Dilemma...
+19
Parisienne
minoessepoes
Travelgurly
Paper Crown
Arwyn
slaatje
LDJ
Tummy
Gizmo
Pompoen
TukTuk
mzcharlotte
Ibbeltje
L!ND@
Gympie
bolus26
Marin
Shisha
Lejow
23 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Dilemma...
Lejow schreef:Dat barbequen lijkt me dus ook super leuk, alleen heb gewoon geen idee waar..
Hoeveel mensen wil je uitnodigen? En wil je dat ze zelf naar de BBQ lopen en opscheppen en aan staantafels eten of wil je lange opgedekte tafels waar het eten op grote schalen uitgeserveerd wordt?
Je kan ervoor kiezen jullie eigen huis te gebruiken. Helemaal leeg halen, meubels voor een dag opslaan en het binnen doen en de bbq in de tuin zetten.
Gast- Gast
We hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus dat is lastig haha!
Op mijn werk hebben we wel een party tent, dus misschien zouden we op de beneden verdieping wel wat kunnen betekenen. En zelf naar de BBQ lopen vind ik wel leuk! Dat vind ik horen bij BBQ'en En we vinden vast wel iemand die dan wil BBQ'en!
Ik ga nu maar eens koken, sla nu door in het zoeken geloof ik haha
Op mijn werk hebben we wel een party tent, dus misschien zouden we op de beneden verdieping wel wat kunnen betekenen. En zelf naar de BBQ lopen vind ik wel leuk! Dat vind ik horen bij BBQ'en En we vinden vast wel iemand die dan wil BBQ'en!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:We hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus dat is lastig haha!
Dan kan je het heel goedkoop houden. Je vindt vast een manier die bij jullie past en die niet te duur is. Ik zou niet besparen op Blijdorp of een disneyjurk, maar qua eten, personeel en locatie voor receptie en bbq kan je de kosten vast beperken.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Ostara schreef:Lejow schreef:Ecrits schreef:Luce schreef:Wij hadden een tuinfeest met DJ en BBQ. En een bar met personeel. Voor plus minus 70 man de hele dag.
Vind het echt knap dat je dat zo goedkoop hebt kunnen doen. Wij hadden ook een tuinfeest met BBQ en wij waren 18.00 euro kwijt.
Ik zou het alleen zoals Charlie doen als je niet veel waarde hecht aan een sprookjesbruiloft. Heel veel vrienden van ons hebben het gedaan als Charlie en allemaal met de insteek later nog eens een mooie jurk aan te trekken en een feest te geven. Bij niemand is het ervan gekomen. Je hebt de ceremonie dan ook al gehad. Ik denk overigens wel dat het goedkoper kan dan 18.00 euro. Wij hadden een hele luxe BBQ en een hele dure aankleding/ decoratie. We hebben toiletwagens laten komen, de hele tuin uitgelicht. Dure kleding. Bruiloft verspreid over twee dagen. Veel personeel. Heel veel bloemen. Etc.
De afweging keuken versus bruiloft moet je uiteraard zelf maken, en vooral samen met je vriend.
Dat is knap
Gizmo, we wonen in Rdam!
Nou, wat ik voor ogen heb:
- Trouwen in Blijdorp (Heb net opgezocht, dat kan alleen op vrijdag, en kost 676 euro! (volgens mij is dat best veel Dus als ik op 11 april uberhaupt zou willen trouwen in Blijdorp, kan dat dus alleen in 2014, want dan valt 11 april op vrijdag.. )
- Mooie foto's
- Mooie jurk en pak
- Bezoek aan mijn werk
- (eventueel een receptie voor de familie, met bruidstaart)
- Lekker eten, en dan net als Luce een BBQ ofzo, alleen ken ik dan weer niemand met een grote tuin.
Misschien zou je kunnen kijken of je een andere mooie locatie kunt vinden. Ik wilde ook graag hier in de stad trouwen, ook omdat de burgemeester ons dan zou kunnen trouwen. (door het werk van mijn vriend doet hij alleen die mensen) Maar toen zijn wij gaan denken hoeveel waarde wij daar aan hechten (helemaal omdat het er even op leek dat hij naar een andere gemeente zou gaan) en eigenlijk toch niet veel. Nu gaan wij naar een gemeente hier verderop. Trouwen op locatie, wat eigenlijk ook best prijzig is meestal, een vriendin van de familie trouwt ons, is voor één dag buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. Heel speciaal allemaal maar de prijs is goedkoper dan trouwen in onze eigen gemeente.
Ik wil geen witte jurk. Maar een kleur. Dan kunnen feestjurken ook heel erg goed is weer goedkoper.
Muziek verzorgen wij zelf vanaf de pc.
Na het ja-woord drinken we champagne en eten taart. 's Avonds gaan we lekker met z'n allen barbecueën. Ik hoop daar echt geen vermogen aan kwijt te zijn.
Als je echt aan gedekte lange tafels wil eten met een grote groep mensen, moet je ook tafels, stoelen en linnen regelen. Daarnaast moet je ook betalen voor het servies en glaswerk. Ik weet niet of je gewoon hamburgers, worst en saté wil serveren, maar als je duurdere producten wil uitserveren met een dessert erbij gaat dat toch ook wel veel geld kosten. Verkijk je er niet op. Je heb een bbq en een bbq. Los van het eten is er bij ons voor 1500 euro gedronken. Daar zat nog niet het glaswerk bij, of de bar of het personeel. Het personeel heeft 1700 euro gekost. Daar zitten de koks en catering nog niet bij.
Wij trouwen in een verbouwde boerderij in Twente. Vrienden van ons zijn daar in het voorjaar getrouwd. Wij hebben daar gewoon aan picknick tafels buiten gegeten. Tegen die tijd zou het bij ons vast wat te kouder zijn maar dan nog wordt gewoon normaal aangekleed. Zij waren voor de catering 2700 euro kwijt. Daar zat alles in. Maar ik weet niet of zij ook een bbq doen. Hebben al wel een andere op het oog. En wat er bij de bbq geserveerd wordt moeten wij allemaal nog bekijken. De helft eet geen vlees. Dus daar moet ook wat voor bedacht worden. Als toetje willen wij een ijskar huren. (zijn zelf dol op het schepijs van die zaak)
Gast- Gast
@Lejow, ik wist niet dat Blijdorp gewoon onder een standaard trouwlocatie viel, maar dan kan het omzetten inderdaad ook daar ja
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Charlie schreef:Doe t zoals wij. Ga voor een GP op de dag dat t gratis is en neem zijn achternaam al aan. Als je later geld hebt ga je alsnog echt trouwen en laat je t omzetten.
Zo hebben wij het ook gedaan. Omzetten GP naar huwelijk kan zonder ceremonie, maar ook met. Net waar je zelf voor kiest. En dan heb je nu alvast wel zijn achternaam.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Zo hebben wij het ook gedaan.Tummy schreef:Charlie schreef:Doe t zoals wij. Ga voor een GP op de dag dat t gratis is en neem zijn achternaam al aan. Als je later geld hebt ga je alsnog echt trouwen en laat je t omzetten.
Zo hebben wij het ook gedaan. Omzetten GP naar huwelijk kan zonder ceremonie, maar ook met. Net waar je zelf voor kiest. En dan heb je nu alvast wel zijn achternaam.
GP omdat ik zwanger ben, we alles goed op papier wilden hebben staan en omdat het mij wel heel leuk leek om dezelfde achternaam te hebben als mijn vriend en straks ons kindje.
Later willen we het heel graag om laten zetten in een huwelijk en dit dan groots of iig groter vieren.
GP hebben we klein gehouden alleen met onze eigen gezinnen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Moet jouw droomjurk echt een nieuwe jurk zijn? En kun je het feest bijvoorbeeld niet in een grote achtertuin geven? Ik kan me heel goed voorstellen nl dat je dezelfde achternaam wilt dragen als je vriend en dochter. Is voor mij ook iets heel belangrijks. Ik kan me dus ook voortstellen dat jullie een nieuwe keuken willen. Maar als je bijvoorbeeld in je omgeving eens nagaat wat je kunt regelen wb een fotograaf in jullie midden of via via, de kosten bij elkaar optelt, ook voor je keuken, misschien kom je dan wel tot een bedrag wat nog relatief haalbaar is.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
LDJ schreef:Zo hebben wij het ook gedaan.Tummy schreef:Charlie schreef:Doe t zoals wij. Ga voor een GP op de dag dat t gratis is en neem zijn achternaam al aan. Als je later geld hebt ga je alsnog echt trouwen en laat je t omzetten.
GP omdat ik zwanger ben, we alles goed op papier wilden hebben staan en omdat het mij wel heel leuk leek om dezelfde achternaam te hebben als mijn vriend en straks ons kindje.
Later willen we het heel graag om laten zetten in een huwelijk en dit dan groots of iig groter vieren.
GP hebben we klein gehouden alleen met onze eigen gezinnen.
Dit vind ik ook een mooie optie. Zo kun je al wel de achternaam aannemen, sparen voor de keuken en voor de bruiloft.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nee hoor, jurk hoeft niet nieuw te zijn!! Al heb ik wel een jurk in mijn hoofd die ik echt echt geweldig vind.
Ja in een achtertuin lijkt me super leuk, alleen ken ik niemand met zo'n ruime achtertuin
GP vind ik dan weer niks, heb dan wel de naam, betaal ook best wel wat geld, maar mis het restje dan een beetje..
Ja in een achtertuin lijkt me super leuk, alleen ken ik niemand met zo'n ruime achtertuin
GP vind ik dan weer niks, heb dan wel de naam, betaal ook best wel wat geld, maar mis het restje dan een beetje..
Lejow- Lady Post-a-lot
Is die Disney jurk hier eigenlijk wel te krijgen?
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar dacht dat je die hier helemaal niet kon kopen.. Weet het niet hoor, heb er nooit echt goed naar gezocht, haha.
Qua fotograaf voor de dag kun je vast wel een mooi prijsje regelen met Marin, heb je dat vast geregeld
Herken het nu wel trouwens. Heb gister met vriend een heel gesprek gehad over trouwen en dat het allemaal zo duur is. Daarom is het hier nu ook nog echt niet in de planning. Kosten gemeentehuis, wel of niet in de kerk, kosten voor het feest, pff..
Ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar dacht dat je die hier helemaal niet kon kopen.. Weet het niet hoor, heb er nooit echt goed naar gezocht, haha.
Qua fotograaf voor de dag kun je vast wel een mooi prijsje regelen met Marin, heb je dat vast geregeld
Herken het nu wel trouwens. Heb gister met vriend een heel gesprek gehad over trouwen en dat het allemaal zo duur is. Daarom is het hier nu ook nog echt niet in de planning. Kosten gemeentehuis, wel of niet in de kerk, kosten voor het feest, pff..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Je zou natuurlijk ook delen kunnen laten 'varen' en op een andere manier oppakken.
Bijvoorbeeld:
In de ochtend trouwen (gratis)
Misschien iets met je klas doen? (zoiets kreeg ik net volgens mij mee?)
Daarna met de mensen die je lief hebt naar blijdorp - hier ook foto's maken bijv. - en de bruidstaart
Afsluiten met een bbq/wokrestaurant/pannekoekenhuis/tuinfeest o.i.d.
Geen idee of je op deze manier daadwerkelijk kosten bespaard maar ik probeer gewoon even mee te denken haha.
Bijvoorbeeld:
In de ochtend trouwen (gratis)
Misschien iets met je klas doen? (zoiets kreeg ik net volgens mij mee?)
Daarna met de mensen die je lief hebt naar blijdorp - hier ook foto's maken bijv. - en de bruidstaart
Afsluiten met een bbq/wokrestaurant/pannekoekenhuis/tuinfeest o.i.d.
Geen idee of je op deze manier daadwerkelijk kosten bespaard maar ik probeer gewoon even mee te denken haha.
Gast- Gast
Je zou misschien ook kunnen kijken of je het schoolplein niet als bbq locatie kunt gebruiken. Misschien mag dat wel van de school, en dan heb je een super goede oplossing voor het ruimtegebrek. Eventueel bij slecht weer in je eigen klaslokaal. Laat je je kiddo's van te voren alle bruidsversiering knutselen.
Daadwerkelijk trouwen in Blijdorp kan overigens alleen op vrijdag. Kosten daarvan kon ik niet vinden want meestal is dat alleen op aanvraag (brochure). Wel zijn er informatie dagen. Een fotosessie daar kost 75 euro.
Daadwerkelijk trouwen in Blijdorp kan overigens alleen op vrijdag. Kosten daarvan kon ik niet vinden want meestal is dat alleen op aanvraag (brochure). Wel zijn er informatie dagen. Een fotosessie daar kost 75 euro.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik kan 1 ding niet rijmen Lejow - april en een buitenbruiloft? Meestal is het in april nog heel nat. Niet dat het op elke andere willekeurige dag niet kan regenen, maar daarom zou ik eerlijk gezegd nooit een buitenlocatie kiezen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik kan 1 ding niet rijmen Lejow - april en een buitenbruiloft? Meestal is het in april nog heel nat. Niet dat het op elke andere willekeurige dag niet kan regenen, maar daarom zou ik eerlijk gezegd nooit een buitenlocatie kiezen.
Ik zou
Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is zo vervelend dat je het nooit van tevoren weet.
Mijn vriend en ik zijn beide in april jarig en de afgelopen 5 jaar hebben we volgens mij 3 of 4 keer 30 graden gehad op onze verjaardagen. Afgelopen jaar niet, maar het was wel mooi weer.
Ik heb volgens mij sowieso eigenlijk nog nooit regen gehad op mijn verjaardag, mijn feestje was altijd buiten in de zon.
Mijn vriend en ik zijn beide in april jarig en de afgelopen 5 jaar hebben we volgens mij 3 of 4 keer 30 graden gehad op onze verjaardagen. Afgelopen jaar niet, maar het was wel mooi weer.
Ik heb volgens mij sowieso eigenlijk nog nooit regen gehad op mijn verjaardag, mijn feestje was altijd buiten in de zon.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dat blijft inderdaad altijd lastig! In april is de kans op regen in theorie misschien groter dan in juli, maar afgelopen twee zomers waren het totaal geen denderende zomers, en was juist de lente milder. Ik heb pas 1 keer regen gehad op een bruiloft, een paar kleine buitjes, en dat was in september. Maar april lijkt me inderdaad nog wel wat frisjes. Ik heb wel een bruiloft gehad in die maand, en toen was alles behalve de fotoshoot binnen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ecrits schreef:Paper Crown schreef:Ik kan 1 ding niet rijmen Lejow - april en een buitenbruiloft? Meestal is het in april nog heel nat. Niet dat het op elke andere willekeurige dag niet kan regenen, maar daarom zou ik eerlijk gezegd nooit een buitenlocatie kiezen.
Ik zou dat inderdaad ook nooit meer doen. Ik ben heel blij dat ik het aangedurfd heb, maar als het de hele dag had geregend en koud was geweest dan was onze bruiloft een stuk minder mooi geweest. Je moet dan zorgen voor hele goede tenten, een party tent voldoet niet als het regent. En die goede tenten met vloeren kosten dus 1000 euro, maar dan heb je nog geen bar, tafels, stoelen, staan tafels, wc's, verlichting, geluid, aankleding en personeel. Ik denk dat een buitenbruiloft duurder is dan een locatie afhuren (tenzij je een hele bijzondere locatie huurt). Ik denk dat een pannekoekenhuis bijvoorbeeld niet zo duur is.
Ja daarom. Wij hadden wel nadat we voor de wet getrouwd waren, fingerfood en champagne op het erf en tuin, maar als het was gaan regenen kon alles ook binnen geserveerd worden. Overigens zegt de maand inderdaad niets in Nederland. Ik heb altijd mooi weer gehad op mijn verjaardag (8 juli) maar dit jaar, kwam de hemel omlaag leek wel. Die partytenten houden de stevige winden en hoosbuien niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie schreef:Doe t zoals wij. Ga voor een GP op de dag dat t gratis is en neem zijn achternaam al aan. Als je later geld hebt ga je alsnog echt trouwen en laat je t omzetten.
+1 En aangezien wij DE dag in Italie willen doen, is dat ook weer makkelijker ivm het papierwerk. Gratis trouwen, en met de getuigen lekker uiteten. En de dag ga ik naar kijken als ik bevallen ben. Richt mij nu eerst helemaal op de zwangerschap, en dan de bruiloft gaan plannen en doen.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Een bruiloft doe je in principe maar 1 keer, als dat echt al jaren je droom is zou ik daar niet op inleveren, ik denk dat je daar spijt van krijgt.
Persoonlijk zou ik de keuken een beetje oplaten knappen, dat hoeft niet zoveel te kosten, nieuwe kitrandjes e.d. zodat hij nog wat langer mee kan en dan gewoon sparen voor de bruiloft en dat dus eerst doen, als ik hoor wat je wensen zijn dan zal het bedrag ook nog wel enigsinds meevallen.
Als cadeau zou ik geld vragen aan de bruilofstgasten en dan het geld wat je krijgt investeren in een nieuwe keuken (en dan nog even verder sparen).
Dan kan je de keuken wel wat later kopen, maar heb je wel de bruiloft waar je van gedroomd hebt, kan je nu nog even verder met de oude keuken en duurt het echt niet zo heeeeel lang voordat je een nieuwe keuken kan kopen.
Persoonlijk zou ik de keuken een beetje oplaten knappen, dat hoeft niet zoveel te kosten, nieuwe kitrandjes e.d. zodat hij nog wat langer mee kan en dan gewoon sparen voor de bruiloft en dat dus eerst doen, als ik hoor wat je wensen zijn dan zal het bedrag ook nog wel enigsinds meevallen.
Als cadeau zou ik geld vragen aan de bruilofstgasten en dan het geld wat je krijgt investeren in een nieuwe keuken (en dan nog even verder sparen).
Dan kan je de keuken wel wat later kopen, maar heb je wel de bruiloft waar je van gedroomd hebt, kan je nu nog even verder met de oude keuken en duurt het echt niet zo heeeeel lang voordat je een nieuwe keuken kan kopen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Hoeveel hebben jullie in je hoofd voor een keuken? Misschien dat je daarin ook een beetje kunt minderen? Zo heeft Ikea bijvoorbeeld prima keukens voor een niet al te hoog bedrag. Dan kun je de rest van het geld bij je bruiloft leggen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Maar april kan ook al heel mooi zijn. Wijn zijn in juni getrouwd en hadden maar 18 graden, bewolkt en in de ochtend regen. Maar koud heb ik het niet gehad en wij hadden ook een bbq en ik heb zo'n beetje de hele dag buiten gestaan.
Die disneyjurken zijn volgens mij niet in nederland te verkrijgen want ik had er ook 1 op het oog maar ze zijn aardig aan de prijs en ik had geen zin om veel geld uit te geven om naar het buitenland te gaan en er dan achter te komen dat het misschien toch niet DE jurk is. Maar misschien 2e hands via marktplaats?
En dan misschien een locatie in de buurt van blijdorp waar je het feest kan geven (en zelf de catering kan regelen, scheelt ook een hoop) maar zodat je wel in blijdorp de fotoshoot kan houden. Dan kun je dus ook op een andere dag trouwen want vrijdag en het weekend is altijd een stuk duurder.
Die disneyjurken zijn volgens mij niet in nederland te verkrijgen want ik had er ook 1 op het oog maar ze zijn aardig aan de prijs en ik had geen zin om veel geld uit te geven om naar het buitenland te gaan en er dan achter te komen dat het misschien toch niet DE jurk is. Maar misschien 2e hands via marktplaats?
En dan misschien een locatie in de buurt van blijdorp waar je het feest kan geven (en zelf de catering kan regelen, scheelt ook een hoop) maar zodat je wel in blijdorp de fotoshoot kan houden. Dan kun je dus ook op een andere dag trouwen want vrijdag en het weekend is altijd een stuk duurder.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Even kijken of het me lukt om (uit mijn hoofd haha) overal antwoord op te geven.
De maand om te trouwen zegt inderdaad niets hier in Nederland, de afgelopen 2 zomers zijn helemaal ruk geweest, terwijl het voorjaar prachtig was!
Ik vind het zonde om geld te steken in deze keuken, omdat ik het 1 water naar de zee dragen vind, en 2 ik de keuken echt heul lelijk vind haha!
Een keuken van Ikea heb ik ook naar gekeken, maar wil mijn vriend echt echt echt niet. En gezien zijn werk, weet hij ook precies welke apparatuur hij wilt en dat is helaas ook niet echt het goedkoopste merk.
Marin, het schoolplein gebruiken zou niet eens zo'n gek idee zijn! Alleen kan al het schorriemorrie van D-H dan wel zo aankomen lopen.
De Disney jurken zijn als het goed is in NL verkrijgbaar, volgens mij bij een zaakje ergens in Noord Brabant.
Ik heb het er gister nog even met mijn vriend over gehad, en hij wil geen halfhalf bruiloft, dat vindt hij zonde, zeker aangezien hij weet wat en hoe ik het graag wil.
Het wordt dus eerst sparen voor de keuken, en dan kijken we hoe we onze wensen in kunnen vullen met het budget wat we er aan uit willen geven en dan trouwen.
De tijd gaat vressseeelijk snel, dus die tijd zit ik ook nog wel uit. En belangrijk onderdeel, B is dan een stukje ouder, en kan het ook wat bewuster mee maken dan allemaal!
De maand om te trouwen zegt inderdaad niets hier in Nederland, de afgelopen 2 zomers zijn helemaal ruk geweest, terwijl het voorjaar prachtig was!
Ik vind het zonde om geld te steken in deze keuken, omdat ik het 1 water naar de zee dragen vind, en 2 ik de keuken echt heul lelijk vind haha!
Een keuken van Ikea heb ik ook naar gekeken, maar wil mijn vriend echt echt echt niet. En gezien zijn werk, weet hij ook precies welke apparatuur hij wilt en dat is helaas ook niet echt het goedkoopste merk.
Marin, het schoolplein gebruiken zou niet eens zo'n gek idee zijn! Alleen kan al het schorriemorrie van D-H dan wel zo aankomen lopen.
De Disney jurken zijn als het goed is in NL verkrijgbaar, volgens mij bij een zaakje ergens in Noord Brabant.
Ik heb het er gister nog even met mijn vriend over gehad, en hij wil geen halfhalf bruiloft, dat vindt hij zonde, zeker aangezien hij weet wat en hoe ik het graag wil.
Het wordt dus eerst sparen voor de keuken, en dan kijken we hoe we onze wensen in kunnen vullen met het budget wat we er aan uit willen geven en dan trouwen.
De tijd gaat vressseeelijk snel, dus die tijd zit ik ook nog wel uit. En belangrijk onderdeel, B is dan een stukje ouder, en kan het ook wat bewuster mee maken dan allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is natuurlijk wel leuker als B. al wat ouder is. Dan kan ze een mini versie van jouw jurk aan en bloemetjes strooien.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja het is wel super leuk als B kan lopen natuurlijk! Kan ze de ringen aangeven enzo!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: