Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winkelpersoneel ergernissen

+41
Sjeels
Pien
Marsy28
Anouk87
Alex
Mari
Snack a Jack
Lonely Goatherd
TukTuk
Cheesegirl
loura
Dora
Linnie1985
Slakje
Polly
Paper Crown
Arwyn
Marin
Sneeuwvlok
SuperGrover
Elliot
Printje
Rush
Niekske
Shisha
Jilke
Shy
Annie24
luisa
Rovine
Middleme
Sam
Parel
Orchidee
Siamsa
Angela_1986
Toet
Beachgirl
Caroow
Kowalski
Poubelle
45 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Annie24 di 9 okt 2012 - 9:20

Ik erger me aan winkelpersoneel als ze niet terugtellen als je contant betaald, maar het wisselgeld dan zo in je hand gooien inclusief het bonnetje.
En dan nog boos gaan kijken ook als ik het op de toonbank neerleg en tel of het wel goed is en het vervolgens rustig aan wegstop. Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:32

Ik sprak zondag een stel kinderen aan, die aan het voetballen waren in de winkel, of ze die ballen even wilden laten liggen. De ouders stonden ernaast en die werden dus boos op mij...want ja ze kochten zo'n bal dus dan mochten ze er ook wel vast mee spelen. Ik uitgelegd dat als iemand ten val komt over zo'n bal en zijn been breekt, wij aansprakelijk zijn en dat het daarom niet mag. Nou dat vonden ze maar belachelijk etc. Ze werden echt boos gewoon! Terwijl ik het heel netjes vroeg. Echt van die ouders die alles leuk vinden van hun kinderen dus dat moet de rest van de wereld ook maar vinden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Shy di 9 okt 2012 - 9:45

Ik vindt het erg vervelend als ik niet wordt gegroet bij de kassa, dan zeg je goedemiddag krijg je geen antwoord. Of collega's die lekker met elkaar aan het praten zijn en dan geen aandacht hebben voor de klant.

Maar klanten zelf kunnen er ook wat van hoor.
Hoe vaak gebeurt het niet dat mensen staan te bellen als ze geholpen willen worden. Of dat ze geen aandacht voor je hebben en met iemand anders staan te praten als je gegevens van ze nodig hebt. Of dat ze geen gedag zeggen terwijl ik wel netjes groet. Dat ze geld met een harde klap op de toonbank smijten en dat maar de normaalste zaak van de wereld vinden.
Dat was het wel even, maar als je zo'n dag hebt met een paar van die klanten achter elkaar sorry dat ik dan even niet heel vrolijk hallo kan zeggen.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 18:51

Rovine, nou ben ik heel benieuwd welke winkel dat is, ook in E.?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Jilke di 9 okt 2012 - 19:08

Ik werk zelf niet in de winkelbranche, maar in de zorg. Er stonden gisteren net wat clienten, toen mijn leidinggevende vroeg hoe het met me ging en of ik opzag tegen een cursus vrijdag. Dit naar aanleiding van iets wat pas geleden is gebeurd, waar ik een trauma aan over gehouden heb. Omdat ik me de hele week al zo beroerd voel eronder en er zo enorm er tegen op zie zaten de tranen hoog, en helaas moest ik huilen. Terwijl er een paar clienten bij stonden.

Aan de ene kant, ze had het niet aan me moeten vragen op zo'n moment met die mensen erbij, maar ze had waarschijnlijk zo'n antwoord niet verwacht.
Maar dan nog, de clienten reageerden juist heel begripvol. Voelde me echt gesteund op dat moment. Ook al dacht ik achteraf, niet echt professioneel he Jilke, janken waar ze bij stonden. Maar goed, ik ben ook maar een mens...en heb er echt niet tranen met tuiten staan huilen, gewoon een paar tranen.

Ook inderdaad toen mijn oma overleden was, dat hoorde ik om 8 uur, en om 9 uur moest ik beginnen. Toen heb ik daar ook met rode ogen rondgelopen smorgens. Maar kreeg wel begrip van de clienten, en de mededeling van ze dat ik het "vandaag maar lekker rustig aan moest doen" Wink

Overigens zijn dit 2 dingen, die in 5 jaar tijd gebeurd zijn. Het is niet zo dat ik wekelijks sta te janken hoor
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Shisha di 9 okt 2012 - 19:47

Jilke, in de zorg vind ik het een heel ander verhaal hoor. Je bouwt toch een band met mensen op en je ziet ze meestal vaker (en zij jou) dan je eigen familie dus ik vind niet dat je altijd maar professioneel en afstandelijk moet zijn. Ik werk ook in de zorg en er zijn echt wel bewoners waar ik dingen mee bespreek, ze mogen van mij wel weten hoe ik mij voel en als ik niet zo lekker in mijn vel zit leg ik dat ook gewoon uit. En andersom ook, ik kan zo meehuilen met een bewoner als zij ergens mee zitten, pijn hebben of verdrietig zijn.

Maar ik zie het helaas best vaak. Dat een bewoner tijdens de zorg aan het huilen is en het personeel er niet op in gaat en gewoon door gaat met de zorg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Niekske di 9 okt 2012 - 19:49

Ik was afgelopen weekend bij een juwelier voor bedels voor aan mijn armband. Ik had al een folder waar ik dingetjes in uitgekozen had, maar zij bleken niet de gehele collectie te verkopen. Maar de verkoper kon wel nakijken of ze alles hadden. Ik vroeg om twee specifieke bedels, die niet in de vitrine lagen. Bleef hij gewoon naast me staan. Dus ik vroeg nogmaals of hij het kon nakijken. Sjokt hij naar de kassa en pakt de map van die collectie. Daar stonden die bedels wel in, maar weer niet in de kassa. Het was allemaal te moeilijk voor hem, dan moest hij ze bij een ander filiaal gaan bestellen en dat kostte dan ook zoveel tijd, dus dat deed hij niet. Ik vroeg of het wel kon, omdat er nu nog een aanbieding was en ik ze dan alvast kon betalen. Dat wist hij allemaal niet, maar het kostte wel heel tijd en of het met die aanbieding dan nog kon wist hij ook niet. En hij was ook niet bepaadl van plan om het na te kijken (ik was overigens de enige klant in de winkel op dat moment). Ik wilde toch graag gebruik maken van de aanbieding en ik heb toen andere bedels gekozen en het daarbij gelaten... de volgende keer haal ik de bedels ergens anders, de bijenkorf bleek later dezelfde actie te hebben laughcry als ik dat had geweten...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 19:55

Caroow schreef:Bij de Babydump in Grou werden vriend en ik volkomen genegeerd terwijl we echt met een enorm vraagteken boven ons hoofd met een familyfix aan het hannesen waren. Het personeel liep ons straal voorbij om andere mensen te helpen, die later binnenkwamen.

Ik weet niet of het kwam omdat wij onderling geen Fries spreken of door de huidskleur van mijn vriend, maar ik hoop dan toch het eerste.
Grou Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 2441965372 Gewoon wegblijven daar. Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 3711883763
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Niekske di 9 okt 2012 - 19:58

Ik heb zelf trouwens jaren in een winkel gewerkt en bij ons werd er toch wel lichtelijk ingestampt dat 'de klant is koning'. Vriendelijk en beleefd blijven en zorgen dat de klanten met een prettig gevoel weggaan. Als je een keer niet lekker in je vel zat, kan gebeuren, maar je moest er wel professioneel mee omgaan. Ik vond het wel opmerkelijk dat wij met de zaterdaghulpen die regels een stuk beter naleefden dan de full-timers. En nog maar te zwijgen over mijn leidinggevende... op een mega drukke zaterdag kwam er een vrouw aan mijn kassa met een echt leren tas. Ik sloeg em aan voor 60 euro ofzo, maar de vrouw zei dat er een prijskaartje van 25 euro bij hing. Ik wist dat de tassen afdeling altijd een bende was, maar ik wist ook dat dit een leren tas was en dus een stuk duurder dan de andere tassen. Ik heb nagekeken of de tas in de aanbieding ofzo was, maar dit was niet zo, dus ik legde de klant uit dat de tas echt 60 euro was (er hing ook gewoon een kaartje van 60 euro aan, hij had alleen op de verkeerde haak gehangen). Ze wilde de baas spreken. Die heb ik erbij geroepen en toen die het verhaal hoorde, begon ze die vrouw keihard uit te lachen, in het bijzijn van heel veel klanten. Hoe ze erbij kwam dat een leren tas zo goedkoop kon zijn, dat was echt van de zotte. Ik schaamde me dood voor haar. De vrouw is uiteraard weggegaan, zonder de tas te kopen...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:02

Wat ik vooral erg 'dom' vind is dat sommige totaal niet snappen als je bijv. vraagt of je 5 cent moet bijgeven. Ze staan/zitten je dan aan te kijken alsof ze het in Keulen horen donderen... Ja maar u geeft toch al genoeg mevrouw?? Ja dat klopt maar zo kun je het makkelijker/handiger teruggeven. Ow nou ja oke...en vervolgens weten ze dan niet hoe ze terug moeten tellen (als dat überhaupt al gebeurd.)

En ook als je in een winkel komt en naar een product vraagt, ze zonder te kijken zeggen ja als het er niet meer staat is het er niet meer hoor!
Ze nemen nog niet eens de moeite om even in het magazijn te kijken oid. Soms is het er misschien idd niet meer maar soms hoor je gewoon dat ze geen zin hebben om te gaan kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:04

Printje schreef:
En ook als je in een winkel komt en naar een product vraagt, ze zonder te kijken zeggen ja als het er niet meer staat is het er niet meer hoor!
Ze nemen nog niet eens de moeite om even in het magazijn te kijken oid. Soms is het er misschien idd niet meer maar soms hoor je gewoon dat ze geen zin hebben om te gaan kijken.
Dat had ik eens in de supermarkt toen ik naar een product vroeg kreeg ik als reactie; staat het er niet meer?

Jawel, maar ik heb gewoon zin om er naar te vragen. scratch
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 20:23

hahaha ik vind dit topic echt hillarisch.. waar je jezelf druk om kunt maken zeg :P

Ik ben nog nooit onbeschoft behandeld in een winkel.. of ik trek mezelf er overduidelijk niets van aan..

Of terugtellen.. jemigg.. Wat maakt het uit.. Dan tel je toch even zelf in je hand of het klopt. Mensen die in een winkel werken of achter de kassa zijn nou niet bepaald goed geschoold (in de meeste gevallen Wink ) dus als je je verwachtingspatroon van die mensen een beetje aanpast dan zijn er een stuk minder ergenissen om over te struikelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:27

Punk'd; ergeren is misschien ook een groot woord maar ik vind het gewoon niet netjes dat ze al het wisselgeld in je hand mikken en soms zo onbeschofd doen. Ik heb toen ik 'jong' was ook altijd in een winkel gewerkt en ben altijd netjes/beleefd ed geweest.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Elliot di 9 okt 2012 - 20:29

Caroow schreef:Bij de Babydump in Grou werden vriend en ik volkomen genegeerd terwijl we echt met een enorm vraagteken boven ons hoofd met een familyfix aan het hannesen waren. Het personeel liep ons straal voorbij om andere mensen te helpen, die later binnenkwamen.

Ik weet niet of het kwam omdat wij onderling geen Fries spreken of door de huidskleur van mijn vriend, maar ik hoop dan toch het eerste.


Hoezo zou het aan één van deze dingen liggen? Toen ik nog bij de Prénatal werkte merkte ik ook wel eens dat het lastig was om in te schatten of mensen zelf wilden kijken of hulp nodig hadden. Het punt is namelijk, er zijn ook weer heel veel klanten die het vervelend vinden om aangesproken te worden door een winkelmedewerker met de vraag 'Kan ik u helpen?', terwijl ze zelf eerst even rond willen kijken. Ik denk eerder dat het personeel daarin een inschattingsfoutje maakte.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:30

Punk'd schreef:

Of terugtellen.. jemigg.. Wat maakt het uit.. Dan tel je toch even zelf in je hand of het klopt. Mensen die in een winkel werken of achter de kassa zijn nou niet bepaald goed geschoold (in de meeste gevallen Wink ) dus als je je verwachtingspatroon van die mensen een beetje aanpast dan zijn er een stuk minder ergenissen om over te struikelen.
Of je nou goed geschoold bent of niet, terugtellen is nou niet iets van HBO niveau ofzo. Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  SuperGrover di 9 okt 2012 - 20:30

Printje schreef:Wat ik vooral erg 'dom' vind is dat sommige totaal niet snappen als je bijv. vraagt of je 5 cent moet bijgeven. Ze staan/zitten je dan aan te kijken alsof ze het in Keulen horen donderen... Ja maar u geeft toch al genoeg mevrouw?? Ja dat klopt maar zo kun je het makkelijker/handiger teruggeven. Ow nou ja oke...en vervolgens weten ze dan niet hoe ze terug moeten tellen (als dat überhaupt al gebeurd.)

En ook als je in een winkel komt en naar een product vraagt, ze zonder te kijken zeggen ja als het er niet meer staat is het er niet meer hoor!
Ze nemen nog niet eens de moeite om even in het magazijn te kijken oid. Soms is het er misschien idd niet meer maar soms hoor je gewoon dat ze geen zin hebben om te gaan kijken.
Dat terugtellen, veel mensen begrijpen het niet. Ach, daar kan ik niet echt wakker van liggen. Sommige mensen zijn nou eenmaal minder intelligent. En dat laatste, waarom zou je naar een magazijn lopen als je weet dat dat er niet staat? In de winkel waar ik werkte staan alle producten in de winkel, in het magazijn staan alleen dingen zoals kerstbomen als het geen kerst is en extra kassatasjes. Als een klant dan iets vraagt, kan ik wel zinloos het magazijn in sjouwen, maar daar staat toch niets.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Sneeuwvlok di 9 okt 2012 - 20:31

Rush schreef:
Printje schreef:
En ook als je in een winkel komt en naar een product vraagt, ze zonder te kijken zeggen ja als het er niet meer staat is het er niet meer hoor!
Ze nemen nog niet eens de moeite om even in het magazijn te kijken oid. Soms is het er misschien idd niet meer maar soms hoor je gewoon dat ze geen zin hebben om te gaan kijken.
Dat had ik eens in de supermarkt toen ik naar een product vroeg kreeg ik als reactie; staat het er niet meer?

Jawel, maar ik heb gewoon zin om er naar te vragen. scratch

Misschien omdat je soms gewoon weet als medewerker dat het echt niet in het magazijn zal staan? Bij de winkel waar ik gewerkt heb hingen bijvoorbeeld alle jassen die er waren allemaal in de winkel

Veel dingen uit dit topic snap ik wel, maar pfoee ik kan ook wel een heel topic volschrijven over vervelende klanten, dus ik denk dat dit gewoon een kwestie van met mensen werken is
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  SuperGrover di 9 okt 2012 - 20:32

Rush schreef:
Punk'd schreef:

Of terugtellen.. jemigg.. Wat maakt het uit.. Dan tel je toch even zelf in je hand of het klopt. Mensen die in een winkel werken of achter de kassa zijn nou niet bepaald goed geschoold (in de meeste gevallen Wink ) dus als je je verwachtingspatroon van die mensen een beetje aanpast dan zijn er een stuk minder ergenissen om over te struikelen.
Of je nou goed geschoold bent of niet, terugtellen is nou niet iets van HBO niveau ofzo. Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 394967
Er zijn echt zát mensen die het niet kunnen hoor. Het is geen HBO niveau, maar dat is kunnen lezen en schrijven ook niet, en ik ken toch best wat analfabeten. Ik geloof dan ook niet dat zij in staat zijn om terug te tellen en te begrijpen dat het handig is om bij 4,05 5 cent erbij te geven (of anders 10 cent), maar dat dat niet zo is bij 3,95. Dat snappen namelijk heel veel mensen niet, als iets 3,95 dat ze dan vragen, wilt u er ook 5 cent bij? Dan zeg ik gewoon vriendelijk, nee bedankt, dat is niet erg zinvol.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:33

Àfgelopen week was ik met m`n moeder in een kledingwinkel en ik zei tegen haar; Dat is ook wel een mooie jas! Waarop er ineens een verkoopster echt bijna in m`n nek hijgde; Hallooooooooo, Ja dat is mooi he, die legertrend van nu, moet ik 1 voor u pakken, welke maat heeft u blablabla. Liepen we een rondje door de winkel, kwamen we diezelfde meid daarna weer tegen en ging ze ons heel vrolijk begroeten met; Goedemiddag, kan ik u helpen?. Ze had overduidelijk niet door dat ze ons net 'geholpen' had. Vond ik echt heel slecht haha! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Rush di 9 okt 2012 - 20:34

SuperGrover schreef:
Rush schreef:
Punk'd schreef:

Of terugtellen.. jemigg.. Wat maakt het uit.. Dan tel je toch even zelf in je hand of het klopt. Mensen die in een winkel werken of achter de kassa zijn nou niet bepaald goed geschoold (in de meeste gevallen Wink ) dus als je je verwachtingspatroon van die mensen een beetje aanpast dan zijn er een stuk minder ergenissen om over te struikelen.
Of je nou goed geschoold bent of niet, terugtellen is nou niet iets van HBO niveau ofzo. Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 394967
Er zijn echt zát mensen die het niet kunnen hoor. Het is geen HBO niveau, maar dat is kunnen lezen en schrijven ook niet, en ik ken toch best wat analfabeten. Ik geloof dan ook niet dat zij in staat zijn om terug te tellen en te begrijpen dat het handig is om bij 4,05 5 cent erbij te geven (of anders 10 cent), maar dat dat niet zo is bij 3,95. Dat snappen namelijk heel veel mensen niet, als iets 3,95 dat ze dan vragen, wilt u er ook 5 cent bij? Dan zeg ik gewoon vriendelijk, nee bedankt, dat is niet erg zinvol.
Ja er zullen genoeg zijn die het echt niet kunnen, maar er zijn ook genoeg die het gewoon niet willen en het in je hand kwakken. Als iemand zijn best doet en duidelijk laat zien wat hij/zij teruggeeft vind ik het ook prima. Dan doe je er in ieder geval moeite voor.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Printje di 9 okt 2012 - 20:35

Sneeuwvlok schreef:
Rush schreef:
Printje schreef:
En ook als je in een winkel komt en naar een product vraagt, ze zonder te kijken zeggen ja als het er niet meer staat is het er niet meer hoor!
Ze nemen nog niet eens de moeite om even in het magazijn te kijken oid. Soms is het er misschien idd niet meer maar soms hoor je gewoon dat ze geen zin hebben om te gaan kijken.
Dat had ik eens in de supermarkt toen ik naar een product vroeg kreeg ik als reactie; staat het er niet meer?

Jawel, maar ik heb gewoon zin om er naar te vragen. scratch

Misschien omdat je soms gewoon weet als medewerker dat het echt niet in het magazijn zal staan? Bij de winkel waar ik gewerkt heb hingen bijvoorbeeld alle jassen die er waren allemaal in de winkel

Veel dingen uit dit topic snap ik wel, maar pfoee ik kan ook wel een heel topic volschrijven over vervelende klanten, dus ik denk dat dit gewoon een kwestie van met mensen werken is

Dat snap/weet ik ook wel maar toch kun je toch af en toe aan een persoon zien dat ze gwoon geen zin hebben om ook maar eventjes voor je te gaan kijken...het is meerdere malen gebeurd dat ik bijv een paar uur later weer in dezelfde winkel ben en tadaaa daar ligt het opeens weer, en dan een paar stuks dus niet dat ze opeens vracht gehad hebben ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 20:36

Ik snap dat terug tellen ook niet en ben toch echt hoogopgeleid. Maar daarom vraag ik r gewoon nooit aan de kassa, omdat ik t zelf ook niet snap Laughing
Wat wel erg gênant en toch schattig is, was toen ik acht jaar was en voor t eerst twee Sinterklaas cadeautjes ging kopen, eentje voor m'n broertje en eentje voor m'n zusje. Toen stond ik bij de kassa en ik had 20 gulden mee en het ene kostte 5 en t andere 10 ofzo. Dus ik betaalde eerst het ene van 10 gulden en wilde toen weer achterin de rij gaan staan om het volgende cadeautje te betalen. Het kwam maar níet in mij op dat je die twee op kon tellen en dan was het 15 gulden en kreeg je geld terug nog. Ik dacht echt dat ik eerst geld terug moest hebben voordat ik het tweede kon betalen, ik snapte dat echt niet.

Maar ik en cijfertjes zijn dan ook geen vrienden.

Het enige wat ik soms irritant vind in winkels is als je iets niet kunt vinden (en dan heb ik echt al wel goed gekeken) en het dan aan iemand gaat vragen en zo'n 16 jarige pukkelsmurf je dan aan kijkt alsof je gek bent en precies op dezelfde plekken in de winkel gaat staren en geen idee heeft wat ie aan het doen is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Elliot di 9 okt 2012 - 20:41

Marin schreef:Ik snap dat terug tellen ook niet en ben toch echt hoogopgeleid. Maar daarom vraag ik r gewoon nooit aan de kassa, omdat ik t zelf ook niet snap Laughing
Wat wel erg gênant en toch schattig is, was toen ik acht jaar was en voor t eerst twee Sinterklaas cadeautjes ging kopen, eentje voor m'n broertje en eentje voor m'n zusje. Toen stond ik bij de kassa en ik had 20 gulden mee en het ene kostte 5 en t andere 10 ofzo. Dus ik betaalde eerst het ene van 10 gulden en wilde toen weer achterin de rij gaan staan om het volgende cadeautje te betalen. Het kwam maar níet in mij op dat je die twee op kon tellen en dan was het 15 gulden en kreeg je geld terug nog. Ik dacht echt dat ik eerst geld terug moest hebben voordat ik het tweede kon betalen, ik snapte dat echt niet.

Maar ik en cijfertjes zijn dan ook geen vrienden.

Het enige wat ik soms irritant vind in winkels is als je iets niet kunt vinden (en dan heb ik echt al wel goed gekeken) en het dan aan iemand gaat vragen en zo'n 16 jarige pukkelsmurf je dan aan kijkt alsof je gek bent en precies op dezelfde plekken in de winkel gaat staren en geen idee heeft wat ie aan het doen is.

Haha Marin wat schattig!

Over dat laatste, ik heb dat ook wel eens. Laatst vroeg ik waar de Aromat staat, wist die jongen niet eens wat het was, haha. Uiteindelijk heb ik het zelf gevonden, moest ik nog tegen die jongen gaan zeggen waar het stond. Ach, ik heb me er niet aan geërgerd, het is niet alsof die kinders jarenlange winkelervaring hebben. Ze komen daar om geld te verdienen op hun vrije zaterdag, niet om carrière te maken toch?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Arwyn di 9 okt 2012 - 20:46

Ik kan me eigenlijk niet snel storen aan dingen in een winkel..
Ja, als iemand je overduidelijke onbeschoft behandeld, maar verder.. Niet iedereen is een rekenwonder, in veel winkels hangt tegenwoordig echt alles op de vloer ipv achter.. Heb zelf in totaal 4 jaar in een winkel gewerkt, dus ik ken ook de andere kant, haha.

Net als dat de vakkenvuller in de supermarkt niet alles weet te vinden. Als ik zie hoe groot de supermarkt hier is (AH XL) kan ik me heel goed voorstellen dat je niet van alles precies weet waar het staat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 20:49

Haha ja ik probeer me daar ook niet aan te ergeren, alleen denk ik dan wel 'ja jij werkt hier hoor'.
Ik heb dan zo snel de neiging om 'laat maar' te zeggen, als ik zo'n jochie zo zie zoeken, dan denk ik van ja dan zoek ik het zelf wel. Maar dan moet ik 't ook gewoon niet vragen aan hem in eerste instantie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Winkelpersoneel ergernissen - Pagina 3 Empty Re: Winkelpersoneel ergernissen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum