Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bak hier je taart.

+59
Caro
Admin
Stuiterbal
June
Mees
Mermaid
slaatje
Starla
Elliot
Fearie
Alex
Lady4
Zininzon
banjer49
Orchidee
Moon
Guus
Highway
Rose
Rush
Bliss
Chocoholic
Angela_1986
loura
luenca
Sweet Sylvana
Poubelle
Julia
nien
Linnie1985
SuperGrover
Arwyn
Monte
Isis
Gympie
Burgemeester Nicky
Ibbeltje
Paper Crown
Blair
Minx
Discordia
Ella
Twellie
MissBlunt
Pompoen
Antibes
Bazinga
Liadan
Gizmo
Red Velvet
Roza
Snoes
Lejow
SoGood
RYW
Steep
Printje
Aziraphale
Susan
63 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  RYW vr 14 sep 2012 - 22:47

Ik geloof Maple wel. Bij iets dat zo ingrijpend is en je als groot geheim met je meedraagt weet je heus wel wat je tegen wie gezegd hebt op welke manier, en hoe daarop gereageerd is. Dat onthou je echt wel wie er dan die opmerking maakte.

Edit: maar stel dat Maple het wel verkeerd onthouden heeft, dan nog kan Smikkel anders reageren dan: heb ik niet gezegd, niet mijn probleem. Dan nog kan ze zeggen dat ze het zich anders herinnert maar nooit de intentie gehad heeft om iemand te kwetsen, of zo. Dit is echt zo onempathisch...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 22:49

RYW schreef:Ik geloof Maple wel. Bij iets dat zo ingrijpend is en je als groot geheim met je meedraagt weet je heus wel wat je tegen wie gezegd hebt op welke manier, en hoe daarop gereageerd is. Dat onthou je echt wel wie er dan die opmerking maakte.

Dat is een ding dat zeker is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen vr 14 sep 2012 - 22:51

Maple schreef:Laat maar. Ik merk dat ik het er moeilijk mee ga krijgen en de tranen me hoog gaan zitten, ik ga mezelf nu niet meer verdedigen voordat ik verkeerse dingen ga zegen. Ik word hier uitgemaakt voor leugenaar door een gewetenloos kind, en blijkbaar mag dat allemaal volgens de regels van het forum en hoeft ze zich alleen maar 'op verzoek terug te trekken uit dit topic'. Ik had, ook in dit topic, hooguit de bevestiging van Smikkel óf Zusje willen hebben dat ze is aangesproken op die opmerking en dat ik hier niet de boel zit te flessen. Maar als het forum dusdanig scheef in elkaar zit dat het zelfs oké is dat men elkaar uitmaakt voor leugenaar terwijl zwart op wit staat dat ik gewoon gelijk heb.... Dat kwetst me nét zoveel als die opmerking destijds en dan heb ik ook weinig zin meer hier nog mee te forummen.

Maple, je word hier door een heleboel forummers gewaardeerd, er zijn veel mensen die enorm met je meeleefden toen het mis liep met je ex-man en bleek waarom. Helaas houd niet iedereen zich altijd aan de regels van het fatsoen, dat gebeurt nu eenmaal overal. Laat je daardoor niet kisten joh, je bént geen leugenaar. Zélfs als het niet klopt wat je zegt en Smikkell het niet moedwillig zo genoemd heeft heb jij het wél zo ervaren en dat op zich is al naar genoeg! Daar mag jij je hoe dan ook rot over voelen!
Maar vrede of je gram halen uit anderen, dat werkt helaas bijna nooit. Je kunt anderen niet laten doen of zeggen wat jij zou willen, hoe waar het ook zou zijn, dat word altijd een teleurstelling. Probeer die vrede in jezelf te vinden!

Oh jemig sorry, zo lijk ik wel iemand die liefde en vrede predikt...


Laatst aangepast door тыквашка op vr 14 sep 2012 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 22:51

RYW schreef:

Edit: maar stel dat Maple het wel verkeerd onthouden heeft, dan nog kan Smikkel anders reageren dan: heb ik niet gezegd, niet mijn probleem. Dan nog kan ze zeggen dat ze het zich anders herinnert maar nooit de intentie gehad heeft om iemand te kwetsen, of zo. Dit is echt zo onempathisch...

Juist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 22:52

Reva schreef:Hee Maple, bedoel je mij niet ipv Smikkell?
Wel chapeau hoe je verder het hele topic naar jezelf toe hebt getrokken.

Volgens mij gaat dit topic niet alleen over maple hoor??!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 22:54

Lejow schreef:
Reva schreef:Hee Maple, bedoel je mij niet ipv Smikkell?
Wel chapeau hoe je verder het hele topic naar jezelf toe hebt getrokken.

Volgens mij gaat dit topic niet alleen over maple hoor??!

Nee, das waar. Ook over jou en anderen. Nu blij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  MissBlunt vr 14 sep 2012 - 22:55

Ik heb inderdaad gereageerd dat ik ook wel eens heb gedacht dat het alleen nog maar over autisme gaat bij Susan. Ik heb niet geinsinueerd dat je dochter geen aandacht krijgt, daar kan ik weinig over zeggen want ik ken je alleen van het forum. Het was verder een normale nette post. Ik heb niemand een labiele gestoorde kut genoemd, bijvoorbeeld.

MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Antibes vr 14 sep 2012 - 22:56

Sleep
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen vr 14 sep 2012 - 22:57

MissBlunt schreef:Ik heb inderdaad gereageerd dat ik ook wel eens heb gedacht dat het alleen nog maar over autisme gaat bij Susan. Ik heb niet geinsinueerd dat je dochter geen aandacht krijgt, daar kan ik weinig over zeggen want ik ken je alleen van het forum. Het was verder een normale nette post. Ik heb niemand een labiele gestoorde kut genoemd, bijvoorbeeld.


Nee, maar jij werd ook niet keihard tot diep in je hart gekwetst door iemand. Netjes was het misschien niet, maar als jij keihard op je ziel getrapt word op zo'n manier dan zou je wellicht ook zo reageren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Pompoen vr 14 sep 2012 - 22:57

Antibes schreef: Sleep

Ben jij ook zo moe omdat het veel te laat werd gisterenavond? nerd
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 22:59

Reva schreef:
Lejow schreef:
Reva schreef:Hee Maple, bedoel je mij niet ipv Smikkell?
Wel chapeau hoe je verder het hele topic naar jezelf toe hebt getrokken.

Volgens mij gaat dit topic niet alleen over maple hoor??!

Nee, das waar. Ook over jou en anderen. Nu blij?

Ja, daar zat ik echt op te wachten.. :cheering:
Ik vond je opmerking gewoon nergens op slaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie vr 14 sep 2012 - 23:02

Wat ik gisteren op het forum heb gelezen, vond ik echt het meeste bizarre wat ik tegen gekomen ben in al die jaren. Waarschijnlijk had Doedel een kwade dronk na haar vrijdagavond en wijn, maar het is goed dat ze verwijderd is.

Ik vond niet dat Smikkell meedeed met Doedel, heb geen kwalijke reactie gelezen van Smikkell.

Er stonden verder nog in de gebiedende wijs en voorzien van vele uitroeptekens wat adviezen richting andere forummers in de openingspost maar die waren dan grappig bedoeld, vermoed ik.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:03

Maar Maple, je kunt je boos maken om een opmerking uit het verleden, maar maakt het je niet kwader dat het niet klopt dat iemand daarop is aangesproken toen en dat nu wel is beweerd? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:04

Is een kwade dronk een goed excuus om iemand tot op het bot te beledigen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Twellie vr 14 sep 2012 - 23:04

Nee.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Ella vr 14 sep 2012 - 23:08

Ik heb echt iets gemist blijkbaar.....

Heb even dit topic gelezen en ben zeer verbaad over de reactie naar Susan toe. Het is haar toch goed recht over wie zij wel en niet hier wil praten. En als dat over haar ene kindje meer is als het andere wij zijn wij om daar over te ordelen. Het is een forum hoor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Steep vr 14 sep 2012 - 23:08

MissBlunt schreef:Ik heb inderdaad gereageerd dat ik ook wel eens heb gedacht dat het alleen nog maar over autisme gaat bij Susan. Ik heb niet geinsinueerd dat je dochter geen aandacht krijgt, daar kan ik weinig over zeggen want ik ken je alleen van het forum. Het was verder een normale nette post. Ik heb niemand een labiele gestoorde kut genoemd, bijvoorbeeld.


Wauw, jij snapt het gewoon echt niet he? Zegt het woord inlevingsvermogen je iets of moet je daar een woordenboek voor pakken?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:17

Sorry hoor.. Maar Maple deed toch ook mee met opmerkingen over Lise en Doedel? Dat kan wel?

Fijn dat het uit de wereld is dat ik de opmerking niet heb geplaatst en het dus klopt dat ik ook niet ben aangesproken. Dat wilde ik ff recht hebben. Snap echt wel dat de situatie voor Maple kut was en hoop dat ze zich ook herrinnert dat ik daar heel wat positieve woorden over heb gepost. Ik laat mijn naam alleen niet op zo een manier zwart maken. Hoop niet dat Maple dit om die rede zo speelt. Had me een pm teruggestuurd.

Jammer dat het topic van gister weg is. Mijn aandeel mag best online. Fijn dat een aantal dat erkennen.

Excuus, wilde dit toch nog exen posten en zal nu weer gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:20

Dat je ook fijne woorden hebt gepost ontken ik niet. Maar dat is juist ook meteen de valkuil, je kunt heel meelevend zijn enerzijds, maar enorm schijnheilig en gemeen anderzijds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Discordia vr 14 sep 2012 - 23:26

Oprechtheid is ver te zoeken hier. Dat is de enige conclusie die ik kan trekken.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:34

Is het weer tijd voor de jaarlijkse grote rel? Dan kom ik weer even langs. Bak hier je taart.  - Pagina 5 281626781



Ik denk eigenlijk dat dit is wat er achter de schermen gebeurd, zonder het topic gelezen te hebben. Maar dit is hoe forummers achter elkaars rug om over elkaar praten. Doedell is zo dom geweest om dat op het forum te zetten in het openbaar, dat levert een rel op. Maar ik heb niet de illussie dat het achter de schermen minder is eigenlijk.

Dat is gewoon wat er gebeurt in groepen, niet leuk en niet zoals het hoort, maar zet een groep mensen bij elkaar, en zeker een groep mensen die elkaar niet heel goed kent, maar die wél elkaars meest persoonlijke verhalen te horen krijgt, dan krijg je dit soort toestanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Discordia vr 14 sep 2012 - 23:37

Eucalypta schreef:Is het weer tijd voor de jaarlijkse grote rel? Dan kom ik weer even langs. Bak hier je taart.  - Pagina 5 281626781



Ik denk eigenlijk dat dit is wat er achter de schermen gebeurd, zonder het topic gelezen te hebben. Maar dit is hoe forummers achter elkaars rug om over elkaar praten. Doedell is zo dom geweest om dat op het forum te zetten in het openbaar, dat levert een rel op. Maar ik heb niet de illussie dat het achter de schermen minder is eigenlijk.

Dat is gewoon wat er gebeurt in groepen, niet leuk en niet zoals het hoort, maar zet een groep mensen bij elkaar, en zeker een groep mensen die elkaar niet heel goed kent, maar die wél elkaars meest persoonlijke verhalen te horen krijgt, dan krijg je dit soort toestanden.

Als ik iemand niet mag, zal ik hier ook niet net doen alsof en achter de schermen wel lullig roddelen. Dat gebeurt echter regelmatig hier. Mooi weer spelen tegen elkaar, een valse glimlach opzetten en door de tanden heen de ander nare dingen toewensen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:38

Oh en zeker hier, waar mensen elkaar soms al járen kennen. Het punt is, met een forum, je zet hier vaak alleen je vervelende of moeilijke zaken neer, dat wat je in het echt niet goed kunt delen en wat je het meest bezig houdt.

Als ik nu ga posten dat mijn relatie zo goed en fijn is krijg ik zeker weten achter de schermen een hoop geroddel 'oh, ja, nu zegt ze dit, maar ondertussen, want vorig jaar... ' enzovoorts. Terwijl het wél waar is, wat er vorig jaar voorviel is óók waar, maar het beeld wat hier ontstaat is gekleurd, doordat je hier niet je héle leven neerzet. Dat geldt voor Susan, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen. Je gáát niet schrijven, 'vandaag eigenlijk niets bijzonder, lekker gespeeld met de kindejs, en nou, eigenlijke een rustige en saaie dag'. Je schrijft op een forum meestal datgene wat lastig en moeilijk is.

Daarbij, ik denk dat de meeste mensen hier ook nog een vrij strak beeld hebben van hoe een leven eruit hoort te zien. En feit is nou eenmaal dat 95% van de mensen daar niet aan voldoet. Iedereen heeft zo zijn issues, of dat nu werk, relatie, kinderen, sociale leven ofzo is, er zijn zóveel mensen met bijv. een stoornis of een vervelende relatie. Dat maakt ze an sich niet meteen minder goed functionerende mensen, maar als het dat is wat je hier altijd leest krijg je wél dat beeld denk ik. Omdat je de rest niet ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:40

Gedeeltelijk eens met Eucalypta. Alleen denk ik (betreffende het topic van vannacht): waarom zet je het op een openbaar forum waar de halve wereld inclusief het onderwerp het kan lezen? Het wakkert reacties aan en het verergert.

PM dan naar diegene dat je je irriteert of dat iets je opvalt. Nu wordt het zo groot gemaakt allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Discordia vr 14 sep 2012 - 23:41

Eucalypta schreef:Oh en zeker hier, waar mensen elkaar soms al járen kennen. Het punt is, met een forum, je zet hier vaak alleen je vervelende of moeilijke zaken neer, dat wat je in het echt niet goed kunt delen en wat je het meest bezig houdt.

Als ik nu ga posten dat mijn relatie zo goed en fijn is krijg ik zeker weten achter de schermen een hoop geroddel 'oh, ja, nu zegt ze dit, maar ondertussen, want vorig jaar... ' enzovoorts. Terwijl het wél waar is, wat er vorig jaar voorviel is óók waar, maar het beeld wat hier ontstaat is gekleurd, doordat je hier niet je héle leven neerzet. Dat geldt voor Susan, dat geldt voor mij, dat geldt voor iedereen. Je gáát niet schrijven, 'vandaag eigenlijk niets bijzonder, lekker gespeeld met de kindejs, en nou, eigenlijke een rustige en saaie dag'. Je schrijft op een forum meestal datgene wat lastig en moeilijk is.

Daarbij, ik denk dat de meeste mensen hier ook nog een vrij strak beeld hebben van hoe een leven eruit hoort te zien. En feit is nou eenmaal dat 95% van de mensen daar niet aan voldoet. Iedereen heeft zo zijn issues, of dat nu werk, relatie, kinderen, sociale leven ofzo is, er zijn zóveel mensen met bijv. een stoornis of een vervelende relatie. Dat maakt ze an sich niet meteen minder goed functionerende mensen, maar als het dat is wat je hier altijd leest krijg je wél dat beeld denk ik. Omdat je de rest niet ziet.

Ja. Daarom ben ik al even geleden gestopt met posten over mijn eigen leven. Ik heb hier niets meer te melden over mezelf.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bak hier je taart.  - Pagina 5 Empty Re: Bak hier je taart.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum