Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma...

+19
Parisienne
minoessepoes
Travelgurly
Paper Crown
Arwyn
slaatje
LDJ
Tummy
Gizmo
Pompoen
TukTuk
mzcharlotte
Ibbeltje
L!ND@
Gympie
bolus26
Marin
Shisha
Lejow
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Dilemma... - Pagina 4 Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:30

Marin schreef:Omdat het nichtje van m'n vriend al zo heet. Maar dan vernoemen we wel naar zowel nichtje als oma als tweede naam. Maar toch stom.

Zo hé, dat is ook verrekte balen! Zoveel namen en dan juist die naam. Tja, aan de andere kant. Stel dat je vriend het ook een mooie naam vindt dan gewoon 2 nichtjes met dezelfde naam.

Even on-topic: Lejow, volgens mij heb jij je keuze al gemaakt en moeten jullie gewoon lekker gaan trouwen. Verf je kastjes, vernieuw de kitrand en lap je keuken op met leuke prullaria, dan komt die keuken later wel weer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:32

Die wens had ik ook, trouwen met oma erbij. Helaas is ze een maand geleden overleden. Ik probeer nu mijn vriend zover te krijgen om te trouwen op haar trouwdag, zodat het altijd ook een feestje blijft.

Laatst aangepast door Pippa op di 9 okt 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 9:34

Haha ja. Z'n zus was hoogzwanger toen wij een relatie kregen en ik weet nog dat ik al tegen m'n vriendinnen zei van Oooh als ze maar niet zo gaat heten want die naam heb ik al tien jaar in m'n hoofd. En jawel hoor! laughcry ben er echt verdrietig van geweest maar nou vind ik t niet zo heel erg meer. M'n vriend heeft een andere favo meisjesnaam en die vind ik ook leuk en kan ik wel aan wennen, en hij vond m'n favo jongensnaam ook erg leuk.
En twee nichtjes met zelfde naam is echt niet mogelijk, we gaan echt heel close met ze om.

Anyway, sorry off topic Lejow ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Arwyn di 9 okt 2012 - 20:09

Dan kan dezelfde naam alsnog wel hoor Wink
Mijn vader heeft 2 zussen en alle 3 hebben ze een zoon vernoemd naar hun vader. 3 keer dezelfde naam en ze zijn alle drie ongeveer even oud. Gingen ook veel met elkaar om, maar was nooit lastig.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 5:35

Ik heb niet het hele topic gelezen dus het kan zijn dat dit al gezegd is maar heb je iets in je hoofd met B?
Vind je het belangrijk dat zij het wat bewuster mee kan mee maken en je eigen bruidsmeisje kan zijn? Dat leekt mij ook altijd leuk maar aangezien er hier geen kinderen waren en ik dat zelf nog even uit wilde stellen ging de bruiloft voor Dilemma... - Pagina 4 561177

Gast
Gast

Bericht  Parel do 11 okt 2012 - 10:52

Birgit schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen dus het kan zijn dat dit al gezegd is maar heb je iets in je hoofd met B?
Vind je het belangrijk dat zij het wat bewuster mee kan mee maken en je eigen bruidsmeisje kan zijn? Dat leekt mij ook altijd leuk maar aangezien er hier geen kinderen waren en ik dat zelf nog even uit wilde stellen ging de bruiloft voor Dilemma... - Pagina 4 561177

Vind ik wel een goeie!
Wil je dat zij het bewust meemaakt en zich er nog wat van herinnert, en er bijv op het feest ook bij kan zijn? Anders moet je voor haar ook dingen regelen..

En die keuken, kitrand is zo gedaan, net als een nieuwe kraan, paar nieuwe scharnieren en je kan weer een poos vooruit! En anders flink snel sparen, lukte je met de auto ook, en ik mag hopen dat je keuken toch goedkoper is dan je auto.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Lejow vr 12 okt 2012 - 9:11

Keuken is absoluut goedkoper smile

We zijn er uit, gaan eerst voor de keuken, want wat ik al zei, wil hier gewoon geen geld meer aan uitgeven, dat vind ik weggegooid geld.
En daarna gaan we trouwen, met 75 % de wensen die ik graag wil (heb ik besloten), zodat het toch aardig naar wens is, maar we niet té lang hoeven te sparen.
En inderdaad, groot pluspunt, B is dan ouder, en kan ons bruidsmeisje zijn! En mini jurkje van mijn jurk aan, en bloemetjes strooien, en ringen brengen (in de ideale wereld natuurlijk, nu dan hopen dat ze dan geen dwarse bui heeft ofzo hahaha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx vr 12 okt 2012 - 11:06

Even over die namen, ik zou ook onwijs balen. Alleen ligt daar tegenwoordig veel meer de nadruk op.

Mijn moeder heeft twee nichtjes met bijna dezelfde naam. Mijn moeder en tante hebben een neef die dezelfde naam heeft als mijn neefje (zoon van tante)

De broer van mijn vriend heeft dezelfde naam als zijn achterneef (zoon van hun nicht) en zo ken ik nog veel meer voorbeelden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: