Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma...

+12
minoessepoes
Toet
Rush
Jeanette
Serena
TGR
Esperanza
TNMN
PluDan
TukTuk
Mamsie
Niekske
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Dilemma... Empty Dilemma...

Bericht  Niekske di 1 nov 2011 - 2:55

Eigenlijk een heel stom dilemma, maar ik weet even echt niet wat ik moet doen. Met mijn vriendinnen hebben we elke maand een 'bijkletsavond' gepland. We zagen elkaar te weinig buiten alle feestjes om en dus hebben we elke eerste vrijdag van de maand zo'n avondje gepland. Wie er kan is welkom, kun je niet, ook prima. Ik vind het altijd erg leuk om zo weer echt even bij te kletsen en deze keer is het bij een vriendin waarvan haar vader twee weken geleden een hartaanval gehad heeft en ik wil dus ook graag naar haar toe.

Aanstaande vrijdag hebben we dus zo'n avond en nu mailde mijn schoonmoeder dat opa en oma die dag langskomen en blijven eten en dat zij gevraagd hebben of de kleinkinderen + aanhang er ook allemaal zijn. De afspraak met mijn vriendinnen stond al gewoon, maar mijn vriend wil toch wel heel graag dat ik mee ga eten met opa en oma. Combineren is niet mogelijk ivm de afstand. Mijn vriend gaat het echt niet leuk vinden als ik niet mee ga en opa en oma zien ons al zo weinig enzo... wat zouden jullie doen?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Mamsie di 1 nov 2011 - 2:56

Naar opa en oma, echte vriendinnen begrijpen dat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  TukTuk di 1 nov 2011 - 2:57

Toch naar je vriendinnen toe, zeker gezien de situatie. Dat moeten ze maar begrijpen, zeker als ze op korte termijn zo iets willen afspreken..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 2:58

Mamsie schreef:Naar opa en oma, echte vriendinnen begrijpen dat.
Maar een echte partner en schoonouders begrijpen het dan toch ook als je naar je vriendinnen gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:00

Ik zou kijken naar de redenen van beide bezoeken en dan vind ik de afspraak met vriendinnen in dit geval belangrijker. Als opa en oma nou een jubilea of iets hadden, dan had ik dáár weer voor gekozen en met die vriendinnen een andere dag die week afgesproken als dat zou kunnen.

Edit: opa en oma zien jullie al zo weinig. Maar daar kunnen jullie toch sowieso een keer langs gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:03

Smikkell schreef:Ik zou kijken naar de redenen van beide bezoeken en dan vind ik de afspraak met vriendinnen in dit geval belangrijker. Als opa en oma nou een jubilea of iets hadden, dan had ik dáár weer voor gekozen en met die vriendinnen een andere dag die week afgesproken als dat zou kunnen.

Edit: opa en oma zien jullie al zo weinig. Maar daar kunnen jullie toch sowieso een keer langs gaan?

Dat zou ik ook doen. En idd kijken of je op korte termijn met je opa en oma af kan spreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:05

Als ik de omstandigheden in ogenschouw neem, zegt mijn gevoel dat de vriendinnenafspraak voor moet gaan. Ik zou dan, wat Smikkell ook zegt, een andere keer bij opa en oma op visite gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Niekske di 1 nov 2011 - 3:05

Theedoosje schreef:
Smikkell schreef:Ik zou kijken naar de redenen van beide bezoeken en dan vind ik de afspraak met vriendinnen in dit geval belangrijker. Als opa en oma nou een jubilea of iets hadden, dan had ik dáár weer voor gekozen en met die vriendinnen een andere dag die week afgesproken als dat zou kunnen.

Edit: opa en oma zien jullie al zo weinig. Maar daar kunnen jullie toch sowieso een keer langs gaan?

Dat zou ik ook doen. En idd kijken of je op korte termijn met je opa en oma af kan spreken.

Dat vind ik inderdaad wel een goed idee, ik ga het vanavond aan mijn vriend voorstellen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  PluDan di 1 nov 2011 - 3:07

De afspraak met vriendinnen stond al, dus dan zou ik daarvoor gaan en later een keer naar opa en oma gaan.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  TNMN di 1 nov 2011 - 3:12

PluDan schreef:De afspraak met vriendinnen stond al, dus dan zou ik daarvoor gaan en later een keer naar opa en oma gaan.

+1, dat zou ik ook doen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Esperanza di 1 nov 2011 - 3:14

Ik zou denk ik ook naar je vriendinnen gaan, zeker gezien de omstandigheden en binnenkort naar de opa en oma van je vriend gaan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  TGR di 1 nov 2011 - 3:28

Lekker een keertje met je familie optrekken, die vriendinnen zal je vast vaker zien dan je familie als ik het zo lees.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Serena di 1 nov 2011 - 3:39

Ik zou kijken wat mogelijk is. Of opa en oma een andere keer (op korte termijn) bezoeken, of die vriendin snel apart een keer bezoeken. En dan vrijdag naar die andere persoon te gaan.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Jeanette di 1 nov 2011 - 3:48

Mamsie schreef:Naar opa en oma, echte vriendinnen begrijpen dat.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 3:48

Ik zou naar m`n vriendinnen gaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:50

Wie houdt er bij zijn keus ook rekening met de wensen (eisen) van de partner?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  TGR di 1 nov 2011 - 3:55

Smikkell schreef:Wie houdt er bij zijn keus ook rekening met de wensen (eisen) van de partner?

Eisen?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Toet di 1 nov 2011 - 3:56

Ik zou denk ik voor opa en oma gaan en met je vriendin een andere afspraak maken, voor een andere dag.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  minoessepoes di 1 nov 2011 - 4:07

Ik zou wel rekening houden met de wensen van mijn vriend, maar wel maar tot zekere hoogte.

Ik zou gewoon kijken of ik makkelijk een andere keer met mijn vriendinnen of met de opa en oma af kan spreken. Ik kan me voorstellen dat je er nu ook gewoon voor je vriendin wil zijn en haar wil spreken.
Je vriend kan natuurlijk ook alleen naar zijn ouders gaan, dan zien zijn opa en oma hem in ieder geval wel en dat jullie dan binnenkort nog een keer samen bij hun op de koffie gaan.
Maar als je relatief makkelijk een andere afspraak met je vriendinnen kan kan maken, of met die ene vriendin in het bijzonder dan zou ik wel naar je schoonouders gaan en de vriendinnen afspraak verschuiven. Gewoon even de opties afwegen dus!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  TukTuk di 1 nov 2011 - 4:13

Smikkell schreef:Wie houdt er bij zijn keus ook rekening met de wensen (eisen) van de partner?

Ik zou er zeker wel rekening mee houden, maar ik reageerde vanuit mijn perspectief, en mijn vriend zou in zo'n situatie nooit mijn dwingen mee te gaan. Dus dat speelt misschien ook wel mee smile Andersom zou mijn vriend het namelijk ook echt niet waarderen als ik hem zou dwingen iets met vrienden af te zeggen vanwege een laat besloten iets vanuit mijn familie.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 4:14

minoessepoes schreef:Ik zou wel rekening houden met de wensen van mijn vriend, maar wel maar tot zekere hoogte.

Ik zou gewoon kijken of ik makkelijk een andere keer met mijn vriendinnen of met de opa en oma af kan spreken. Ik kan me voorstellen dat je er nu ook gewoon voor je vriendin wil zijn en haar wil spreken.
Je vriend kan natuurlijk ook alleen naar zijn ouders gaan, dan zien zijn opa en oma hem in ieder geval wel en dat jullie dan binnenkort nog een keer samen bij hun op de koffie gaan.
Maar als je relatief makkelijk een andere afspraak met je vriendinnen kan kan maken, of met die ene vriendin in het bijzonder dan zou ik wel naar je schoonouders gaan en de vriendinnen afspraak verschuiven. Gewoon even de opties afwegen dus!

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Melis_je di 1 nov 2011 - 4:57

Als je op dinsdag bedenkt dat je vrijdag iedereen erbij wil hebben, is dat te laat en je vriendin kan wel wat steun of afleiding gebruiken. Dat gaat voor mij altijd voor "leuke" dingen.
Smikkell schreef:Wie houdt er bij zijn keus ook rekening met de wensen (eisen) van de partner?
Ik niet, ik zou rekening houden met de vriendin met de vader. Partner heeft geen steun nodig.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:31

Ik zou ook zeker voor de vriendin kiezen. Zeker in de periode waar ze op dit moment zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Susan di 1 nov 2011 - 5:38

Ik ben het met Melis_je eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  SuperGrover di 1 nov 2011 - 5:50

Melis_je schreef:Als je op dinsdag bedenkt dat je vrijdag iedereen erbij wil hebben, is dat te laat en je vriendin kan wel wat steun of afleiding gebruiken. Dat gaat voor mij altijd voor "leuke" dingen.
Smikkell schreef:Wie houdt er bij zijn keus ook rekening met de wensen (eisen) van de partner?
Ik niet, ik zou rekening houden met de vriendin met de vader. Partner heeft geen steun nodig.
Helemaal mee eens!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma... Empty Re: Dilemma...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum