Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ergernissen in het verkeer

+22
girli
Inge
Kqip
Middleme
Alias
JD
Zora
Lejow
Toet
mzcharlotte
me-girl
Mizz_S
Jeanette
Effie_O
Polly
Pannetoet
Lynn_
_DoI
TukTuk
CaptainSpectacular
silly-one
Honey*Bee
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Ergernissen in het verkeer

Bericht  Honey*Bee vr 4 feb 2011 - 22:34

Waar erger jij je het meest aan in het verkeer?

Ik erger me het meest aan bumperkleven en op nr. 2 staat mensen die als slakken op de weg rijden...
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  silly-one vr 4 feb 2011 - 22:36

Aan fietsers die gaan inhalen zonder achter om te kijken en je zo vervolgens wegduwen omdat jij hun aan het inhalen bent. Of dat ze je inhalen en terug gaan zonder te kijken of er wel ruimte is om terug te gaan. Gevolg, je wordt afgesneden.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:44

Aan zondagsrijders (als ik naar mijn ouders ga, moet ik over een weg waar je 80 mag, maar het is bij een natuurgebied en daar rijden heel veel dagjesmensen, en die rijden vaak maar 30...), en aan mensen die niet opletten (zo ben ik al 2x van mijn fiets af gedonderd door iemand die zijn autodeur opengooide precies toen ik er aan kwam fietsen). Ook aan fietsers trouwens, voorheen moest ik naar mijn werk met de auto en kwam ik altijd langs een rotonde, waar wel 300 fietsers (scholieren) moesten oversteken. Die gaan dan gewoon, en dan ook allemaal tegelijk. Met als gevolg dat alle kanten van de rotonde helemaal vast staan met auto's. Het irritante vind ik dan als 1 auto gaat stoppen voor die fietsers (die gewoon geen voorrang hebben daar) en daardoor de hele rotonde vast zet (want de andere kant moet dan ook stoppen, omdat het 2 banen zin)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  CaptainSpectacular vr 4 feb 2011 - 22:45

Automobilisten die niet meer snappen wanneer voetgangers voorrang hebben.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  TukTuk vr 4 feb 2011 - 22:47

Bumperklevers idd! Trap dan altijd even op de rem, heeft meestal effect :P En van die oude mensen die niet harder dan 80 durven te rijden op de snelweg..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:47

Auto's of fietsen die zonder, of met slecht licht rijden. Auto's die pas richting aangeven, terwijl ze al van rijbaan aan het verplaatsen zijn en jou dus eigenlijk van de weg drukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  _DoI vr 4 feb 2011 - 23:05

Automobilisten die ver onder de aangegeven snelheid rijden.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Lynn_ vr 4 feb 2011 - 23:14

Met stip op nr 1: mensen die langzamer rijden dan de toegestane snelheid. Verschrikkelijk! Zeker als je niet in kunt halen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 23:23

Lynn_ schreef:Met stip op nr 1: mensen die langzamer rijden dan de toegestane snelheid. Verschrikkelijk! Zeker als je niet in kunt halen.
Inderdaad.. En dan komt bij mij automatisch nr. 1 van de TO opzetten.. Ik bumperkleef dus wel eens, maar niet als m`n voorganger gewoon de normale snelheid (of sneller) rijdt.

Mensen die overal voor remmen (geen idee, waarom) of de verkeersregels niet kennen, daar erger ik me ook aan. Sta je met z`n allen bij een T-splitsing en ineens weet niemand meer hoe het moet laughcry

Automobilisten die op de gekste plaatsen fietsers en voetgangers over laten steken terwijl die geen voorrang hebben etc.

Geen richting aangeven vanaf een rotonde. Verkeerde verlichting voeren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Pannetoet vr 4 feb 2011 - 23:29

Ik heb er meerdere:
1. Bumperkleven
2. Mensen die áltijd te langzaam rijden
3. Afsnijden
4. Geen richting aangeven
5. Onnodig remmen
6. Fietsers die overal voor langs vliegen

Haha AngelNyn! Mijn vriend trapt ook altijd op rem :P Ik durf dat niet dus ik laat altijd gewoon het gas los en ik blijf er expres nog even voor rijden....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Polly za 5 feb 2011 - 0:30

- Mensen die te langzaam rijden.
- Bumperklevers.
- 45-kilometer wagentjes.
- Op een lastige kruising tijdens file iemand er niet tussen laten.
- Groepen wielrenners die menen dat de weg van hen is.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  TukTuk za 5 feb 2011 - 0:51

Ik_zelf_87 schreef:Ik heb er meerdere:
1. Bumperkleven
2. Mensen die áltijd te langzaam rijden
3. Afsnijden
4. Geen richting aangeven
5. Onnodig remmen
6. Fietsers die overal voor langs vliegen

Haha AngelNyn! Mijn vriend trapt ook altijd op rem :P Ik durf dat niet dus ik laat altijd gewoon het gas los en ik blijf er expres nog even voor rijden....

Ik vind gas los laten enger :P Als je heel even je rem in trapt, niet eens zo diep, beginnen (als het goed is :P ) je remlichten al te branden, diegene die aan het kleven is, ziet dat natuurlijk en hopelijk schrikt het ze een beetje af dan. Langzaam gas los laten geeft geen waarschuwing, dus ben altijd bang dat ze er dan op knallen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Effie_O za 5 feb 2011 - 1:31

Mensen die geen richting aangeven. Zowel fietsers als automobilisten. Hoe vaak ik niet op fietsers of auto's heb staan wachten die mooi voor mijn neus af gaan slaan. Of niet aangeven dat ze willen invoegen op de snelweg ofzo.
En fietsers zonder licht. Als ik zelf fiets vind ik het al lastig om ze te zien, laat staan als ik achter het stuur zit.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Jeanette za 5 feb 2011 - 1:32

Polly schreef:- Mensen die te langzaam rijden.
- Bumperklevers.
- 45-kilometer wagentjes.
- Op een lastige kruising tijdens file iemand er niet tussen laten.
- Groepen wielrenners die menen dat de weg van hen is.

+1

En automobilisten die geen richting aangeven.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Mizz_S za 5 feb 2011 - 2:29

- geen richting aangeven, en dan met name op rotondes (want dat gebeurt echt vaaaaak!), sta je daar voor niets te wachten
- mensen die veel langzamer rijden dan de aangegeven snelheid
- mensen die veel harder rijden dan de aangegeven snelheid en dan gaan zitten 'duwen'
- mensen die veel te hard rijden in het algemeen, dus bv 80 waar je 50 mag midden in het centrum
- mensen die over het zebrapad fietsen
- mensen die anderen voorrang geven terwijl ze dat niet hebben, daarvan komen alleen maar onduidelijke situaties
- mensen die in 2 vakjes parkeren
Dat was het wel zo'n beetje. Op zich vind ik al deze dingen irritant, maar ik raak er gelukkig niet zo snel opgefokt van ofzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  me-girl za 5 feb 2011 - 2:39

- Met stipt op 1, mensen die te langzaam rijden! En dan vooral als ik er niet voor bij kan:S
- En inderdaad mensen die overal en nergens om remmen ook zo irritant!
- En mensen die eerst langzaam rijden en dan wil ik er voorbij gaan, gaan ze ineens gas geven, ook zo irritant!
- Laatst wou ik op de snelweg invoegen, kwam er een vrachtwagen aanrijden, daar kon ik met gemak nog voorlangs, dus dat was ik aan het doen, geeft die l*l ineens gas, waardoor ik een stuk over de vluchtstrook moest rijden.. schrok me kapot!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  mzcharlotte za 5 feb 2011 - 3:09

Haast in het verkeer. Daarmee bedoel ik niet eens de hardrijders, maar de roekeloze inhaalmanouvres en andere stunten als gevolg van pure haast, die daarmee de rest van het verkeer in gevaar brengt.

Ook degenen die ver onder de max. snelheid rijden terwijl je er niet langs kan/mag.

Mijn vriend reed laatst op de snelweg (100), toen er een bestelbusje zonder richting aangeven en met een gang van 60-70 vanaf de invoegstrook zich voor de auto zette. Vriend kon niet uitwijken vanwege een motorrijder en moest dus vol op de rem. De motorrijder bleek Oom Agent, die dus meteen de bestelwagen langs de kant heeft gezet (met een witheet gezicht).

Ik ben ook een keer met een flinke snelheid ingehaald door een prachtige, zwarte BMW. Die man reedt verder ook geheel roekeloos. Aan het eind van de afsluitdijk stond hij echter aan de kant, wederom met Oom Agent ernaast.

Dat zijn wel prachtige (maar onnodige) momenten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Toet za 5 feb 2011 - 3:14

Onder de maximum snelheid rijden met stipt op nummer 1. Ik hou van doorrijden.
Bumperkleven kan ik me nog niet eens zo aan ergeren, maar ik zou het zelf nooit doen want ik vind het wel gevaarlijke en asociaal. Bovendien helpt het ook niet, want een ander gaat er echt niet harder door rijden.

Mensen die geen snelheid maken op de invoegstrook. Op de snelweg allemaal op een kluitje gaan rijden. Automobilisten die hem er nog net ff snel voorgooien als ik al links rijd.

45 km auto's, vooral als ze midden op op de weg blijven rijden.

Mensen die KEI-hard aan komen rijden op bijvoorbeeld een voorrgansweg of rotonde, ik wéét dat ik voorrang heb maar ik schrik daar toch van als ze op het laatste moment op de rem stampen.

Schoolkinderen die zonder licht met z'n 3e of meer naast elkaar fietsen.

Mensen die hun rijbewijs bij een pak cornflakes hebben gekregen. Een vriendin bijvoorbeeld: op een 80 weg in de 5e versnelling, ze ergert zich aan de auto er voor die 75 rijdt. Ik zeg, dan moet je inhalen. Neee dat kan niet met mijn auto want die is super langzaam dit dat. Mens, zet hem in de 3e versnelling, geef gas en je bent er zo voorbij. Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Lejow za 5 feb 2011 - 3:44

Zo heb ik er laatst 2 uur over gedaan om thuis te komen, er was een ongeluk gebeurd. Iedereen moest binnendoor over een eenbaansweg en dat duuuurdeeee. Besluit een busje er tussen uit te gaan, om over de baan in tegengestelde richting te gaan rijden richting de rotonde ( geen idee wat hij daar wilde gaan doen, want ook dat was 1 baan). Maar verderop in de rij stond een politie auto, die ging dus gelijk achter t busje aan gnagna smile

Ik heb een bloedhekel aan:
- mensen die fietsers en voetgangers te pas en te onpas voorlaten
- mensen die geen richting aangeven
- mensen die zonder te kijken de auto een baan naar links of naar rechts kwakken ( terwijl ik daar rij...)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:47

Wanneer ik in de spits rijd, dan erger ik me alleen aan mijn eigen tekortkoming. Namelijk, het op tijd van huis vertrekken. Maar wanneer ik om 09.30/11.30u begin, dan kan ik me weleens gaan ergeren aan mensen die....

*Menen dat het leven enkel uit vrije tijd bestaat en dus heel langzaam rijden op een weg waar 100 is toegestaan.
*Menen links te moeten blijven rijden, omdat ze zo met 110 km/p.u, sneller op de plaats van bestemming komen.

En zou heb ik afgelopen week mezelf voor het eerst leren kennen als gemene rijder. Ik heb iemand mijn groot licht gegeven zodat hij met zijn 110 van de linkerbaan zou verdwijnen en ik heb rechts ingehaald, omdat een vrachtwagen meende dat te laat invoegen was toegestaan. :P Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:49

Mensen die keihard doorrijden terwijl je voorrang heb, en al helemaaaal mensen die hun richting niet aangeven.
Irriteer me daar echt kapot aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Effie_O za 5 feb 2011 - 3:52

ABE schreef:Wanneer ik in de spits rijd, dan erger ik me alleen aan mijn eigen tekortkoming. Namelijk, het op tijd van huis vertrekken. Maar wanneer ik om 09.30/11.30u begin, dan kan ik me weleens gaan ergeren aan mensen die....

*Menen dat het leven enkel uit vrije tijd bestaat en dus heel langzaam rijden op een weg waar 100 is toegestaan.
*Menen links te moeten blijven rijden, omdat ze zo met 110 km/p.u, sneller op de plaats van bestemming komen.

*edit: hoewel het in de quote vast wel blijft staan, heb ik dit bericht weggehaald. ABE, van mij mag het blijven staan in de quote hoor, als je het zelf weg wilt hebben, ga je gang smile*


Laatst aangepast door Effie_O op za 5 feb 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 3:55

Effie_O schreef:
ABE schreef:Wanneer ik in de spits rijd, dan erger ik me alleen aan mijn eigen tekortkoming. Namelijk, het op tijd van huis vertrekken. Maar wanneer ik om 09.30/11.30u begin, dan kan ik me weleens gaan ergeren aan mensen die....

*Menen dat het leven enkel uit vrije tijd bestaat en dus heel langzaam rijden op een weg waar 100 is toegestaan.
*Menen links te moeten blijven rijden, omdat ze zo met 110 km/p.u, sneller op de plaats van bestemming komen.

Als ik eens een foto van de omgeving van jouw huis heb gezien, woon jij in S. toch? Dan ga je vast wel eens richting de hoofdstad van de provincie? Daartussen loopt een weg met groene streep er tussen, mag je 100 (vanaf S. voor die grote rotonde waar ze nu aan het bouwen zijn bij G., in de provincie onder die van jou). Daar snapt volgens mij 80% niet dat ze daar 100 mogen! Zo vervelend!
Snap je nog waar ik het over heb? :P Haal het straks weg hoor.

Hahaha, dat dus! Very Happy

Van S. naar V. is al een crime, maar van V. naar snelweg is helemaal niet te doen. Meestal staat de brug ook nog open... Het enige wanneer ik enig vrijheid voel is op de snelweg en dan heb ik juist een waarvan MOVE groot op de auto staat, die meent dat 110 gelimiteerd rijgedrag is en dat dit mag op de linkerbaan. Vast wel, maar niet in mijn tijd. :P Echt, die weg is zooooooooooooooooooooooooo frustrerend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Effie_O za 5 feb 2011 - 3:58

ABE schreef:

Hahaha, dat dus! Very Happy

Van S. naar V. is al een crime, maar van V. naar snelweg is helemaal niet te doen. Meestal staat de brug ook nog open... Het enige wanneer ik enig vrijheid voel is op de snelweg en dan heb ik juist een waarvan MOVE groot op de auto staat, die meent dat 110 gelimiteerd rijgedrag is en dat dit mag op de linkerbaan. Vast wel, maar niet in mijn tijd. :P Echt, die weg is zooooooooooooooooooooooooo frustrerend!

Hahaha ik deel je frustraties!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 4:00

Effie_O schreef:
Hahaha ik deel je frustraties!

Jeej! Een medestander! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen in het verkeer Empty Re: Ergernissen in het verkeer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum