriend' materiaal dan date materiaal? Ik denk dat je echt wel mag verwachten dat er een enorme aantrekkingskracht moet zijn met potentieel date materiaal. Kan misschien nog groeien, maar het klinkt nu meer als een gewone vriendschap.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Melis_je vr 12 okt 2012 - 22:46

Hebben jullie niet geflirt? Het klinkt alsof de avond liep omdat jullie beide goede sociale vaardigheden hebben.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 23:13

Melis, dat zeg je wel goed, denk ik. Zo had ik het nog niet bekeken. Voor mijn gevoel was er weinig flirting going on. Maar volgens mij hoort dat volgens zijn visie ook nog niet in deze fase. Hij date gewoon regelmatig en als 'ie dan voelt dat 'ie meer wil weten, komt er een tweede date en daar gaat vast het flirten pas beginnen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat 'ie niet zo ervaren is. Hij is 33 jaar en heeft nog maar één relatie gehad. Ik schat in dat zijn leven redelijk braaf en netjes is geweest tot nu toe, ook al weet ik dat natuurlijk niet zeker. Misschien heeft hij voor zijn gevoel wel geflirt, maar dan heb ik het niet opgepikt. Ik heb het zelf niet (bewust) gedaan, geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  loura vr 12 okt 2012 - 23:42

Je merkt toch meteen of je iemand leuk vind of hij jou? Ik wel in ieder geval. Ik merkte altijd meteen of het goed zat na de eerste date en daar hoort voor mij dan ook zeker flirten bij als ik hem leuk vind. In bijna al mijn leuke eerste dates met jongens kreeg ik diezelfde avond nog een berichtje van leuk gehad! Ofzo..

Misschien ben ik altijd andere types tegen gekomen hoor smile Jou date is blijkbaar niet zo. Je hebt in ieder geval een leuke avond gehad! Hopelijk nog een vervolg date?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud